/mämmi/

Ananas kuuluu pizzaan -painos

Other urls found in this thread:

my.mixtape.moe/kcrypo.mp4
twitter.com/NSFWRedditVideo

Vähän nuorempi pikkusisko oli niin ahdasmielinen että rupesi käymään yksin saunassa ja pukeutumaan suljettujen ovien takana jo ennen kuin sillä kasvoi ensimmäistäkään karvaa.

Tilanne muuttui kun se oli jotain 14-15-vuotias. Jos vanhemmat olivat mökillä ja ryntäsin varoittamatta ulos huoneestani niin ensimmäinen asia jonka näin oli auki jätetty siskon huoneen ovi ja suoraan oven takana oleva sänky jossa se tyydytti itseään. Se keskeytti kyllä sormettamisen ja veti vähän peittoa päälleen mutta vasta pienen hetken kuluttua kun olin jo varmasti nähnyt kaiken. Tätä jatkui säännöllisesti siihen saakka että muutin omaan kämppään joten kyseessä ei ollut mikään vahinko vaan se selvästi kiihottui siitä miten noloa on jäädä kiinni masturboinnista mutta ei ikimaailmassa tehnyt tuota jos vanhemmat olivat kotona.

Samoihin aikoihin minulla oli tyttöystävä joka kiihottui aivan sairaasti siitä että naimme sen vanhempien rivarikämpän olohuoneen lattialla, aivan lattianrajaan ulottuvan ikkunan edessä. Heti pienen pihan takana kulki ulkoilureitti ja toisaalta rivaripihojen välissä oli näkösuojana vain lyhyt lauta-aita joka ei ulottunut pihan perälle saakka. Se vaati että olemme jalat ikkunan päin jolloin emme mitenkään näe jos joku pysähtyy tirkistelemään vaikka puoleksi tunniksi (mitä hiton tirkistelyä se on jos ollaan näyteikkunassa?) ja katselija näkee suoraan miten kullia lykitään sen levitettyjen jalkojen väliin.

Jossain vaiheessa aloin epäillä että se on sopinut jonkun naapurinpojan tai miehen kanssa siitä että tämä saa tulla runkkaamaan koska se soitti minut ennalta varoittamatta vanhempien kämpälle suoraan panemaan ja odotti siellä valmiiksi riisuutuneena, vieraspatja ikkunan eteen nostettuna. Yläkerrassa oli sen oma huone josta löytyi ihan kunnollinen sänkykin mutta siellä se ei koskaan halunnut nussia.

Eka soturisisäkkö örkki-ydelle

Oispattaa!!

Yks ukko oli rakentanut kotiinsa "istuimen". Kehui, luomuksensa olevan pitkän suunnittelutyön tulos ja sanoi että nyt tyttö sitten kaikki estot pois, nautit varmasti! Minä hölmö olin pikku huppelissa ja uskoin miehen sanaan. Se oli semmoinen puutarhatuoli, josta se oli leikannut istuinosaan pyllyn mentävän aukon. Hän halusi että käyn vessassa "kakkosella", mutta jätän pyyhkimättä. Wc-käynnin jälkeen piti mennä istumaan "istuimeen" ja äijä makas sen alla valmiiksi kulli pystyssä, teelusikka kädessään. Olin ihan että HÄH?, mutta kehoituksesta istin sitten siihen "istuimeen". Hoki koko ajan maanisesti että: "otan vanhat sakat pois, otan vanhat sakat pois!" Samalla rassasi peräukkoani lusikalla puhdistaen sillä kakan jäämät anuksestani. Toimituksen aikana hän runkkasi koko ajan toisella kädellään ja aina lusikaan kakkaa saatuaan haisteli sitä antaumuksella ja lopuksi aina nuolaisi lusikan!!! Arvatkaapa oliko sairasta? Äijältä kyllä mälli lensi kaarella n. 3 minuutin " vanhojen sakkojen pois ottamisen" jälkeen. Äijä oli kuin olisi autoa korjannut, selällään rassas tuolin alla mun anusta lusikalla! Ois vielä kuulema halunnut pannakkin, mutta siinä vaiheessa mä olin jo pihalla. Ei helvetti minkälaista ukkoo baarireissulta voi mukaansa saada!!! Mulle jäi siitä kyllä ihan trauma, en ole paljon nykyään juttellukkaan kapakissa ventovieraiden miesten kanssa. SICK!!!

HAHA etkä ole

alkoi seisomaan

NAM NAM

oispa
*oispattaa*

>kebabbia ei kinkkua
sellanen urpå töhö siellä

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Mass Effect 1:n lataus on valmistunut, menenkö paragon vai renegade tällä läpipeluu kerralla?

seisokki lerpahti

>kuten haluatte
Onko tää shakespeare referenssi?

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Vedä renegade koska en oo ite vetäny sillä

Voit sit raportoida mulle täällä

Renegade tietenkin, ootko joku nössö vai hä?

Ai kebua ja kinkkua samassa pitsassa?

...

Kyllä. Meetvurstiakin vielä.

Olipa muuten paska peli.

*pew pew*

True Neutral

>paragon vai renegade

Tämä oli koko pelisarjan paskin puoli.

Joko olet jokaista persettä nuoleva valkoritari tai aivan uskomaton kusipää ja saat jomman kumman bonarit, mutta jos olet normaalin logiikan mukaan neutraali, häviät joka vitun keskustelussa.

Muista miten paskaksi koko sarja menee ja miten säälittävän surkea ME3:n loppu on ja lopeta pelaaminen.

paragon

ei ole kivaa olla ilkimys

ANANAAAAAAAAASSSSSS!!!!

Kuuluu pitsaan.

No swedes allowed

toimeentulotuki myönnetty 3kk eteenpäin, vois ottaa vähän olutta ehkä

Milloinkas Bioware olisi koskaan luonut hyvän hyvä-paha akselin, tai hyvän RPGn näin ylipäätänsä.

Oispa tönttöröntönspermapöntöntöötötin

Sven my friend!
How do you say "they should want to" på svenska?
T. Asking for my son

Yllättävän hyvin mallinnettu arska, löytyy luistin kaasureiät ja sulkuavustimen hampaat ja kaikkea. On ne nipponilaiset vaan aika autisteja.

Ja maito teehen

ilman viinakin voi olla hauskaa

...

ja sperma nyymiin

>laittaa mitään teehen tai kahviin

Taidanpa vetää tällä, huijaan itelleni täydet pisteet kumpaankin

Awooooo~~
:3~
In what sentence?
"De borde vilja" would be the "indirect" correct way to phrase it.

epilaattorilla kaulapartaa pois.
elämäni ehdottomasti epämukavin oma-aloitteinen harrastus.
pitää tehdä vähitellen pitkin viikkoa.
on se kun kaikista herkin pinta kasvaa kaikista paksuinta karvaa.

>In what sentence?
>"De borde vilja" would be the "indirect" correct way to phrase it.
Like in "they should want to be like us".
T. I'm doing research

That phrase word to word would be like
"De borde vilja vara som oss"
More understandable would be like
"De bör vara lik som oss"

However without full sentence, it might sound weird if you just use any of them without proper context. However the latter one is more understandable.

juuh elikkäs

miten ratkaisen tämän

Hyi vittu nyt tuli väkevä yksikö! Nuuhkikaa, orjat.

Tunge kurkku peppuun.

Okey! Thank you, Sven! You're the best!

Juu, nimenomaan maitoteehen.

N-no problem
>first time being thanked by suomi.

>limu varmaan 4 euroa
kävele kauppaan

oisimpa samurai

50 senttiä*

Go away sweden, we arent together anymore.

Fine but I will be back later, since I like you guys.

Oon joskus epiloinu koko kroppani pariin otteeseen, naamaa ja kaulaa lukuunottamatta. Takareidet ja persposket on suht epämukavia jtp ja naamaani en sillä vehkeellä koskis. Kainaloita koitin, mutta siitä tuli vaan verta, kun karvat kasvaa minne sattuu.

Kauppaan.

Paras noita

Ruotsalaisissa ei ole mitään vikaa. Mukavaa porukkaa.

Olipas rumasti sanottu. Miks haluat olla ikeä?

Jos lihavoidun taas asentamaan höyryn, niin kumman pistän tulille:

HL1 vai Deus Ex(1)

Helppo kysymys. Dude sex ehdottomasti

Painkiller

...

>Suosittelee epäironisesti painkileriä
naurista

HL2

oispa

Tee Seksiä

kävis huanosti

tageja saatana

Dude Sex

Tää se on kai sitten.

Lohikäärmeenhammas + tarkkuuskivääri -ninjailu alkakoon.

Ananasta, Katkarapuja, Banaania, Suolakurkkuja, Smetanaa ja Ketsuppia pitsassa.
Mitä käy kun tämä menee suuhun?

Antabusnyymi paikal?

¨mikä tää kuva on

Tulee yrjänä ja sit ribuls

Älä unohda gep-pyssyä Jay See

justiin epiloin viiksihaivenia, tämä ei tunnu terveen ihmisen puuhalta

pää kii homo!

Ananas ei vittu kuulu pitsaan. Asiasta ei keskustella

Täytyypä kokeilla :D
Tilaan pitsan ilman banaania, kurkkuja ja ketsuppia koska ei ole tarjolla ja lisään itse

my.mixtape.moe/kcrypo.mp4
Paras Sucy

4u

Mut sä kuulut beibi ;)

Gambas al ajillo ja kokis, kiitos

Ilmeeni kun pudotin LWA mutten Kemono Friendsiä.

Huomiohuoranyymi paikal?

Onko tuo niinku joku lastenohjelma?

...

koko lanka?

Miks niin monet /mämmi/:ssä tykkää scatistä?

Ei olisi kannattanut, 8. episodi oli pirun hyvä

älä yleistä siinä vaikka ite tykkäisitkin

ladattu kyssäri

Oisko toi anime?

aika paskaa jtp

Koska se on hauskaa.

...

Ne on niitä vasemmistolaisia

Aikaisemmin oli ihan ok olo, mut nyt taas alko ahdistamaan ihan tyhjästä. En ees ajatellu mitään erityistä.

lol en oo taaskaan syönyt mitään