/mämmi/

Ananas kuuluu pizzaan -painos

Other urls found in this thread:

my.mixtape.moe/kcrypo.mp4
twitter.com/NSFWRedditVideo

Vähän nuorempi pikkusisko oli niin ahdasmielinen että rupesi käymään yksin saunassa ja pukeutumaan suljettujen ovien takana jo ennen kuin sillä kasvoi ensimmäistäkään karvaa.

Tilanne muuttui kun se oli jotain 14-15-vuotias. Jos vanhemmat olivat mökillä ja ryntäsin varoittamatta ulos huoneestani niin ensimmäinen asia jonka näin oli auki jätetty siskon huoneen ovi ja suoraan oven takana oleva sänky jossa se tyydytti itseään. Se keskeytti kyllä sormettamisen ja veti vähän peittoa päälleen mutta vasta pienen hetken kuluttua kun olin jo varmasti nähnyt kaiken. Tätä jatkui säännöllisesti siihen saakka että muutin omaan kämppään joten kyseessä ei ollut mikään vahinko vaan se selvästi kiihottui siitä miten noloa on jäädä kiinni masturboinnista mutta ei ikimaailmassa tehnyt tuota jos vanhemmat olivat kotona.

Samoihin aikoihin minulla oli tyttöystävä joka kiihottui aivan sairaasti siitä että naimme sen vanhempien rivarikämpän olohuoneen lattialla, aivan lattianrajaan ulottuvan ikkunan edessä. Heti pienen pihan takana kulki ulkoilureitti ja toisaalta rivaripihojen välissä oli näkösuojana vain lyhyt lauta-aita joka ei ulottunut pihan perälle saakka. Se vaati että olemme jalat ikkunan päin jolloin emme mitenkään näe jos joku pysähtyy tirkistelemään vaikka puoleksi tunniksi (mitä hiton tirkistelyä se on jos ollaan näyteikkunassa?) ja katselija näkee suoraan miten kullia lykitään sen levitettyjen jalkojen väliin.

Jossain vaiheessa aloin epäillä että se on sopinut jonkun naapurinpojan tai miehen kanssa siitä että tämä saa tulla runkkaamaan koska se soitti minut ennalta varoittamatta vanhempien kämpälle suoraan panemaan ja odotti siellä valmiiksi riisuutuneena, vieraspatja ikkunan eteen nostettuna. Yläkerrassa oli sen oma huone josta löytyi ihan kunnollinen sänkykin mutta siellä se ei koskaan halunnut nussia.

Eka soturisisäkkö örkki-ydelle

Oispattaa!!

Yks ukko oli rakentanut kotiinsa "istuimen". Kehui, luomuksensa olevan pitkän suunnittelutyön tulos ja sanoi että nyt tyttö sitten kaikki estot pois, nautit varmasti! Minä hölmö olin pikku huppelissa ja uskoin miehen sanaan. Se oli semmoinen puutarhatuoli, josta se oli leikannut istuinosaan pyllyn mentävän aukon. Hän halusi että käyn vessassa "kakkosella", mutta jätän pyyhkimättä. Wc-käynnin jälkeen piti mennä istumaan "istuimeen" ja äijä makas sen alla valmiiksi kulli pystyssä, teelusikka kädessään. Olin ihan että HÄH?, mutta kehoituksesta istin sitten siihen "istuimeen". Hoki koko ajan maanisesti että: "otan vanhat sakat pois, otan vanhat sakat pois!" Samalla rassasi peräukkoani lusikalla puhdistaen sillä kakan jäämät anuksestani. Toimituksen aikana hän runkkasi koko ajan toisella kädellään ja aina lusikaan kakkaa saatuaan haisteli sitä antaumuksella ja lopuksi aina nuolaisi lusikan!!! Arvatkaapa oliko sairasta? Äijältä kyllä mälli lensi kaarella n. 3 minuutin " vanhojen sakkojen pois ottamisen" jälkeen. Äijä oli kuin olisi autoa korjannut, selällään rassas tuolin alla mun anusta lusikalla! Ois vielä kuulema halunnut pannakkin, mutta siinä vaiheessa mä olin jo pihalla. Ei helvetti minkälaista ukkoo baarireissulta voi mukaansa saada!!! Mulle jäi siitä kyllä ihan trauma, en ole paljon nykyään juttellukkaan kapakissa ventovieraiden miesten kanssa. SICK!!!

HAHA etkä ole

alkoi seisomaan

NAM NAM

oispa
*oispattaa*

>kebabbia ei kinkkua
sellanen urpå töhö siellä