/mämmi/

/mämmi/

Tyttöystäväni Satanichia-chan on melko älykäs ja pitää siksi silmälaseja ilman vahvuuksia.

Other urls found in this thread:

my.mixtape.moe/kcrypo.mp4
vocaroo.com/i/s0E1Puz8FOpP
vocaroo.com/i/s064ShuMaT8K
twitter.com/NSFWRedditVideo

Oispa kaljaa

Say 'thank you Sweden'

Exorcizo te, omnis spiritus immunde, in nomine Dei (X) Patris omnipotentis, et in noimine Jesu (X) Christi Filii ejus, Domini et Judicis nostri, et in virtute Spiritus (X) Sancti, ut descedas ab hoc plasmate Dei (name), quod Dominus noster ad templum sanctum suum vocare dignatus est, ut fiat templum Dei vivi, et Spiritus Sanctus habitet in eo. Per eumdem Christum Dominum nostrum, qui venturus est judicare vivos et mortuos, et saeculum per ignem.

Paras noita

Paras Sucy.
my.mixtape.moe/kcrypo.mp4

Tullaanko uudestaan homogeneraaliin?

Oispa koiro

Eiköhän mennä pojat.

Tajuatko sä vitun vammanen että kyllä me osataan bännejä kiertää jos se siitä on kiinni.

Mene nyt sinne omaan kenraaliisi ja pysy siellä vitun ihmisapina.

>stk en on osaa kiertää bännejä vaikka oon ollut tällä sivustolla paremman osaa vuoskymmenestä.

Oon tyhäm.

No siis se vaatii toki asioita, jos sulla on kiintee iipee niin se on voi voi. Itellä kun resettaa vaan netin niin ip vaihtuu joten vaiva 404, poistaa vaan keksit ja käynnistää netin uusiks.

Mul on ollu kiintee IP aina.

Tullaanko visiitille taas vittu?

Mulki, mut onneks on 4g kännys.

>ilmeeni kun onnistuin eilen kiertämään bannit ensimmäistä kertaa

>kiinteä IP
>kännykässä rajoittamaton 4g

Mitkä on teijän mielestä ihan riittävät unet tyä_ukolle?

8h

ota sim kortti ulos ja laita takasin sisään, tällainen keino resettaa sen omassa luurissa

5-6 tuntii ja päiväunet

~7.5h. Riippuu vähän henkilön unirytmistä, mutta luonnollisesti kannattaa pyrkiä heräämään ja silloin se on tuo vajaa 8h.

Parhaan noidan jatko-osa

Vittukun masentaa ja on arvoton olo

Onneks on viinaa

mulla on HENKISESTI JA FYYSISESTI HUONO OLLA

mä sain kolmannet bännit ylilaudalle vuorokauden sisään, vois ehk pitää vähä taukoa tosta mestasta

>Vittukun masentaa ja on arvoton olo
> oispa viinaa

korjasin

mietin just että joisko huomenna mut sit tajusin että tuet tulee vasta ylihuomenna viiittuuuu

miks toi tyttö on noin hermostuneen oloinen

onks sillä jotain salattavaa?

Mulla ihan sama ongelma mutta onneksi siihen tottuu

Menisit töihin.

ei tietenkään ole

olen opiskelia

no miks se on niin hermostunu vittusaatana

Minä voin tällä hetkellä henkisesti kohtuullisesti. Menkää vittu lenkille.

harrastaako siskosi anaalia, vitun hintti?

saat kyllä pian tietää

Sanokaa joku tietäjä onko nuo Wildbowin jutut lukemisen väärtejä?

Ei, mutta harrastan sun siskos anaalia.

how do I get a finnish gf?

ei auta ole kokeillut

...

vocaroo.com/i/s0E1Puz8FOpP

Et puristanu mehuja kunnolla pihalle. Mene vittu kovemmalle lenkille.

Siis just äsken mietin että pitäskö nauhottaa oma pieru niin eikö joku saatana ehtinyt ensin.

puristan susta mehut kohta pihalle

vocaroo.com/i/s064ShuMaT8K

every time I come to this general the anime pics posted are always related to whatever fotm memeanime is currently airing this season
smdh tbf

Miettikää jos kävis niin että leikkais kiveksensä ja ottais kuvia aikaleimalla (You):ita varten sit postais tänne eikä kukaan uskois ja kaikki luulis et oot photoshopannu aikaleiman ja saisit max 2 (You):ta ja kivekset lojuis roskakorissa ja sit kuumataskut antais päivän bannit työturvattomasta sisällöstä

vittu oo saanu röökiä

Irstasta.

enemmän mietityttää kannattaisiko ite alkaa nettiin kirjoittelemaan englanniksi

annatko poikapimppaa?

please post good anime pics here

Vilkasin, näyttää joltain nuorille teineille tarkotetulta high school supersankari paskalta.

Juuh, oon itekkin miettinyt samaa ja kirjoitellut ylöskin ideoita juoniin ja konsepteihin,
Ei sillä kuulemma paskaakaan tienaa kyllä ellei osaa oikeasti menevää tavaraa kirjoittaa.

I don't save anime pics

rupeaa hiljalleen tuntumaan siltä että mielenterveys rupeaa pettämään ja mieleni täyttyy esoteerisellä tiedolla

google it and post your girls/boys

Jep, sen takia kysyin josko joku noita olis lukenut kun moni suosittelee ja mokomat roikkuu useammallakin listauksella huipulla.

Maymays are our lifesource. We can't use the old ones over and over again sir.

miulla on erektus

>esoteerisellä tiedolla
Mitä hän tarkoitti tällä?

Pitäis kai opetella kiinaa ja alkaa kääntämään jotain wuxia novelleja englanniksi niin alkaa massia tulemaan

vedä sitä turpaan

Lyö mokomaa kunnes se laskeutuu.

e

TÄNÄÄN TULEE MASSSIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

no haista vittu sit

hehheheh

No miks ei?

>mielenterveys rupeaa pettämään
Tervetuloa joukkoon

Noiden kinuskien tekeleiden käännössä kyllä saa olla aika lahjakas kun mitä oon seurannut niin vaikuttais että noin puolet sisällöstä menee peruslänkkäriltä ihan täysin ohi kun on mahdotonta kääntää järkevästi.

DBS only
You're not trying hard enough

Mauri hiljaa. Sinä et tiedä mitään.

kuulen ääniä jotka käskevät minua kielellä jota muut eivät ymmärrä

...

Juuh, älä missään nimessä vastaa niille tai huomioi niitä millään tavalla. Esitä vaan niinku et kuulis niitä lainkaan.

>le pepe teh funnay frog XD

Miten vitussa mua voi panettaa näin paljon? Just runkkasin ja taas tekee mieli.

mad as FUCK
it's so damn EASY

e

siks

Entä jos sä leikkaisit sen poikki?

Runkkaa lisää, toimii aina

...

aattelin etten runkkaa mut runkkasin kuitenkin

Runkkasin kaikelle tälle runkkaamiselle.

e

vitun runkkarit

PÄIVÄN TIETOISKUPLÄJÄYS

Suomen kielen sana "runkata" on lainasana ruotsin kielen sanasta "runkar".

Alko just sattuu vasempaan polveen ja en tiiä miksi. Kuolenko mää?

>laukesin tyhjää
>vieläkin panettaa
Mut on vissiin huumattu.

Ai vittu kun on ollut disorientoitunut ja sekava olo viimeiset muutama tuntia sen jälkeen kun ryyppäsin liikaa baarissa ja palasin kotiin. Ei voi keskittyä mihinkään, on paranoidi olo eikä ole oikein todellinen olo. Vitun laskuhumala

Veritulppa. Rip in peace.

4 litraa vettä nyt naamaan ja valvot vielä pari tuntia niin hyvä.

psykoosit tulille

Et mutta kaikki polvesta ylöspäin joudutaan ehkä amputoimaan.

sie oot mennyttä mies

Pelkään että kämpässä joku syttyy tuleen, joku katsoo eteisestä kun runkkaan ja on jotenkin niin perhanan epäilyttävä oli. Psykoosia kai
Eli normaali aamuyö

Haluan tehdä poikaystävä

Paskapostatkaa minunkin puolesta. Aikani tässä todellisuudessa on ohi.

Hyvästi.

>Pelkään että kämpässä joku syttyy tuleen, joku katsoo eteisestä kun runkkaan ja on jotenkin niin perhanan epäilyttävä oli. Psykoosia kai
Taisi piilevä skitsofrenia laueta. :D

Juu veritulppahan se olis. Oot istunu liikaa koneen ääressä ja veri on sen takia hyytynyt.

Kohta tulppa kulkeutuu keuhkoihin ja kuolet keuhkoemboliaan.