/mämmi/

Khaganaattipainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KhkeqeUX4tk
youtube.com/watch?v=5QCejq04USo
twitter.com/NSFWRedditVideo

antabusnyymi paikal?

postaas ny vitu autisti

Eläin kamerus.

hyvä painos

Oispa kaljaa

Ketkä on teijän otp? Mun on NiinistöxPutin

Eka

>vitun kylmä vaikka lämmöt täysillä, villasukat, colleget ja huppari päällä
>vetämätön olo, haluais vaan maata lattialla, jopa paskapostaaminen ottaa voimille

Onkohan tässä kuume nousemassa

onneksi on kaljaa

...

mee nyt jo vittuun siitä

alan olee vähä sekasin

Uusi kiria

Kuka muu /juo tylsyyteen/ täällä?

onneks on dr pepper

ei vittu, tää

panevat pikkupoikia kahestaan

Ne näyttää kavereilta :3

meitsi

Nyt ollaan jännän äärellä

Oispa Tania

en mä, syön ja runkkaan vaan

>kilo suklaa muroja ja piimää x 5 orgasmia jo tänään

Onko jäätelö ok syödä talvella? Lisäksi jädejen powerranking pls

juu, koko päivä mennyt

26€ makso hammaslääkäri. Onpas halpaa.

Muuten helppolukuista mutta en tiedä mikä on substraatti, voitko selittää

Söin juuri mäkkärissä triplajuustoaterian.

Oiskohan niitten shippaus nimi (siis se missä niitten nimet yhistetään) sit Saulimir? Tai Putön?

kyl se menee kuhan ei heti ulkoa tulon jälkeen ala syömään, parasta on suihkun tai saunan jälkeen

ite en syö muuta kun suklaakeksi ben&jerryä

rio cola tötterö > muut

itelle makso 180e kun kävin tammikuussa yksityisellä ilman kelakorvausta että silleensä, oli söpö tötö kyllä että kai se on ok kun ei huoriakaan ole tarjolla

...

Putte kosii

?

Putin merjalaismiehenä tulee luonnostaan hyvin toimeen veriveljiensä kanssa.

oispa söpö tyty

PutSau

Miks poistit?

Karkkiarvostelu: otin tänään kaupasta mukaan tämmösen Halvan Suomi 100v säkin ja täytyy sanoa että Halva ei osaa kyllä muuta tehdä kuin lakua, hedelmäkarkit maistuu ihan yskänlääkkeeltä 2/10

...

mäkkäri on just jees

Substraatti on se entsyymiin sitoutuva molekyyli. Tässä tapauksessa etanoli.

Mistä noita saa? Hedelmäiset king kongit vähän houkuttaa.

...

Jädearvostelu: Kolmen kaverin jäätelö - lakritsi. Ihan ok, lakuosuus on kyl aika mössöstä

Kirjoitusvirhe, autismini ei sallinut olla poistamatta sitä.

Kiitos nyymi. Kirjoitin kyllä kemiasta muistaakseni E:n aikanaan mutta en pidä siitä aineesta sitten yhtään. (Ja tässähän mennään kyl biologian puolelle kanssa)

Toi on ehkä paskin sellain "heh hauska" quote ikinä.

sittarista ostin, perus mustat kongit on kyl tosi hyviä, nää hedelmä versiot on ihan karseeta paskaa, niiden koostumuskin on erinlainen, paljon pehmeempiä kuin mustat

...

Ui juma

oho, sain toisetkin triplat

...

Oon taas kännissä :(

...

Ite hoidan noi olot viinalla

Pikkuperjantai, ihan ok.

Näin taas vitusti hyvän näkösiä rönttösiä ulkona. Siis semmosia täydellisyyksiä.

Mistä niitä oikeen saa?

Ulkoa

nico-nii~

Ite kävelen nykyään tunnelikatseella jos käyn kämpän ulkopuolella niin ei tule enää huomattua

Oisit napannu yhden niistä. Ei niitä muuten saa.

Kävelet rohkeasti kohti ja kevyesti hivutat sormea pyllynrakoa vasten (et siis omaasi).

Tää jenkki Dr Pepper cherry on hyvää. Vien varmaan töihin huomena pari ja annan tyä kavereille.

Hei kundi, sä lupasit mulle drinkin kun mä lainasin sulle mun puhelinta.

Mä ottaisin .. sex on the beachin

>täydellisyyksiä
Sellaset naishuomiosta näännytetyn betauroksen psykoosit.

Hoo. Mun uus kämppis on nepalista. Mitähän tässä tietäs odottaa

Siis ulkonäöltään tosi nättejä. Mut joo, oot väärässä. En oo beta vaan omega. Mul on ollu vaan yks rönttönen ja aika vähän kokemusta rönttösien kanssa. Sit en oo vieläkään tullu kuntoon vaikka lopetin ryyppäämisen.

veikkaan että keittiössä voi olla rouheet aromit

currypersettä turpaan vaan

poltin liikaa pilvee ja nyt luulen että kuolen kohta ku joka paikassa on kipuja lol apua

ensimmäistä kertaa elämässä sun ei tarvi tuntea itseäs mänletiksi, onneksi olkoon

jaksamisia

>As opposed to alpha males and beta males, omega males are the lowest of the low on the guy food chain; they're the type of men who shirk responsibility, refuse to grow up and generally avoid participating in the real world.
huittista

>mänletiksi

Miks vitussa jotkut asuu kämppiksien kanssa? Ite oon opiskelija ja asun kaksiossa.

>antabusnyymillä on ollut enemmän rönttösiä kuin sinulla

laittaa ajattelemaan

Just mä.
No en ihmettele. Varmaan on ainakin 50% /mämmi/:stä

Mjoo pienikinsosiaalinen kontakti estää mua mökkihöperöitymästä

Siis ihan perusrotta tai erakko. Omega voi periaatteessa olla betoja paljon alfampi, muttei vaan osallistu yhteiskuntaan.

Postatkaa ilmeenne kun ei vieläkään tytyä

Oon kyllä töissä.

Juuh, omegathan ovat vain betojen mieslapsivariaatio.

Mistä te ootte saanu päähänne, et mulla on koskaan ollu rönttönen?

Antabus! :3

Periaateessa juu, mutta jos olet saanut osaksesi vain positiivista huomiota niin kuin geneettisesti siunatut alfat yleensä niin tuskin välttelisit ihmiskontaktia ja muuta yhteiskuntaa.

...

se tunne kun sain master questin, wind wakerin ja twilight princessin toimimaan 4x original resoilla emulaattorilla :3

Sain huonoimmat puolet mun vanhemmista. Oon aika burgeri mut naisten kaa on tullu joskus (ei kyl pitkiin aikoihin koska burgerointi on vaan pahentunu) hierottua kun oon ollu vitun kuoseissa ja käyttäytyny ku mikäki kusipää.

Onko kukaan täällä ehdolla kuntavaaleihin? En äänestä muuten.

saa sitä itkeä tai nauraa mongooli meemeille, mutta ei voi kieltää etteikö sukulaisuutta olisi meissä

youtube.com/watch?v=KhkeqeUX4tk

Kohta muutto Tukholmaan jes. Pääsee pois täältä junttilasta.

...

Tosta tuli mieleen yksi kaveri joka elää omassa luolassaan pelaamassa final fantasy mmo:ta eikä tule koskaan mihinkään mukaan vaikka kuinka yritän suostutella. Mukava tyyppi mutta siltä menee kaikki hauska ohi.

E-e-ei me olla mitään mongooleita! Ehkä te böndet ootte!

Juuh, kyllä se vähän näin on että jos sijoittuu siihen ylimpään kastiin kasvoestetiikan ja ruumiinrakenteen kannalta niin naiset tuppaavat hyppimään silmille oli kuinka burgeri tahansa. Tunnen tällaisen henkilön, joka ei koskaan joudu tekemään aloitetta ja sellaisen seurassa kiistämättä katkeroituu jos sosialisointi vieraiden kanssa on hankalaa ja ei ole maailman vetovoimaisin ihminen.

Antabusnyymi on ehdolla.

youtube.com/watch?v=5QCejq04USo

en kiellä enkä myönnä

Mikä on antabusnyymin vaalilupaus?

Ollaan paleoeurooppalaisten ja uralilaismongolien risteymä.

t. eri