Sverigetråden - Byggarbetarupplagan

...

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0cytKLwsEmo
friatider.se/tvabarnsmamma-gick-med-pa-att-ta-hand-12-arig-flyktingpojke
youtube.com/watch?v=l8Wd6iP4y2s
friatider.se/svt-reporter-beklagar-sig-over-valdigt-mycket-vita-man
flashback.org/t2656556
twitter.com/NSFWRedditVideo

det är ursvenskt att kunna både danska och norska, lär dig.

Jag vill ha en söt user, men kommer aldrig få en~~

NEET-user är konstig

Döda dig själv chad

Hoppas inte det, det vore ju trist.

palla, inte ens kul att dygna

har 100 timmar i det från när det släpptes, tycker att det är jävligt tråkigt och otroligt repetitivt
alla dungeons är likadana och har ingen motivation att göra alla quests/storylines

Haha orka leva favä

Hej tråd1

plebej upptäckt

var tvungen att träffa ett breakpoint på wow för att göra 4% mer dps och 4% mer healing till raiden om 2 timmar favä

Kollar egentligen inte på anime längre, jag gillar bara att rollspela och jagjaga tills alla autister får utbrott på all söthet ~

Varför är svenskar/amerikaner såna svaga hanrejer? Ryska 0chan har helt öppet mjukkärna 3d-loli, medans kanalen aktivt förbjuder """sexualiserande bilder av barn"""

BARBARI

>hur fan kan en Dansk vara deprimerad? Du har ett fungerande land och är världens lyckligaste folk enligt flera studier
>hur fan kan en Dansk vara deprimerad?
Det händer.

>Du har ett fungerande land
""fungerande""

>och är världens lyckligaste folk enligt flera studier
Det er ikke lykke, det er tilfredshed, "contentedness".

Vadå alla dungeons ärr likadana? Det är dem inte, jo till en viss del så är dem det. Men fattar inte hur du inte tycker om spelet. quests/storylines är ju skit bra i sig, och man ska modifiera spelet med, då blir det ännu roligare.

>ett par sekunder in i ickerunk
>min flickvän beskriver i detalj hur hon vill att jag trampar henne på fittan med mina arbetsstövlar
Jahaja.

meningslöst och tråkigt, varför är det värt att inte sova och må skit bara för lite framsteg i ett datorspel

Brygga mig kaffe user.

Stop med at fantasere.

Vad tycker tråden om mitt fiolspelande? (danskanon ville att jag skulle lägga upp för några dagar sen)
vocaroo.com/i/s0cytKLwsEmo

lever man ett misslyckat liv kan man iallafall få någon slags bekräftelse

Det är inte själva animet jag hatar, det är ni 2dbögs rollspelare som bögar. Visst, anime i sig är bara äckligt men att prata om det och breva om det är ännu äckligare. Jag får inte utbrott men jag hatar er så sjukt jävla mycket, DÖ

friatider.se/tvabarnsmamma-gick-med-pa-att-ta-hand-12-arig-flyktingpojke

lmao kvinnor

vackert

Bra. Det lyder bekendt, hvad er det?

Det låter okej. Vissa toner låter inte rätt, gissar att du fortfarande lär dig eller?
Sången låter väldigt bekant. Är den från tvåhå?

>folk hatar oironiskt 2d
??

...

youtube.com/watch?v=l8Wd6iP4y2s

>du kollar väl inte på 2d, user?

>DRAUGR DRAUGR DRAUGR DRAUGR
*gäsp*

just därför wow är skit ju, lurar neets och autister att de arbetar mot något men det är endast falsk bekräftelse

>en dansk Varg "23 knivhugg är fortfarande självförsvar" Vikernes
Fy fan, nu är du ju ännu mer svår att förstå.
Ja, det hände.

>jag har fått ligga och har haft tjejer men tror ändå att jag är välkommen i tråden
Fyfan

Vad får en man att låtsas vara neet på ett bildbräde online?

Räknas det som att en tjej har pratat med en om det är en kassörska och liknande?

friatider.se/svt-reporter-beklagar-sig-over-valdigt-mycket-vita-man
hmmmm....

Inte vær bange.

häng dig

Hej user.
Megumin är universums mirakel.

Flera av Sverigepolarna har flickvän/pojkvän och är välkomna, dra åt helvete bara för att du inte kan själv.

>Ville vara fosterfamilj åt 12-årig flyktingpojke – fick hem en vuxen aggressiv Abdul
BOGSTAVELIG TALT JAGJAG LAND
Fy fan svenska kvinnor var en fejltagelse

Rödpillra mig om The Prophet och Riceniggers.

jag är iallafall medveten om det, det är väl någonting=

>han vill ligga/ha fv

Det var i Storbritannien, inte Sverige

flashback.org/t2656556
Påminnelse till alla patetiska oskulder i tråden

Fan.. jagjaget fejlede..

>dkn ingen pv

Småland?

Har någon vocaroon med sidf?

Mörda ihjäl er själva

>dkn ingen 2dfv

>Borde väl vara enklast att träffa kvinnor i samma situation tänker jag. Finns det inget Asperges-forum du kan in och ragga på?
>han linker inte til Sverigetråden
haha aa

>räven och vindruvorna

nä favä, många tror att deras medvetenhet gör att de inte är en del av mängden, men sanningen är att de är ändå del av mängden

inser att det låter jävligt fedora, men det jag menar är att även ifall en person som är beroende av cigaretter inser att de är beroende så är de fortfarande beroende av cigaretter.

ifall någon har mina gamla vocaroos sparade så har de grov autism favä

läs barbaripastan då

Svar ja

>ifall någon har mina gamla vocaroos sparade så har de grov autism favä
jag har alla vocaroos som någonsin brevats sedan 2013

grod morgon

Länkar eller mp3?

hej du

Tack, jag önskade gröt till frukost.

breva en av mina gamla då

mp3

>dkn pressade i mig massa choklad
;_;

>gröt till frukost
ad

>""fungerande""
vad är Danmarks problem? Rödpillra mig

>Det er ikke lykke, det er tilfredshed, "contentedness".
jaha

inte sorterat, så du får säga något du sa i vocaroon så kan jag breva

Smålandstransan...Jag hatar dig som fan, dock vet jag att jag skulle kunna lätt älska dig, eftersom du tycks inte vara så pass dålig men fortfarande irriterande.
Gå och skaffa dig något konto på en dejting sida och skaffa dig en jävla pv från småland...

Han är inte den lille pojke hon gått med på att ta hand om, istället är det en fullvuxen man hon introduceras för. Hon säger att hon inte vill "såra hans känslor" och går därför med på att ta hand om honom ändå.

>Jag tänkte att han behövde ett hem, förklarar hon för TV-tittarna.

Mobba inte mitt mobboffer. Transan än min!

s01mfNYCTbQH s02O3BkmUJrL s08MsoACfszX s0BFcpQtbh3y s0BlbAHvNWG8 s0E2imnjo8rV s0exWfvbm2sD s0IJbVcxq4lS s0jjgyTD5ljK s0jm1CkuPKGj s0KJZmC77e4u s0lFV1zvDRvw s0LGdxtZoiwr s0NePg6Mt1eJ s0NyEyZqiXS7 s0pgtOjRYrx4 s0PkjMSUJoDB s0Q42Z470wak s0qlyM4KpA47 s0SEDxyJZTz8 s0SR7sdH1OdN s0sYaXqEEZED s0syszN7oiQU s0SzPlr5e3Ge s0Y27DqIv4Wd s13WYcQTkjfk s15Xwki6smaY s16vSr5hFZZ3 s173PPvIUZrS s17wFLoX7g6S s1Bpgrka30XK s1gkFOMgwA38 s1hJ7wIPmq5g s1HXXNlbMpea s1iIOoLxpsS2 s1kMDZ6xwYOd s1LPDCg8exSD s1lzfaVlwiJs s1mArLg1f1ny s1MX6Qfnzm2V s1myKSM1X2Dp s1oXdqJ75Iyv s1QWidYQuWQa s1r0vy5ZJVHi s1RvjoXO6uEL s1SBGl7MJAjy s1TJ0Uv4imKF s1TopQp86PCE s1UqJn29rxRr s1v0UoI3mLiq s1y5V4AQvFA3

>vad är Danmarks problem? Rödpillra mig
Nbög overdosis.

>hun vil hellere tage en ""flygtning"" end at adoptere et britisk barn
får virkelig ens kranie til at smuldre blidt

>Nbög overdosis.
Det är ju en bra sak, inget problem.

glömde (du)a, skulle till

Putin?

>dkn stor svettig kuk

>Det är ju en bra sak, inget problem.
inte riktigt..

>s08MsoACfszX
>dkn

>Nbög overdosis.
det betyder ju att det går bra för landet. NEETS osv produceras när folk är deppiga och inte har framtidstro som i Sverige t.ex

haha aa

du har varit här i typ 3 dagar och du är redan en av de värsta brevarna jag någonsin har sett, häng dig

GOD MORGON!

Jag drömde att Sverige var fyllt med fjortisar. Sen vaknade jag och insåg att det var fyllt med blattar istället.

FY FAAAANn

>dkn ingen amazon fv

Mm jag är väldigt jobbig faktiskt.

sitter och kollar i arkiven, kan någon rödpillra mig om !fcSYbOiYbU?

Fy fan vad äcklig bild. Skaffa dig lite smak för helvete

Lyckliga laglydiga neets är beviset på framgång. Usch om reparera bilar (eller lönen för det) är det viktigaste i någons liv...

Någon som heemat Divi idag ännu? Jag skulle kunna ta en sväng förbi honom och få det bortgjort efter gymmet annars.

jeb gör gud-tier muskelflickor, slåss mig ivl

Du är okej även fast du är dryg som fan ibland

fast sverige är fyllt med degenererade hor fjortisar och blattar

Varför inte bara runka åt 3D-amazoner? Se Amber Deluca

Vidrigt

Vet inte hur man slutar om jag ska vara ärlig.

Någon annan som föll för den farmaceutiska juden? Gått på SSRI i några månader nu och jag har blivit så jävla apatisk och orkeslös. Inte lika tungsint och orolig som förr, men är det värt det när man känner sig konstant tom i huvudet och känslokall?

Varför sluta? Jag har redan börjat vänja mig

Ha det så kul ett år senare när du slutar ta den och märker att zombieläget stannar kvar

Inatt kommer jag lämna mitt hem.

Jag kommer ta bilen och bara åka för att sedan sova i min bil kommande månaderna. Kanske ta in på ett motell någon gång.

Ha en trevlig tid tråden.

>2D-äckel
>sjuk i huvudet

Hmm

>SSRI
Jag hade oironiskt hellre svalt ett cyanidpiller än ta den skiten igen. Att börja med det var det värsta beslutet jag någonsin har tagit i hela mitt liv.

Nej, har en hjärna att tänka med. "Här häll i dig lite bly, det är bra för dig"

Amen durå?

Divi är INTE för heemning!