Krimeditie
0de voor joerianon, wederom.
Welkom: Nederlandssprekenden, Friezen
Niet Welkom: Russen, Oekraïners
Krimeditie
0de voor joerianon, wederom.
Welkom: Nederlandssprekenden, Friezen
Niet Welkom: Russen, Oekraïners
>Niet Welkom: Russen, Oekraïners
Wie heeft het debat gewoon en waarom is het Roemer?
DENK > FVD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> je moeder >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de rest
We moeten jou de draad dus niet meer laten maken.
Dvw ik nu al mijn werk nog moet gaan doen. Wil iemand mij doodmaken=
ik ben te nieuw om te weten wie joerianon is, mag i k uitleg aub?
Waarom?
Het is toch gewoon een goede draad?
Op welke partij moet ik stemmen als ik ben voor de restoratie van Huis Bonaparte, het herstel van Klassiek Liberalisme zonder de marxistische onzin (zowel cultureel als politiek/financieel) en de wederaansluiting van de Benelux bij Frankrijk?
Geestesziekjes alternatieve naam.
Ik ben vanavond voor de zoveelste keer afgewezen. Ik heb een knuffel nodig
Geestesziekje.
Die andere homoseksuele nieuwflikker is de enige die die andere term gebruikt.
*knuffelt je*
klaver gewonnen hoorde ik, dan stem ik maar op hem want verder geen idee
17,4% vond anders dat Yasser Feras het debat gewonnen had hoor.
W-wat heb ik fout gedaan? Ik heb zelfs mijn struikel uitgezet.
heren, ik ben niet langer zwevende kiezer. Ik heb besloten GroenLinks te stemmen.
Verdomme user nu voel ik me triest, ik hoop dat je beter wordt
...
Ik ook
Ik kan mijn innerlijke hoorndrager niet langer onderdrukken. Ik MOET en ZAL de hoorns opgezet worden en Klaver is de enige die daarvoor zal zorgen.
Je weet het zelf.
Uitstekende keuze. Het wordt tijd dat een Indonesische Marokkaan ons Nederlanders eens gaat vertegenwoordigen.
Wat zijn de beste/goedkoopste winkels/websites om computer onderdelen te kopen in NL?
>lepelvoeden
Nee oetz
Wel goede nummers
Ik weet niet of computerland nog bestaat maar daar was ik altijd zeer tevreden over
>dvw je het alleen paalt om mensen (lees:mij) te trekkeren.
Maar als Yasser het debat echt heeft verloren, dan is dat toch wel echt een dieptepunt.
Coolblue
Koop vaak bij Alternate, omdat ik weet dat ik dan geen gezeik krijg en de klantenservice betrouwbaar is.
Zijn niet de goedkoopste.
Niet triest zijn. Dit is mijn laatste behandeling en hopelijk genees ik dan. 20% kans op volledige genezing, maar ik heb XCOM 1 en 2 uitgespeeld.
Dit is dus het tolerante Nederland waarin je niet eens je medemens iets uit mag leggen.
Jodenboek, iemand?
facebook com /DankTBmemes/
>Ik sta voor de kokkels
Nederland is tolerant
NEDERDRAAD niet
>dvw je het alleen paalt om mensen (lees:mij) te trekkeren
haal je kop uit je anus vriend, ik plaatste dat omdat dat is wat ik ga stemmen. Als jij daar kontpijn aan beleeft is dat slechts een bonus. Maar tjerie miems zijn altijd welkom hoor.
Geestesziekje forceert deze miem zelf. Hij heeft deze generaal erg kanker gemaakt, niet dat het voorheen niet kanker was want oudflikkers gingen weg van kanker dat 100 maal minder erger was dan geestesziekje.
Arabier had tenminste constructieve schijtpalen, hoe oneens je er over mag zijn, en bovendien: ze hadden met Sup Forums te maken.
>invoordat arabier
Nee, want ik vond hem ook een aandachtsgeile kanker.
nederdraad kopiëerders oetz
Wie is geestesziekje dan precies? is hij gewoon een schijtpaler?
(((Amsterdammers)))
Maar klimaatverandering als het gevolg van menselijk handelen bestaat niet en ze belasten de economie kapot.
Ja
twitter.com
Ik wil weten wie van jullie flikkers dit account op Tsjilper beheert.
>mooiemiem.jpg
Wij zijn niet alternatief rechts, wij zijn recht door zee.
Dit is geen miem. Ik heb het onderzocht en er is geen bewijs.
Mensen dachten ooit ook dat de aarde rond was. Dat werd aangenomen als wetenschap. Maar een paar verheven types wisten wel beter...
...
dat is een homo die woont in een zorginstelling zaltbommel (misschien die op Bloemkeshof 1 maar dat is ook maar een gok). hij paalt graag onkuise foto's van zichzelf terwijl hij zeurt over hoe moeilijk hij het heeft in zijn leven.
Ik ben ook nog een theïstisch creationist.
Nee. Ik ga niet weg. Ik kan gewoon de manipulatie niet toelaten.
Een paar feiten:
1. In 2014 was er een record van het ijszee in Antarctica. Er was zelf zoveel ijs dat de klimaatveranderingsexpiditie (grinnik) vast kwam te zitten in het ijs.
2. 2016 was een record jaar voor sneeuw in de VS.
3. 31,000 wetenschappers hebben een manifest ondertekend waarin ze waarschuwen tegen de gevaren van de klimaatveranderingshoax.
4. Regenwouden produceren meer CO2 dan menselijke activiteit
en toen lag iedereen op bed
Nee. kmoet helaas nog de hele nacht doorwerken.
Uitstelgedrag en depressie is echt een slechte combinatie. Beëindig me.
Goede kans dat ik ook uiteindelijk bij GL eindig 15 maart. Toch is er iets aan Klaver dat me niet aanstaat. Dan maar stemmen op 2e/3e man etc.van de partij
Als de aarde warmer wordt krijgen we ook meer sneeuw das kankerlogisch kankersukkel
1&2:
>Wat is het extremer worden van temperatuursverschillen en het veranderende neerslagregiem
3:
Niet-klimaatwetenschappers hebben niks te zeggen over het klimaat
4:
??????????????
Deze opmerking is aas of schizofreen.
>onironisch op D66 of GroenLinks stemmen
Jammer dit. Geeft toch weer een flinke deuk in het vertrouwen van de medemens.
>feiten
Neger alsjeblieft
Bedankt, vrienden.
>hij heeft de rode pil nog niet ingenomen
Typische minderjarigen...
>hij gebruikt "rode pil" onironisch
Tenenkrommend, oetz.
Typische minderjarige gehersenspoeld door de joden en de hoofdstroom media...
Wat is er mis met Groenlinks? Niet zeggen wat is er niet mis met groenlinks.
Koek, je bent autistisch zeker?
er zijn wat punten die wel een beetje radicaal links zijn
zoals: 50% van de ambtenaren moet vrouw zijn(ben precieze standpunt vergeten, dit kan fout zijn)
als na 3 jaar een asielzoeker nog niet geacepteert is, mag die automatisch blijven
De draad heeft meer kanker dan er in mijn lijf zit. Ik ga maar slapen.
>Das kankerlogisch
Hoezo is dit nu weer logisch?
>Sneeuw smelt als het warm wordt
>Aarde zou warmen moeten zijn
????????????????
>Meer sneeuw
Plaatje gerelateerd.
>waar zit het meeste CO2
>kijk naar Nederland.
bron: nasa.gov
Dvw jullie altijd deze discussie met mij aangaan. Dan moeten realiseren dat ik toch een te intelligent zwaargewicht ben en de discussie niet langer is vol te houden is en je je standpunt moet bijstellen.
Klimaatverandering is nep en daar is de partij op gebaseerd.
1. De partij gelooft in klimaatverandering, maar dat is nep.
2. De partij laat tegen die niet bestaande fenomeen windmolens bouwen die alleen met overheidssubsidie kunnen bestaan maar niet rendabel zijn. Ze worden gebouwd in kolencentrales en dus geproduceerd met kolen en zijn pas naar 10 jaar rendabel, maar zijn dan al vaak weer vervangen. GL subsidieert dus direct een ineffecientere vorm van kolencentrales en zijn dus juist de meest vervuilende partij van NL
2. Yasr is een kutmegool.
3. Mensen die op basis van hun geloof met een vrachtwagen over onschuldige burgers heen rijden zijn wel een probleem. Onze staat kan de migratie niet langer aan en de welvaartsstaat wordt wegbezuinigd. GL steunt toch de politiek correcte leugens
4. Het is min of meer precies dezelfde partij als de PvdA
Weltrusten. Slaap zacht.
Kanker minderjarigen
Kanker homos
Kanker struikelkankerflikkers
Hoerendraad
Gekopieerd van een andere user:
>quota voor overheidsfuncties, op alle plekken
>50% vrouwelijke ministers hoe dan ook
>verkiezingsprogramma in simpel Nederlands zodat de ongeïntegreerde zandapen het ook kunnen lezen
>geen nieuwe kerncentrales, terwijl die inmiddels erg efficiënt zijn en weinig restafval produceren (het is niet nog steeds 1980)
>bedrijven voorschrijven wat voor investeringen ze mogen doen
>topinkomens nog zwaarder belast
>kwijtschelding schulden van jongeren (Hallo, Bernie)
>meer belasting op vermogen
>meer erfbelasting op nalaten groot vermogen
>iedereen is donor, tenzij bezwaar
>het woord "genderidentiteit" staat in het programma
>het diversiteitscriterium gaat zwaar wegen bij overheidsaanbestedingen
>Sinterklaasfeest moet "inclusief" zijn, dus zeg maar dag tegen Zwarte Piet
>je geslacht wordt niet meer geregistreerd bij de gemeente
>veel meer geld naar kunst en cultuur
>er komt een nationaal museum over slavernij- en koloniaal verleden (fuck whitey)
>afgewezen asielzoekers die niet kunnen worden teruggestuurd, krijgen na 3 jaar alsnog een verblijfsvergunning
>hoog BTW-tarief op vlees
>XTC en paddo's legaal
>actief kiesrecht naar 16 jaar
>meer geld naar ontwikkelingssamenwerking
Ik ga ook dutten, /polder/ is waar de schizofrenen horen.
Truste jongs.
En Sup Forums is waar de nieuwflikkers horen zoals jij
Mvg, schizofreen
>dvw je allemaal vragen over geschiedenisbronnetjes moet maken
>dvw je mega onzeker bent
>dvw het je verlamt
>dvw je depressief wordt
>dvw je nog meer verlamt wordt
>dvw je daarom maar gaat schijtpalen
>dvw waardoor je nog meer in paniek raakt
ik kom niet uit deze cirkel.
wordt het een game pc of gewoon voor persoonlijk gebruik?
Geen argument
ik geef een lijst componenten aan een vriend van mijn vader die bij een winkel werkt en hij regelt het voor me.
Ben je ook van plan om videokaart al te vervangen, of wacht je op gddr6?
>topinkomens nog zwaarder belast
dat is wat je verdient kanker vvd'er
Antwoordde ik op een stelling dan?
>hij doet alsof hij iets over rhetorica weet
mijn ddr5 kaart doet het nog perfect.
>hij is een schizofreen
>dvw doorbakken biefstuk.
Autisten dnug.
Video editing. Mijn eerste build.
ik besef me net opeens dat ik jaren geleden bewust afstand besloot te nemen van de meeste dingen die me blij maakte opdat ze me weer extra blij zou maken in betere tijden. Ik was dit een lange tijd vergeten maar ik vind het nu wel genoeg geweest.
youtube.com
dit liedje uit een spelletje maakte me op een of andere manier vroeger altijd blij, dat gevoel komt er weer van terug. Ik nam er voor een of andere aanstellerige hoekige tienerreden afstand van omdat ik me niet blij voelde.
Ik ga weer opzoek naar de dingen waar ik vroeger blij van werd jongens en dan zal het stukje geluk wat ik mis weer terugvinden.
De tijd is aangebroken, 2017 word voor mij het jaar van het geluk.
heb je al een beetje een bouw samengesteld?
Ik heb mijn onderdelen van azerty.nl, is wel aan te raken qua goedkoopheid
Ben gewoon jezelf.
ik wens je geluk. Hopelijk zal je spelmuziek je verder kunnen inspireren om grootse dingen te doen
Het komt wel goed, user
>meerderheid van de woorden in deze paal is engels
Dat ben ik zeker van plan, lieve user.
Grootverdieners worden niet belast want die ontvangen geen loonstrookje. Je naait hier simpelweg de hoogopgeleide mensen met een baan mee.
Op wie ga jij stemmen?
>oud genoeg zijn om te stemmen
>het komt wel goed user
>het komt wel goed
Nee, ik ben werkloos en als ik niks doe dan sta ik straks op straat.
Maar door de zenuwen en de stres word ik kapot gemaakt.
Ja anders mag je hier natuurlijk niet palen
k zal noordoostpolder wel eens ff bellen
Wacht, ben jij die geschiedenisleraar
Ik ben bezig iets samen te stellen op pcpartpicker.com met behulp van logicalincrements.com .
pcpartpicker.com
Ik moet het nog afmaken/definitieve onderdelen zoeken, en kijken waar in Nederland de onderdelen te koop zijn.
Ook denk ik erover om deze case te gebruiken (ik wil ruimte voor een Blu Ray drive en wat USB ports), maar die staat niet in de database van pcpartpicker:
computerland.nl
WAAROM SNAP NEUKENDE NIEMAND DAT EEN VRAAG EINDIGT MET EEN VRAAGTEKEN??????????????????????????????
Nu ga ik het doen. Vandaag is het over.
foto van hoe je het gaat doen
Moet nog een speelgoedgeweer kopen.
Sinds ik weet dat hier een autist zit die zich ergert aan het ontbreken van vraagtekens gebruik ik ze nooit meer
Echt waar