Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

sosalarm.se/112/Viktigt-Meddelande-till-Allmanheten/
youtube.com/watch?v=luVtiYlnIyU
inet.se/kundvagn/visa/10244976/
youtube.com/watch?v=Z9PPsD-XPTE
youtube.com/watch?v=ZQoJvI8XUa0
youtube.com/watch?v=5-2nByd2cr4
msb.se/sv/Insats--beredskap/Hantera-olyckor--kriser/VMA/Fragor-och-svar/
youtu.be/Cesy3BD5JHI?t=53s
youtube.com/watch?v=Buz5DEcoISg
aftonbladet.se/nyheter/a/g2p85/ryskt-tv-team-erbjod-rinkebyungdomar-pengar-for-att-stalla-till-med-br
youtube.com/watch?v=mNgqpkZMjiw
twitter.com/AnonBabble

Jo men jag vet ju inte vad man ska ha för delar heller...

Kan inte du eller nån annan slänga ihop ett paket på en svensk sida? Visa gärna hur det kan bli billigare än de jag har länkat i tråden

...

PLÄP

DET FUCKING HÄNDER

Gladkatt en söt, SÖT!

bra trådstart OP

häng er

sosalarm.se/112/Viktigt-Meddelande-till-Allmanheten/

DET SLUTAR INTE
DET HÄNDER
SPRIIING

logicalincrements.com

HUR VET VI ATT RYSSEN INTE PLANERAR ATTACK SAMTIDIGT?


AAAAAAAAAAAAAAH

AALLAAAH ACKBAAAAAAAR
>IS-låten börjar spelas av hesa Fredrik

Som LGBT+-personer måste vi stötta muslimer.

youtube.com/watch?v=luVtiYlnIyU

Vill trycka min kuk in i hennes tajta kropp favä :3

Jag har aldrig bott i en storstad tidigare så jag visste faktiskt inte.

Så sug min jävla bondekuk din fitta.

VAD HÄNDER ÄR HELT KNÄPPTYST DÄR JAG ÄR

inet.se/kundvagn/visa/10244976/
OS kan du väl pirata åtminstone?
om inte så är det bara att lägga till i kundvagnen

Jag tittade där men jag fattar inte en grej. Den visar ju delarna man bör ha för olika prisklasser, men det finns nästan inget tillbehör med? Det finns grafikkort, processor, ram-minne, nätagg, hårddisk chassi och en (1). Ska det inte vara en massa mer fläktar än så i en data? Är det där verkligen allt som behövs?

inshallah det kommer hända

bokstavligen fucking vem? är det martina-user som har damp igen?

hennes rumpa tillhör divi :3

>dkn ingen pv

>bokstavligen fucking vem?
begå dig själv nybög

*dödar divi*

Maja Barrdahl

har tänkt på en sak

hur slutar man bli kär i killar och i stället bli RAHK och en riktig MANN som kan framkalla det ursvenska barbariet?

varit här sedan 2013 till och från, förväntar du dig att jag ska hänga i tråden 24/7 och veta vem fan alla är? sluta breva din jävla instagramhora nu

Stockholm

youtube.com/watch?v=Z9PPsD-XPTE

;~;

kula mellan ögonen

Den ser bra ut men en fråga bara, varför 550W nätagg? Är inte det lite? En kille i förra tråden sa att min dator kommer brinna upp när jag länkade en med 600W nätagg.

Jag ska göra lite mer research om det där grafikkortet och processorn och kanske stega upp det ett par tusen för i7, brb

>tråden starta 2010 eller?-user
>jag vet inte att vi använder svenska i tråden -user
>jag har ingen aning om klassiska trådhändelser - user
Bara lämna tråden jävla nybög

youtube.com/watch?v=ZQoJvI8XUa0

sug min kuk

minns när man brukade spela med kulor när man var liten, var det nåt sånt du tänkte

MEN VAFAN VAR ÄR SIGNALEN ÄR DET ÄNTLIGEN RYSSEN SOM KOMMER OCH RÄDDAR OSS FRÅN ACHMED AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

H E J D Å P A P P A
A

D
E
T

B
R
A

>REEEE VÅRAN TRÅD FÖR GAMMELBÖGAR

skrattar åt dig. vad hände med ditt liv eftersom du sitter kvar här.

skrattar åt dig.

vilken signal haha

denna tråd e så fucking haHAA
pallar inte, FeelsBadMan :gun:

flyglarm, det är spetznaz

vad brukar du titta på för ryckströmmar?

i want to be rich and successful like swedes. what should i do to reborn in sweden?

V-var bor du?

invade our boipuccis :3

550w räcker gott och väl för moderna datorer
och stega upp till i7 kan du göra fast skulle rekommendera att stega upp till ett 1070 istället om du ska bara spela med datorn

youtube.com/watch?v=5-2nByd2cr4

become a girl(male)

då får du lov att vara riktigt söt och ha en snygg, rakad kuk

>och kanske stega upp det ett par tusen för i7
Vad gör han!? Vad gör du som en i7 kan hjälpa dig med om jag får fråga? För spel har den ytterst marginell till ingen effekt på.

Visst kan den vara nyttig om du faktiskt har genuina behov av den men annars kan du gott göra dig själv en tjänst och spara dina slantar eller lägga dem på annat user.

norrbotten

>flyglarm
var då? hemma hos jonte?

Moderna spel använder flera kärnor och flera trådar på samma vis som att dom använder sig av snabbare minnen med lägre latens.

Ser du ut som killen du brevade?

är du söt?

nej ;_;

Har ni skaffat Byt än?

häpp...

"RICH AND SUCCESFUL" ARE YOU DRUNK VLADIMIR

Men varför vill du ha en pv om du inte ser ut som den där söta bottenslynan?

Jag spelar mest GTA V och vill kunna spela det på högsta grafik. Och jag har läst att just det spelet tar mycket av grafikkortet och processorn, och använder inte 16gb RAM så 8gb ska räcka tydligen.

Men ni menar alltså att:

i5 och 1070 8gb > i7 1060 6gb

Har jag förstått det rätt? Tack för att ni orkar hjälpa mig, snälla Anons.

Ja. Köpte det för 2799 helt oöppnat av en dum MILF på blocket som köpte det till sin son men han ville inte ha det.

för jag är bög antar jag
säger inte nej till en söt flicka också... men killar brukar vara snällare och lättare att prata med

msb.se/sv/Insats--beredskap/Hantera-olyckor--kriser/VMA/Fragor-och-svar/

MEN VAFAN JAG HAR JU LÄNGTAT I HELA MITT LIV PÅ ATT PUTIN TAR MIG TILL HANS MODERSLAND OCH SÅ ÄR DET ETT JÄVLA TEST

>vad hände med ditt liv eftersom du sitter kvar här
Antyder du här att man inte kan hänga i tråden om man lyckas i livet? Varför drar du inte då nbög?

>skrattar åt dig
>skrattar åt dig
du skrev det ja

...

kek då kan vi sluta breva om det

Hur kort är du?

176

>dricker en kopp kaffe
>skiter på mig vid knäböjen
Vad fan jag hatar kaffe nu

...sånt här får mig att känna mer känslor än att se nån snubbe bli mosad av en bulldozer i malasiya

Spelar aldrig utanför hemmet så ser inte meningen med det

Fan nästan lika lång som jag ;_;
>dkn 180

>och använder inte 16gb RAM så 8gb ska räcka tydligen.
skaffa 16gb, det är inte så mycket dyrare och inom en snart framtid kommer du behöva det.

>i5 och 1070 8gb > i7 1060 6gb
om du bara ska spela, ja

>2799
Varför inte bara 2800? Om du betala kontant fick du enkronan? Du skulle knullat milfen förövrigt

Det skulle jag nog säga ja.
Framsteg må vi ha haft men jag kan inte säga jag tycker det är värt det för det, speciellt när fördelarna fortfarande är bleh, dubbelt upp när man tar prisförhållandena i åtanke.
>Men jag måste ha 100+ flikar öppna med nittioelva program körandes
Då har du ett helt annat problem skulle jag säga.

>vet inte. Han tycker väl om det på samma sätt som jag tycker om 2D. Det är väl bara något man gör antar jag.
Ja, sant. Min pappa är också NEET så jag tror också att han gör det för att fördriva tiden med...han har alltid varit intresserad av konspirationer (judar, ufon) men ALDRIG på den här nivån dock

>Lite. Jag uppskattar hans omtanke och att han vill man ska vara förberedd, men jag bryr mig inte så värst mycket om att överleva när skiten slår fläkten. Jag hatar inte livet, men döden låter inte så värst illa heller.
Samma verkligen, tycker det är intressant att lyssna på någon som är så passionerad om något men ibland kan det vara för mycket. Speciellt om man inte riktigt bryr sig om vilket eftersom världen är fortfarande densamma för en. Jag träffar inte min pappa så ofta och när jag väl gör det så är det nästan allt han pratar om.


>Min farsa gör något liknande. När han blir full börjar han tala om att NSA övervakar allt (de gör de säkert, men jag bryr mig inte) och att han är shaman och sånt.
Haha mm, min pappa tror inte alls på historia..han tror på att människan blev skapad för 90 år sedan, att reptillerna tog över och satte oss på denna planet som slavar osv osv. Det kan vara riktigt jobbigt, speciellt om vi ska ut någonstans (tex mataffären) för då ser han alltid något som gör att vi stannar upp i en evighet eftersom han måste prata och berätta om det, och det kan vara något så simpelt som en sten som det är han ser. En gång åkte vi till stan för att köpa något men det dröjde en hel dag tills vi kom tillbaka pga detta.


>Allt man kan göra är bara lyssna och säga att man fattar.
Japp, det är dock riktigt svårt för mig att göra

Din pappa är nog inte "intresserad av konspirationer" så mycket som han är totalt galen

kalla honom för en tönt och heema honom i pungen

Hade man kunnat ta nån benzo och sen gå på psykundersökning? Man borde ju framstå som lagom efterbliven menar jag.

Min Bröllopsed. (Slampoesi)

youtu.be/Cesy3BD5JHI?t=53s

kan heema varenda här

feminina killar alltså...

Jag tror din pappa har psykos, user. Eller i alla fall schizoid personlighetsstörning. Hoppas det blir bra.
Ja, och gedigen erfarenhet av folk på benso. Du kommer bli genomskådad.

hatar mitt liv.

vf

Signalen Viktigt meddelande testas fyra gånger per år, första helgfria måndagen i mars, juni, september och december (sista månaden i varje kvartal), klockan 15.00. Information ges i Sveriges Radios samtliga radiokanaler strax före detta klockslag och när provet är avslutat.

En sju sekunder lång ton ljuder och följs av en 14 sekunders paus, sedan ny ton, ny paus och så vidare under två minuter. Efter en längre paus (cirka 90 sekunder) hörs sedan den 30 sekunder långa "faran över"-signalen. Provtillfällena initieras från den lokala räddningstjänsten som kan fjärrstyra utrustningen från brandstationen men även från skyddade beredskapsanläggningar.

Du är sjuk i huvudet.

youtube.com/watch?v=Buz5DEcoISg

hmm

jo jag kan läsa själv tack.

aftonbladet.se/nyheter/a/g2p85/ryskt-tv-team-erbjod-rinkebyungdomar-pengar-for-att-stalla-till-med-br

Rasister BTFO!

vad är din poäng? feminina killar är det bästa som finns...

Du kan ta meningslösa utbildningar och leva på CSN tills du kan en massa språk. Se till att välja språk som är nära varandra. Spanska, portugisiska, franska, italienska, rumänska, holländska, tyska, tjeckiska, polska, ryska, diverse andra slaviska språk (i den ordningen) borde vara rätt så lätt att lära sig då de är jävligt nära varandra om du läser i den ordningen.

youtube.com/watch?v=mNgqpkZMjiw

Om man hör varningssignalen vid någon annan tidpunkt än de nedan angivna provtillfällena skall man bege sig inomhus, stänga dörrar, fönster och ventilation och lyssna på Sveriges Radio P4 för mer information. När faran upphört ska signalen faran över sändas, en 30 sekunder lång, sammanhängande signal.

är det värt att köpa från en sida från kina för att sedan vidare här hemma?

vill för övrigt ha det sverige tillbaka då vi hade lådor och lådor av gasmasker och bunkrar överallt, riktigt beredskap, tunnlar i bergen, med strangelove-baser i märkliga högkvarter
*suck*

>Du kan ta meningslösa utbildningar och leva på CSN tills du kan en massa språk
Bokstavligen varför?
Visst skulle det vara roligt att en rövburgare som inte kan tolka sociala situationer och stammar som en 56k uppkoppling skulle kunna 5+ språk, men det är inte värst roligt när du behöver någon som ska översätta något ivl.

Kanske, det är mycket möjligt. Han har gått igenom så jädrans mycket i sitt liv och senare blev han även beroende av droger och alkohol. Idag röker han gräs varje dag. Men han är fortfarande världens bästa pappa. Bokstavligen enda (tillsammans med farmor) anledningen till att jag inte är död nu

nä du kommer bli bannad från reddit in du gör det

Har aldrig hört "Faran Över"-signalen? Ska inte den provas också?