/mämmi/

/mämmi/

Rakkaus elämä auringonpaiste -painos

Oispa Hanamaru jota kosketella hassuista paikoista peiton alla :3

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5_3tdsVv1Dk
savonsanomat.fi/kotimaa/Petosen-kaupan-luona-olleelta-mieheltä-löytyi-ase/913726?pwbi=f0a0e23eb4f7f28a8e07cef1cac1df3f
twitter.com/SFWRedditGifs

Oispa Yohannes

>
Puhutaanko pojista?

Muistutus kaikille että äänestäminen on turhaa

Parhaan noidan sukkahousut

Uusi episodi tänään 3 tunnin päästä

Mul on tylsää!!!!

...

Oispa nyymi

t. Cai Göran

Mites hernekeitto tai viina?

tai jopa teline?

Onko nää kaks pannu? Jo pelkkä ajatus saa kyrpäni niin kovaksi että sillä voisi leikata timanttia.

paska lanka, oispa jo uus

t. Vapaustaistelija Toveri Väänänen

Tein eilen kymmenen (10) kyykkyä ja jalat on ihan VITUN KIPEÄT

NO NYT

Entä nää?

No niin /mämmi/, nyt ylös ja ulos nauttimaan kesän ensimmäisistä shortsikeleistä

Postatkaa zuramarua

haista paska painu helvettiin t. lappi

> +3
> shortsikeli

olen yknisäinen

Ei postata

Täällä on vittu kolme astetta pakkasta, voi vitun hese ja teidän metkut.

...

Jos ulkona on +3 celciusta ja mielestänne on kylmä, voitte tehdä itsemurhan.
t. shortseilla ja lyhythihaisella -28 celciuksessa kotoa kaupalle eikä tullut edes kylmä

youtube.com/watch?v=5_3tdsVv1Dk

Odotin että tulee uus lanka et postaan jotain mut sit unohin mitä mun piti postata. Hmmrrm eritä n harmin lista täm ä

this is wrong thread.
NEW

>t. shortseilla ja lyhythihaisella -28 celciuksessa kotoa kaupalle eikä tullut edes kylmä
puhut paskaa

ehkä se asuu kaupan yläkerrassa

Entä jos se kauppa on saman talon kivijalassa?

Itsekin olin reippailemassa eilen harmi vaan kun pajarin ja tupakan raiskaamat keuhkoni alkoivat huuta hoosiannaa puolen tunnin jälkeen

Rahat niin tiukoilla että joudut säästämään lahkeissa ja hihoissa?

Tein eilen sata (100) kyykkyä, eikä tunnu missään

kaljat loppu
kai sitä vois ruveta nukkumaan

lisää kaljaa

Seuraavan kerran kun runkkaat, niin asettele ittes sillee et makaat käytännössä tuolillas ja perse roikkuu reunan yli ja polvet on silleen 90 asteen suorakulmassa.

Tos tollanen havainnollistava kuva.

näyttää hauskalta, pitää kokeilla tänään

t. eri

Ne kyykyt itsessään harvemmin paskoo jalkoja, mutta se sattuu jälkeenpäin varmasti jos vain istut paikallasi tuntitolkulla ja annat maitohappojen muhia.

Zura is the greatest achievement of Japanese culture

Aika töykeetä sivuttaa mun kysymys tolleen

mitä helvettiä, en saa kuvasta mitään selvää
naurattaa kyllä

haha, minä oikealla

Niin elikkä suomalaisten esi-isät ratsastivat tänne Ural-vuorilta, mutta Volganmutkan kautta.
Miksi tämä on niin helvetin vaikea asia hyväksyä?

Tein perjantaina 5x5 satasella. Tavoitteena olis maksimi 3pl8 kesäks.

joskus pireissä runkannut noin paitsi että jalat oli pöydällä, saa vatkata pitenpään

Miksei täällä viljellä mainiota puolan ja venäjän kielten sanaa "bydlo" niin kuin KC:ssä

niin ja nykyään ovat paleo-eurooppalaisten &indo euroopplaisten sekotus.

ihmiset haluu olla jotain arjalaisia sotureita tai jotain

no laita se alulle senkin bydlo

savonsanomat.fi/kotimaa/Petosen-kaupan-luona-olleelta-mieheltä-löytyi-ase/913726?pwbi=f0a0e23eb4f7f28a8e07cef1cac1df3f

#petoshoodz

pääs kii bydlo

0-2 confederancy of dunces
3-5 I am pilgrim
6-8 death's end
9 new game +

tuplat tai enemmän ELC ja paskapostausta

Kieli ja kulttuuri peritään yleensä esi-ISILTÄ.
Esi-ISIEN perintöä täytyy kunnioittaa riippumatta verensekoituksista

>asta tenhunen
huutista

Jooh eli tos on toi tuoli, sit toi tikku-ukko niinku makaa siinä ja perse roikkuu reunan yli ja jalat on polven kohdalta taittunu tolleen 90 asteen kulmaan. Sit siin on tollanen mämmin standardimittainen kyrpä.

Tos pitää jännittää pakaroita et ei valu.

Mulla ei valitettavasti ole tietoa ovatko he nussineet ;_; Riko vaikuttaa kyllä melko puhtoiselta tytöltä joten tuskinpa.

Mikä vittu tätä jonnesukupolvea vaivaa?
Itse kolmekymppisenä en jaksa ymmärtää

Ai pillua ei muka saa kotona istumalla? Join kaljaa kotona ja sit kaveri soitti et haluaa tulla käymään. Kuunneltiin sit musiikkia ja pantiin yöllä ja aamulla pari kertaa

Mut ja 2 kaveria hakattiin petosella jonneina. Ei koskaan enää petoselle

Megg Mogg and Owl on kyl aika kovaa settiä

Mistä naispuolisia kaverieta edes saa? Siis sellasia joiden kanssa jaksaa keskustellakkin vaikka.
Mulla on tasan yks naispuolinen kaveri ja sekin on kaverin tyttöystävä.

>sillä on kavereita
>jotka on tytyjä
>joilla on sen numero

Ok

Tää. Itsekin join kaljaa ja pelasin koneella kun tyty yde tuli ratsastamaan syliin

taas sitä mennään saatana

muiden kavereiden kautta

sanoisin että rii rää mutta jtp niin oon hankkinut suurimman osan pillustani istumalla kotona

Ärsyttävää kun käy näin

pillu on yliarvostettua
t. ikuinen neitsyt

jep, nykyään tytöt on ihan hirveitä seksipetoja ja metsästävät söpöjä poikia panopuuhiin, ihan sama vaikka ne istuis kotona pelaamas 24/7

Tuli mietittyä että olis melko siistiä jos Suomessa olisi apinoita.
Siis ihan oikeita apinoita jotka asuisi puissa.

Asiahan on nyt näin, että Suomi alettiin lukemaan mukaan Pohjoismaihin II MS:n jälkeen osana eurooppalaista integraatiopolitiikkaa. Koska termi "Nordic" tarkoitti alunperin ja nykyisinkin konnotaatioltaan viittaa Skandinaaveihin voidaan sanoa, että Suomen pohjoismaiseksi mieltäminen on kuin kutsuisi Kreikkaa turkinsukuiseksi Osmanien takia.

Todistakaa minut vääräksi (ette pysty).

Tää

panisin

En pystykkään mutta mitä sitten?

haluisko joku lupsutella mun karvakasseja

Mun kaikki naispuoliset kaverit on lopulta kadonneet, vaikka kaikkiin ei kuulunutkaan seksuaalista jännitettä, ja pari oli oikeastaan sellaisia joiden kanssa kannatti jopa keskustellakin. Viimeistään siinä vaiheessa ku muuttivat jonku äijän kanssa yhteen. Kai siin vaiheessa sinkkumiesten kanssa hengaaminen muuttuu jotenkin arveluttavaksi. Tai tietysti on tosi noloa ja epäluontevaa että sanon tän ääneen mut näin meni omassa elämässä, genitaaleilla oli väliä vaikka ei sais olla. Moneen kertaan oon myös kieltäytynyt fuckbuddy-järjestelyistä, koska niissä joutuu lähes järjestään manipulatiivisen draaman välikappaleeksi.

>mutta mitä sitten
Se on konseptina vitun järjetön ja pitäisi sen takia heivata helvettiin. Voi skandien kanssa tehdä yhteistyötä pohjustamatta sitä millään pseudoveljeilyllä.

ei kiinnosta ketään täällä, me ei tehdä mitään kansainvälisiä päätöksiä niin on ihan sama mitä mieltä me tosta ollaan

älä ole autisti

itsellähän ei ole muita kuin naispuolisia ystäviä ja ne kaikki haluaa seurustella tai panna mua, en oo yhteenkään koskenut kun niil on kaikilla enemmän mielenterveys ongelmia kuin itellä + eivät ole tarpeeksi seksikkäitä

jos tuntuu vaikealta uskoa todeksi niin oottakaapas vaan kun ootte ite yli 30v niin yhtäkkiä alkaa epätoivosia naisia ilmaantuun

Niin mutta mitä sitten?

Pitäskö tän nyt olla hauskaa vai social commentaryy vai mitä helevettiä

onks tää sama piirtäjä ku skeleton jelly?=

...

juuh aamiaista varmaan pitäisi

ajattelin papuja, nakkeja, pekonia ja munia

Ite tein just maksapihvejä ja lanttulaatikkoa. Nam!

Ite painiskelen jauhelihan ja wokkivihannesten tai mcdonaldsin välillä

ite vedin kebab raneil

Ite painiskelen henkisten demonieni kanssa

Oispa mäccäri lähellä ni hakisin heti safkaa sieltä

El maco + mcfeast / quarter pounder ateria, ehkä pari juustoa myös

>jauhelihan ja wokkivihannesten tai mcdonaldsin välillä

Ryyppäätkö paljon? Tää oli mun pyhä kolminaisuus kun päiväs meni 15 annosta.

Ite otin herkkusieniä ku oli hyvännäkösii irtona ja siihe kaveriks vähä munaa ja sipulia.

Ihan 3/5 mätöt.

oispa mäccäri kotiinkuljetuksella

Tsekkasin pankkitilin ja siellä oli 400 euroa enemmän rahaa kuin luulin

Ryyppään ihan vitusti

vittu mitä paskaa

>jos tuntuu vaikealta uskoa todeksi niin oottakaapas vaan kun ootte ite yli 30v niin yhtäkkiä alkaa epätoivosia naisia ilmaantuun
Mielenkiintoista. Pitää venailla täs sit.

Missä nää epätoivoiset naiset ilmaantuu?

mut mäkkäris on vaan tyttöjä töissä, miten semmoselle uskaltais ovea avata?

yks parhaimmista aku-editeistä ikinä

t. blackmetal akkarieditmies autisti