/norgetråden/

Mangfold-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HK3pgea_ZH8
side2.no/underholdning/emil-(18)-er-eneste-gutt-pa-russebuss-med-27-()-jenter/3423320880.html
youtube.com/watch?v=YDxKBuSkoxY
youtube.com/watch?v=LdiWvMyVxPU
twitter.com/SFWRedditImages

samer hater deg

andre for ingenting

Hyggelig tråd gutta?

ja, altså...

hva skal man gjǿre?

med nrk?

privatisere?

eller?

youtube.com/watch?v=HK3pgea_ZH8

tråden kommer aldri til å vere hyggelig igjen

vi må drepe hengdegmannen.

jævla nigger

kanskje jeg burde skaffe meg arma 3

Hvordan skal vi lose problemet med overvekt av etniske nordmenn i Norge?

dette er hvordan det foles å være meg

heng dere
Stråmannsargumentene kom fra venstresiden siste tråd, som de alltid gjor.

Jeg erklærer dette herved en nasjonalsosialistisk tråd.

kanskje jeg burde konvertere til islam

overvektige burde hostes og bli brukt til såper og oljer til nytte for folket sdm

side2.no/underholdning/emil-(18)-er-eneste-gutt-pa-russebuss-med-27-()-jenter/3423320880.html

og her sitter vi gutta..

heil siger beint fram

Får vel sove litt jeg da

>engelske bussnavn
nå må russen henge seg

Sverigeanon (19, 20 i maj) er eneste svenske gutt på Norgetråd med 27 (!) nordmenn

God natt

Hvordan finner jeg ut av passord til en ruter? Alltid brukt kabler men stjal en laptop fra noen normisser så tenkte kansje å slappe av i senga med den og surfe. Vet jeg har trådlǿst nett, bare ikke passord for det, og leverandǿren har ikke hint om det heller

Fyren er da åpenbart "den homofile vennen". Sosiale rom befolket kun av kvinner er uansett et helvete, bare sjalusi, tårer, baksnakking, drama og masing.

du må henge i miljoet

...

dfn ingen lettkledd lillesǿster

...

fortell meg hva du misliker

dette er hvordan det foles å være meg

Står det ikke noe på en liten lapp under ruteren ?

sverigeanon

den ekle tynnfeite kroppen min

Drep deg sjoolv

meg selv

Ka dokke syns om nett-mobbing og mobbing generelt?? E fola me suicidal

Som et offer av mobbing på ungdomsskolen og offer av nettmobbing nå kan jeg si at jeg hater mobbing mer enn alt annet

Hahahahahahahaha Hvordan Faen Er Nettmobbing Engang Ekte Hahahaha Neger Bare Gå Vekk Fra Skjermen Liksom Neger Bare Lukk Oynene Haha

skulle onske sverigeanon ville lukket oynene sine for alltid

youtube.com/watch?v=YDxKBuSkoxY

hjelp gutta

hun er så skjǿnn gutta

Det burde slås ned på hardere, og jeg synes det er veldig merkelig at det ikke straffeforfolges oftere.

Staten

hvis e gjör d kan e ikkje se ? kordan tenkte du no

du har ikke megmeg-versjonen av bildet her?

Where is the bird poster? I have a question for him.
I'm looking for the name of a bird just based off the sound it makes.
It sounds like a cat mimicking a bird sound, just 1000x louder. I can hear it clearly even when my windows are closed.
It's an odd clacking sound

På fjesboka:

/adill.khan.982/posts/1299421313484387

Ser ut som NRK lyver om Ostkanten gutta

Hei, fuglebreveren her!
Den heter heng deg.

...

Allerede tilbakevist.

litterært fjerde brev i denne tråden

Utlendingar.
Butikktilsette som kommenterar på det eg kjǿpar.

...

Innvandrere, eller invaderere som jeg liker å kalle dem
Og folk som mener vi trenger innvandrere, disse kaller jeg landsforædere

hvorfor stjal du en laptop?

>det er en nordmenn som snubler over kuken sin for å dydssignalisere at de tror på en neger episode

Notteskrike

youtube.com/watch?v=LdiWvMyVxPU


forovrig, gutta, savner dere fugletrådene?
jeg sluttet å lage dem fordi det virker som mesteparten ikke likte dem men jeg kan gjerne begynne igjen

Jeg HATER Jan Fredrik Karlsen.

>forovrig, gutta, savner dere fugletrådene?
Ja.

Er vel mulig at det er han som lyver utifra det der?

nei

Eg likte dei, veldig koselig. Bedre en nasser trådar.

>en intellektuell herre tar info fra statseide medier og tror han vet best

Hver tiende/tyvende tråd kan være en fugletråd.

Hvis du kunne laget nasjonalsosialistiske fugletråder, så hadde det vært topp.

Dette.

Stottes

Dette er hvordan det foles å være meg.

That might be it, I'll have to go out looking when I hear it again. The sound is ear shattering.

>en neger (deg) velger å tro på en neger fremfor en annen neger om hva negre gjor fordi det han forste negeren sa var mer komfortabelt

det er tydelig *sniff* at dere *drar i skjorta* må schlutte, med en eneste gang, å *sniff* schpise av ideologienes *sniff* schoppelbotte, og schå videre, og schå videre

er det egentlig så gæli med negre da?

Nei

Han tok ikke med kommetarfeltet

> stole på media

Sa mannen som klarte å tyde at Wagner's ringsyklus hadde en kommunistisk handling. *tar seg på nesen*

rǿdpill meg på Zizek

har han rett om noe som helst?

Nei

>stole på en neger

> vrææææææl nei Oslo er som literært Mosul

heng dere selv, rasister!

Jeg stilte jo bare et sporsmål

heng deg

>rasister

Man kan jo bli litt skeptisk til hvilket land man egentlig er i når afghansk folkemusikk er det som spilles i gaten på kvelden.

vil ikke

ikke et argument

heng deg

heng deg

Jeg syntes at du burde henge deg.

Hva om tråden bare hang seg kollektivt?

heng dere

heng deg

lurer på om norgetråden er tråden som oppfordrer mest til selvmord

...

rappotert til mattilsynet

Faen så stygt. La folk være rasister, din negerelsker.

Altså, denne saken handler om to negre som har forskjellig perspektiver på omstendighetene når det gjelder kriminalitet i Oslo. Han ene som forst ble spurt var en fiksjonsforfatter, han andre har forstehåndserfaring med temaet det er snakk om. Fiksjonsforfatteren hevder at det er inget problem, han andre sier at det er et problem. Hvem velger dere, og det norske folk å tro på? Fiksjonsforfatteren, selvfolgelig.

Det at det er gjengvold og kriminalitet er en kjentsak, og artikkelens vinkling er ikke at det er svenske tilstander i Oslo, men at det er mulighet for at det utvikler seg slik. Hovedfokuset var også albanergjenger, og alle som har vært borti disse typene vet hvor farlige og gærne de er. Noen venner av meg havent midt mellom to gjenger som mottes med slagvåpen i gatene for å banke hverandre til blods for noen uker siden, så dette er en realitet, og det har pågått lenge. Nei, det er ikke svenske tilstander i Oslo men det hevdet heller aldri artikkelen. Det vi ser i kommentarfeltet på fjesbokbrevet til han fiksjonsforfatteren og her i tråden er pur refleksiv dydssignalisering og stikking av hodet i sanden, hvor alle foler de må motsi denne slemme "rasistiske" artikkelen som tar opp reelle problemer Oslo har. Det er visstnok helt greit å prate om problemene Sverige har, men ikke våre egne.

Nå går jeg å legger meg gutta

naken

jeg vil legge meg naken men jeg er redd noen skal ta meg på senga (literært), naken da altså

Brev rumpe.

ka faen anonsen, kor sover du hen?
sku jo ikkje være verre en å lukke igjen en dǿr

jeg bor da alene men noen ganger kommer det mennesker og slikt fra kommunen som skal gjore ting da jeg bor kommunalt
de har jo nokkel til leigheten min og sånt da
jaja

...

hores utrolig rart ut
disse kommer midt på natta, og ringer heller ikke?

Hort om sikkerhetslås? Kjetting?

jeg får jo advarsel i posten omtrent en uke i forveien men det er ikke lett å sjekke den alltid neida men så

heng deg sverigeanon

kjeder meg om dagen jeg