/nederdraad/

chillineere met bourg ah matti editie

welokm: bourg bert baarn en degabbers jwz
neit welkom:L bobba

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t
dumpert.nl/mediabase/7071279/1c0fa2ac/terrie_berdet_ben_af.html
media.8ch
rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/rijbewijs-motor
twitter.com/SFWRedditGifs

fuck holland

fuck protestanten

>geen half a4tje editie

dradelijkse herinnering

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t

>er zijn mensen die overwegen om te stemmen op een partij, die eigenlijk helemaal geen partij is omdat Wilders het enige lid is en er verder ook helemaal geen leden bij mogen komen, met een verkiezingsprogramma dat past op een half A4-vel

Ik wil Geestesziekje vastbinden en haatneuken!

Hallo, heeft iedereen zin in het Erasmusdebat dat over 45 minuten op NPO1 te zien zal zijn? Rutte tegenover Wilders.

/febo/ editie

Letterlijk het duidelijkste partijprogramma.

Xde voor Joerianon

ik wil dat ook

Kunnen we anders niet gewoon 315 standaardpalen afspreken? Dan hoef ik /neder/ niet meer in de gaten te houden. Scheelt mij ook weer

Glashelder.

klein beetje

ik stem PVV want fuck windmolens

kk tattas

Stop maar vast, zelfdeflikker.

Geen geld meer naar geldverslindende, linkse paradepaartjes.

Dagelijkse herinnering dat Holland, Zeeland, Brabant en Vlaanderen de enige relevante gewesten van de Lage Landen zijn/waren.

Waar werken jullie?

de ultieme roodpil is je brandalarm af laten gaan omdat je een stempas in de fik steekt

...

Oké

1. RANDSTAD

+ de IJsselsteden

maar ja je hebt gelijk

Bij de sociale werkplaats. Jij!

>innovatie en enz. zijn 'linkse paradepaardjes'

Ik weet niet wat enz. allemaal inhoudt, maar innovatie is volgens mij niet te bestempelen als links of rechts.

er gaat veel teveel geld naar enz vind ik, welke partij wil de subsidie naar enz afkappen?

2. ancilla

Thierry geeft me nog steeds een beetje een gevoeld dat hij een kind is die zichzelf heel erg serieus neemt. Ik weet nie

Niks mis met een alleen leider zijn, maar ik wil wel even wat meer uitleg over zijn standpunten. Dit zegt niks over de uitvoer.

De overheid hoeft zich niet bezighouden met innovatie, dat doet de wetenschap en de economie wel.

Ben ik wel van plan

Houd je bek kk fascist

>een gevoeld dat hij een kind is die zichzelf heel erg serieus neemt

Wat bedoel je precies hiermee? Hij ziet er jong uit en neemt zijn rol als politicus in spé erg serieus?

[verklapper]Wilders heeft zelf geen idee over de uitvoer [\verklapper]

Ik vind dat enz. helemaal afgeschaft moet worden oetz

Enz. is een regelrechte verspilling van geld

>Werken
>Een sociale werkplaats hebben.
What's the point als je net zo goed de real deal kan gaan doen?

Ik vind dat jij afgeshaft moet worden oetz

jij bent een regelrechte verspilling van geld

ik vind dat ik afgeschaft moet worden oetz

ik ben een regelrechte verspilling van geld

Nee ik weet niet, zoals in dat filmpje waar hij in een of ander programma is met andere kleine partijen en dan zegt hij "jongens ik ga weg, ik heb een land te redden. Dit is niet serieus genoeg".

Kunnen we het terugbrengen uit de dood en er een plek succesvoller dan /r/thenetherlands van maken?

Ik kijk al de hele dag de smaakpolitie

Je doet het gewoon expres he, jij vies vuil kankerwijf

Kanker

Kanker kanker

kranker

Link, dit wil ik zien.

>Mensen die geen ananas op hun pizza willen
Ik dacht dat er maar één geesteszieke was hierzo.

koek ik wil ook de link

nee.

oo tijd voor brugklas

dumpert.nl/mediabase/7071279/1c0fa2ac/terrie_berdet_ben_af.html

>Ananas
>Op pizza
Nek jezelf aub onmiddellijk.

>onmiddellijk
Eerst mijn pizza opeten natuurlijk

/neder/

bezoek het

>BNN
In het afval ermee, Thierry maakte een goede keuze.

>ga naar tienerprogramma
>oh wacht dit is toch niet wat ik had verwacht

zeker niet stemmen op deze mongool

Dat ie wegging omdat ie het niet serieus genoeg vond kan ik wel waarderen, maar
>ik heb een land te redden
koek

waarom is het een miem om het een of het ander tot de dood te verdedigen? Ik vind ananas best lekker op pizza maar ik zou niet zeggen dat het mijn favoriete pizzasoort is. Gewoon iets wat weleens lekker kan zijn. Niet vies en ook geen godenvoer, niks meer dan wat fruit op een pizza.

Als jij nou eens een afspraakje regelt met hem dan kunnen we hem ontvoeren en opsluiten in een kelder als seksslaaf

Ga jezelf nekken aub!!

ja dat is dus wat ik bedoelde

Dit
Bovendien is Thierry Baudet een vrouwenhater en een racist

GroenLinks is een veel betere keuze

>Ik heb een land te redden
hahahahahaha deze gast kan een boodschap ook nooit iets op een normale manier brengen hé?

Maar Baudet heeft wel een punt – lekker een paar dagen voor de verkiezingen een beetje in een cirkeltje confetti afschieten is echt zonde van je tijd, zeker als kleine partij.

Prima, dat volstaat als zelfmoord

Nee, ik ben niet polygaam.

>Hij heeft een genuanceerde mening over ananas op je pizza
Probeer het nog eens

Zou geloofwaardig zijn als hij niet als een clown zieltjes probeerde te winnen bij carnaval.

Enkels alcohol
Dubbels wiet
Drievoudig nuchter

>De leeftijdsgrens voor actief stemmen wordt 16 jaar
aub zeg me dat dit een grap is

Homo's zijn niet monogaam, dus we kunnen best iets regelen

Kan hem geen ongelijk geven dat hij niet mee wil doen aan dat circus, maar die opmerking dat hij 'een land heeft te redden' was wel ineenkrimpwaardig.

Als hij nou voor altijd van jou zou houden als je hem een zo'n avond gunt? Zou je het dan doen?

>Een pizza met ananas erop eten volstaat als zelfmoord
Ik vind het allemaal prima hoor, maar zo blijf ik pizza's met ananas erop eten in plaats van te sterven

Helaas niet.
Alles wat daar staat komt rechtstreeks uit het verkiezingsprogramma van GroenLinks.

Inderdaad. Thierry gaat wel bij carnaval gek doen en gaat ongegeneerd aan z'n fucking lavenderzakje ruiken. Ik heb zo het idee dat hij een beetje zenuwachtig is door de peilingen

Letterlijk drie (3) zetels!

>jan nagel
>jan roos
>jaques monasch

Ik zou ook weggaan als ik bij dit groepje zat als partij die constant in de peilingen op 2 of meer zetels zou zitten.

Volgens mij heeft Hofman gewoon de partijen uitgenodigd die nooit in de Tweede Kamer zouden komen want ik ken de helft nog geen eens.

>en gaat ongegeneerd aan z'n fucking lavenderzakje ruiken

Koek waarom

>dgw je lijsttrekkersdebat wil kijken maar je van je vd de tv niet aan mag tijdens het eten

Geen grap. Alles op dat plaatje zijn directe citaten uit het verkiezingsprogramma van GroenLinks.

Drie keer raden op welke partij die 16-jarigen allemaal zouden stemmen?

zeker weten dat jij wel de man bent in de relatie?

Ik zou het een zestienjarige ook niet kwalijk kunnen nemen.
Op die leeftijd was ik ook zo naïef dat ik op GroenLinks zou kunnen stemmen.

Ik ben absoluut geen hoorndrager, kinky spul is prima en ik zou veel voor hem doen, maar ik zal NOOIT toekijken naar iemand die mijn vriendje neukt.

Je kan toch op je telefoon via NPO live kijken?

Ik snap oprecht niet hoe ze erbij komen. Wie denkt dat het een goed idee is om 16-jarigen te laten stemmen?

Laat a.u.b. Tilburg niet meer de draad maken jonges.

Motorrijbewijs halen j/n? Ik ben 24 en mag onbeperkt vermogen.

Of je doet gewoon je ogen dicht.

Op zestienjarige leeftijd miemde ik met mijn vrienden over NVA en Vlaams Belang.

Hij was gewoon boos dat ie in hetzelfde lijstje staat als die andere drie, omdat hij weet dat die andere drie niet serieus genomen worden.

Ja. Als je het niet doet krijg je er spijt van op je 50e.

ja

media.8ch PUNT net/file_store/8714e5c8ae08e5af0f52caf0bcb58edf4f5ecbe9173e9f51dea795d8ad2fe6dc.webm

Wat is er godverdomme mis met "Ali" Pechtold?

TEFLON MARK

Zie Het is gewoon om zich te verzekeren van extra zetels omdat een zestienjarige nog niet genoeg is ontwikkeld om de juiste afwegingen te maken en leunen over het algemeen naar links.

Ja, natuurlijk!

Ja, dat kan ik me nog wel voorstellen. Maar dat is dus juist het geniepige van zo'n plan: als GL weet dat het voornamelijk jonge, niet-belastingbetalende randstedelingen zijn.

Als ik soms van die beschamende interviews zie met mijn leeftijdgenoten (tussen de 18-24) heb ik soms het idee dat het zelfs omhoog moet.

Ik begrijp iets niet. Een 'middelzware' motor is 35 kW en volgens goegel dus gelijk aan 47 PK. Je moet hiervoor 22 zijn.

rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/rijbewijs-motor

Klopt dat? Zelfs mijn halfzotte auto heeft driemaal zoveel PK. Waarom worden ze als halfzwaar bestempeld?
Natuurlijk hoef ik me zelf geen zorgen te maken met onbeperkt vermogen maar toch.