/nederdraad/

Bericht van Bokito uitgave

0de voor joerianon

Welkom: Gorilla's, bladgroente
Niet Welkom: Lachende vrouwen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t
youtube.com/watch?v=SoHqVWcN3Pg
strawpoll.me/12527592
strawpoll.me/12501928
scp.nl/Onderwerpen
dumpert.nl/mediabase/7074655/b9803804
twitter.com/SFWRedditImages

THIERRY VOOR PREMIER

Dradelijkse herinnering

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t

...

Inderdaad. In het Frans is er hier een gezegde over. Plutôt arabe, que flamand.
Nog liever Arabisch, dan Vlaams.

Ik begrijp het wel. Zowel Frans als Arabisch zijn mooie talen, met veel literatuur, veel sprekers en zijn relevant op wereldniveau.

Nederlands is niets meer dan een bastaardtaal, geretardeerd neefje van het Duits en het Engels. Daarbij klinkt het nog niet eens mooi en is er geen literatuur van waarde geschreven in de taal, dus is er geen reden om het te leren.

>Nederlands is de geretardeerde taal
Nederlands is ouder dan zowel Duits als Engels, Mehmet

77IQ aub

Nul argumenten. Als het mogelijk was zou ik zelfs mijn taalvaardigheden in het Nederlands omruilen voor gelijke vaardigheden in het Frans, Duits, Arabisch, Hindi, Russisch, Spaans, enz.

Maar Engels is practischer dus het is beter om dat als hoofdtaal in de eerste wereld te gebruiken.

dit oets

>practischer

Ben jij zo een van die miemheren die zelfs in het Engels beweert te denken en dromen?

Het is 77IQ oetz

Ik denk gedeeltelijk in Nederlands en Engels, dus nee, het is geen miem.

Maar waarom plaatst hij dan geen foto's meer van Serena?

Hier zijn je argumenten:

>Nederlands is niets meer dan een bastaardtaal
Fout, Nederlands is een officiële taal die natuurlijk uit het Proto-Germaans geëvolueerd is.

>er is geen reden om het te leren
Jawel, zodat men gemakkelijk met Nederlanders kan communiceren

>er is geen literatuur van waarde geschreven
Waarde is subjectief, geen argument

>Het klinkt niet mooi
Nog subjectiever, absoluut geen argument

>Frans en Arabisch zijn relevant op wereldniveau
Engels, Spaans, Hindi en Mandarijn worden alleen al door meer mensen gesproken, de meeste Arabisch- en Franssprekende landen zijn ook absoluut niet relevant in de wereld.

Pieter is gewoon weer aan het miemen oetz

youtube.com/watch?v=SoHqVWcN3Pg
wat een mooie kerel is het ook

>Nieuwe Wegen, DENK en VNL bij het slotdebat van de NOS vanavond, FvD niet
*autistisch gekrijs*

Je vergat "geen homo" te zeggen.

*zet FvD de hoorns op*

Dat weet ik :^)

>PP ook niet

Wat de kankerneuk is dit nou
Nieuwe Wegen? Die maken 0 kans op een zetel

MAHRK

DE ZEHTELS

GEEF ZE MEH

...

Die zippo is echt zo bevredigend voor mijn autisme.

>zippo
Wattes

>ancilla en thierry niet uitgenodigd bij NOS slotdebat
>die losers van Nieuwe Wegen en VNL mogen wel
kut-nos, ancilla en thierry hebben die media aandacht nodig

Ik wil user's kotbazin haatneuken.

De officiële reden is dat die partijen al in de tweede kamer zitten, omdat ze zijn weggelopen bij de PvdA en PVV. Oké dan.

Onzin FvD zit nog niet in de kamer

Ik bedoel Nieuwe Wegen, VNL en DENK.

dvw geen ancilla vd

>een vrouw willen die lichamelijk overeenkomt met zure melk

dvw geen roemer opa

...

Jongens

Even zonder dollen
Waar gaan jullie morgen op stemmen als je er al uit bent? Gewoon een serieuze vraag.

strawpoll.me/12527592

>Samsom

De officiële reden is dat de kleine partijen eruit geloot zijn.

strawpoll.me/12501928

Ze is ondertussen helemaal verlept. Na deze verkiezingen zal je er ook helemaal niers meer van horen. Ze heeft waarschijnlijk ook op tientallen lullen gezeten.

dvw geen lieve vd die niet lelijk en hoer is

Da's geen serieuze peiling.
Mens en Spirit heeft 25 stemmen en zo veel krijgen ze landelijk niet eens

waarom zijn alle debatsvormen die wij kunnen bedenken voor onze politiek zo kut? Als je iedereen aan het woord wilt laten dan zegt of de helft niets, of er is geen ruimte voor tegen-argument dus wordt het een campagnepraatje. 1 op 1 debat gaat altijd alleen over de punten waar partijen voor kiezen over te praten, en gaat vaak meer om de debattechnieken die worden toegepast dan om de inhoud. Lagerhuis debat is schreeuwende tokkies.

meer tv kijkers = meer geld

>Da's geen serieuze peiling.
Een peiling op 4kan waarbij GroenL*nks een stem heeft kan ik ook niet serieus nemen.

>kom even in de nederdraad om te melden dat ik niet dood ben
>zie dat het weer over politiek gaat

Ik wou eigenlijk Kruistocht Koningen 2 spelen, maar iemand anders gebruikt mijn stoombieb en wil ze niet eraf gooien.

Wat ik heb gemerkt in Nederlandse debatten is dat de moderatoren compleet nutteloos zijn. Ze stellen alleen maar vragen op basis van wat de politicus nu zegt en niet wat hij in het verleden zei.
Zo heeft de moderator gisteren niets gezegd tegen Rutte over de 1000 euro belofte of dat hij beweerde dat ermaar 40.000 vluchtelingen kwamen terwijl zijn eigen partij later zei dat het er eigenlijk 200.000 zijn geworden. Dan is het geen debat meer, maar een verkoopspraatje.

>de dag voor de verkiezingen gaat het over politiek
wie had dat nou kunnen zien aankomen

Boko haram uitgave.

Had het wel verwacht, maar ik ben nu zelf een beetje verkiezingsmoe.

Lijst van politieke maatschappelijke issues aub!!

...

te vroeg

scp.nl/Onderwerpen

Wel een leuke paal

Volgende keer beter.

De enige reden waarom de Piratenpartij zo dicht bij een zetel lijkt te komen is omdat er een aantrekkelijke vrouw aan het roer staat oetz

Als ze met een of andere nurt of nekbaard de campagne in waren gegaan zouden ze weer kansloos zijn geweest

>dvw intelegent genoeg om gelovig te zijn

Stem blauw

In andere landen doet de piratenpartij het wel goed. Maar hier is het echt een onprofessionele bende.

Correct

Ik had het Dirk de vorige keer gegund.

dit klopt, ik zou bij verkiezingen nou echt graag eens zien hoe elke partij de afgelopen periode in de kamer heeft gestemd, met toelichting van partijen als zij dit willen. Minder woorden meer bewijs van daden.

ikdv

ze kwamen de vorige keer al op een halve zetel. Deze verkiezingen is er eindelijk eens aandacht voor de kleine partijen, vind je het gek dat ze dan eindelijk richting de 1 zetel opgaan.

wat gebeurt er eigenlijk als je dit doet?

>De Turkse president Erdogan is dinsdag tegen Nederland uitgevaren over Srebrenica. „Turkije kent de Nederlanders van de slachting in Srebrenica”, zei Erdogan op een bijeenkomst.

>Erdogan stelde volgens de krant Hürriyet dat Nederlanders de slachting in Bosnië in 1995 aanrichtten. „ We kennen ze van de slachting van Srebrenica, we kennen hun verdorven karakter van de manier waarop ze er 8000 Bosniërs afmaakten.”

De kakkerlakkenheer begint nu toch wel echt heel erg triest te worden oetz

>kritische en competente media willen

IJdele hoop oetz.

Ongeldig. Dat plaatje deed de ronde om domme PVV fans verkeerd te laten stemmen.

Kamer*

Wacht? WIJ hebben ze afgeslacht?
Volgens mij was het net wat anders gegaan.

Ik lees deze draadden voor m'n Nederlands te oefenen, maar ik leer alleen over politiek.

Was er geen Nederlands bataljon in ee buurt om het te voorkomen?
Anders snap ik niet zo goed wat hij zou bedoelen.

HIDDEMA

dumpert.nl/mediabase/7074655/b9803804

Het komt erop neer dat het Nederlandse bataljon erin is geluisd door de VN.

hier

Norway stands with Geert!

Ze worden deze verkiezingen nog steeds erg genegeerd, behalve in deze draad dan en blijkbaar komen ze alleen maar in het nieuws met een faux pas.
>draadden = draden (meervoud) of draad (enkelvoud)
>voor = om
Voor de rest goed.

Ja, maar dat ging niet helemaal goed.
De afslachting is niet (helemaal) onze schuld.

Laat maar weer zien dat die kakkerlak geen idee heeft waar hij over praat

De helft van die woorden bestaan zelf niet en zijn gewoon namen. Dit is gewoon verwarrend.

Ter zijner verdediging is schuldig verzuim ook strafbaar. Denk bij deze ook aan de kok of klusjesman van Auschwitz.

>vergat
))))

wat schattig

dankjewel, tis vervelend omdat ik heb Nederlandse vriendin maar we praatten Engels, en wanneer we Nederlands praatten zij corrigeert me niet.

>Laat maar weer zien dat die kakkerlak geen idee heeft waar hij over praat

Integendeel, koning kakkerlak is een gewiekste man en weet precies waar hij over praat. Alleen de Turkse bevolking, achterlijk als het is, weet dat niet en koning kakkerlak maakt daar gretig gebruik van.

>zelfs straya heeft een Nederlandse vriendin
;_;

lol ja maar ik ben een fantastische man, 't werkt niet met normale Australische mens

ik haat je

Nederland vrouwen zijn dan ook vrij gemakkelijk. Ze zijn zo onafhankelijk dat ze letterlijk hun benen zouden openen voor de eerste man die er om vraagt.

Dan vraag je toch of ze je wilt corrigeren wanneer je Nederlands met haar spreekt?

Ik hoop best dat er een echte coup komt in turkije

>praatten = praten
>zij corrigeert = corrigeert zij

Het is een cultureel iets om mensen niet te corrigeren. We corrigeren pas als je bijna vlekkeloos bent en je als "een van ons" word beschouwt. En na een tijdje is het vermoeiend om maar te blijven corrigeren.

>beschouwt
beschouwd

Neuk al dat poep.

Wat een lelijke grapjas...

>zij corrigeert me niet.

Wees blij, in Frankrijk lacht men je uit als je een fout maakt. Niet gewoon lachen, maar echt uitlachen met een gevoel van superioriteit,

Doe eens normaal man

>een partij voor (((dieren))) gaat 5 zetels scoren

Ik ga op erdogan stemmen.

>dvw Marianne Thieme mijn plaatsgenoot is

Waarom zou iemand letterlijk op de partij van de dieren of de piratenpartij stemmen?

Als dat je grootste prioriteiten zijn in het leven ben je ofwel onderontwikkeld of anders heb je gewoon een veel te comfortabel leven om te beseffen wat de echte maatschappelijke moeilijkheden zijn.