Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4oWFMUay6o8
youtube.com/watch?v=Fzje-8_zIDs
youtube.com/watch?v=WEo7ba0wqe8
youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc
youtu.be/f_6AQA4uzD0
u.biyori.moe/fgDGaN6eHCc7QUI0ljWNBsflOGsROk.mp4
twitter.com/SFWRedditGifs

först för rita penisar i ansiktet på NEET-user när han däckar

andra för att sodomera Neet-user när han däckat.

Tredje för finnar är ledsna människor

statistik från nuvarande tråd

644 / 148 / 79 / 9

fett najs

HELL SEGER

jvdk

youtube.com/watch?v=4oWFMUay6o8

Men du är inte finne.

...

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=Fzje-8_zIDs

halvfinne

Kan du finska?

För helvete

Vem av er är det som sitter på en Tele2 mobillina i Stockholm och blir bannad för du postar porr på Sup Forums

Jag försöker sitta och skitposta på jobbet men får meddelanden hela tiden om att min IP har blivit bannad

kek nu börjar det. Hur känns det?

hur går det med transan

Skål och hell seger!

R1 så jävla fullt mann1, kanske borde ha brevat om det i tråden också men nu är jag rätt så pantad.

inte flytande, kan göra mig förstådd i alla fall

Rätt pinsamt favä.

>dkn sitter och tittar på en föreläsning om quicksort
vem /produktivtmys/ här

youtube.com/watch?v=WEo7ba0wqe8

Kanske dags för dig att dra till mämmi och stanna där.

>dkn man blir äldre och äldre för varje dag

>första gången han dricker
du borde strömma det här favä
jag vill återuppleva min första fylla genom dig

Din far borde ha agat din autistiska röv när han hade chansen..

>R1 så jävla fullt mann1
hahaha najs. Hur många glas har det blivit?

>frågade om de har något ord för hen på italienska
>blev utskrattad

Jävla sexistland

Gillar du att skita på andras parader?

haha mm
youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc

>Dockningen är skit och kopplingen till tv bryts enkelt
>Måste köpa till skärmskydd så docken inte repar skärmen
>måste köpa pro controllern för 800 för kontrollen är oskön
>skit prestanda

Landar runt 5 lök och jag spelar bara i lägenheten ändå så ingen ide att ta med den ut

Att tråden ska skapas efter sidan 10/ 150 bilder har aldrig vart en regel nybög det handlar om när man länkar den

>t. nybög

>dkn sitter och tittar på hur man använder javaee
>dkn alla är indier som inte har någon aning vad de gör och har bara copypastat skiten från någon sida och försöker "förklara" vad de håller på med

Ursäkta. Kanske nästa gång. Fast det enda märkvärdiga jag gjort är lite att vila huvudet på armen och falla vänster och höger ibland. Inget värt att strömma direkt.

Vet inte, kanske 4 totalt men en blandning runt 30/70 vodka/apelsinjuice?

youtu.be/f_6AQA4uzD0

Rättelse: 2 och ett halvt små glas, 1 och ett halvt "riktiga" glas (drickglas med andra ord.)

Nej men tycker heller inte det är kul när folk skämmer ut sig då jag har empati.

>använda hen och inte de eller dem vid oklarheter

Börjar stormsnorren skaka lite i sina marchkängor kanske? Efter ett par saftiga slag med ett brännsbollsträ i skallen på dig kan jag lova att du kommer skaka länge och väl :^)

>Rättelse: 2 och ett halvt små glas, 1 och ett halvt "riktiga" glas (drickglas med andra ord.)
låter ju perfekt. Var det det värt det då eller tänker du aldrig röra alkohol igen?

p.s det är nu du ska börja med fnöske/skriva till tjejr på ansiktsboken

>inte använda hen ironiskt för att förolämpa förståndshandikappade bögar

Vem fan bryr sig? Detta är en tråd på 4kanal populerad av anime NEETs

Ja jättekul, tills man heter Divi och på fyllan brevar sin röv i tråden och nästa man vet om så sitter man uppbunden på ett kors på en stormbögsfest och blir körd i röven av en häst.

>Var det det värt det då eller tänker du aldrig röra alkohol igen?
Var f1 värt det, fast fråga mig imorgon när jag INTE är full som fan så du kan få ett mer objektivt svar.
>p.s det är nu du ska börja med fnöske/skriva till tjejr på ansiktsboken
haha "aa" till och med när jag är full vet jag att det inte ens är någon poäng för mig att leta efter tjejer på fnöske.

>dkn ser flera anons skojbreva fram och tillbaka i tråden och känner mig ensam

JÄVLA BÖGAR!!!

Visste att du skulle gilla effekterna, bli inte en alkis nu bara.

>Hur kommer det sig att du är singel förresten? :P
Ä-är detta en komplimang?

>brännsbollsträ
Pratar du om din drakdildo nu Pim?

Har för övrigt svårt att tänka mig en enda människa blir skraj för en mentalt handikappad transvestit eller vad det nu är för patetisk ursäkt till människa du är.

Ska akta mig så det inte händer. Min pappa är alkis och jag vill inte bli som honom.

>dkn hon stirrar mot mig med ett leende hela tiden

d-det kanske inte var en dröm? Det hände just utanför min dörr i drömmen och hon bor i min korridor.

>vill ha Monster nu men måste vänta tills imorgon
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

neet-user vars bor du? Vill dricka och jaga fruntimmer med dig

>behöva en jävla föreläsning
mmm produktivt värre mann1 du tar bara pivot sen buntar du in dom i högar kör du quicksort på de mindre högarna tills storleken är 1 enhet behövs ingen jävla föreläsning

>vad stormbögarna säger sinsimellan för att tro att de är starka
klentarmarna i """kampgrupp""" 89 hade fan inte kunnat binda fast en planka ens en gång, speciellt inte efter att jag brlöt armarna på dem en efter en och tvingade de andra att se på.

Haha, en fjant pissade tom. på sig av skräck och bönade och bad om nåd, men det kunde han glömma.

Du vet att sådant är genetiskt va? VIF.

>dkn en av de bästa drickarna jag vet och aldrig tappat kontrollen

>dkn får ont i hjärtat av energidryckor

sluta umgås med kvinnor

>sliddjur håller på och tittar på en

>genetiskt

Du skal svare:
>"Fy fan jag hatar kvinnor"
osv.

>Var f1 värt det
kul å höra. KOM IHÅG att dricka mycket jävla vatten sen när du nyktrar till så att du inte får en sjujävla baksmälla. Ät också något med mycket fett typ pizza eller bacon

>haha "aa" till och med när jag är full vet jag att det inte ens är någon poäng för mig att leta efter tjejer på fnöske.
då är du inte full nog. Drick tills modet är på top och du tror du är en Chad.
Glöm inte att skriva till gamla HONs på ab också. Det här ska vara en riktig fylla förfan

Stockholm. Mer än så tänker jag inte doxxa mig själv trotts att jag är full.

>Du vet att sådant är genetiskt va? VIF.
Ja, VIF mig.

tro inte att det betyder något, kvinnor gör så bara för att jävlas med oss

t. erfarenhet

det var en kille
rostbiffar är ju inget att ha, men det är nog respektlöst att bara spotta ur sig.

>ta sitt rollspel så här seriöst

Kan bokstavligen känna oron i det här brevet. Efter att jag tryckt i dig varenda jävla klibba du har kommer du svettas lim din stormsnorre.

>ingen kommentar om random shuffle
>ingen kommentar om cutoff
>ingen kommentar om median
mm

Nä vi känner varandra rätt bra och det är första gången hon gör såhär. Tror inte jag föreställer mig det heller.

Kapitalism och liberalism är i grunden promiskuöst.

>den första smutten för dagen

>stormsnorren börjar bli lite rädd när hans skitbrevande möts av rapporter om verkligheten

>kul å höra. KOM IHÅG att dricka mycket jävla vatten sen när du nyktrar till så att du inte får en sjujävla baksmälla
Ja. Dricker lite vatten redan nu. Vill helst undvika en baksmälla om det går.
>då är du inte full nog. Drick tills modet är på top och du tror du är en Chad.
HEHE "MM"
>Glöm inte att skriva till gamla HONs på ab också. Det här ska vara en riktig fylla förfan
Jag bryr ju mig inte om tjejer eller relationer. Orka skriva till folk på fnöske eller ansiktsboken.

om ni känner varandra är det väl ganska normalt att hon ler mot dig?

Hon satt bokstavligen och stirrade mot mig med ett leende som om hon visste en hemlighet eller något. Det här skrämmer mig. Kan jag ha haft en dröm från en annan dimension eller något?

haha fettaste mannen
jag kan svettas lite lim ifrån min stormsnorre i dig om du vill

>Dricker lite vatten redan nu
okej bra att höra

>HEHE "MM"
>Jag bryr ju mig inte om tjejer eller relationer. Orka skriva till folk på fnöske eller ansiktsboken.
jaja gör som du vill. Jag ville bara hjälpa dig ha en riktig första fylla full av falskt självförtroende och ånger nästa dag :^)

>Kan jag ha haft en dröm från en annan dimension eller något?
Ja. Jag sa ju det. Sånt kan hända ibland men det är extremt sällsynt.

är du inte arg för att tråden bryter mot reglerna haha xD

Sluta breva babbemadrassen, jag blir nedstämd av att påminnas om hur svenska flickor vaskar sig själva genom att knulla med svartskallar

u.biyori.moe/fgDGaN6eHCc7QUI0ljWNBsflOGsROk.mp4

WE

>jaja gör som du vill. Jag ville bara hjälpa dig ha en riktig första fylla full av falskt självförtroende och ånger nästa dag :^)
Ånger kommer det säkert bli, varför göra det värre genom att skapa ett fnöskekonto och snacka med tjejer jag inte ens bryr mig om?

Va?

...

hon kanske hörde din hentaiporr från igår

THE

*sniff*

NOOOOOOOOOOORMAL

mer martinor favä

Jaha. Men det borde vara uppenbart jag är för full för att bry mig just nu. Märkte inte ens det när den nya tråden länkades.
Kommer inte ens att en ny tråd länkades faktiskt. Hur hamnade jag här? Skit samma.

>folk tittar konstigt på en
>kommer på sig själv med att vissla horst wessel lied

>bfffffffRRAPP *sniff*
fdåd

DET ÄR FRÅN UDDEVALLA FÖFAN!

...

nej
t. 5 min från kampen

Haha "jepp"

är inte fet mat ett jagjag? baksmällan kommer ju av att etanol bryts ned till första acetaldehyd och sedan ättiksyra (myrsyra) och har ingenting med mat att göra. mycket möjligt att det bara är gott och man mår bra av det. men någon hjälp mot huvudvärk osv tror jag inte det är

>dkn min dotter ej kommer vara en svensk hora

>Ånger kommer det säkert bli, varför göra det värre genom att skapa ett fnöskekonto och snacka med tjejer jag inte ens bryr mig om?
sant favä. Fortsätt njut av fyllan NEETanon!

Nej väl? Jag bor nära uddevalla men har aldrig sett skylten

t. OP

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ LIBANON

Hon kommer ivf vara en hora i framtidens samhälle, bara för att passa in

>är inte fet mat ett jagjag?
ingen aning- Jag är nbög så jag kan inte sånt

Sluta använd mitt namn. tack

Lägg ägg. tack

Vi ska ej uppfostra henne i Sverige. Hon kommer uppfostras som en del av den amerikanska överklassen, gå på fina privatskolor med judar, bo i rika förorter och aldrig ens se en jävla smutsigt undermänniska. Dessutom kommer hon vara hälften Sydeuropée så behovet av stor svart kommer ej finnas.