Weten we al waar we op gaan stemmen lekkere kankerlijers van me? ik stem waarschijnlijk links...

weten we al waar we op gaan stemmen lekkere kankerlijers van me? ik stem waarschijnlijk links, en hou stiekeme hoop dat wilders genoeg stemmen krijgt om de enorme vluchtelingen stroom te stoppen, zonder dat het land nog meer naar rechts gaat leunen

Other urls found in this thread:

stukroodvlees.nl/samenwerking-in-de-kamer-coalitie-versus-oppositie/
telegraaf.nl/binnenland/27518468/__D66__minder_inkomstenbelasting__.html
twitter.com/AnonBabble

De enige functie van Wilders is eem beetje de coalitie treiteren. Verder heeft hij geen enkel nut.
Ik stem waarschijnlijk ook links, twijfel nog wie.

Ik weet het nog niet helemaal zeker. Maar in iedergeval geen pvv, wilders heeft geen oplossingen hij beschrijft dingen met maximaal 3 worden zodat alle idioten het ook snappen en op hem stemmen

alsof Geert Wilders daartoe in staat is. Bovendien; met het rechtse klimaatbeleid zijn er over een korte tijd niet-Islamitische vluchtelingen: Nederlanders die hun eigen grenzen dicht gooiden en opeens een dubbele standaard hanteren

ik ga D66 stemmen, goed oppositie gevoerd met samenwerkingsverbanden en wetsinitiatieven (Huis van Klokkenluiders, Orgaanwet, Wietteelt). Dit is voor mij een bewijs van goede politici die Nederland durven te veranderen. Dat kan van populisten niet gezegd worden; die schreeuwen enkel dát er iets moet veranderen maar hoe? Daar doen ze niet aan.

Ik stem d66 vanwege milieu en wiet en shit. Ben het ook wel eens met die voltooid leven wet en zo. Ze zijn niet te links en niet te rechts en pro Europa.

ik ben het helaas met je eens, dat geert waarschijnlijk niks klaar gaat maken, daarom noem ik het ook niet meer dan een stiekeme hoop, ik ben zelf redelijk links, maar ik ben nogal tegen de vluchtelingen stroom.

laat ze hulp zoeken in landen in hun buurt, die veel beter hulp kunnen bieden, en waar de culturen beter passen. de reis hierheen zorgt voor onnodig veel lijd en criminaliteit, plus hoe goed sommige het ook bedoelen, de meeste passen er hier gewoon niet tussen. zelf sem ik waarschijnlijk groenlinks of sp, maar ik twijfel nog

De opvang is ook gewoon te log, het duurt weken tot jaren voordat ze uitgeprocedeerd zijn. Als dat sneller gaat kan er gefocust worden op de mensen die hulp verdienen en niet die grote groepen gelukzoekers

Piratenpartij, webm gerelateerd

ik heb ook altijd GroenLinks gestemd; maar heb je ooit het verkiezingsprogramma gelezen? Jeroen Dijsselbloem heeft gelijk; de plannen die GroenLinks heeft zijn echt funest voor de koopkracht en werkgelegenheid. Groen is belangrijk, maar als het Nederland gedwongen de strot ingeduwd wordt komt er enkel een anti-duurzaamheidsreflex. Net zoals bij de Groenen in Duitsland.

Er zijn weinig partijen waarvan ik denk: "ja, laten we die maar doen".
Zelfs met stemwijzer kom ik er niet uit. Het hoogste wat er uit komt is de Vrijzinnige Partij met 50%.

Ook al ben ik met verschillende onderdelen van Wilders eens, ben ik er niet van overtuigd dat hij geschikt is om te regeren.

Echt links moeten we niet hebben, zoals Groenslinks enzo. Die zijn echt zo gek als een deur op het moment. Onder andere met de identiteitspolitiek.

Maar als ik moet stemmen denk ik dat ik VP stem..

het lastige met links stemmen, de afeglopen paar verkiezingen, vind ik, is dat hun plannen heel mooi zijn maar ze worden nooit ondersteund met plannen over hoe ze het nou gaan waarmaken.

en ookal ben ik erg tegen het huidige rechtse klimaat wat heerst, we hoeven ook geen huilenbalkjes te worden zoals in bijvoorbeeld zweden.

we moeten hard maar eerlijk zijn

En ze willen overal windmolens neerzetten, die dingen zijn slechter dan een kerncentrale. Ik snap niet waarom ze zo geobsedeerd zijn door windmolens en niet iets van zon of zo

>die dingen zijn slechter dan een kerncentrale
Haha wie heeft je dit wijsgemaakt dan?

Als je denkt dat windmolens slechter zijn dan kerncentrales moet je tot zeker hoogte in waan leven.

Een reis naar China naar de fabriek heeft me dat wijsgemaakt. Met het verfijnen van de magneten die erin zitten komt nucleair afval vrij, wordt daar gewoon in een meer gedumpt, ook is er meer co2 uitstoot met het produceren, vervoeren en neerzetten dan een kolencentrale met dezelfde energie opbrengst.
Dan komen nog de gemicalien die gebruikt worden in het buitenland om het geheel niet te laten bevriezen die het ecosysteem daar vernietigen.
Ze produceren infragluid wat dieren verstoord en in mensen kan leiden tot slapeloosheid en paranoia verschijnselen.
En ze gaan maar 7 jaar mee daarna moet alles opnieuw.
Ze in de zee bouwen is een nog groter drama, het is duurder en door het zoute water worden ze sneller aangetast

Ek het gedink, as Wilders dit moontlik maak vir afrikaners om terug te vlug na Nederland, en and die muslim immegrante uit skop.

Kan hy moontlik Afrika die grootste fuckup in die 21ste eeu veroorsaak. Want deur dit te doen, haal hy letterlik 50% van Suid-Afrika se Tax suifer uit.

He'll throw the country in termoil and might even lead to the last surviving country in Africa into starvation. Just a possibility, but that would be amazing to see a country fuck over another so badly.

dutch is literally a retard language

wat?

Dat is Afrikaans, het is als Nederlands maar dan aan de crack

Plus he wants out of the EU, so if things go in his way and he's actually able to leave the EU and enable right of return, he'll fuck over Europe and Africa....wow.

weer wat geleerd

Wat voor een kanker is dit

you jealous of our top rankings among health, social security and non-obese women?

I would be too. It's okay; be smart and live here. then you can fuck one of my daughters.

To tell you the truth dutch is a shit language

Ik ga D66 stemmen, heb veel moslim vrienden en ook mijn vriendin is moslim.

D66 gaat de grenzen op houden. Dat vind ik goed.

Tube.getthelube.com. Kankerhomos

Jammer dat ze alleen van die softe shit deed.

Basically, if Wilders wins, and the PVV enables right of return aswell as leaving the EU. He'll extract almost 50% of south africa's tax basis, therefore crippling the country into such a state that the blacks might endure a famish and starvation due to farmers leaving.

That paired with leaving the Union, will leave a gap in the needed funds to keep it functional (about 4 bil/mil). That'll force other countries to push more money into the union, but since Le Pen and the AFD wants to leave, it could be that he acts as a catalyst to the fall of the EU.

Ik ga groenlinks stemmen, want ik wil elke dag alleen maar kunnen blowen. Want waarom moet ik nu werken? Er is toch geen werk.

Er is genoeg werk jullie luie kutte jullie zijn allemaal net zo erg als al die vluchtelinge

Rustig hoor, die mogen van mij best binnen komen. We moeten ook vuilnismannen hebben.

Ik heb geschiedenis gestudeerd, dus ik heb recht op beter werk. Maar het is er gewoon niet,

Dus? Omdat er geen werk is in wat je wilt doen doe je toch iets anders totdat je de optie krijgt om wel te doen wat je wil doen

>ik heb geschiedenis gestudeerd dus ik heb recht op beter werk
Ik vraag me nu echt af of jij die opleiding wel hebt afgemaakt

Nou dat hoeft toch niet? Passend werk daar gaat het om. Volgens mij verzonnen door pvda ofzo? Ik weet het niet, ga zo nog even wat wiet halen.

ik stem lekker wilders

Nee dat hoeft zeker niet als je een bloedzuiger wil zijn die andermans geld steelt

WILDERS ZAL ONS REDDEN

Wie zijn geld dan? Het geld dat je verdient was nooit van jou. Je krijgt wat van de regering.

Nee joh, lekker groenlijks stemmen. Veel relaxer, beetje blowen, beetje niet werken. Chill man.

kun je ook vertellen waarom je de PVV jouw stem toevertrouwd?

als je pro-wiet bent is de D66 een betere partij voor je, just sayin

Mwa, maar die zijn zo rechts he?

>het geld wat jij verdient is nooit van jou
>wat jij verdient
>verdient
Verdient:geld verkrijgen door arbeid of een andere prestatie

Je mag een beetje houden van de overheid. En de rest gaat dan naar mij. Dat is geen vetpot maar genoeg om te eten en te blowen.

Alle mensen die werken die moeten belasting betalen. Dat belasting geld gaat naar jou toe en als je kan werken maar niet doet, ben je indirect van al die werkende mensen aan het stelen en buit en mishandel je je het systeem uit.

Of wat jij hebt geschreven is aas of je bent een kanker mongool dat zo snel mogelijk moet sterven jij bloedzuiger.

Dit is bait

Ik DENK dat het heel belangrijk is om voor de verandering de verkiezingen serieus te nemen. Al heb ik het gevoel dat er een groot deel aan mensen zijn die dit niet doen, dus wat voor nut heeft mijn stem nou? Vraag me af hoeveel stemmen partijen als PVV, Denk en andere show-partijen gaan krijgen.

Hoe is het aas? Wat is er fout met mijn redenering?

Leg het uit.

Mensen werken en krijgen een toelage van de overheid. Alles is van de overheid. Inclusief jij.

En ik ook, de overheid vindt het allemaal wel best, dat ik niet werk. Ik krijg maandelijks geld en weet waar ik op moet stemmen.

...

vertrouw erop dat een meerderheid van de Nederlandse kiezer nog altijd zijn/haar stem serieus neemt. de proteststemmen van PVV en SP opgeteld is nog altijd de helft van Nederland. kortom: laat zien dat je snugger bent en neem een kwartiertje de tijd om te stemmen.

ik vind van niet; D66 is progressief sociaal-liberaal en GroenLinks is progressief links. Simpelgezegd, GroenLinks doet meer aan allochtonen knuffelen en wijzen naar de rijken. D66 laat mensen meer hun eigen ding doen.

Ik heb toch echt liever die nazi's dan een premier Klaver.
Van die nazi's werden we bevrijd.

D66 is kanker rechts, wil minder belasting heffen.

En weet je wat er gebeurt als je D66 stemt? Dan gaan ze lekker met VVD in zee. Want dat doen ze elke keer.

Stemwijzertje opzoeken dus. Uiteindelijk ga ik wel stemmen, te cruciaal deze keer.

geef me dan eens wat bewijs dat ze 'kankerrechts' zijn, dan geef ik je alvast wat bewijs dat D66 meer samenwerkt met linke partijen dan rechts:

stukroodvlees.nl/samenwerking-in-de-kamer-coalitie-versus-oppositie/

telegraaf.nl/binnenland/27518468/__D66__minder_inkomstenbelasting__.html

Kankerrechts

Waarschijnlijk SP omdat ik kanker arm ben en geld wil, ik ben tenminste eerlijk.

Dierenpartij of Piratenpartij, alhoewel de PP een zooitje incompetente nekbaarden is, met een lekker wijf die POST niet van GET weet te onderschijden. Die Thieme is ook gewoon een lekker wijf.

Werken geen optie?

...

2e alinea:
'Van de bonus zouden vooral mensen met lage en middeninkomens profiteren. „De gezinnen die iets meer dan modaal verdienen, vormen de ruggengraat van de samenleving”

is een lastenverlaging een rechtse maatregel? in dat geval zijn de SP, PvdA, GroenLinks en ChristenUnie ook rechts..

Ja jawel maar verdien gewoon weinig en ben een kk zandneger dus het is moeilijk om te switchen. Ben blij met wat ik nu heb maar waarom zou ik nee zeggen tegen meer geld ?

Ik ga stemmen op de Forum voor Democratie.