/norgetråden/

Spökelsestimeutgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CpDe2XavyOY
youtube.com/watch?v=RCt1WT0bD8M
youtube.com/watch?v=styLx-iWwC8
vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/dommer-stopper-trumps-nye-innreiseforbud/a/23950416/
p3.no/tok-med-seg-teltet-og-flyktet-til-skogs/
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=CpDe2XavyOY

Hva tenker folk om Geert Wilders?

youtube.com/watch?v=RCt1WT0bD8M

dette er hvordan det foles å være meg

please do this qt dance and upload a gif for us

Har ikke fulgt med på Nederland i det hele tatt, men föler egentlig at de fleste land kan trenge litt mer höyrepolitikk
Ikke enig med å ulovliggjöre koranen, eller stenge eksisterende mosker, men vi kan ikke akkurat gå lenger til venstre nå

>because christianity IS zionism

Varg kan holde kjeften sin fåvæ. Det er inget grunnlag for zionisme i kristen teologi.

sjette for Norges fremtid innen sterkmann, måtte vi reise oss og bli de sterkeste menn kloden har sett

varg har rett din jævla jode

hold kjeft, jeg prover å sove

Nei, Varg har ikke peiling på kristendom i det hele tatt. Her har du en to timers lang dokumentar som river i stykker kristenzionisme fra et bibelsk perspektiv. youtube.com/watch?v=styLx-iWwC8

Jesus kalte jodene Synagogen av Satan, pisket pengelånerne (jodene) ut av tempelet og ble til slutt drept av jodene. Kristendom og zionisme har ingenting med hverandre å gjore.

Oi da, beklager. God natt, Anonsen.

Tenker at det var bra en nazist ikke vant.

Unnskyld

Drommen sott

zionisme = meningen at jöder har rett på israel som deres eget land
Kristendom = dype kulturelle rötter i jödedommen
Det er ikke helt rett, men forbindelsen imellom kristendom og zionisme er ganske klar

>oppmerksomhetssjuk

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

Kristendommen og zionismen har blitt knyttet sammen i moderne tid av nettopp joder, det er bare enda mer jodiske knep som Varg går rett i fella på.
Kristendommen har sine rotter fra jodedommen, men var også opprinnelig en rebelsk sekt som brot vekk fra jodedommen og ble omtrent det motsatte av jodedommen. Joder HATER alt som har med kristendommen å gjore, mye av grunnen til at de vil utrydde oss i utgangspunktet.

*promp*

>det er en Ribba får autismeanfall fordi noen butikkansatte gjor noe annerledes enn da han var butikksjef-episode

Hæ?
*Promp*

Når ble ribba gæærn egentlig? Det må jo ha vært nylig-ish siden han har beholdt relativt hoytstående jobber som butikksjef tidligere.

vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/dommer-stopper-trumps-nye-innreiseforbud/a/23950416/

Desember 2003, da han overhorte at han var forfulgt av noe 'mafian'.

Kanskje jeg skal...

Nei kanskje ikke.

>han heier på dypstaten

Dere kan suge pikken til Trump så mye dere vil, men dere kan ikke nekte for at innreiseforbudet hans er fullstendig tilbakestående.

Bor du i Finland? Hvordan er det å bo der? Jeg har sokt på jobb i Helsinki og bare lurer på om jeg har gjort noe dumt.

Det var ikke tilbakestående når Obama nektet innreise fra noyaktig de samme landene? Bare når Trump gjor det? Ok.

Der slo eg Kuze for 7nde gang, gutta.

Tilbakestående eller ei, andre presidenter har gjort det för uten å bli kalt Hitler og bli forsökt stoppa av sitt eget rettsvesen.

Hva mener du?

>han tror på historiene til Kellyanne Conway

Særlig at Obama gjorde det. Han er jo snill. Nå bare dikter du opp ting her for å sverte en svart president.

Gi deg, aldri hort hu prate engang.
>han tror på historiene til hovedstromsmedia og reddit

Så lenge du ser sammenhengen syns jeg du skal få tro hva du vil om den

Ikke nå lenger men får finsk IP fra tlf.
Skulle helt ærlig ikke anbefalt det, men om du faktisk får jobben og går gjennom med det kan det være en erfaring som på visse sett hjelper deg senere i livet.

Kommer helt an på deg som person.

hva tenker tråden?

Det er vag sammenheng, altså det blir fortsatt helt feil å si "christianity IS zionism".

hvem jobb er det du har sǿkt på?

Det erkjennet jeg helt fra mitt förste brev
Jeg er bare litt uenig med noen av punktene i det forrige brevet ditt, men det er ikke så viktig. Litt uenighet må man ha

Ok, jeg biter. For det forste så var ikke Obamas innreiseforbud sammenlignbart med Trump sitt. Obama sitt omfattet ikke like mange land, men kun ett: Irak. Det rammet heller ikke samtlige borgere fra Irak, men gjorde det vanskeligere å få visum. Det var heller ikke skrevet i affekt med fargeblyant etter kveldsnyhetene på Fox News. For det andre så er det ikke sånn at jeg automatisk hyller alt Obama gjorde bare fordi jeg ikke liker Trump. Jeg synes Obama var en udugelig president med bedriten innenriks- og utenrikspolitikk, men det forandrer ikke det faktum at Trump hittil har vært 100% ubrukelig.

Hvorfor ville du ikke anbefalt det? Er Helsinki en deprimerende by? Er finner utrivelige mennesker? Som person er jeg jo typen som fort kan ende opp med å mistrives, men hvis jeg får jobben skal jeg jobbe med andre nordmenn, så jeg tenker at det skal vel gå på et vis.

Vil jeg helst ikke si av doxxehensyn.

NO DUMMA DU DEG UT ANONSEN!!

Du vil få et kultursjokk.
En måte å forklare det er som at du er i en sær versjon av Sverige hvor du ikke forstår en drit med mindre du allerede kan språket.

Finner er greie mennesker, og Finland er et nydelig sted å besöke, men det er en helt annen greie å faktisk bo der.

Du vil ikke få samme erfaring som å bo i et land med en helt annen kultur, men finsk kultur er nok til å få de fleste til å ikke like seg der, selv om de er fra andre nordiske land.
De fleste svenskene jeg kjente flyttet tilbake til Sverige fordi de trodde at det skulle bli som når de var på besök.
Det betyr ikke at du ikke kan nyte det, bare at du må være en person som klarer å tilpasse deg ting raskt.

Når du sier du er en type som fort kan ende opp med å mistrives ville jeg anbefalt deg å ikke gjöre det.

Hysj, roping midt på svarte natta tolereres ikke. Du skulle vært i seng for lengst.

Okay, du har rett når det gjelder Obamas reiseforbud, men: De samme landene Trump innforte innreiseforbud mot var tatt fra listen over land Obama ville ha "extreme vetting" av innreiserne fra. Trumps innreiseforbud er bare et ledd i hans oppholdelse av sitt valglofte om å stanse innvandring fra muslimske land. Dette er hva det amerikanske folk stemte for, det er idiotisk av rettsvesenet å prove å odelegge for at dette skal skje, de går i mot folkets vilje.
>Det var heller ikke skrevet i affekt med fargeblyant etter kveldsnyhetene på Fox News.
Irrelevant.
>Jeg synes Obama var en udugelig president med bedriten innenriks- og utenrikspolitikk
Enig.
>men det forandrer ikke det faktum at Trump hittil har vært 100% ubrukelig.
Han har jo innfridd flere kampanjelofter i sine forste måneder enn noen andre noensinne, fåvæ.
Hvis han ikke hadde hele den korrupte "dypstaten" og media i trynet konstant som prover å sabotere så hadde han kanskje fått gjort mer også, hvem vet.

Ok, takker for utfyllende svar Anonsen, skal tenke meg om to ganger hvis de ringer!

Lykke til

Det blir da goy det, bare gjor det. Opplev væla.

Yes I heard this before :)

With speaking only English it's not very easy to find job from Helsinki I think

Kven /Kvend/ her?

ny...?

>den forste slurken av dagen

Vad är den största skillnaden mellan Norge och Finland kulturvis?

Får vel ta meg et lite runk jeg da

Problemet med et sånt spörsmål er at forskjellene er så små at de er vanskelige å forklare, men betydelige nok til at det påvirker deg.

Det störste er jo selvfölgelig språk, men den generelle oppförselen må være den andre, selv om den egentlig ikke er så stor når man ikke går inn i detaljer.
Bare jævlig vanskelig å forklare fåvæ.

Ok, kanske är det mest av språket.

hva f...

slenger meg nå, fy faEN.

kanskje jeg burde flytte ut i skogen
p3.no/tok-med-seg-teltet-og-flyktet-til-skogs/

Hei

>Helt til det en dag ble fjernet av kommunen.

Det jeg tenkte ja, skogen er eid av folk så det skal ikke være lov å bo i skogen selv om du ikke gjor en flue fortred. Du må ta opp huslån og være gjeldsslave resten av livet eller låne leilighet og være lonnsslave resten av livet, noe annet kan ikke tolereres.

Hvis du ikke eier skogen selv, så må du bare flytte litt på deg hver andre dag

Som en flyktning i sitt eget land.

Jeg er over tretti prosent ferdig!

:D

Legg deg.

Elendig nattskifte. Fy for skam.

Legg deg og lærer mer norsk?

Nå må dere stå opp.

Arkivet er....fortsatt nede....ja vel....jeg får....klare meg uten da......haha..............

>kristne leser fortsatt gamle testamentet og betrakter det som hellig skrift
>"""""vag""""" sammenheng

Funker helt fint, du bruker bare feil arkiv.

J-...

Natta gutta

morn gutta

drep meg gutta

God morgen

>walking down the street
>turn corner
>walk into a girl
>make eye contact
>she giggles
>I look down and quickly walk away
Am I officially a Nordmann now?

Kanskje jeg skal spise en god og næringsrik frokost?

No just autistic.

So.... nordmann.

ser norske medier er i ekstase over valgtapet ja... men men

kan noen fortelle meg..
er sam feit eller ikke? det ser ut som han er feit og ikke feit samtidig.

Han er bare litt rund i kantene kanske. Kameraer gjor funky ting med kroppen vettu.

nå må utenriksministeren henge seg

Gutta

Må rydde leiligheten
Men
Vil egentlig ikke det

Kanskje jeg burde bli jente.

kan ikke eu do snart a

Knasker i meg: To stk brodskive. En med Gilde Ekte Kokt Skinke og en med Delikat Italiensk Salat Med Skinkebiter
Slurker i meg: Et stort glass lettmelk
Titter i meg: Haiyore! Nyaruko-san

Tror i dag blir en god dag fåvæ

Gutta

Slurker i meg: vann
Knasker i meg: ingenting
Grunn: sjuk

Har AIDS endelig tatt deg igjen?

>lett melk

Håper du blir alvorlig syk og dor en smertefull dod.

Det håper ikke mordi, hun liker min SSK

fy fan

>jkdf
>17x15,5cm

hva faen du er jo en stor gutt ?

>skal se på kino i dag
>to billetter til Kong kl 3
>det er faenmeg fullt

Hvem faen går og ser på film klokken tre på ettermiddagen på en torsdag?