En waar stemmen we op?
En waar stemmen we op?
Other urls found in this thread:
Groenlinks
VVD
D66
FVD
pvv
PVV
Nog concrete plannen gehoord van de PVV ?
Groenlinks
Mijn neger
kankertriest
PVV of VNL
Nergens te zien hoe dat de PVV plannen gaat waarmaken. Triest!
kankerniks
Omdat arjen lubach het zegt?
PVDD
Kan jij iets vinden dan ?
Waarom wordt Wilders continu afgezeken
Jullie linkse vmbo'ers doen de hele tijd alsof de standpunten van Geert zo radicaal en onhaalbaar zijn. Valt allemaal reuze mee hoor.
Echte Piraatjes.
fucking toothpaste
Ik stem Denk
Nou noem eens iets substantiƫels dat hij van plan is dan, met je hoogopgeleide kutkop?
Maar hoe gaat hij dat nou allemaal waarmaken dan ? Het komt allemaal erg ongeloofwaardig over als hij dingen zegt te gaan doen en vervolgens niet zegt hoe dat allemaal te wilen doen. Daarom vind ik hem maar een roeptoeter.
Leg es uit dan, rechtse VWOert.
Ons Geert.
>noemt mensen die links stemmen vmbo'ers
>stemt zelf pvv
Verklaar u nader
Geert is een idioot, en z'n partij bestaat uit mongolen. Mark Rutte is een faggot en Ruud Lubbers is uit de game. Ik ga niet stemmen.
Stem dan op de niet stemmers.
checked . dit is het enige juiste antwoord.
Ik stem PVV aangezien niemand anders zijn muil opentrekt als het over het moslim probleem gaat.
Frankrijk 13 procent moslim bevolking
Gevangenissen in Frankrijk 70% moslims.
Liever niet man.. Laters..
Kan mij het verkankeren dat hij geen concrete plannen heeft. Denkt ie er ff rustig over na. Heerlijk. In ieder geval niemand aan de macht die de schijt heeft aan de toekomst van het Nederlandse land en het Nederlandse volk.
Die schultz wilde "refugees" stemrecht geven in duitsland hahah moet niet gekker worden hiero. En dan heb je nog steeds mongolen die erin trappen.
>Kan mij het verkankeren dat hij geen concrete plannen heeft.
lol, de pvv stemmer ten voete uit, gg
Immigratiestop uit moslim landen is hardstikke haalbaar hoor vriend. En daar neem ik graag genoegen mee.
>kleedt zich net in het openbaar
>wil sexy zijn voor haar partner
Ik zie het probleem niet.
Typische groenlinks moslimknuffelaar zonder argumenten. In plaats dat je dan beargumenteert waar je het niet mee eens dan overtuig je misschien nog ooit nog eens iemand met je linkse jank ideologie.
stemmers zijn kanker dwazen.
kanker kanker kanker
PVDA of SP
Moslim bevolking in Frankrijk is 5 tot 7 procent, niet 13 procent. Dit heb ik binnen 5 seconden gevonden, lamme graftak met claims die niet kloppen.
>denkt ie ff rustig over na
Net als Trump bedoel je?
kanker hoer!!!!!!!!!!!!
Waar zijn jou argumenten dan ? Wilders roept alleen maar en weet niet hoe hij dat moet doen. Zijn target is opposite en niet regeren, wanneer krijgen klaplopers als jij dat nou eens in je hoofd ?
Vind ik ook een held inderdaad
Dan ga je toch lekker buiten demonstreren als je het niet leuk vind
>
>>kleedt zich net in het openbaar
>>wil sexy zijn voor haar partner
>Ik zie het probleem niet.
Probleem is dat er veel te veel van die 'alleen in kont!' schijnheilige beroepsuitkeringstrekkende fokmachines rondlopen hier. Dat i.c.m onze afgelopen tyfusregeringen heeft er voor gezorgd dat ik met mijn bovenmodale inkomen zulke werkschuwe import tyfuslijers moet onderhouden waardoor er netto onder de streep verdomde weinig overblijft van mijn toch best wel okay inkomen. Maar maak dat de ivoren toren mongolen in Den Haag maar eens duidelijk. Die halen gewoon bootladingen extra tuig binnen.
i'll just leave this here
Nieuwe Wegen, Wilders gaat niks voor elkaar krijgen met zijn debieltjespartij. Grenzen dicht sociaal-democratie beste democratie.
D66
Dit.