Sverigetråden - Svensk/Libanesiska upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vmvm5ESko_s&index=14&list=PL84B3D5CA11D27259
youtu.be/cN0IuqgC3N8
youtube.com/watch?v=02sK7O9KAC0
svt.se/opinion/liveflodet/1.3.0/index.html?bc=l-1ae5081e-990e-472a-9405-7472a3490a03&sh=d16djpy9k7jlna.cloudfront.net#timelinelist
youtube.com/watch?v=r52y3JoRYkE
twitter.com/NSFWRedditGif

Godnatt

Detta

får de hårdaste ståndet av att massera andra. jag har blivit så bra på det och så att det blir win-win

>dkn du kommer aldrig vara kringresande spelman
youtube.com/watch?v=vmvm5ESko_s&index=14&list=PL84B3D5CA11D27259

enda bra som någonsin kommit från sverige

youtu.be/cN0IuqgC3N8

kawaii desu sugoi :3 *borstar libanons mage med tandborste*

Varför är du så besatt av den fete?

...

>dkn ingen mjuk fv att krama

håller med, mår alltid som bäst efter att jag har kramat eller kysst någon.

Ska man ta och äta något innan man går till sängs?

JAG VILL HA EN PV

*Libanon går ombord*
*Sjunker*

Herregud neo-svt var ett enormt misstag.

Gör generals olaliga hiromoot.

h-haha

Det är inte bögtimme ännu. Håll dig till reglerna om du vill att din sort ska tolereras.

lite qk är aldrig fel :3

>polaren frågar mig om jag ska med på konsert på lördag
>jofandetlåterchill.jpg
>aa men du måste köpa biljett
>kollar priset på hemsidan
>500kr
hehe mm låt mig skita ut ett halvt studiebidrag först

jag kommer förlora mina sista 2 vänner pga att jag är så fattig

Är detta terrorism?

se

Vilken tid är bögtimmen?

>dkn gammal men har fått en ung pv

:3

Hotellårsanon?

>trans/bög/2Dcuckar
>hålla sig till några regler och inte bara böga upp tråden när de känner för det för ASSÅ BA KAN DU SLUTA HATA???? E INGE FEL ME ATT ÄLSKA POJKAR JÄVLA STORMCONNY
Fy fan vad jag hatar bögar. Degenererade jävla fjollor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär att ta kuk i röven eller varför inte en nypa AIDS. Jag gillar faktiskt stormbögarna för dom dödar iallafall bort skräpet, de homosexuella, från samhället. Hell fucking Seger.

nybög ut!

vill ha en pv i min ålder favä

Jag är rätt gammal(28 ;_;) men fixade pv på 24 :3

>kloanon är sämst på surf också

Finns det något han är bra på?

... Men jag är hungrig. Får göra en macka eller något.

När man läser den här tråden blir man fan glad att svenskar blir folkmördade och är borta om 50 år

Kan swisha dig 500 spänn så länge du är okej med ränta på amerikanskt studielåns-nivå.
t. har absolut inte gold eller stein i efternamn

men user det är ju stormbögarna som är bögbrevarna :3

10 lax i CSN, hur lyckas man med att redan ha spenderat det??? är ju fan bara halvvägs in i mars, jonte

ChaosNEETjonte livet var ett misstag, men nu är det försent att ändra sig!

>ett voleybollag fullt med ensamkommande"""flykting"""bar"""" gör sucee i Lidingö
kek SVt kan det vara för att de inte egentligen är17år och därmed lätt spöar svenska 17åringar??

asså jag orkar inte med denna idioti längre

>17 sjukstörda personer är hela sverige

Haha nä lol

Nej men hela Sverige är lika psykstört som dessa 17 personer.

Jag har också funderat på detta, men jag tror faktiskt att de flesta av nutidens nationalister är latent homosexuella, som också var förekommande under början av tredje rikets glansdagar. Jag tänker bland andra på Ernst Röhm och hans batty boy Adolf Hitler.

Ett annat alternativ är att bristen på, eller snarare svårigheterna med att skaffa fitta, lett till total kapitulation, där sexuell utlevnad endast blir möjlig genom det homosociala grupprunksbeteende som nationalism är. Man drömmer om hur nationen skall resa sig likt en erigerad penis, och är besatt av att vara en del av den revolutionära spjutspets som så att säga skall utgöra "ollonet på kuken som spräcker kulturetablissemanget".

Om man granskar valfri SMR-aktion så blir det än tydligare - Enbart karlar med bredbent, uppsträckt hållning, ett stadigt grepp kring den gröna fanan, och glänsande, rakade skallar som för tankarna till ett svettigt kukhuvud.

kul för dig

du ser ut som en bög.

Du kanske är bra på att suga kuk! :333

Man ser i ögonen på svensken i mitten att han vet 100% vad som händer men vågar inte säga något.

varför är hazarer så jävla bögiga?

inte bara till sättet men även stilen

99% av dem blev rövknullade som barn

Tack!
Du kommer nog finna någon, om jag lyckade så gör du det med!

Är du så söt ivl user?

haha aaaaaaaa

Jag har ett problem Sverigetråden, jag blir mobbad av ett gäng antifas på mitt universitet.
Det började efter att de såg mig dela ut flygblad för Nordfront. Jag hade sett de här snubbarna tidigare gå runt med palestina sjalar och sånt så när en av dem frågade mig vad jag gjorde reklam för försökte jag spela bort det som ingenting; jag sa att de antagligen inte skulle gilla det men han insisterade att jag skulle ge honom ett flygblad, så fort han såg det ropade till sina vänner att komma, och jag skojar inte: "ser ut som att jag har hittat oss en liten nazigris".
Första gången jag någonsin har blivit kallad "nazi" ivl, jag visste inte vad jag skulle göra, allt jag fick ur mig var att jag inte är nazist, jag var rädd, de var alla större än mig och såg ut att styrketräna.
Han rev upp mitt flygblad och sa till mig att ifall jag inte är en nazist så ser jag iaf ut som en "liten nazigris", de skrattade åt mig och gick iväg. Självklart var jag skakad, jag hade haft på mig min Soldiers of Odin tröja på universitetet tidigare utan några problem, detta var första gången jag hade blivit trakasserad för mina åsikter.
Varje gång jag ser någon från det gänget ropar de saker som "ey det är nazisten! Varför följer du inte din ledare?" en av dem rusade till och med mot mig i korridoren och hade tacklat ner mig ifall jag inte flyttade på mig i tid.
Jag vet inte vad jag ska göra nu, det finns ingen chans att jag slåss mot dem, och jag vill inte riskera att göra det i universitetet ändå, det är en allvarlig förseelse.
Det här händer iaf en gång i veckan, ibland oftare, det börjar gå mot en punkt där jag inte vet vad jag ska göra längre, jag hade tidigare idag nästan en panikattack av tanken att gå tillbaka till föreläsningarna imorgon.

OP
KNULANDE
LI

Nej. Ingen är så söt ivl.

Jooo var inte ledsen, om du har jobb, bostad, tränar samt har hobbyn som är kul, exempelvis 2d,spel och lära sig nya ting. Då finner du lätt en söt pv ;3

Abdirahman Mohammed Ahmed fick sparken från Fi:s ungdomsförbund när han ifrågasatte kritiken mot ett bröstskämt av Paolo Roberto. 150 IS-krigare har återvänt till Sverige, myndigheterna tycks stå handfallna. I studion: Anna Carlstedt, ny samordnare mot våldsbejakande extremism med flera.

SVT1 22:00

>bögar vill ha riktiga köttlingar
>raka vill ha riktiga köttlingar
>det enda jag vill ha är en 2d
inte rättvist

gammalpasta

Svag pasta

>dkn F! kommer in i riksdagen nästa val och patriarkatet blir äntligen krossat
Gör er redo för omskolningsläger

>sitter och jontar på stridsnät
>någon meddelar mig och antyder han vill lira tillsammans
>låtsas vara afk i några minuter och stänger ner
avlina när?

Hur bestämmer man sig för vilken utbildning man vill gå? Kollar igenom närmastliggande universitets utbildningar (Linköping) men känner att ingenting tilltalar mig. Samtidigt vill jag ha en stabil utbildning så man kan få ett välbetalt jobb och slippa bry sig om pengar i framtiden. Funderar på civilekonom men det känns jävligt "basic". Egentligen är jag nog mera intresserad av media och samhäll men hittar ingen vettig utbildning som inte känns flummig.
Pls help.

...

>dkn fick fina siffror

>varför följer du inte din ledare
Topp keck hahahaha

Sök hjälp SNSD.

haha va

jag är skit och allting är värdelöst

Vilket uni? :-)

ta livet av dig då din jävla nolla

när är sista ansökningsdag?

Lägg ner för i helvete

18 april. Öppnade igår

Vad är skillnaden på datalogi och datavetenskap?

håller med favä

O P I N I O N !
L I V E !

ska

>kommer aldrig att få en fin fv

varför ens försöka? kommer aldrig ha samma värde som en snygg person

vi är dina vänner också

oy vey

youtube.com/watch?v=02sK7O9KAC0

Om de inte diskuterar SD, feminism eller invandring är jag ej intresserad

LIVEFLÖDET!!!

Också vad fan är det för fel på svenska folket. Klart man får skämta om allt

svt.se/opinion/liveflodet/1.3.0/index.html?bc=l-1ae5081e-990e-472a-9405-7472a3490a03&sh=d16djpy9k7jlna.cloudfront.net#timelinelist

vilken konsert?

för att hämnas mot de snygga så klart

ayyyyyyyyyyyyy lmao

de diskuterar Isis """"""svenskar"""""" som återvänder

:^)

Helvete vilka jävla hanrejer filip och fredrik är

Dom gjorde bokstavligen inget fel favä

>Jacob öster
lägg ner Sverige

hur

>dkn kan inte klara av någonting

hade ingen aning om att de var så patetiska favä. Äckligt

youtube.com/watch?v=r52y3JoRYkE

Fy fan, vad i hela helvete hände på 4 år? Detta skämt har varit helt ok 2013

Bogstavelig talt ved inte om det er jode eller italiener.

...

Svenska """""""""""""""""""""män"""""""""""""""

Jaha menade du Claudi. 90% säker på att hon är Italienare

vad är det för fel med afrikanens tänder?

haha den va rolig jag brukar titta på family guy på sexan och simpson

En transa eller bög, precis som 30% av tråden

...