/mämmi/

Söpöily painos

youtube.com/watch?v=bVsWNNScZ4Y

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rZrWluCJHK8
youtube.com/watch?v=czmjOvR6O5E
youtube.com/watch?v=j5CBhPDQDr4
youtube.com/watch?v=azTYv5RIDJo
youtube.com/watch?v=1HPYHsdLYCQ
soundcloud.com/pts-10/runkkupuku
soundcloud.com/pts-10/kiviivalmis
twitter.com/SFWRedditVideos

Kass

ihQ!

hohohohoh
tuosta tuli vähän parempi mieli vaikka aukaisin vanhat haavat postaamalla tuon tarinan

>Error: Duplicate file exists. here.

Perkele.

youtube.com/watch?v=rZrWluCJHK8
Aina kun kuuntelen tätä nii tekee hirveesti mieli halata mun ihanaa pörröistä kiisua.

Oispa kassi. Se kyllä varmaan vihais mua kun haluaisin paijailla sitä kokoajan.

Kiitti kannustuksesta, oli kyllä hyvä tupakka.

Jos opettaisit sen kassipojasda asti olemaan paijailtavana niin se olis varmasti ihan messissä.

Pelaan Demonien Sieluja PS3:lla.
Voi juku.
Minkä buildin teen?

SL1

Tällastako se mämmi on

youtube.com/watch?v=czmjOvR6O5E

vittu, oispa PS3 ja telkkari
DeS on jääny kokematta ja DaS3 oli niin sitä samaa ja itseensä toistavaa shittiä vaikka nautinkin

youtube.com/watch?v=j5CBhPDQDr4

Mielipiteitä tästä kappaleesta?

how do I get a finnish gf?

Ei vittu, en halua.
Oon ekan Dark Soulsin vetäny SL1 ja vittu halusin heittää TV:n ja konsolin ikkunasta sen jälkeen.
Itellä on kyllä aika getto set-up.
Pöytäkoneen näyttöön ydistänyt pleikkaan ja sit ääni tulee bluetooth-kuulokkeista. Mut kyllähän tämä ihan kiitettävästi toimii.
Pelaan kaiken lisäksi sängyssä makoillen vällyjen välissä.

mämmi ja joku stimulantti ehkä
tuo ilmeily on kyllä ihan tuttua puuhaa hyvissä mämmeissä
joskus olin hapoissa ja juttelin mämmisen tutun kanssa, ei siitä tullu mitään ku repeilytti

Paras noita

Ainoat "päihteet" mitä oon kokeillu on kofeiini ja alkoholi. Mämmi kyllä kiinnostais.

Jos hankkii silkkitieltä niin kannattaa testata ennen käyttöä vai onko tarpeeks luotettava? Ja millanen annos olis sopiva ensikertalaiselle 80kg miehelle.

Siis tuttuni puolesta kyselen.

Tästähän on tulossa anime.

Kaikkein getoin setti oli jollain tutun tutulla jonka kämpässä ei ollut mitään muuta kuin telkkari ja jätesäkki jossa oli vaatteita.

Hmm oonkohan liian vanha rähinöimään kun euroopan sisällissodat alkaa. Pitää varmaan alkaa vakavissaan harkita perheen perustamista

Hymähtelin ääneen.

J'encule vos mères.

90-120mg, riippuu kuinka lujaa haluat että futaa
100mg on suht hyvä annos jos se on puhdasta
mutta älä tilaa silkkitieltä, nykyään liian iso riski että jää kiinni postiratsioissa
kokeile sipulikanavaa mielummin, ellet asu jossain utsjoella

miksi vitussa kaikkialla on mainoksia vaikka on mainoksen estot päällä? tänää vasta alkoi tulemaan

>kisu
Киca=Kisa=cute spelling of 'cat'(usually for female cat) in russian

Ihan ok jos desua puhutaan.

adblock taitaa kusta, ite vaihdoin toissapäivänä ublock originiin

Mites noi test kitit? Vai luotanko vaan sokeesti

wtf I want to join russia now

2D on joskus aika söpöä

Aattelin kattoa Akiran kunhan saan iltapalan valmiiksi. Sellanen klassikko jota ei jostain syystä vielä nähnyt. Mitä voin odottaa siltä?

Kissa = proper way of spelling cat in Finnish

Soldat oli kyllä hieno peli
youtube.com/watch?v=azTYv5RIDJo

luota sokeesti, harvemmin se kristalli mitään kusetusta on
jos joltain pikkupennuilta/rapanisteiltä ostat niin ehkä sitten
jos essoja vedät niin varaudu kaikennäköisiin eri tutkari+piri/kofeiinisetteihin

vaikka onhan ne testikititkin fiksu homma, itellä ei vaan ikinä oo ollu tarvetta

sä oot aina aika söpö

KANADAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kaksi yövierasta :3

Aika harva lähtee myymään mämminä jotain mikä ei ole koska vaikutukset on niin helposti tunnistettavia kenessä tahansa joka sitä ikinä on käyttänyt.

Ihan hyvä leffa. Mangakin on jees.

Lue kans mango. Se on aika ebin

youtube.com/watch?v=1HPYHsdLYCQ

eläin kamerus

Miks mun kivekset hikoo koko ajan?

Niin voi hyvin olla ettet oo koskaan mitään mämmiä vetänykään vaan jotain sen johdannaisia

En kyllä halua mitään testikemikaalimyrkkyä joten kai se on pistettävä rahat kitteihin

Kiitti, sitä se pojuyde aina väittääki

Kass on väsinud

Feels irwin goodman

Täs olis jollekulle tilaisuus houkutella nyymi kämpille kiskomaan mämmiä ja harrastaa villiä poikarakkautta kun euforiat iskee päälle.

>Niin voi hyvin olla ettet oo koskaan mitään mämmiä vetänykään vaan jotain sen johdannaisia
juu ei, ne erottaa toisistaan jos on ite metyleenidioksimetamfetamiinia vetäny

mämmillä on ihan oma haju yms jotka kyllä tunnistaa
mutta ensikertalaiselle se voi olla vaikeaa
osta vaan luotettavilta myyjiltä jotka tietää mitä tekee ja on hyvät palautteet (vaikka f2f kaupoista sipulikanavalla) niin ei mene mönkään
äläkä oo niin saatanan pelokas, ei niihin kuole jos on vähänkin maalaisjärkeä

Älä ota salamalla kuvaa sun kissoista niiden naaman edessä senkin eläin rääk kääjä

Langassa on aika monta kiisua.

>Kassillinen kisseä

Miksi naiset on niin alistuvia, mielipiteettömiä, passiivisia ja komformistisia?

mikset saa ikinä pillua?

Ei vittu oon itte kaikkia noista, oonko nainen?

Jaahas kaverit on tehny uuden biisin.

Aika mämmipitonen.

soundcloud.com/pts-10/runkkupuku

Naiset on kuin muovailuvahaa jota dominoivat miehet manipuloi muunmuassa antamaan pillua

Ei oo salami vaan lukulamppu

naised on saatanast

Anna pilu.

Mut ku mulla on pipeli

Näillä on muuten toinenkin hyvä /nyymi/-biisi:
soundcloud.com/pts-10/kiviivalmis

Postatkaa mulle UG-musiikkia.

PS tahdovat et' sä niin ajatellet

Anna se pois, et ansaitse sitä.

Miespillua senkin naismielinen vätys

Betamiesten ainoa tehtävä on toimia alfamiesten poikapilluna, ei teistä ole muuhun, mieshuora.

Mitä vittua mä nyt oikeasti sanon tolle vitun tyhmälle naiselle joka ahistelee mua taas, tällä kertaa illan kuuma aihe on jotkut animesuositukset.

Voiko tommoselle vaan sanoa että ei kiinnosta ja hyppää kaivoon. Eikö se oo oikeasti vähän ilkeätä?

Sano sille että sen maku on vitun pleb.

Ootko homo vai miks ei kiinnosta

Sano sille että sä tykkäät vaan 2D naisista.

Koska se on kuusi vuotta nuorempi ja kaverin pikkusisko. Ei se nyt rumakaan ole mutta onhan se nyt ihan vitun pihalla elämästä vaikka mäkin vaan kattelen animea ja teen paskaduunia päivästä toiseen.

Joka vittu johtaa vaan keskusteluun joka on kauhean kaunterintuitive.
Sanokaa nyt vaan jotenkin miten sanotaan nätisti ihmiselle "ei vittu sun kanssas, älä laita tällästä.mp4".

Tykkääkö tytyt useinkin katella animea vai eikö sen reaktion pitäisi olla et anime on neitsyiden hommaa

Sano ettei elämässä tarvita muuta kuin muuntohuumeita ja eläin_kameruksia.

How do you formally spell "cat" in Russia?

In Finland = Kissa
In Viro = Kass

Suoraan sanottuna täyttä paskaa. Elokuvana itsessään vitun huono, jotkut animelarppaajat saavat kiksejä siksi että se esittää neljänneksen niiden mangasta.

"Hei, oon huomannu sun viesteistä että odotat ehkä meidän välille jotain muutakin kun vaan sitä että oltais vaan kavereita. Vaikka oot ihmisenä tosi jees niin oot kuitenkin mun hyvän ystävän sisko ja mua aika reilusti nuorempi. Toivottavasti et ota tätä loukkauksena, oot mun mielestä siisti tyyppi mutta en usko että meidän välille voi ikinä kehittyä mitään tän enempää."

Tos olis ole hyvä t: breakup pro.

Jos ei ole sakkolihaa niin en näe ongelmaa

Pane sitä

ei ne usko järki selityksiä, parempi et sanot et sil on liian pienet tissit kun kummiskin tulevat ajatteleen näin

t. nais asia tunti ja

>stk kesä lähestyy ja yläasteikäiset röntöt keimailee minihameissa ja minishortseissa

Tämähän se.
Ja ehkä sun kaveris jo tietää ja yrittää auttaa siskoaan.

Jos nyt teet bänät niin sun kaveris ei saata ikinä antaa anteeksi että sait sen siskon itkemään.

perkele

Vittu menee jo liian autistiseks jopa mulle.

Laitoin vaan kännykän pois.

ei voi ymmärtää miksei tää nyymi vaan puhu siitä sen kaverille, kyllä se isoveli pistää siskonsa ojennukseen niin ei sun tarvi

vittu sie oot tyhäm jätkä

>stk 205/109

Olette lapsia silmissäni.

Luen näitä kommentteja tosta nyymistä ja sen kaverin siskosta ja mietin että onko mämmissä oikeasti näin tosielämästä ja ihmissuhteista irtautuneita yksilöitä vai ovatko nämä kaikki neuvot vaan rölläämistä?

Onks toi sun pituus vai häh

Veikkaan että ne on ironisen hauskaa lautahuumoria.

Parhaani mukaan minä yritin neuvoja antaa.

ei kun hajataitto

paini nyt sitten vittuun normo normoileen, jätkä ei tiedä mistään mitään mut vitun kovat luulot kyllä löytyy

siinä on taas niin malliesimerkki tapauksesta kun ei oo isä kehannut lasta kurittaa kun on perseillyt menemään

ei vittu nyt oikeesti

Kun näen tuntemattoman ihmisen, ajattelen joko että haluan tappaa hänet tai nussia häntä.

en tiiä mistä puhut mutta vaikutat aika autistiselta runkkarilta jtp

Juu eli 175 ja 65, ei internetissä tarvii valehdella senkin höpönassu

Itellä olis nuo molemmat.

ViTuN TYhyMÄ oisin jo panemassa ite

dii aika normo meno tommonen ,tosi mämmiläinen vaan miettii et kummassa järjestyksesksi

räyhkjehöhö

Kaikki on normoi. Normo normo normo.

Rää Ree!

Hiljaa normo.

Sanoin että lähden pillujahtiin mutta eihän tästä tuu hevonvittua ilman jonkinlaista wingmanii

Oon pitserias venailee safkaa ja kohta paskapostaan täyttä vauhtii himas

Haluun tehdä oman siistin videopelin ihan isänmaallisista syistä.
Haluun Suomen oikein kunnolla tuonne pelimarkkinoille.
Ei se kuitenkaan koskaan tuu tapahtumaan mutta aattelin vaan kertoa.