/Norgetråden/

Zydrunas Savickas-utgaven.

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=X7hO65sk2gY
youtube.com/watch?v=YPGeEE05N5A
aftenposten.no/verden/Amerikaner-pagrepet-for-a-ha-sendt-et-epilepsi-fremkallende-bilde-617425b.html
youtube.com/watch?v=k9Xb1WhmYqs
youtube.com/watch?v=aIFf7qwlnSc&feature=youtu.be
twitter.com/SFWRedditGifs

Fǿrste for feststemning

skal på sjoen igjen gutta
Jeg er fisker
eller jeg var fisker, og blir det igjen nå
Jeg gikk på land rundt slutten av september, og har stort sett gått arbeidsledig siden den tid, som er hvordan jeg har hatt muligheten til å breve Rebecca Miyamoto dansende i hver eneste Norgetråd siden da.
Jeg reiser ut på sjoen igjen i dag, og jeg kommer til å fortsette å reise ut igjen med korte, jevne mellomrom frem til eventuelt jeg blir arbeidsledig igjen.

Kort oppsummert betyr dette at jeg ikke kommer til å breve i Norgetråden lenger. dette prosjektet avsluttet.
Ville bare la dere vite hvorfor det ikke blir brevet noe fet denpa-og animemusikk lenger, i tilfelle dere lurte.

youtube.com/watch?v=X7hO65sk2gY

tredje for slapp sondag

NY TRÅD???

mekker

sjette for russiske sotnosjver i hagen i 2005

får ikke håpe du DOR BRUTALT AV DRUKNING ute på sjoen da, men men

Forst for rullestol

Vi skal forene de nordiske landene med samisk som staten språket

for tapere

Island med innavl og Sverige med negere, vi blir nettopp som de amerikanske sörstatene

>babymord er lovlig, tilogmed oppfordret
>aktiv dodshjelp utfort av profesjonelle helsearbeidere etter samtale med flere forskjellige psykologer er ulovlig

Jaja... Forstår jo godt at det å unngå å spre beina for en fremmed uten kondom er verdt å drepe for. Forstår også at det er uetisk å la folk uten kognitiv svikt eller annen mental lidelse velge å gjore hva de selv vil, men ikke har fysisk evne til.

youtube.com/watch?v=YPGeEE05N5A

denne sangen minner meg om en enklere tid
kanskje jeg skal spille elder scrolls igjen

J . . .

Hva faen jeg elsker Sverigeanon nå!?

Bare heng deg din pingle, så slipper vi slike taperbrev

fordi burzum? jeg har alltid likt burzum vennen min. jeg tenker at man kan like musikken til varg uten å like han (han er jo helt sjuk i hue)

Bra argument x-DDD

Overvurdert brev.

Du kan gi deg selv aktiv dodshjelp her og nå, lovlig eller ei

Nei, det kan man ikke, er som å like Kanye west sin musikk, som gjor deg til en hanrei for niggers

ekks dé.

>lonn på 60k (2 måneder)
>kjopt meg en realdoll til 20k
Endelig kan jeg ha sex med Tifa om to uker! Vurderer å kjope meg en til for modell av yuffie

nå må du slutte

Fy faen... Hvilken type?

Nei, har slavet hardt for pengene og jeg skal ha min rett!

aftenposten.no/verden/Amerikaner-pagrepet-for-a-ha-sendt-et-epilepsi-fremkallende-bilde-617425b.html

Guttah

Får ikke brevet link pga tolkes som spam, men en modell på 160 cm, svart hår. Måtte kjope klær på siden men verdt det

Du kan nå legge ved et bilde.

Nei takk

Lykke til videre Anonsen. Takk for at du har satt ditt preg på tråden.

Bildene er nwfs, men sok på 158cm tpe love doll real full silicone Big Breast chubby adult sex doll for men with big ass & sex voice and skeleton hos alibaba. Modifisert versjon for mer likhet med Tifa, samt så klart svart langt hår, kostet bare 200kr ekstra for det

Ingen likte spammet ditt så du fikk takke deg selv. Hahaha fy faen. Bra at du forlater oss, jeg var ganske lei av å se bildet der i hver tråd.

Tar og spelar litt vindvekkar, ikkje forstyrr meg.

Har du vurdert å skaffe deg en jv i stedet for?

...

har provd i 29 år, og de få gangene det holde på å bli noe ble jeg dolket i ryggen av dem og ble deprimert. Nei takk, nå skal jeg bli glad.

>steder i Danmark heter uironisk dette

>ingenting å ha til middag

h.....heh..........................

hva er galt med Bornholm?

Ta deg noen boller isteden

Har du vurdert selvforbedring? Eller er du så autistisk at du ikke klarer det?

Er klar over at mye er min skyld pga karakter, men hvordan kunne jeg stoppe ei jeg drev på med å bli sammens med barndomsvennen sin på julaften etter han erklærte sin elsk? Har hatt nok skuffelser og depresjoner

får vel lage meg noen kopper kaffe og noen brodskiver, og sette inn noen kroner på betsson og gamble litt jeg da

morn, gutta
håper alt er bra, gutta
nå blir det en skvett kaffe, gutta

hva gambler du på

hestelǿp her fåvæ

Nei, si det...

youtube.com/watch?v=k9Xb1WhmYqs
På tide å gjore noe med livet mitt sånn at jeg kan do som en lykkelig mann fåvæ

Nice Mjölnir. Proud of her Aryan Nordic Viking heritage!

Fyren har sikkert en stabil jobb i motsetning til bitre kjellerdverger

And a big BBC to boot, right?

Black power!

slæt dett

I bet your bitterness really turns the ladies on.

Yes, the eggs of Nords crave for dark seed. Stronger offspring are born this way. Viking ancestors roll in their graves.

Viking ancestors fucked everything that moved, i'm sure they're just happy if you actually got a gf to begin with.

Hvorfor elsker finske jenter nordmenn? Da jeg var i Romajevy eller hva faen det heter kastet de seg over meg, mens guttene satt og så på bakken i sinne. Hvorfor er finske gutter så autistisk forresten?

Well, time to move on. Now it's Blacked in the West. Your job is to watch on Instagram as the demographics move towards Brazil.

kanskje hvis jeg brever en jǿde

UTLENDINGER OG ENGELSKTALENDE NORDMENN UUUUUUUUUUUUUUT

Slutt å snakke engelsk

*slurk*

Only Eurasianism can save us from global McFavela (sponsored by Exxon-Mobil)

e ho autistisk?

youtube.com/watch?v=aIFf7qwlnSc&feature=youtu.be

har han rett?

Lag en tråd på /q/ om det.

Vi trenger flere rasebeviste folk i tråden. Er jo helt oversvomt av venstrehanreier her jo. Mekket en rekrutteringstråd på Sup Forums og en på reddit's subforum whitepower

Til en viss grad. Problemet er at det er en dritt om han har rett eller ikke, fordi hovedsströmsmedia bruker bare dette som en unnskyldning for å ödelegge store Degrör-personligheter sitt livsverk. Slik som de prövde å gjöre med Pewdiepie.

Media er helt klart redde for å miste relevans.

Slurker shake med egg hvite, gronn juice, halv avokado, og kale for gym. Foles herlig, en bra matbit. Smaker ganske noytral, men fet

>Engelsk
Nei no, no er det hengetid, gutta.

Huff ja, vi snakkes. Husk å bruke rett knute ellers blir det vondt

Jeg synes han kunne hatt lurket litt mer for han begynte å åpne kjeften sin, fåvæ. Han skulle ovd seg og terpet i hvertfall et år i skjul for han begynte å offentlig debattere slik at han ikke ble eid av den mest idiotiske hanreien jeg noensinne har hort den lyse stemmen til.

>reddit's subforum whitepower

Er denne negeren serios?
Reddit er ikke velkommen, hvit makt eller ei.

Så hvordan bekjemper du dette da? Ved å ikke ha sex og heller breve sinte brev på kannalen?

Heller hvite redditorer enn venstehanreier. Vi må bevare vår rase koste hva det vil

>trynet hennes
fotobutikk?

Er det her det er episke memes på Sup Forums? kommer fra reddit

halla boys jeg horte det var her dere trengte epic soldiers of odin, jeg reporter for duty. jeg håper det her blir awesome

Syntes noen forsok på humor i tråden faller ekstremt kort noen ganger, det er nesten så det gjor litt vondt

Kan du vennligst slutte med sammehomsedrittpostingen din?

heisann, hǿrte rasekrigen starter her
hvordan stemmer jeg opp innlegg?

nå MÅ dere gi dere

...

Hva i all verdens navn og rike har dette med Norge å gjore?

Hvor er negrene? Jeg skal banke dem med min overlegne intellekt

lurk meir

"lurk meir"

Alltid hatet dette megmeget. Så jeg skal altså bare henge i trådene og vente på at sporsmålet mitt tilfeldigvis kan bli besvart mens det er folk tilstede som kan svare på det. Den er jaggu grei.

Ja, egentlig. Slå deg ned og slapp av.

Žydrūnas Savickas er et megmeg.
Slæpp off.

Å ja, se på han der ja, tror han er så kul og skriver navnet riktig ja, ja vel ja

...

lurk meir

>en feit russer med downs-fjes

Virker som et episk megmeg.

>russer
Han er ikke russisk din lognas. Og han har bedre fjes enn deg, det kan jeg garantere.

Eit år i dag. 365 dagar.

Hva tenker tråden om Nord-Norge?

Han hadde veldig spisse ǿrer på det bildet.
Er litauar alvar?

Har alle i hele verden PP2?

`PP2? Skoene du tenker på?

Han er jo histoeriens sterkeste mann, GOAT, så det kan fort være det er noe magisk med ham

Bodde åtte år i Sor-Varanger fåvæ