Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5KMzDVf2Bx4
duolingo.com/course/sv/en/Learn-Swedish-Online
twitter.com/NSFWRedditImage

Hell seger

godnatt

>alla nbögar sover
>tråden är helt tom

Häng er.

Ska lägga mig om en halvtimme. Vänder långsamt på dygnet.
>dkn ingen fv

hur fixar jag mitt blodtryck som jag pajat

youtube.com/watch?v=5KMzDVf2Bx4

??

Boka tid hos vårdcentralen.

finns det piller som fixar? blodtunnande eller?

Sluta vara fet.

Det tror jag, men jag är inte doktor och har ingen erfarenhet. Tror att de kan skriva ut andra saker också, typ kost eller träning.

det är inte fetma det är snuset tror jag. vad mer kan man göra än att sluta snusa?
okej. jo jag har hört att kolhydratfritt och konditionsträning ska hjälpa

vgn

ska precis lägga mig.

grod natt då, söta drömmar

GOD MORGON

god natt(morgon)

I'm done with Finland and want to move to Stockholm but I never paid attention in Swedish class. What's the fastest way to learn Swedish for someone who knows the basics?

gonatt

Börja inte, det är allt för tidigt för mig att bli upprörd över individer som bifogar bilder på tecknade småflickor!

AlkisTransan går och lägger sig halv 7, inte förvånad ha!

how do you not know about dualingo

duolingo.com/course/sv/en/Learn-Swedish-Online

is it true vaasa is little sweden? can I move there without knowing finnish when I bore of sweden

jag är ingen transa

I love Sweden

Bög, bi, lesbisk, transa. Olika namn för samma sak, psyksjuka.

I will move to texas and take a wife

Sluta dricka alkohol, inget nikotin, hårdträning krävs några gånger i veckan. Finns massor med piller som hjälper bra med ifall det inte räcker med livsstilsförändringar.

>jag är ingen transa
HUR MÅNGA GÅNGER SKALL JAG BEHÖVA GÅ IGENOM DET HÄR FÖR ATT NI TRANSOR SKA FÖRSTÅ!!!

Om ni beter er som transor i tråden med ert bögiga beteende samt att ni bifogar bilder på tecknade flickor GÖR ER TILL TRANSOR!!!

i love USA as well
my special friend lives there
d-du med

then move here, take five guys and fries with you, get rich doing it and fuck all the swedish women you can find

tror du har autism bror

Sluta imitera mig din äckla transunder""""människa""""

God morgon!

Så för jag tar striden med trådtransorna gör det mig till en autist, om det vore upp till dig skulle alla transor omlokaliseras till din sängkammare, ni porrberoende fjäskare!

>Sluta imitera mig
Hur stort ego har du att individer försöker imitera dig?

Vem tror du att du är egentligen?

Kom på något eget bara.
>walla vem troru du är
Begå självmord.

tänker på evangelion varje dag

Solkors...

Go morron sötisar!!! *Puss* ^u^
Jag hoppas ni alla har en jättebra och trevlig dag idag! Kom ihåg, bara ni verkligen försöker kan ni lyckas med allt!

You can speak Swedish anywhere in Finland

Only reason I see finns come here is just because of work. Are you looking for work?

Tack sötis :3 :3 :3
Har haft det jättetrevligt inatt då jag fått spendera extra tid med min vän och han drack till och med lite han med >///<
nu ska jag sova och ha söta drömmar om framtiden!~
*puss på snoppen*

*pussar dig på snoppen*

Visste inte du var bög :3

...

>dkn ens HON blir mer av en HON för var dag som går

flicka?

åbo/helsingfors ja

Vad gör man när man knappt ser sig själv som en människa?

Hoppas du sover gott user, e glad att du fick ha set trevligt med din vänn! Kom bara ihåg att one dricka för mycket. Min mamma var alkis, å de va inte trevligt! in

Puss på dig också user! Ha det bra ;3 *smisk på rumpen*

Inte bög, vill bara att alla ska ha en bra dag! Men om du gillar grabbar e de ok! hey

Kom igen user, ge mig ett litet leende! Du kan! ^-^

Nej, men vissa säger jag ser ut som en, då rodnar jag bara fett mycket °3°

Måste ju krävas en speciell form av dampautism för att orka skitbreva såhär så tidigt på morgonen.

Grattis på födelsedagen Barron

>dkn ingen Krysantemumprinsessa

God morgon!
>dkn vaknar utvilad och redo för dagen innan larmet ens gått
Så det är såhär det känns?

Vidriga sötbrevare

>Han skitbrevar inte till morgonkaffet
Jävla normalis. Ska inte ens ge dig en *puss på snoppen*.

>Inte bög, vill bara att alla ska ha en bra dag! Men om du gillar grabbar e de ok! hey
Men du brevade ju en söt pojke och sa puss till alla :3

Vad gör du i malta igen?

Ska på arbetsintervju om några timmar. Dock callcenter den här gången, antagligen skabbigt som fan.

Vad ska vi göra åt det judiska problemet?

m-m-men de e ju bara smarta liksom j-jävla NAZIST

Finns bara 1 sak att göra

Älskar morgonen på vardagar. Inte en ända nbög i tråden.

Går komvux. Hälften av klassen är negrer. Känner mig som en jävla kommunist.

Vill inte ha din äckliga jävla bögkäft någonstans i närheten av min kuk heller. Sjuke fan.

Komvux är ett skämt. Det är gjort för araber och negrer.

Men kom igen user! Va inte en sån surgubbe. Vi vill bara ha det trevligt, å en bra start på dagen gör alla glada!

Kom igen user, du get att du vill bara med, va inte så Tsundere ;P *Slick*

Aa, fast de e väll inte bögigt att pussa pojkar? °~°

>Aa, fast de e väll inte bögigt att pussa pojkar? °~°


Bli min söta flickvän(hane).

En bra start på dagen hade jag redan. Åt frukost och drack kaffe med en sötpaj från korridoren som jag är ganska säker på flirtade med mig. Vi har toppkemi och det lämnade mig med en känsla av hög energi och motivation för dagen. Behöver inte någon sjuk bög som leker att han är gullig animeflicka runt mig men tack ändå.

>Kom igen user, du get att du vill bara med, va inte så Tsundere ;P *Slick*
Usch

Helt ärligt vad fan gör du i tråden?

...

>brev som dessa visar att landet är åt helvete

Hehe, tack user, fast jag e ju en pojke! Även om grabbar ibland tar mig på rumpan å de känns lite skönt *-*

E glad att du har det bra, och hoppas du kan få till det med den snygga tjejen! Kom ihåg att frukost e den viktigaste måltiden på dagen! ^u^

Men neeej, det menar du inte ;3 *Kram*

Är du sjuk, user? Hoppas du återhämtar dig snart om du e det!

>Hehe, tack user, fast jag e ju en pojke! Även om grabbar ibland tar mig på rumpan å de känns lite skönt *-*

Skulle inte bara ta på din rumpa, skulle göra mer med den ;3

KVÄÄÄÄÄÄÄÄ FÖRSTÖR INTE MIN MORGONSTÄMNING NBÖGAR OCH SÖTBREVARE GJFHDGCNDSKGHDSDGTNDVHB

Hur stor är din snopp?

vad fan är en inch

18cm

>Han sötbrevar inte

13cm, som en normal människa

>ser extra förjävlig ut idag
>ingen verkar märka någon skillnad

t. Ser ut som en jävla Chad som skulle vara en Gud för tjejer om han tog det minsta lilla initiativ i livet

>b-buhu jag är en värdelös NEET som bor hemma och jag har en klo så inget är mitt eget fel

Ja och jag hoppas du hittar en pojkvän om du nu är bög på riktigt och inte bara skitbrevar så du kan bli lycklig. Du bör dock inse att heterosexuella killar inte är intresserade av dig.

...

Ska man pressa linjalen mot benet alltså? Isåfall så är jag 16-17 cm. Det är väl ganska bra?

*tungkysser dig medans jag gnider min qk min din*

;3

>dkn håller på organiserar mina mappar med jagjag

Skulle gjort detta från början. Nu har jag 10000+ bilder att sortera.

Väl

>dkn man torkar rövhålet och pappret går sönder och man råkar trycka pekfingret rakt i bajssmeten

lmao bög.

8cm ;-;

BAJS-user snälla...

smålandsanon...

t-tja haha

Skulle suga på din snopp.

fett bögigt!

Du gillar det :3

nä du

>>dkn vaknar utvilad och redo för dagen innan larmet ens gått
jvdk

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.