Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YCRy_h-09lg
youtube.com/watch?v=y1s0LlRcXh0&t=0s
sv.wikipedia.org/wiki/Svear
sv.wikipedia.org/wiki/Götar
sv.wikipedia.org/wiki/Gutar
youtube.com/watch?v=hlqdIuzXtQ8
youtube.com/watch?v=byZzSk7D6rs
twitter.com/SFWRedditGifs

...

Nu är jag tillbaka, intervjun gick bra, men jag fick inte jobbet

...

...

jo, för siffrorna ljuger aldrig. hade någon rullat att du fått det hade du fått det.

Det är jobbigt att jobba, och så kan man bli mobbad av nbögar på arbetsplatsen.

>user fick inte jobbet

>dkn man vaknar och inser att man inte dog fridfullt i sömnen

...

Alla judar måste dö, repatriera alla arabsmuts, yuggar, afrikanare och Sydamerikanare. Alla dessa folk har redan visat en förrädisk attityd emot heligasvea. Ut med rubbet, låt oss göra Sverige svenskt och för de som faktiskt älskar moderlandet.

>dkn man drömde att man dog
>vaknade
hemsk känsla

>dkn har aldrig jobbat
>dkn har aldrig fått chansen
>dkn känner mig seriöst cpskadad

vaför föds vissa till att vara flitiga och vissa till att vara lata

varför kan vi inte va flitiga allihop

>älskar du mig user?
>j-ja
>smek mina fötter då

ni har väl tagit abbo-pillret, svt?

Man är lat för man inte har något intresse. Försök hitta något du brinner för.

Får finskar och finlandssvenskar stanna?

Titta på den där underlägsna subrasen. Det finns bara en överras och det är nordgermaner, det är våran ärftliga rätt att regera jorden.

NEJ, DE MÅSTE BORT HELL FUCKING SEGER XDDD

Ja, alla brödrafolk är välkomna.

>överras
>kvinnorna väljer icke-germaner inför germaner

youtube.com/watch?v=YCRy_h-09lg
v-vad kollar jag på?

en svensk "flicka"

>skolavslutning
>9/10 är babbar
SVEA RIKE 2011+6

>t.blandras

Det är aldrig rena svenskor med ursvenskt blod som pumpar igenom ådrorna som väljer modingo. Det är alltid blandras smuts.

Men länka inte sån peddoskit till mig favä. Man är väl redan på någon lista baserat på sin totala tid spenderad på fyrkanalen.

Vad finns det för resmål som lämpar sig för en neetautist som knappt varit utanför Sverige tidigare? Gillar inte sol och bad eller människor.

>Man är väl redan på någon lista baserat på sin totala tid spenderad på fyrkanalen.
>man heltid sen 2008

Judar, judar å deras dekadenta kultur måste stoppas.

jag har intressen men är lat så jag gör inte så mycket av det

vissa är flitiga av sig utan att egentligen brinna för något, det är det jag menar

NMR älskar Japaner

>jag har intressen
Nej det har du inte. Annars hade du jobbat på med dem. Gyckla inte, du är lat för du har inget intresse så du måste hitta något som du brinner för.

ögonen I S Ä R

>Zara intro
SLAYYY!!!

De tycker nog att de är kul att göra saker. Få som orkar tvinga sig själva att göra allt om de tycker allt är skit och tråkigt.

island?

Ser inget fel med detta.

>inte ha dakki
nbögar hela bunten

Varför köpa en daki när en vanlig kudde duger?

håller med favä. Är ju bara en en vanlig skolavslutning som en elev valt att filma

Japaner som vasallrike är en rimlig åsikt. De kan kontrollera undermänniskan åt öster medan vi har hand om raser av högre kvalité.

>dkn köpte en vanlig dubbelkudde för 199kr
>köpte snusköverdrag för 99kr
>en dakki kostar 500-600kr

lmao weebcuckar blåsta

Hell Seger Sverige

Vad luktar en mjvk ru som?

>du kommer aldrig vara en kudde

isn't his sister a coal-burner?

she's a swedish girl that do you think?

Nej

konstig donk

Mitt intresse är att vara Jonte

Alla är inte produktiva eller kreativa

Vi är dock bara 6 Miljoner svenskar så det kommer inte hända inom vår livstid. Bör fokusera på att överleva och inte ta över världen som i någon Judisk hollywoodfilm.

Yes, Nils little sister is a coal-burner and when we exposed it to him and his family they went into chaos.

...

vi är 10 miljoner faktiskt :)

jag jobbar på med dem, men man får inga pengar för att man jobbar på med sina särskilda intressen

jag är för lat för att plugga

kul och kul, de är flitiga människor helt enkelt

dakki är en vesentlig del av NEETlivet, något som du borde veta din poser.

>inte stödja vårt japariska brödrarfolk

>Dropkick murphys

Nämn några intressen som du faktiskt spenderar tid med?

Oftast när man hör folk nämna sina intressen så är det snarare saker som de vill göra. Eller något som de tror på något sätt gör deras karaktär mer attraktiv.

Dattan räknas inte liksom.

>jag är för lat för att plugga
Detta kan jag förstå.
Det är svårt att plugga när man inte njuter av det.

hur räknar du ut 6?

Jag stöder inte judar, så nej tack.

tröttnat på det här livet.

vill inte nämna mina intressen men jag har spenderat tid på dem idag och igår och veckan innan osv

jag använder dattan och böcker jag har köpt

ja för oss som är lata iaf

vet folk som knappt bryr sig om det de läser, ändå kan de plugga sex dagar av sju

Alla pengar är skuld.

>dakki är en vesentlig del av NEETlivet
Nej det är det inte. Din idé av "NEET" är av någon källarebod som inte vet hur man avslutar en mening utan ett kvää.
Om du ska hitta på jagjagdefinitioner av ord så säg sannNEET istället.
Det är DAKI förresten.

Sad

BRYTANDE NYHETER! ARTIKEL 50 SÄTTS IGÅNG NÄSTA ONSDAG DEN 29/3
Rule Britannia!!!!

youtube.com/watch?v=y1s0LlRcXh0&t=0s

see above

It's just real life, swedish women, correct speaking. Western women don't care about their own kind of men. They only live to take dick from anything that has a big one and tell themselves it's because they're strong and independent.

>Vi är dock bara 6 Miljoner svenskar
hehe näe rassejävel

>NEET-user
>pluggar
>jobbar
>har vänner
>har gf

Bokstavligen inget du just skrev är sant.
Om du vill jagjaga så ska man säga att jag bajsar på golvet och knullar transor vet du väl?

För doxxning alltså? Ritar du?

gomorron :3

är de /vårakillar/?

Ja det finns fler etniska grupper i Sverige än Svear, Götar och Gutar. Jag nämnde ju bara antalet svenskar.

sv.wikipedia.org/wiki/Svear
sv.wikipedia.org/wiki/Götar
sv.wikipedia.org/wiki/Gutar

Du, jag tror han vet det redan.
Han skämtade.

Gomorron sötis.

A maximum of 10% racemix. Those are the weakest, the easiest to influence by jewish outlets and the stupidest. And to top it of most of them are not 100% swedish but a mongrol from the past. We are basically cleaning our gene pool by making the traitors racemix, the swedes that remain will be realy pure.

Ja, svenne och estländare är bra grappar

>Ritar du?
hurså? har du nåt tips?

>ha autism

Ofta?

>racetraitors
>/ourguys/

Choose one

>martinacucken kallar andra för autister

menar du att svear och svenskar är samma?

Inte direkt. Bara nyfiken.

Två shabbos-goyim som hatar Sverige.

jag väljer båda

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Vad tyckte ni om att Niklas vann? jag visste att han skulle vinna sen början favä

...

ursvensk barbar

In i ugnen åker du

Han kunde ju ha varit en somalier, man vet aldrig. Har slutat tagit folks intelligens för givet.

Nej de är hanrejer som tror att harmlösa sexskämt är våldtäkt

Aröd b52, llltt34b 890mlöp

no this old guy is
youtube.com/watch?v=hlqdIuzXtQ8

youtube.com/watch?v=byZzSk7D6rs
hur tänkte telia här?