Nederdraad, Ga stemmen editie

Nederdraad, Ga stemmen editie.

Ga stemmen lul maakt niet uit wat maar stop even met sletjes posten en ga de neuk stemmen!!

Kanker

Waar stem jij op, OP?

Kanker feels good man

Ik ben je voor, homo.

Kanker toch op man dit hele kankerland gaat naar de kanker zonder wilders

Kan godver niet eens binnen de lijntjes kleuren

lol, stemmen op PVV. wat een mongool, ze kunnen niet eens uitleggen hoe ze die 3 dingen op dat A4tje willen gaan doen

wilders strong. nice move kaasköpche

Wat zijn voor jouw de redenen om op de PVV te stemmen?

könnt ihr sprechen deutsch? danke

Ik zie islam als het grootste probleem in de westerse wereld en PVV is de enige partij die het echt hard wilt aanpakken. Daarnaast zie ik Rutte als een landverrader omdat hij een referendum heeft genegeerd en daarnaast talloze beloftes heeft gebroken.

holland warum seid ihr so nazi?

Ik ben het met je eens dat de Islam is zijn huidige variant niet compatibel is met de westerse samenleving, maar dat referendum was al vanaf het begin verneukt.

>verneukt
Oke, leg uit waarom. Je kan niet zomaar dingen claimen zonder bewijs te brengen.

Daarnaast is er geen enkele variant van islam compatibel met de westerse waarden en is er geen enkel islamitisch land dat in vrede leeft. Islam is een kanker op vrijheid, gelijkheid en tolerantie.

Maar zelfs wilders heeft geen plan om het op te lossen afgezien van heel hard roepen dat ie alle moslims het land uit wil trappen.

dus ja, whatever, als mensen dat willen, prima. maar hoe dan?

Holland, my lovely neighbour, do the right thing today!!!
Greetings from Aken...

Hopefully by killing them all. ;)

Es gibt gar keine echten Holländer. Holländer waren schon immer ein buntes Volk aus Einwanderern und dessen Nachkömmlingen. Darum weiß ich auch nicht was der Wilders will. Der hat wohl zuviel Rennicke gehört als Kind

Ik ga niet stemmen, ik kom nooit het huis nog uit, veel te eng allemaal.

Did that racists faggot won all ready?

Ja maar dat zegt 'ie niet. Als iemand vraagt hoe dan, ontwijkt 'ie het, dus waarschijnlijk is het gewoon een geval van de laffe aandachtshoer spelen.

>Door de kiesdrempel was een stem voor een stem tegen als de drempel zou worden gehaalt.

>Er was bijna alleen campagne gevoert tegen het assiociatieverdrag, en de campagne die werdt gevoert was misleidend.

>Veel mensen wisten nauwelijks waar zij nou voor or tegen stemden.


De versie van Islam die nu groot is is bijna hetzelfde als het christendom van +/- 500 jaar geleden maar nu hebben ze AK's en Tanks.

Wilders gewinnt. Alle mett. lel

Geert heeft een plan. Geloof mij, niemand geeft zijn vrijheid en veiligheid op en loopt zijn hele leven rond in een kogelvrij vest zonder een plan te hebben.

Onderschat nooit wat Geert heeft opgegeven voor het Nederlandse volk.

Je geeft nu drie argumenten opnieuw zonder bewijs of onderbouwing. Ik denk dat heel veel Nederlanders wel degelijk wisten waar het over ging maar iedereen ziet het anders. Zelf zag ik het akkoord als een stapje dichterbij het toetreden tot de EU van oekraine.. iets waar ik heel erg tegen ben. Dat jij het niet zo ziet, maakt jouw of mijn mening niet meer of minder geldig.

"er was bijna alleen campagne tegen en die was misleidend"
Geloof je echt dat dit een goed argument is? Iedereen is vrij campagne te voeren voor wat ze willen, als minder mensen tegen voerde als voor zegt dat veel over hoe mensen zich voelen. Daarnaast was MP Mark Rutte voor en dat verkondigde hij overal inclusief waarom, dus dit is echt niet waar.

Zeggen dat mensen stemmen omdat ze misleid zijn of dat ze het niet begrepen is echt moreel verwerpelijk. Je kan dat altijd zeggen, ook tijdens de TK-verkiezingen. Natuurlijk is er een deel dat stemt zonder zichzelf echt te informeren, dat is gewoon een gevolg van democratie.

Over Islam ga ik niet verder uitwijken, twee discussies tegelijk voeren is lastig.

> Religie is een kanker op vrijheid, gelijkheid en tolerantie.

t. nigger

Stem Geert Wilders, de enige humanist in de TK

Dat is niet helemaal waar. Onze maatschappij is gebaseerd op nieuw christelijke moralen en waarden. Geloof is niet per definitie slecht en er zijn veel landen die geloof als een basis hebben en daar is niets mis mee. Het feit is dat op Islam na geloven zich hebben ontwikkeld. Islam is nog steeds bezig met vechten, onderdrukken en haatzaaien, iets wat andere geloven vaak al honderden jaren niet meer doen.

Voor de westerse wereld is Islam een groot gevaar, niet omdat het een geloof is, maar omdat het specifieke geloof extreem agressief is. Islam sluipt een maatschappij binnen en wacht langzaam op grote getallen, daarna beginnen ze eisen te stellen. Die eisen beginnen klein en eindigen met Sharia wetgeving. Dit is keer op keer gebeurd, vergis je daar niet in.

>Geert heeft een plan. Geloof mij, niemand geeft zijn vrijheid en veiligheid op en loopt zijn hele leven rond in een kogelvrij vest zonder een plan te hebben.

wat is zijn plan dan, want ik kan het nergens terugvinden. Wel wat hij wil doen, maar niet hoe.

veel plezier met je lege beloftes.

Tfw geven om de natuur en kunst maar een hekel aan moslims hebben

Wat nu? PVV of PVDD

...

Als ik nog zou stemmen dan zou het op Partij van de Dieren of piratenpartij zijn of zo. Waar stem je anders nog in godsnaam op.

Wil je het Nederlandse bloed zuiver houden? Stem dan Baudet van FVD!
Even serieus, PVV lijkt me niks en verder weet ik het ook allemaal niet meer.

Gast hij heeft een heel A4's geproduceert niet zo zeiken, het CPB is de gevestigde orde van Rutte!

Ja, zonder halal vreten rotten ze ook op

PvdD it is *aait kat*

Het A4'tje is gewoon een toevoeging op het plan van 2012 zo ongeveer. Het is natuurlijk niet zo dat het A4'tje alles is wat ze hebben.

*half* A4'tje, waar letterlijk 'enz.' op staat

Islam is kanker maar de PVV is geen oplossing

Het is wel een hele A4

...