Sverigetråden – Animeupplagan

...

Other urls found in this thread:

23andme.com
ancestry.se/dna/
twitter.com/SFWRedditGifs

>sida 2
vi behöver en ny tråd

Finland åt vänster, jag åt höger~~

hell seber

Denna tar vi

5 postar
ny tråd tack

Är det värt att ta DNA test som 23andme eller AncestryDNA? Har någon av er tagit det?


23andme.com
ancestry.se/dna/

Juden har ju redan allas DNA genom blodprov sedan födsel.

De har en extremt liten pool att använda sig av så många får felaktiga resultat. Det är inte pålitligt för 5 öre.

>hem10a imorn
>har inte öppnat böckerna

de nya reglerna säger att man bara kan ett brev per tråd

någon måste göra en ny

Överväger att nita tumblrpedofilböganon i ansiktet. Bör jag?

hade en föreläsning om genetik för ett tag sig, föreläsaren nämnde det där och sa att det var populärvetenskapligt båg som inte säger något

du ska hålla käft, du gick till ny tråd trots att gamla inte har varken 150 eller sid 10 än

Ja men det säger mig inget, har du tagit testet eller?

Se Kasta inte bort dina pengar på skiten.

>professor i medicinsk genetik säger att såna test är båg
>det säger mig inget
Conny jag...

Och jag var på månen igår.

ny

>ställer en fråga
>blir arg när han får svar

vad försöker du säga Conny? att min professor inte sa det?

Skulle du be din möjliga fv ta sådana test också?

är det samma sorts professor som påstår att det bara finns en ras, den mänskliga rasen och att allt annat är pseudovetenskap?

SISTA POSTEN

Självklart, men från vad jag läst så blir resultet bättre om man testar män. Så man får väl be hennes far ta testet antar jag, haha.

den här tar vi >>
>
>

det är en överläkare inom medicinsk genetik med en doktorsavhandling i humana genom. jag tar nog hans åsikt över någon nazist på Sup Forums, eller vad stormfront.se säger :)

duktig goyim! Aldrig skulle han stå där och säga vad som krävs för att få behålla sitt jobb!

>haha asså sån där veten skap e bara judisk båg tro inte på dem, ja vet nog bättre! mej lurar dem inte! förresten visst hatar ni vänster pack sätter sina känslor o agendor före fakta? :P
hä di

Så du vet alltså inget om området själv?

Sup Forums har berättat att judarna tillsätter en liten mängd negerDNA i alla test.

antagligen mer än dig eftersom jag har läst cirka 80 högskolepoäng om evolutionsbiologi, antroposofisk genetik och medicinsk genetik, medans du verkar vara en underutbildad nazist på nätet

tänker inte ge dig några fler (You)s nu Conny. Du lyssnar ändå inte på fakta och reson som inte är i linje med din egen agenda, plus att du har huvudet så långt uppkört i arslet att du tror att du vet bättre än "all judisk vetenskap" trots att du knappt kan ha klarat gymnasiesvenskan, med tanke på hur du särskriver och har bristande läsförståelse. ha det

duuktig!

Testet är väl för att avgöra varifrån dina förfäder har kommit baserat på deras haplogrupp? Varför är det så otroligt?

se frenologi har varit utdaterat och förkastat av vetenskapsmän även på den tid rasbiologi var rumsrent och accepterat. inte för att du skulle ha nån koll på det, mongo

Utseendet är bara en liten del. Själva lynnet är det som skiljer sig mest mellan raserna.

Människoraser existerar men det betyder inte att testet är vetenskapligt. Det är mest till för att trendiga hipsters ska visa att de minsann har lite indianskt blod i sig.

t.

jaa jaaa, vi är alla lika! Finns ingen anledning att inte alla kan vara svenskar!

...

Våldtar flickan pojken?

sida 3

kul att du läste in det från det jag skrev, trots att jag inte skrev någonting alls likt det! haha, du blir bara mer och mer övertygande Conny. Säkerligen måste ett sånt praktexemplar som du tillhöra mästerrasen

hell seger?

shh, inte nu, johnny! vi har redditörbesök i tråden.

...