/mämmi/

Missäs minun piippuni -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=af59U2BRRAU
en.wikipedia.org/wiki/Quantum_suicide_and_immortality)
tech.slashdot.org/story/17/03/22/0549255/reddit-to-transform-into-a-social-network-with-new-profile-pages
youtube.com/watch?v=Hus-abanK2g
youtube.com/watch?v=DVl9XNs8jqw
twitter.com/AnonBabble

EKAEKAEAK

Toka lihaksikkaille animetytyille.

Johan menee vauhdilla :D

youtube.com/watch?v=af59U2BRRAU

Pupujen aikakausi on alkanut

AAAaAaaAAaaAAaaAAaaaaaAaaAAAAAAAaaAAAA

hyvä painos
vittu, just kerkes uus lanka tulla joten postaan uusiksi
voiko joku postata säätö-sale kokoelmansa?

Etelä-Amerikka tier meemi

8th post best post

onko se paha asia?

Erittäin paha

Manteli effekti on aika jännä ajatusleikki jos sen yhditää tähä kvanttikuolemattomuus(en.wikipedia.org/wiki/Quantum_suicide_and_immortality) ajatusleikkiin.
Jos kaikki jotka muistaa noita juttuja kuolivatkin toisella aikajanalla ja koska tietoisuus siirtyy kuollessa niin ne hyppäsivät tälle aikajanalle.

Miksi legacy captcha on alkanut reistailemaan

hetkinen mähän oon ollu kännissä kohta kaks viikkoa, mut ei kai se paha asia oo

no ei se kyllä ole vaan vammaista reddit paskaa

Jutkujen juonia.

Mentula vaikutus on syöpää

underrated dub

>sulkiööga
Ataraxia naamaan, nyymi

vesilukko

On se. Resistanssit kasvaa siinä määrin että alkoholia kuluu järkyttävät määrät ja puhtaasta alkoholin määrästä elimistöstä johtuvat epätasapainotilat hommelit muuttuu selvemmiksi ja ikävemmiksi.

Epäironisesti triggeröidyn kun joku rupeaa vakavissaan selittämään manteli efektistä. Ei helvetti.

Oispa söpö muskelityty

Seuraavaksi varmaan kerrot juutalaisten maailmanlaajuinen toveriensa suosiminen on salaliitto.

Sellaiset aikajana-agentit siellä.

Meil samit

Onko tää joku Jojo viittaus?

Nauti juoppohulluudesta.

Toinen mikä aiheuttaa epäironista sysähtelyä on se hassunhauska meemi, että Suomi on oikeasti salaliitto.

toinen kunkku

Ei vittu jäbä meitsi muistaa sen somalien maailmanherruutena xDDD

vittu mä vihaan redditiä

makaronilaatikko

...

Vittu mä vihaan punkia

Miks

nyt mua pelottaa lopettaa juominen

Vittu mä vihaan metallipäitä

...

tech.slashdot.org/story/17/03/22/0549255/reddit-to-transform-into-a-social-network-with-new-profile-pages

oisin laittaut tän kuvan mukaan jos olisin jaksanut tallentaa sen joskus

tallensin sen nyt

Vittu mä vihaan sua

how do I get a finnish gf?

Black metal, jollekin ei vittu maistu se, niin painukoon vittuun.

youtube.com/watch?v=Hus-abanK2g

Kiva, kun Wikipedia on täynnä jänniä dilemmoja, fallacyjä ja muita paradokseja. Aika kuluu.

mitähä mummo tekee nykyään, vieläkö se kuvaa paskoja vlogeja youtubeen?

Itellä ei paino noussut, en tosin syö juuri ollenkaan.
Itellä diagnosoitiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. lievää psykoottista oireilua ja ahdistushäiriö.

Enää ei tunnu mikään oikein miltään, ahdistuneisuus kyllä iskee aina jos menee julkiselle paikalle. Opiskelen kuitenkin, niin ei tilanne voi kovin paha olla. Toisaalta lintsaan ja välttelen oppitunteja enkä tee töitä.
En ole ollut yhteydessä terapeuttiin, vaikka se koko ajan viestittää ja kyselee tilasta.
En halua mennä sinne enää. Laitoksissa pyörinyt 13-vuotiaasta asti.

kys

juuh mennään vaan. tuon pullon sheriffiä. mennään sit grillille sameilee. tarjoon koko paskan

Älä sitten lähde sille tielle, että kuvittelet argumentointivirheiden luettelemisen olevan validi väittelytapa

Olisipa taistelumeidoja, tai Teppu ihan muuten vaan.

Juuh tosi kovia jätkiä ootte, kyllä pelottaa

pruuuts pröts

Hyi!

ei kyl pysty ku pitää aamulla olla päihdepalvelussa, sori

Oispa esteettinen turpasaunakummitus.

mun ottama kuva

Sanotaan mitä sanotaan ja ajatellaan mitä ajatellaan, mutta jos saisin soturisisäkön elämääni niin voisin luopua melkein internetistä.

tuliko kakku...........? :P

Aika homoa.

Itsellä tuli kunnon vesi-ilmapallosetit puoli vuotta noita isoja annoksia syöneenä. Tuota kaksisuuntaista nykyisin aika herkästi minusta diagnosoivat. En tiedä onko minullakaan sitä loppuunsa, mutta valvomispsykooseista suoraan heittivät diagnoosin silloin joskus.

Olen tainnut kuusi viikkoa pahimmillaan olla kerrallaan putkeen osastolla ja ihan hyvin kuitenkin menee omalla kämpällä ollessa mielestäni.

Oispa.

paskapuhetta, et usko itekkään.

Sinut nauretaan ulos täältä jos rupeat sellaiseksi amatööri nettiväittelijäksi joka istuu jossain mitäänsanomattomuuden päällä ja huutaa "todista, todista!" ja sitten luettelee läjän noita höpöjuttuja kun muut kertovat hänelle jotain. Olkinukke- ja ad hominem huutelijoissa on jo nyt tarpeeksi, luulevat että vitun dilleksi kutsuminen argumentin loppuun tarkoittaa ettei mistään muusta tarvii välittää eivätkä tunne kahden ääripään väliin sijoittamisen argumentointimenetelmää.

Mitä tekisitte jos voittaisitte ihan helvetisti rahaa (eurojewpot yms)? Ite varmaa rakentaisin kunnon linnan kotiseudulle ja sinne jäätävä panoluola mihin houkuttelisin mämmin röntöttöset(pojut)

Muuttaisin Lappiin enkä tulisi ikinä takas

ryyppäisin itseni kuoliaaksi

Kasvattaisin poroja, ostaisin metsästyspyssyt ja huskitarhan. Joku saisi tuoda safkaa ja viinaa palkattuna siihen mökin pihaan.

/mämmi/ on tämän päivän Acropolis

you dont really want a finnish grillfreind, you re just a kikecuck trash

En ole tehnyt postausta kuvan kanssa ties kuinka pitkään aikaan koska reaktiokuvakansioni on yksi helvetin sekasotku enkä jaksa alkaa etsimään sieltä mitään

hörsk

Ostaisin uuden tietokoneen.

tulim mufimsssi
*pröööt*

Paras noita

ite haen aina googlesta uuden kuvan aikalailla randomiksi, siinä on sitten muilla pohdittavaa että mitenkähän toi kuva tähän liittyy, oon aika väijy veikko vaikka sanonkin itse

Ostan itelleni jonkun noista hylätyistä bunkkereista, sisustan sen, ja ryhdyn suomen ensimmäiseksi superrikolliseksi.

Ostaisin venäläisen taistelihelikopterin

Hankkisin sellasseen hienon puisen omakotitalon jostain rauhallisesta paikasta ja sitten loppuelämäni käytän kaikkien erilaisten hipster kahvijuttujen opetteluun, tytyilyyn, ja paskojen kirjojen kirjoittamiseen. Yksi vaatimus olisi tietty hyvä nettiyhteys.

En minä semmoista kyllä ehkä

Ryhtyisin supersankariksi ja taistelisin superrikollisnyymiä vastaan

prut pröt pröööt

halo halo pylsmyni pierustaa korvinlaisesti

Ostaisin itsemurhayksiön läheltä keskustaa, ehkä toisen yksiön jostain lämpimästä maasta ja jonkun käytetyn japanilaisen auton jota tarvitsisi huoltaa minimaalisen vähän.
Valtaosan rahoista sijoittaisin, mutta jonkun parikymmentä miljoonaa voisi jättää että voisin sponssata jotain videopeliprojekteja.

Kylläpä, nyt ad homoniimia pyötään kuin olis jo. Saatana.

...

>sponsoroi sähköistä juutalaista

Ite haluaisin sellaisen Patrick Bateman tyylisen kerrostalokompleksin ittelleni.
Johtunee siitä, että asunut suurimman osan elämästäni maalla, kaukana kaikesta.

Hyh hyh kun haisu

...

Ovelaa

Jos nukkumaan sitten?

youtube.com/watch?v=DVl9XNs8jqw

Varmaan jatkaisin entiseen malliin elämistä ja maksaisin vanhemmilleni takaisin ne rahat jotka ovat minuun joutuneet käyttämään.

Sinäkö se olit vitun homo

Tässä voisi olla ideaa. Bunkkeri johonkin lappiin ja voitte perustaa Mämmääjät.

Tää jäbä vois olla perus kätyri.
Tää voisi olla Tuplakivääritappaja, sen juttu olis se että se pukeutuu saamelaisasuun.
Sinä olisit se kaveri joka räplää tukikohdassa jatkuvasti supertietokonetta, nimesi olisi Tietovelho
Sinä olisit taistelukuskinne, Muukalaismutiloija


Tämä on päänemesiksenne, Kapteeni autismi.

ehkä olin ehkä en

t. arvutaja

Miksi repeän tälle sarjakuvalle joka saatanan kerta voi vittu.

Amiraali Autismi sinulle

Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".

Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".

Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.

tunnistettu'd

Ajattelin enemmänkin "Rautakenraalia" mutta käy tuokin. En ole tosin perehtynyt laivastotaisteluiden käymiseen.