/mämmi/

oispa kaljaa

Other urls found in this thread:

hyvejohtajuus.fi/11954/kuinka-ilo-katoaa-elamasta-kyynisyyden-lapileikkaus-2/
is.fi/kotimaa/art-2000005138154.html
yle.fi/uutiset/3-9526343
youtube.com/watch?v=pvN2oxX9qio
twitter.com/AnonBabble

emily

Vittu Scully on kyllä tyhmä.

/esp/

Tuplilla haen kaksi (2) 6-päkkiä ja juon ne itsekseni.

kuuntelen septemberii ja juon kaljaa

ugly white 3d womyn

Missä piippu?

pidä hauskaa

vitun ap, nyt alkoi tehdä mieli kaljaa

tai teki kyllä jo äsken ja sitten avasin samalla langan ja alkoi tekemään lisää

Löytyykö mämmistä söpöjä kikitytyjä joita minun kaltainen miäs voisin dominoida.

Homomiitti saunan takana tunnin päästä

Oispattaa taas perkeleesti

kippis

Pieraisin nyrkkiin, mihin vapautan pierun?

...

Tunge nyrkki perseeseen, vapauta ja sitten toista.

väänsin vessaan uskomattomat ripulijöötit joskus kuus tuntia sitten ja siellä haisee vieläkin ihan kuolemalta

Paras noita

shut the fuck up who gave you permission to talk to me fucking weeb

*kusee pyyhkeeseesi*

Juuh jotenki ostin taas pullon kossua vaikka loppukuu piti olla selvänä.

Jotenkin ostin pullon kossua myös eilen vaikka sillon oli sama homma.

juuh viinaa vaan

Juuh se on toimintasuunnitelmana.

Jatkoa kyynisyyteen.
Lähde: hyvejohtajuus.fi/11954/kuinka-ilo-katoaa-elamasta-kyynisyyden-lapileikkaus-2/

Lyhyesti, kyynisyys kumpuaa suremattomasta surusta (Itselläni koulukiusauksesta ja ujoudesta seurannut menetetty nuoruus). Sureminen on välttämätöntä. Suremisen avulla ihminen ymmärtää, että jotain hän menetti oli aidosti arvokasta ja samalla hän tunnustaa, että elämässä on vielä arvokkaita asioita jäljellä, paljon iloittavaa ja saavutettavaa. Jos suremista ei jostain syystä menetyksen jälkeen tapahdu, ihminen alkaa kyynistymään. Ihminen katkaisee yhteyden omiin tunteisiin, mikäli hän jättää menetyksensä surematta. Hän ei halua kohdata suruaan, joten hän elää kuin sitä ei olisi olemassa. Surun tunne kielletään vähättelemällä menetettyä asiaa.

Kun yhteys omiin tunteisiin katkeaa, alkaa ihmisen perusolemus muuttua harmaaksi. Kun kyyninen näkee muiden ilon ja innostuksen ja kaiken sen, mitä hän on vailla, herää hänessä katkeruus. Tätä hän lieventää vähättelemällä muita.

Kyynikko on siis sokea omalle tilalleen. Hän ei pidä itseään kyynikkona, vaan pikemminkin realistina. Hänen mielestään kaikki muut ovat harhautuneet tavanomaisen elämän turhanpäiväisyyksiin. Ainoastaan hän ymmärtää olemassaolon syvän tuskan ja järjettömyyden, joka lopulta päättyy kuolemaan.
Usein kyynikko tukee tätä omaa maailmankuvaansa eksistentialistifilosofien näkemyksillä, kuten Heideggerilla, Sartrella ja Kierkegaardilla. Näitä hän ei lue avoimesti pohtien, vaan etsii tukea omalle maailmankuvalleen näistä auktoriteeteista. Tekstiä luetaan siis siltä osin, kun se tukee tunnetta oikeassa olemisesta ja muiden harhautumisesta.

Kyynistä ei voi käännyttää argumentein. Hänen maailmankuvansa ei ole järkisyiden, vaan tunteiden muovaama. Hän on yhtä pessimistinen kahden tunnin väittelyn jälkeen kuin sen alkaessa. Hän on itse ainoa, joka pystyy omaa tilaansa muuttamaan kohtaamalla tunteensa, joista ensimmäisenä odottaa suru.

is.fi/kotimaa/art-2000005138154.html

>Seurakunnat avasivat kirkkoja kovalla kohinalla hätämajoitustiloiksi. Niihin meni asunnottomia suomalaisia. Minun mielestäni sitä toimintaa olisi voitu jatkaa ja antaa se mahdollisuus asunnottomille suomalaisille, mutta ne luukut pantiin kiinni, kun he näkivät, ettei tule turvapaikanhakijoita.

>mutta ne luukut pantiin kiinni, kun he näkivät, ettei tule turvapaikanhakijoita.

Ei mitä vittua? SEIS!

Oikein etuoikeutetuille mällinahoille

mä oon aika surullinen melkein joka päivä
se siitä sitten

oispa diogenes

what did he mean by this

Vois ottaa yhtiökokouksessa esille ton smartpostin. Ne on jo jonkin aikaa tarjonneet niitä pakettiautomaatteja kerrostaloihin, saataiskohan munkin taloon semmonen niin ei tarvis käppäillä enää postiin asti.

Tarkoittaa hänen kusevan pyyhkeeseesi

wet towel
A person who hangs all over everyone, is a drip, and generally makes the place go sour if left unattended to immediately.
"Man, that girl is just a wet towel. She needs to get a life!
#drip #annoying #clingly #boring #smelly

vedä samantien vaseliini putki suoraan asuntoon kun sitä sie kummiskin vaan jatkuvasti tilailet anaalileikkeihis

i am not sure if this is a compliment but thank you

Es bedeutet, dass er auf deinen Handtuch pissn wird, you illiterate swamp ape

Juuh

kiisud

Onko nyymit pelannu tuota gwent-peliä? Tullut näköjään kutsu suljettuun betaan ja mietin jaksaisiko kokeilla

Äiti tuo mulle kaupasta sixpackin kaljaa

e

Juuh
t. äiti

TÖI HIN NYT!

t.isä

Kissan ilmeestä oikeen heijastuu älykkyys.

Onko neekereitten sperma mustaa?

piru langassa

se on sitä sun omaa älykkyyden puutetta mitä etsit muissa, sit tietenkin se ei itestä tunnu niin pahalta kun se on eläin eikä toinen ihminen

t. pskykolokilotri

Sushi

ootko vähäm tyhäm?

Kiisupoju...

Siis mä tarkoitin että se näyttää oikeasti fiksulta.

niin juuri, sä näet mitä haluat nähdä ja tässä tilanteessa se on älyä kissa eläimessä, ei se tarkota että kissasta mitään älyä löytyis

Onko neekerit saatanan kätyreitä? Ne on väkivaltaisia ja niillä on musta iho joka on ihan selkeä merkki jumalan kirouksesta.

Milloin se 3. maailmansota oikein tulee

15 vuotta vielä.

osaatko huolehtia itestäs? ite en

söin viimeksi toissapäivänä enkä oo välittäny hygieniastani moneen viikkoon

joo kato isä huusi mulle kun olin tos tilantees et helvetti mikä turha jätkä mä oon, paskakasa josta ei oo mihinkään

se niinku autto, tietysti jos ei oo isä tai jos se on joku tuhkamuna niin keltäs ne munat peris

yle.fi/uutiset/3-9526343
>Yli 2 000 kehitysvammaista tekee töitä palkatta: "Se on hyväksikäyttöä"
Nyt selvis missä /mämmi/läiset on töissä.

私のパイプはどこですか。

>/mämmi/läiset
>töissä

Heh, Tiedän yhden kalle 609-tier lottomiljonäärin joka työskentelee paikallisessa jätefirmassa kahvinkeittäjänä/yleisenä nakkikoneena. Mahtaa tyä ukkoja keljuttaa

olispa söpö nyymi jota hyväksikäyttää

ostanko jonkun paskan kumipitsan vai kaks rahkapatukkaa? (jos niitä saatana vieläkään on hyllyssä) päivän ruuaksi siis

Rahka patukat

ei kummallakaan vaihtoehdolla elä, käy kotona syömässä

Explain yourselves Finns, immediately.

youtube.com/watch?v=pvN2oxX9qio

hupikek?

törpikék.

What on Earth is happening in your saunas?

smoke on the water

SMOKE ON THE VATER TÄ TÄ TÄÄÄ TÄ TÄ DÄÄ ABSOLUTELY NOTHING!!!

Explain this.

every sex fetish imaginable

...

ガーフィールド ! !

this desu

how do I get a finnish gf?

Tää

Kuka tulee ryöstämään pankin mun kanssa?
Lähdetään ryöstelemään pankkeja ympäri suomea ja jäädään eläkkeelle ja tiet eroais siinä. Itse aattelin vetäytyä Panamalle.

Siellä lampaat ei voi laiduntaa !

En oo käyny kahteen päivään mämmissä, onko täällä tapahtunu mitään jännää?

Onko tullua uusia apustustaodekuvia?

eno ryösti postin mut jäi kiinni kun pako autosta loppu bensa

kannattaa tankata siis etukäteen

Saksalainen ex-nimihomo tuli takaisin homoilemaan

Miks naiset on niin inhottavia, mutta silti tekee mieli työntää kyrpää niiden reikiin?
Aivopeseekö ne mua feromoneilla?

KRIKIN KAJA PÖHÖ MENTIONED IN RADIO TODAY BY FINNISH FEMALE BAND SINGER OR SOMETHING :DDDDDDDD

BTW good evening, chaps.

Jeh.

hi

englanti ei ole sallittu

Tell me more.

Do you need a lawyer?

info pls

...

prööt

Why does Kriki have such a kaja pöhö?

Eikös musta iho ole se pedon merkki?

Jeesushomonyymi voinee vahvistaa

reminder:

1 (one) god

joo musta iho viittaa perisynteihin ja huonoon elämään

Why humans should bow to the external being? I say we kill the god and take our rightful place on the top.

Entäs mites toi sininen iho?

Eikös Lucifer jo kokeillu tätä

>inDOragon
>aisulanDOragon
>avokaDOragon
>new zealanDOragon

O-onko meillä toivoa että tulee vielä meidoragon jakso jossa on Finrandoragon???