Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gsuSGbw1zu0
youtube.com/watch?v=WKsSFAtL-W4
youtube.com/watch?v=sUIcCyPOA30
youtube.com/watch?v=h0962biiZa4
periscope.tv/w/1ypKdXOMmlgKW
thehistoryofrome.typepad.com/the_history_of_rome/2007/07/index.html
youtube.com/channel/UCM8fUqXSiVVED84-HllUXbg
twitter.com/SFWRedditGifs

bra tråd

Är libanon brödrafolk?

...

Är du brödrafolk fetto?

D-Du med

Libanon är svensk

libanon ville inte synke ned til et niveau hvor hon var knullbar

breva nån kul periscope någon

bästa flickan favä

detta, gi' sötpajer

Ja. Synd att man inte fick se mer av henne och Touka i animen. Topp söt liten romans

>dkn ingen Uka-sama megamifv

jvdk

>dkn ortenguss inte svarar på ens frågor
kvää

;___;

ingen svensk paj inne förutom den där aidslatinan jag brevade tidigare som nyss spydde ur sig hat mot "horsvennar".

>dkn vindruvor
Vem mer /romersk övre medelklass/ här?

>som nyss spydde ur sig hat mot "horsvennar".
nej vel? fy for helvede

lämnade precis favä för hon och hennes polare tröttnade på mina frågor
vad sa hon?

Can i politely ask something:

Is it true that immigration in your country is as bad as Sup Forums says? By bad i mean that the immigration is causing many problemas, most immigrants misbehave and commit crime, etc

Another question.

Was Stig Larsson popular in your country?

It's worse than what the idiots on Sup Forums says. Far worse.

yes

vart är alla syrianer och varför ser jag bara afghaner för

>ställer trollfrågor om månen
>hon tycker det är vettigt
lmao

bara jag eller är hons pande meget stor..?

youtube.com/watch?v=gsuSGbw1zu0
Fy fan vad jag hatar barbarer. Degenererade jävla horor som bara odelægger och tager for sig hvad der inte är deres. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "stamme" vilket innebär at leve som dyr i mudderet eller varför inte et plyndringstogt in till Rom for at plyndre en by som er tusind gange mere imponerende end deres egen lille svinesti de kalder deres hem. Jag gillar faktiskt hunnerne för dom dödar iallafall bort skräpet, gallerne, från imperiets ydre grænser. Ave fucking Imperator.

dags att sova favä, grod natt

It's pretty bad, but we've driven a bunch of them out already. The lebanon guy in the thread for one.

Orkar inte kolla, så trist, men jag tror det ser så ut på bild fast hela hennes huvud i verkligenheten är väldigt litet.

vad sa addiastjejen favä?
>brevade delar ur barbaripastan

skrattade favä

Kollar inte

Varför frågar du?

>danskanon är ytterligare en av psykfallsanons identiteter
vet inte varför jag fortfarande förvånas

Syrierna är kvar i Syrien. Afghanerna som kommer hit är hazarer och andra bögpedofila äckelstammar som araberna och alla andra i Afghanistan hatar, så de kommer till Sverige istället. Sverige tar emot det absoluta bottenskrapet från Mellanöstern

Syrianerna hittar du dock i Södertälje :^)

Tack, hell Caesar.

Would you be against a temporal immigrant from Colombia who already has a college degree but wants to do a master in Sweden?

fyfan

har alex jöns rätt?
bara allmänt

You can do me in Sweden at any time. I'm an experienced master.

ave ceaser! har du lyssnat på history of rome podcasten av mike duncan? gör det annarss

SVARA DIN JÄVLA LANDVAL

Varför måste jag knappa in 10 captchas innan det funkar? Alla är skyltar, fy fan

Han har rätt om mycket men han utelämnar vissa saker och leder in dig på fel spår. Men han är helt klart bättre än huvudström media

Kinesjuden vill att du ska köpa pass

Nej, ser på hans wikipedia side och fan har aldrig hort om ham. Skal hore på det.

youtube.com/watch?v=WKsSFAtL-W4

jvdk, nogen gange skal jag jævla lave 4 inden det er accepteret, det mest normale er jævla 2 jævla billede jævla jævel, och når den sjældne gang kommer hvor det kun er ét captcha tænker jeg hva' fan

hoppas verkligen ni läst mangan

ja

inte hela mangan, kan inte hitta sista kapitlen

bra

>läst manga
manga är inte läsning

Jag har sett 502 serier men aldrig läst någon manga förutom DBZ när jag var liten. Klarar inte av att läsa på en skärm fast jag vet att jag missar massa bra skit

Helt klart ja:
youtube.com/watch?v=sUIcCyPOA30
youtube.com/watch?v=h0962biiZa4 34:15

>dkn slutade räkna efter jag nådde 350 serier
>dkn tycker nu att manga är bättre än anime

>Jag har sett 502 serier men aldrig läst någon manga
vad fan är det för fel på dig? Börja omedelbums, NU!

d1a

Jag hade säkert glömt bort hälften om jag inte använde MAL för att hålla koll på det

Måste skaffa platta eller nåt först. Det är ett under att jag pallar med att sitta och läsa tråden för det är så jävla tråkigt att läsa långa texter på dattan

Håller med. Har alltid tyckt att manga håller mycket högre kvalitet rent visuellt.

>han vet inte hur han-gör-det-gratis-för-google captchan fungerar
du får ett visst antal alternativ. några av dem vet google är rätt, och några av dem vet google är fel. om du väljer fel eller både rätt och fel så behöver du göra det igen (oftast, ibland så vill google att du ska göra det gratis ännu mer även om du har gjort rätt).
några alternativ vet google inte om det är rätt eller fel, och det är här som du, gratisarbetaren, kommer in. för att mata in fel information som man gjorde i den gamla captchan med "nigger" så trycker du fel på de som google inte är säker på. Det är rätt lätt att identifiera vilka alternativ dessa är när man väl har fått ett öga för det.

skaffa fan platta direkt, kommer att kalla dig för ns3d tills du har läst minst tio bra mangor och återkommit

Bäst jag sätter igång då

>666
Jag vidste det, de psykiske pædofil vampyrer er ude efter mig.

Finsk tjej

periscope.tv/w/1ypKdXOMmlgKW

Ge mig tips på bra poddar/youtubare.

>poddare
Som jag sa till danskanon tidigare
>thehistoryofrome.typepad.com/the_history_of_rome/2007/07/index.html

youtube.com/channel/UCM8fUqXSiVVED84-HllUXbg

varsego

>tjej tidligere var ocksa finsk
>næse piercing
>denne tjej är finsk
>jævla læbe piercing
har finner levet i så lang tid i ulidelige forhold at de skal stikke metal i sig selv for at kunne fole noget?

Finns det någon könsbaserad skatt? Funderar på byta juridiskt kön för att betala mindre i skatt.

Du kan skifte kon och kalde dig selv for mentalt syg, kan blive NEET och så behover du inte tænke på skat længere.

Intressant ämne, men är alla avsnitt så här korta? Jobbigt format.

Helvete va svårt det börjar bli att underhålla sig under dagarna nu. Inte för att sitta och klaga om det i tråden klockan halv tre på en fredag kommer hjälpa heller, men...

Det blir inte bättre, bäst du hittar något att leva för innan du blir SJÄLVMORDS-user

haha det händer..

Har ni tänkt på att NEETs stärker ju landets ekonomi om de enbart väljer att handla hos svenska företag osv? Det blir ju som att staten betalar ut pengar till företagen, bara att NEET:sen är en mellanhand.

>att leva för
Har jag aldrig haft. Du menar väl hitta något att distrahera sig själv med?
Jag kan ju börja promenera, se på mer 2D, eller börja träna. Vad som helst är ju bättre än att stirra in i väggen så att säga.

Hur tänker du nu?

wtf jag elsker NEETs nu..

>men är alla avsnitt så här korta
Mer eller mindre. Lite drygt att dom inte spelas upp automatiskt ett efter ett heller. Jag tror dock att dom finns på youtube så det kanske finns en hel playlist där som man kan sätta på.

>dkn skapa företag
>anställ bara men
>tvinga alla å byta juridisktkön
>bli erkänd som Sveriges mest feministiska företag

10/10 logik, skulle läsa igen.

>de skifter kon
>langsomt begynder alt på jobbet at gå værre
>firmaet går konkurs
>endnu et fuldt-ud kvinde firma dor
hva' fan jag hatar kvinnor nu??

Hittade spellistan på YT nu, tack min herre.

män* whoops

Bara juridisktkön, de betyder bara könet på papper. Så att vi kan håva in lite """"godhetspoäng"""". Samt undvika kommande tvångskvoteringar.

jag vet vad du mente, var bare et skämt, altså at selvom de juridisk blev kvinnor så ville de stadig blive værre arbejdere...

...

>kvinnor tjänar (tydligen) 13% mindre än män
>folk anställer fortfarande män trots att de är lika produktiva
Vad menade feministerna med detta?

matte är et patriarkalsk opfund och nedtrykker folk som inte är män

GÅ LÄGG ER VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED!!??

AAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Man ifrågasätter in sin offerroll när det är hela ens identitet.

fick mig att tänka

Trodde att de gjorde undersökning i samma yrke och med samma anställningsförhållanden när jag va yngre sen fatta jag hur efterblivna de var, de jämför män å kvinnor totalt. Vilket är en helt irrelevant jämförelse.

Vad tror du vi har alkoholen för?

Också
>dkn WoodPatch ska köra min Yuugi design
Så jävla hajp

Whiskykriget

Förklara

>dkn blodfobi
>dkn blir illamående och får ont i benen av att titta på nålar
>dkn svimmade nästan när vi var på en blodcentral i gymnasiet

står med judarne, #ForIsrael #HuskDe6Bn

vet inte hvad det er

Drick mer alkade hål, hjälper säkert eventuellt

*mobbar din tvåhå*

*spetsar dig på hornet*

>Vad tror du vi har alkoholen för?
Har du rätt i.
>WoodPatch ska köra min Yuugi design
Bre bi, hittar inget i arkivet.

>dkn tråden fick mig sugen på att göra transsibiriska resan till Japan
Kvä nu måste jag skaffa ett jobb.