Sverigetråden - Kvinnlig rösträtt var ett misstag

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Mr_DMGZ-JrY
twitter.com/SFWRedditGifs

Den här brevades först

>sitter i sängen några minuter
>blir genast sömnig som fan

Vi är här:

Denna var först

sluta tro att invandrare och kvinnor berövar dig din njutning

fast denna brevades först, bli bra

>Joru så ere' faktiskt! Jag e från Stockholm jag.

brevad först gäller

libanon bestämmer. vi tar den här tråden.

Okej denna blire

säger cuckholmare g i jag?

AHH JAG KÖPTE EN SWITCH FÖR 4000kr OCH DET HAR INGA SPEL

är det som gäller nybögar

min glädje och trygghet då?

>dkn man köpte en wii u när den kom ut
DÖDA MIG
men nu har den i alla fall några spel

haha aa fast nee

Breva mer gladkatt

Okej vi tar den här Fredagsmys

Skaffa haxchi så blev köpet plötsligt mycket bättre

äsch jag tar bort den
t. OP

Häng dig Cuckanon.

Tack vare Sades intuition uppenbarar sig således principen för vår moderna ekonomi i dess industriella form redan inom känslans domän: principen om överproduktion som kräver en överkonsumtion; producerandet av föremål som kan förstöras, att vänja konsumenten vid att förlora själva föreställningen om ett bestående föremål. Att producera, att tillverka enligt en metod bestämd av föremål i serier svarar här mot kvaliteten hos den handling som utförs urskillningslöst på offrens kvantitet. Omvänt svarar experimenterandet med olika tillverkningsmetoder för att inge kvalitet i en och samma produkt och öka dess sällsysnta karaktär mot mångfalden av handlingar prövade på ett och samma offer för att komma i besittning av vad det har som är sällsynt och unikt för sitt slag.

Gladkatt en söt, SÖT!

...

haha bra jobbat jävla misslyckade cp horunge retard mammaknullare fittunge cpcpcpc

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=Mr_DMGZ-JrY

Vi är här

Ny

>dkn benis är precis så liten så att den står rakt ut pga ingen tyngd lagomt mycket så att det ser ut att man har halvbånge hela tiden

gonatt :3

>dkn måste blanda mintu fast dricker min whisky rak

>skända rikesfanan
Häng dig äckel

sov så sött och puss på snoppen :3

Killar är svin. It's 2017 gurl, you dont need to take their shit längre. SLAY!!

>dkn hatar smaken av alkohol och dricker vatten ist.

The first time when she was still a virgin he made her look at him and told her to scream in front of his watching friends who said it would be their turn next.

The victim said Sageer had been taking drugs before the second rape in the alleyway during which he pulled her hair and grabbed her neck.

His cousin Mohammed Whied, 32, sat on his car bonnet and watched Sageer have sex with the girl in the car at Clifton Park.

‘Sageer was banging her head against the window telling her to scream and he called her a white sl*g,’ said Miss Colborne.

The fourth rape occurred when Sageer pulled the girl from Whied’s car and had sex with her in some bushes near Rotherham Museum.

She cried and he called her a ‘big baby’ before flicking cigarette ash into her hair.

She saw Sageer for the last time in Whied’s car when Sageer turned ‘nasty’ and punched her in the mouth causing it to bleed.

He set light to a can of deodorant which he waved in her face before threatening her with a crowbar.

Other Asian males, including Sageer’s brothers, goaded the 13-year-old into performing sex acts on them - once with five men at a Kosovan refugee’s flat.

In police video interviews shown to the jury, the victim said: ‘It was like we were sex objects. There was no respect or care. It was like we were there for a certain reason.’

She said an unknown Asian male once held a gun to her head in Clifton Park and told her she would be shot if she spoke to police about the sexual abuse.

‘He said if you tell anyone what’s happening, I will shoot you in three seconds. He counted down from three to one then pulled the trigger and started laughing saying there was nothing in it.’

She told why she did not pursue her 2003 allegation, saying: ‘I withdrew it because they (the police) wouldn’t give me any protection and had already lost my clothes so there was no DNA and it was my word against his.’
Bränn ner Rotherham. Fy fan!

>när milla drar på sig snubblet och brevar (du)-bete för att bumpa sin egen tråd
DÖDA DIG SJÄLV

Du borde pröva Pernod.

>Går till kvinnlig psykolog

>"Du är verkligen lycklig lottad i livet, jag känner många som har det mycket värre än dig."

MEN VARFÖR HAR JAG DÅ

INGEN FV

KVÄÄ
KVÄÄÄÄÄÄ
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ja/
jag sa skvallrare, tikar/
alltid i mina affärer/
judar, kristna - knulla alla era religioner/
fitta, negrer, alltid i sina känslor/
skit - fakturera det, skicka det till din kyrka/
ja/
tjugofem med en estetares hjärna/
döda mina fiender slyna, jag är inte en svart snubbe/
första gången är en varning/
andra gången morrar du/
jag är bibeln/
har sett många Chris Kyles i mitt gymnasie/
ertappa en bonnläpp snackandes den där muricaskiten - välkomna hans huvud till mitt gevär/
slyna/

dröm så sött knullpojke/

>dkn dricker billiga pissöl men hatar smaken av vatten

Dö ditt jävla missfoster

YAAASSS
Håller me så jävla hårt lixom

Går du ut på krogen och försöker få en varje helg? Aha... Men gör det då.

Yasss! SLAYYYY!!!

vad tror du hade hänt om det var omvänt, om vita män hade kidnappat massa MENA tjejer och behandlat dem så? Tror du att MENA folket i England hade ignorerat det?
Detta är varför ni aldrig kommer vinna. Ni är svaga, fega och ynkliga. ni är patetiska och har ingen rätt att kalla er för män för ni har ingen heder. Dö din fega hund du har redan förlorat.

>kvinnlig psykolog
>kvinnlig

Ta livet av dig Cuckanon/SNSD.

vem skriver så här egentligen?

After opening a trust company in Reno, Nev., Rothschild & Co. began ushering the massive fortunes of the world’s most wealthy individuals out of typical tax havens, and into the Rothschild run U.S. trusts, which are exempt from the international reporting requirements.

The Rothschild banking dynasty is a family line that has been accused of pulling the political strings of many different governments through their control of various economic systems throughout the world.

Historically, there is ample evidence to show that the family has used insider trading to bilk money from both private and public funds.

During the Battle of Waterloo in the Napoleonic wars, Nathan Rothschild was responsible for one of the oldest cases of “insider trading,” which led to the Rothschild family robbing a whole nation blind. In 1815 when the battle of Waterloo took place, there were no quick methods of communication like we have today so messengers were used for communication in times of war. The Rothschild’s took advantage of this by having spies on the frontlines of the battle who would return information to the family faster than the messengers used by the military.

When the British won the war, Nathan Rothschild, was of course, the first to know, and he immediately went to the stock exchange and started selling stocks while putting out the rumor that the French had won the war. This created a panic on the floor of the stock exchange and investors all over England began frantically selling their stocks. With the price of all stocks plummeting Rothschild was able to buy out the whole English market for a fraction of its cost. When word returned that the English had actually been victorious, the value of the market soared, and overnight Nathan Rothschild expanded his family’s wealth, and cemented their position as one of the richest families in the world.

tack :3
*puss på snoppen*

Hoppas vi får en riktigt grym våldtäktssommar 2017. DÖD ÅT KVINNOR! HELL SEGER!

Det här är vad mångkultur leder till
>antyder att vita skulle göra något så hemskt

>skriver puss på snoppen fast är inte ens bög

önsakr ja va lika snygg som zara ;__;

min
>du är en så jävla trevlig, intelligent och charmig ung man! jag tror verkligen på dig! den DU VÄLJER att vara med är verkligen lyckligt lottad!
JÄ HO

>det är ett asgeir spergar ur och cuckbrevar-avsnitt
ses nästa tråd

>t. axel som falskflaggar som asgeir
Lika genomskinligt varje gång.

Alla som vill kvalitetsbreva är välkomna i Norgetråden:

Cancern kan stanna här.

ingen är lika snygg och framgångsrik som The Queen herself!!!

Hade ni min middag?

Ser ut som någon har spytt på tallriken

Stormaktstiden är ett jävla skämt, Sverige har aldrig varit ett mäktigt land

>inte vegan 2011+6

Heng deg

Okej Axel Edgren.

Ditt vidriga lilla missfoster, hoppa från en bro för fan

nej

Heter Alexander

har ont i hemoroiden

>musens autistiske stjärtpojke med FAS ansikte
>kalla andra för missfoster

Okej Alex "SDjuden" Edgren.
Sluta vara bög.

tog en stor fet skit förut favä

>dkn ingen pv att cosplaya för

Ojj vad imponerad jag blir av britter som koloniserar negerskjul och dödar spjutmän

kospela lucoa åt mig

>har bokstavligen sugit kuk och är inte ens bög

Du får inte breva min fru!

NS2D...

>dkn ingen [spojler]fv[/spojler] som vill det för mig

Indien, Egypted och Irak har en bättre historia än Sverige och folket är mäktigare än svenskar

>vegan
Begå dig själv

Nej hon heter Lucoa!

...

hur funkar det

Kan inte säga att jag känner mig så underlägsen ett folkslag som avrättar kvinnor för att dom inte täcker sig nog mycket eller ett folkslag som bokstavligen bajsar på gatan. Men men. Ganska tråkigt betande förövrigt.

...

PÅMINNELSE: homofili är en psykisk sjukdom, likt pedofili, som är en av anledningarna till att Sverige till slut kommer att kolapsa. Vi måste motverka denna sjukdom med alla medel tillgängliga, för att Sverige ska kunna få en ljus framtid. Hell seger

världsklass

>t. hanrej

t. Axel

Ja, det var definitivt jag som var hanrejen i den här konversationen.

hur ska du motverka det?

Känner ni någonsin hur förfäderna skriker till er?
>döda dem Pekka
>låt pilarna regna ner och bränn deras tält
Det är nog ganska normalt tror jag, man blir lite stressad av det moderna livet.

Med alla medel tillgängliga

>Vågar inte kontrollera sina kvinnor

>D-du är en hanrej

Haha ok visst

Wew, du får försöka hårdare med denna, gubben.

...

>dkn