/NEDERDRAAD/

Serena in Alola uitgave

Welkom: Kortharige Serena
Niet welkom: langharige Serena

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tBCnuqUGPlM
taaladvies.net/taal/advies/vraag/1613/havo_het_de/
youtube.com/watch?v=N_YHHOHBfTI&t=4s
twitter.com/SFWRedditGifs

1e voor Erdogan

2e voor joerianon

ALWEER TE LAAT.

IK WORD KANKER GEK.

Wel pluspunten voor korthaar SerENA.

youtube.com/watch?v=tBCnuqUGPlM

Bevrijd Palestina

>Geïmiteerd zodra ik mijn struikel uitdoe
Kanker

````Ga slapen marijn````

Ben m'n tanden aan het poetsen
Alsook pijnlijk dat je m'n naam verkeerd spelt

>Welkom: Arabier, geestesziek, Martijn de struikelhomo, Deef, Mona, Rova, Zaandam, Translelg, Hiddema-Belg, IQ77, Sjinees Meisje, Eurobeatpaler, Japanse Autofanaat, Emilyflikker, Caraflikker.
Ik snap er geen drol meer van. Ben ik nou translelg, transgenderlelg of kuzupaler?

alles.

Je bent ze allemaal, nootj**d.
Zelfs mij.

t. Ik deed het expres.

>zomertijd

DAG UUR VAN MIJN LEVEN.

Waarom is dit nog steeds een miem?

Wat is Linda de Win kankerlelijk

Is reislelg hier nu? Peruproleet?

kzou haar doen.

We gaan zo tijdreizen jongens
Zijn jullie er klaar voor?

>3:00 uur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

H-Hebben we Steins Gate bereikt?
Zal ik in deze tijdlijn dan eindelijk geen complete mislukkeling zijn?

Eerste paal in een uur tijd

>3 uur

GEWOON

...

>dvw 1uur en 10min lopen poepen

>één uur minder lijden

Ik ga naar bedje iedereen, het was een lange dag.

Hier is nog een Kuzu(vzmh)

Welterusten iedereen~ ik hou van jullie, zelfs de mensen die me dood willen.

>Deze cijfers.

Weltrusten prinses.

Ik hou ervan om naar haar te kijken en in mijn gedachte te doen alsof wij een koppel zijn.

moord

Waar? D:

>Nederlands can't into voetbal
aahahahahahahahahahahaahah

>zou eigenlijk 7 uur wakker zijn geworden en een uur extra hebben gehad
>lol het is 8 uur xd

Wanneer schaffen we deze onzin af?

Wie ook naar /stripconvensie/?

Hier ben ik.

a.t..m.

Ben ik de enige die eigenlijk blij is dat dat kankerwk (of ek) wss niet doorgaat dit jaar?
Geen zin in dat oranjegejank oetz

Lilian Marijnissen doet het best goed bij WNL oetz.

Roemer mag wel plaatsmaken.

>pws partner blijft alles uitstellen
>pws partner reageert niet meer op mijn whatsapp berichten
>presentatie is in 3 dagen

Wat moet ik nu doen?

Jullie hebben je presentatie ook laat.

Je hebt iets meer dan een maand voor de examens.
Heb je al je 3e tentamenweek gehad.

En maak je geen zorgen over je presentatie.
Ik heb de mijne in een avond + ochtend weten te voorbereiden.

Heb uiteindelijk een 7,6 gehaald voor mijn profielwerkstuk.

Geesteziekje vertellen dat hij een mongool is en dat zijn ouders de juiste keuze gemaakt hebben door hem eruit te gooien.

oetz alles is bij ons al nagekeken en we hebben alle tentamenweken al gehad alleen de presentaties nog voor de examens

het ding is, is dat ik mijn presentatie echt perfect wil hebben omdat ik anders heel zenuwachtig ga worden en ga blozen en begin te trillen (onironisch) dus ik moet alles echt perfect en uit mijn hoofd kennen

trouwens heb jij nog een goed idee om in je presentatie te doen?

ik ben geesteziekje niet en ook geen homo

Ik zeg juist dat je partner geesteziekje is, Emilie-paler

>een partner hebben bij je pws
Peuterspeelzaal aub

>dus ik moet alles echt perfect en uit mijn hoofd kennen
Ik ga ervan uit dat jij alles weet van je profielwerkstuk en je onderzoek.

Je hoeft niet alles uit je hoofd te leren.
Schrijf trefwoorden op.
Je onderzoek, hypothese, resultaten kan zelf wel articuleren zonder een heel verhaal in je hoofd te stampen.

Ik heb mijn profielwerkstuk alleen gedaan.

nouja alle feedback is welkom oetz
niet mijn schuld dat iedereen op de havo kankerdom is :^)
Bedankt voor de tips oetz, ik ga er maar zo aan werken

neuk mijn partner die mijn berichten negeert

>de havo
Vmbo aub

>neuk mijn partner die mijn berichten negeert
Misschien slaapt hij nog.

Bel hem anders.

Je ziet hem toch maandag en dinsdag.
Je hebt in ieder geval meer gedaan dan ik als je vandaag begint.

ik ben allochtoon ik MAG zulke fouten maken
Nee, ik stuurde het gister vroeg in de avond en later in de avond zag ik hem nog online op whatsapp dus ik ben bijna zeker dat hij het gewoon negeerde

Waarom begin je vandaag niet?

Good morning, has anyone seen Eva?

>Waarom begin je vandaag niet?
Ik heb hem al gedaan.

zie >Ik heb de mijne in een avond + ochtend weten te voorbereiden.
>Heb uiteindelijk een 7,6 gehaald voor mijn profielwerkstuk.

Wat is je cijfer tot nu toe?

>ik ben allochtoon ik MAG zulke fouten maken
Het is trouwens niet fout.

>Zowel het havo als de havo is juist, afhankelijk van de betekenis. Als het om het type onderwijs gaat, is zowel het havo als de havo juist.
>Gaat het om een school die onderwijs op havoniveau aanbiedt, dan is alleen de havo juist.

taaladvies.net/taal/advies/vraag/1613/havo_het_de/

>ik ben allochtoon ik MAG zulke fouten maken
Niet waar. Als je hier woont, moet je gewoon juist Nederands kennen, zeker als je hier ook geboren bent.

Who?
Hoe ging het? Lijkt mij veel moeilijker als je het alleen doet
oetz ik zeg dat alleen om mensen in het echt als te trekkeren :^)

>dvw ik me voor het eerst sinds tijden weer verveel
Wat doe?

Eva, she's this qt I met years ago on soc. Trying to get back in touch but all contacts I had on her arent in use anymore.

>Hoe ging het? Lijkt mij veel moeilijker als je het alleen doet
Ging goed hoor.

Het is weel veel meer werk maar dit is vanzelfsprekend.
Wat wel fijn is is dat je niet afhankelijk bent van elkaar.
Je kan starten wanneer je wilt en je hoef niet op elkaar te wachten wanneer één iemand vastloopt.

Ik vind alleen presenteren ook veel fijner.
Dan kan je namelijk je eigen gang gaan zonder dat je partner straks met een mond vol tanden staat.

Een pws partner zou ik meer als een last ervaren.

Mijn presentatie zelf was ook goed.
Niet perfect want ik heb het echt nier voorbereid en mijn powerpoint heb ik heel snel in elkaar gefabriceerd.
Maar niks ging fout.

never seen a Eva here desu
>Een pws partner zou ik meer als een last ervaren.

Is het een beetje ook oetz, alleen doen lijkt mij veel comfier hoewel je dan veel meer werk moet doen

En bij het presenteren ben ik meestal degene die met zijn mond vol tanden staat door de zenuwen maarja

Gister zouden we ook al aan het pws werken alleen hij bleef het maar uitstellen en zij dat hij zelf een stukje zou maken maar uiteindelijk zei hij dat hij alleen maar een (1) filmpje had gevonden

It's alright, I wasn't hoping for much anyways.
Maybe somebody just happens to know her

good luck with that lad, if you're really desperate you could try to hire someone

If Sup Forums doesn't pay it's janitors why would I pay someone for that?

Jokes aside, I'm not that desperate yet and have too little info on her anyways.

afaik there are a few social media platforms where you could get the signup e-mail / social engineer support and there are some people that can get all the info out of the account.

with facebook you could make a fake death certicate and just jack their account for example

anyways ill keep an eye out for you, godspeed user

>dvw je je kankerhard verslaapt vanwege de nieuwe tijd

Zomertijd blijft kankeronzin

Heilige schijt dit kan ik me echt niet voorstellen.
Ik kan juist niet op die manier presenteren. Ik heb gewoon een ppt gemaakt met waar ik het over wilde hebben en daar heb ik wat tekst bij verzonnen.
Maar als het alleen zo voor je werkt moet je het vooral zo doen. Krijgen jullie een individueel of een apart cijfer voor de presentatie?

>>dvw je je kankerhard verslaapt vanwege de nieuwe tijd

Verslapen voor wat oetz, het is zondag

Zo werk ik ook een beetje hoor, maar als ik de tekst nog goed ken dan kijk ik wat vaker op mijn blaadje en word ik nog zenuwachtiger van en (soms) begin ik dan vaker te stotteren.

Volgens mij kregen wij bovenop onze PWS cijfer of +-0,5 of +-1 punt boven op ons verslag cijfer. (Waarvoor ik tussen een 6 en een 7 kreeg)

GA naar buiten straks ga naar de stad. Ga koffie drinken in de stad met een croissantje. Let maar op iedereen zal je benieuwd aankijken.

Ik mocht er niet eens een blaadje bijhouden, ben ik best blij mee oetz. Als ik alles op kan lezen ga ik dat ook doen, en als ik dan even opkijk ben ik kwijt waar ik was dus vallen er pauzes.

Met alleen een diavoorstelling kan je gemakkelijk naar je steekwoorden kijken, en als je plaatjes hebt kun je je publiek er ook gemakkelijker bij betrekken (belangrijk ding)

Verder moet je het begrijpelijk houden voor mensen die er niks over weten. Gooi het niet vol met jargon, jaartallen of chemische namen. Dat kan voor jou begrijpelijk klinken na al het werk dat je erin gestopt hebt, maar kan voor het publiek onbegrijpelijk zijn.

>maar als ik de tekst nog goed ken dan
Dan moet je ook geen tekst voorbereiden.

Vraag van te voren af wat je nou precies wilt vertellen over je profielwerkstuk.
Dat kan je inkaderen met trefwoorden.

Als je een heel verhaal in je hoofd stampt dan ga je juist naar woorden en zinnen zoeken en dat probeer je tijdens je presentatie te reproduceren.
Dan kom je inderdaad heel zenuwachtig over.

Sadly she didn't use facebook back in the day and the only info that I got on her is an old kik account and her tumblr (which she deleted).
Not a whole lot to work with sadly.

>Ik mocht er niet eens een blaadje bijhouden, ben ik best blij mee oetz. Als ik alles op kan lezen ga ik dat ook doen, en als ik dan even opkijk ben ik kwijt waar ik was dus vallen er pauzes.
>Dan moet je ook geen tekst voorbereiden.

Maar als ik zenuwachtig en even vergeet wat ik wil zeggen dan heb ik zeg maar niks om op terug te vallen en dan maak ik meestal alles heel kort.

>Met alleen een diavoorstelling kan je gemakkelijk naar je steekwoorden kijken, en als je plaatjes hebt kun je je publiek er ook gemakkelijker bij betrekken (belangrijk ding)

Zal ik ook doen, ik ga een prezi maken en proberen het zo mooi te maken dat ik eventueel extra punten ervoor krijg en daarnaast ga ik een paar vragen aan het begin stellen om de presentatie interactief te houden en mensen erbij te betrekken. (Ik ga dan de antwoorden pas op het eind vertellen hoewel ik nog geen vraag heb bedacht)

>Verder moet je het begrijpelijk houden voor mensen die er niks over weten. Gooi het niet vol met jargon, jaartallen of chemische namen. Dat kan voor jou begrijpelijk klinken na al het werk dat je erin gestopt hebt, maar kan voor het publiek onbegrijpelijk zijn.

>Vraag van te voren af wat je nou precies wilt vertellen over je profielwerkstuk.
Dat kan je inkaderen met trefwoorden.

Zal ik doen, bedankt voor de tips oetz.

>Als je een heel verhaal in je hoofd stampt dan ga je juist naar woorden en zinnen zoeken en dat probeer je tijdens je presentatie te reproduceren.
Dan kom je inderdaad heel zenuwachtig over.

Ik zal proberen om het niet alle woorden een voor een erin te stampen, maar gewoon de tekst soort van herhalen en de volgorde te leren zodat ik het wel nog in mijn eigen woorden vertel


Kik is quite easily jackable, from what I've heard there are a few peopel who can do this. Otherwise there are plenty of fish in the sea user. No reason to go after that specific one.

>dvw wanneer je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

>Otherwise there are plenty of fish in the sea user.

Alphachad whats up?

i wish i was a chad desu but unfortunately i can only dream, speaking of chads
the fuck are you doing on /soc/

>the fuck are you doing on /soc/

I don't have much of a problem pulling girls online but am a handheldless, kissless virgin irl.

have you ever thought about just being yourself in real life? :)

Sag das noch einmal junge

on a serious side note: I'm 6'6 and the skinniest fucker you will ever see.
Online girls don't usually realize this - and some even enjoy the skelly look so it works fine.

Offline the only girls into skinny guys are fatties

then just get /fit/ my dude, being confident, /fit/ and 6'6 will get you to slay any pucci you want

youtube.com/watch?v=N_YHHOHBfTI&t=4s

>get you to slay any pucci you want

rn all I want is some Eva pucci.

there are plenty of eva lookalikes in germany

>there are plenty of eva lookalikes in germany

But they don't happen to be into me ;_;

>dvw net mijn benen weer geschoren
Is er een fijner gevoel dan dit?

Het gevoel van liefde van je ouders.

Ik hou ook van dunne jongens hoor :^)
Maar niet zulke reuzen oetz.

>je benen scheren

Daar ben ik weer.

Voelt toch echt minder fijn dan mijn benen nu oetz

>een haarbal zijn
W a l g e l ij k

Ga ook maar weer, koezoelelg
Kom maar weer terug wanneer je je vocaroo kan palen

Nobody cares dickhead.

>Voelt toch echt minder fijn dan mijn benen nu oetz

Dat denk je, maar ik kan je garanderen dat het ontzettend fijn is om te weten dat je ouders van je houden. Maar goed, je bent al een tijdje uit huis getrapt dus ik kan me best voorstellen dat je het gevoel niet meer kent.

Ik ben joerianon niet :^)

er is gewoon een kankeruur van mijn dag gestolen

allemaal ten behoeve van het zogenaamde "klimaat"

ik geloof niet eens in het klimaat godverdomme, is allemaal linkse propaganda

p-peru?

Over een half jaar krijg je het weer terug.

>dvw wanneer je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

then seduce them with your inner chad

I got no inner chad.

opkankeren met je "draadpersoonlijkheden" editie, niemand wil dat.

You do but you don't know about it, just go outside and seduce the first woman you see

...

>zomertijd gaat in
>het weer is minder zomers dan gisteren
deprimerend

>dvw wanneer je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

I'm wondering what summer is like in the Netherlands with all these qts around.