Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vcl4D7DWxPE
youtube.com/watch?v=S-sJp1FfG7Q
youtube.com/watch?v=t76p6MHyGl0
youtube.com/watch?v=02sK7O9KAC0
scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t50.2886-16/12738730_1753623961554847_416214563_n.mp4
youtube.com/watch?v=0VrVI-ru3Eg
twitter.com/NSFWRedditVideo

sidf är död! länge leve sidf!

sidf

Arr rook same

Har du inte set videoerne med Golden Dawn som går rundt och smadrer Afrikanernes och Arabernes bajs-boder?
youtube.com/watch?v=vcl4D7DWxPE
De går rundt och sporger babberne om deres papirer, och hvis de inte har dem smadrer de boden. HE FU SE

HE FU SE

...

One flying jacob and mjolk pleas

youtube.com/watch?v=S-sJp1FfG7Q

youtube.com/watch?v=t76p6MHyGl0

...

Judarna går i raseri

>Sweden has never had a school shooting
Pathetic.

vi har haft en svärdman dock

Här föredrar vi ursvensk närkamp!

Det var faktisk sjældent at professionelle gladiatorer blev dræbt. Som regel var det ju netop kun for underholdning, derfor de sloges med bl.a. net og andre mærkværdige våben. Men selv det må have været jævla spændende. Det tætteste på det i dag er vel fægtning.
>dkn de havde bogstavelig talt uironiske soslag i amfiteaterne

arkitektur

Det har vi tror jag. Om man definierar skolskjutning som att någon enbart skjuter i skolan. Det har nog hänt ett par gånger.

>a fucking weeb with a sword
cannot fabricate

*HEEMar pekka*

...

vem /tapparhopp/ här

sista målet för i kväll, sen får ni icke äta nået mer tjockisar

...

Nej vad ska man fokusera på för mat för att gå upp lite i vikt utöver att äta mer/oftare?

Dricka grädde kanske?

youtube.com/watch?v=02sK7O9KAC0

...

...

Hade du frågat mig för ett år sen hade jag sagt /mig/.
Men nu har jag hopp om mig själv och min egen framtid. Allt kommer lösa sig och bli bättre, även om det kommer ta tid.

...

du kommer att bli fet, grattis

Detta judarna förlorar makt medan vi pratar.

Det "de" normalt siger är bara at spise mycket och lofte som fan.

det här
Mitt liv är inte hopplöst som det var då

...

Alla under 1.8 är dvärgar

Det tvivlar jag på, men lite mmer massa skulle inte skada.
De säger ju det.

...

>längd är en av de få sakerna man kan inte ändra om sig själv
När ska vi lära oss osv. osv.

>dkn ingen fv

???

berätta mer

jvdk

>dkn filtrerat bort halva tråden
jaja...jag får väl...klara mig...utan brev då.....haha...........................

>...........................
>>>/reddit/

filtercucken...

...

japan för sushi
italien för venedig och katolsk/ortodoxa stället som jag glömt av namnet på
tandkrämslandet för att se om det är så bra som de påstår sig vara och om man ska flytta dit
australien för det är typ fint där om man bortser ifrån alla reptiler

>dkn folk har slutat fråga mig om jag vill göra saker
kanske dags att gå vidare till nästa liv. Nangijala kanske inte är så dumt än.

>hehe nu ska jag bete mig som en autistisk skitunge och bli förnärmad när någon filtrerar mig

vad menade snubblaren med detta?

vad gör du?

kalle?

Sno inte libanons jagjag din cuck

Efter jag fick beskedet om att jag inte kommer kunna fortsätta vara NEET för evigt fick jag en panikattack, men efter det så långsamt insåg jag att det egentligen var en välsignelse.
När jag insåg att jag inte kunde vara lat hela livet och skippa allt som var obekvämt blev plötsligt allt lättare. Nu har jag en röst i huvudet som säger mot mig när jag tycker något är för mycket jobb eller struligt att göra. "Gör det din lata jävel, du kommer må bättre av det och du måste sluta vara lat ändå" är vad den säger, och när den påminner mig om att vara produktiv eller göra något som verkar jobbigt så får jag det gjort.
Jag har förvånat mig själv med hur mycket jag kan få gjort genom att bara halvtvinga mig själv till att göra saker som är mycket lättare än jag trodde. Trots att jag inte gjort något RIKTIGT jobbigt hittills (enligt mina egna standarder) så tror jag att jag kan äntligen komma igång med mitt liv och göra saker rätt efter att ha varit lat och vägrar göra saker i 6 år nu.

Är det någon slags operation eller? Vad kallas den?

jag dör
fy fan vad jag hatar att bli förkyld

Tänker vara vaken och äta saker hela natten. Försök att stoppa mig.

??

hur går det på komvux nu då?

elysium vi väntar dig

jävla gycklare vad fan

eller hur
scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t50.2886-16/12738730_1753623961554847_416214563_n.mp4

v-va?

Har inte börjat plugga än, vårterminen på distans börjar inte förrs den 4:e eller så.
Ska gå och plocka upp mitt grundskolebetyg imorgon så jag kan skicka in det och ansöka till distanskurser.

>en röst i huvudet

Sök hjälp

eller vänta jag skrev #swedalaboy

>var sjuk
>sätt på sig smink för att spela in instagramklipp
vasa?

ingen kan stoppa dig, men din kropp kommer att stoppa dig från att göra andra saker om några år!

>smink
vasa?

www.svd.se/parasiter-som-hjarntvattar-varsta-jag-sett

Jag menade det inte bokstavligen. Det är snarare en "röst" (mig själv) som påminner mig om att sluta vara lat. Så fort jag tänker "det skulle vara jobbigt/ta mycket energi" så säger jag emot mig själv och får det gjort.
Igår när jag gick på promenad så sa jag att jag skulle bara gå till Ringen och ta tunnelbanan tillbaks, men jag sa till mig själv att sluta vara lat och MINST gå till globen från var jag bor (runt Mariatorget, 4.2km från dit till Globen med andra ord) och sen ta mig tillbaks på fots. Jag fick det gjort trots att jag ville ta tunnelbanan tillbaks hem.
Det låter verkligen inte som mycket, men för någon som mig med bristande motivation och låg ork är det ett mirakel att jag fick det gjort.

>DU HAR NU LÄST ALLA DINA FRIA ARTIKLAR DENNA PERIOD
intressant

Åk till mentalsjukhus din jävla psykopat

Alla dem som danser är bögar.

hej då

jaha jvdk

Är i toppform favä. Äter bara nyttig mat + proteinskak.

>hellre vara lat hela livet än ha "någon" som påminner mig om att rannsaka mig själv
Ja du.
Tar hellre denna röst än den vanliga som alltid förolämpar mig och får mig att tro att allt jag gör, säger, och har åsikter om är efterblivet och det är "överlägset" att ha noll åsikter och tycka inget för att det är bättre på något sätt.

filtrerar inte flaggor

bara autisterna som skiter upp tråden helt, dvs sidf/ns2d/alla nya randoms

den enda snubblaren jag inte har filtrerad är kloanon, gillar han

alla är i toppform i den här åldern

>bara gå 4.2km
lata "NEET"

>dkn ingen fv som skär sig

...

Varför dödar ni inte er själva bara?

såg världens mest thicc:a tjej på gymmet idag

har aldrig sett såna kurvor innan

hnnng

8.4km totalt, tur och retur, tack så mycket.
Och sen när är man inte NEET för att man tar promenader eller går """långa""" sträckor?
Jag kommer sluta påstå jag är NEET så fort jag börjar faktiskt studera, vilket kommer nog vara den 4:e april. Tills dess, kan ni snälla sluta kalla mig posör eller fejkNEET?

De är de verkligen inte. Jag är i mycket bättre form än 90% av min årsgrupp.

och att vara uppe hela natten och äta i stället för att leva normalt det hör till?

Bottenlöst är finemang!

Jobbar natt ju.

>8.4km
det är väl okej
går lite mer varje dag
>sluta kalla dig posör eller fejkNEET
o-okej

då var ju hela diskussionen meningslös din gycklare

hnnnnggggg

bottenlöst > allt annat favä

rätt oanständigt favä

>det är väl okej
>går lite mer varje dag
Som sagt är 8.4km mycket FÖR MIG, en annars lat NEET som knappt ens lämnar lägenheten. Därför jag har citattecken runt "långa." Det är inte långt för vanliga människor, bara långt för mig.
>o-okej
Tack.

>dkn har en tjej som skulle kunna bli min fv, men hon är inte tillräckligt söt så jag får fortsätta vara singel tills jag hittar någon bättre

user...

youtube.com/watch?v=0VrVI-ru3Eg

oskuld här men här är ett tips jag fick av en väN:

Man måste klättra. Har du aldrig haft en fv eller sex tidigare så måste du börja med fula/mindre vackra tjejer. Sen när du har erövrat henne kan du fortsätta uppåt. Lite som att levela i spel, för att döda coola bossen måste du döda grisar.

...

haha slayyyyy

:^)