/Norgetråden/

Russisk sotnosjv-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0OPAGFeFIwg
nrk.no/livsstil/na-er-det-svart-kaffe-som-er-trendy-1.13436282
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Har vi fortsatt troen gutta?

You need to leave

Han amerikaneren som spammer /balt/ i alle generalene har visst kommet hit også.. jaja..

Selvfolgelig, aldri mist motet.

altfor tidlig med ny tråd
fy faen

Ja

Gutta

>dfn ingen skogstur-jv

Men gutta...
Finnes det egentlig et etterliv eller ikke?

Tilbake i tråden etter en måneds tid av
Ingenting nytt ser jeg, tar en måned til tror jeg.

ålesund er koseleg

Livet er bölge, når bölgen treffer land og brytes opp trekker den seg tilbake i havet igjen.

Har du vurdert tanken om at denne planeten er en annen planets helvete?

höres koselig ut
men en fin metafor betyr ikke at det er sant

du mener et folk fra en anen planet ville vært evig torturert om de bodde her, eller at vi er alle evig torturert på grunn av noe vi gjorde i våre forrige liv på en anen planet
uansett höres det litt for scientologisk ut for meg

Ja men det er ikke en annen verden, det er denne. Du blir igjenfodt om igjen og om igjen og om igjen fordi tid ikke eksisterer ting bare endrer seg. Vi er som fisker i en fisketank, vannet blir bare resirkulert, og det blir vi og. Et perfekt okosystem, som aldri tar slutt, og det ikke finnes noe annet enn lidelse. Dette er helvete.

>Rollo (Gange-Rolf frå Ålesund) er oppfort i flere skriftlige samtidskilder. Han var leder for de store styrkene av «normannere» som tidlig på900-talleterobret området ved munningen av elvaSeineniFrankrike. For at de skulle flytte bort ble Rollo gjennomSaint-Clair-sur-Epte-traktateni911forlent avKarl den enfoldigemed grevskapetRouensom deretter ble utvidet til det «nordiske» hertugdommet Normandie.Hertuger imidlertid en anakronistisk tittel som aldri ble brukt om Rollo. Greve av Rouen passer bedre for å beskrive Rollos myndighetsområde men tittelenGreveblir heller aldri brukt om Rollo. Derimot brukesprinceps Nortmannorumi samtidige kilder både om Rollo, og sonnenVilhelm Langsverdsom omkring927overtok lenet. Rollo kan ha levd noen år etter dette, men han er sikkert avgått med doden en gang for933. Rollo er mest kjent for å starteDet normanniske dynastiet, tip-tip-tip-oldefar tilVilhelm Erobrerensom leder Normandie iSlaget ved Hastings, et av de viktigste slagene i verdenshistorien hvorpå William erobrerEnglandog initierer en imperialistisk politikk overforWales,IrlandogSkottland, en politikk som vil definere England som kolonimakt i århundrer og ha unik innvirkning på historien. Rollos statue står oppfort i dagensRouenved kirken St Ouen.
er vi endeleg relevante i verdshistoria, gutar?

...

Finnes ingen sanne svar på dette fåvæ.
Det er hva du gjör det til selv, jeg velger å tro på at bevissthet kan komme igjen i en annen form i en annen tid eller rom.
Vi er universet som opplever seg selv.

>Russisk sosnoosjy-utgaven.

Hey Jærenanonsen, mind saying this monologue for me? Not any reason in particular, I just want to see how you interpret it.

Fy faen, dette er konsentrert autisme.

Yes, translated:
>Russian cutiegf edition

My English is really bad atm I am so used to rolling rs from speaking russian, but I will try.

Thanks! I kinda want to hear your accent in english anyways.
That's the point ;) not even the half if it

>burgeranon er i tråden igjen

jaja, får vel bare legge meg da.

Kom precis hem från Hemsedal

Det var trevligt

vocaroo.com/i/s0OPAGFeFIwg

Daily reminder I wrote a meme play about the Dissolution between Sweden and Norway being preformed in two weeks and there's nothing you can do to stop it

I can't man, I just can't. Thanks again, you're my favorite anonymous jæren person.

You should have heard me a year ago when I had a British English teacher. I easily pick up on other people's way of speaking so I sounded like a pretentious knob.

tja

Dfn ingen slavisk sotnosjv å drukne i oynene til

jkdf

Oh gosh. English accents are awful, I'm sorry man. Anyways it takes me forever to convert audio files into something that can go over vacaroo but I'll figure out a way to thank you properly eventually.

Hvilken hårfarge foretrekker du?

Hva som helst, så lenge det er naturlig.

Skjonner. Personlig foretrekker jeg som i og jo lysere eller morkere det går derfra gjor det verre, men det eneste jeg ikke klarer er helt blondt og det aller verste farget blondt.

Så en jeg kjenner på et busstop jeg gikk forbi idag, gutta
virket som om hun så meg, men så kikket ned på mobilen sin

Javel ja...

Farget blondt ser ikke alltid like bra ut, der er jeg enig.

Kanskje jeg skal slutte å ha vondt i albuen

Voldsomt dodt i kveld da

Hvis det bare var så enkelt...

Ja, det var jo det som var problemet da

Begynner å bli sulten, har enda ikke fått lov å komme hjem igjen til Barb og Lahey. Er det noen som har osteburgere?

Like dod som meg om en time.

Jeg har ostepizza, hvis du vil ha.

...

Da kommer jeg over

Jeg ryddet i skuffen og har nå regnet meg fram til at jeg har over 1000 NOK i ikke mindre enn 10 forskjellige valutaer liggende. Hvor kan jeg veksle inn dette i Oslo? Helst et sted ikke drevet av pakistanere. Kan f.eks. DNB gjore det?

Crap, you're the femanon that vocarooed to me when I was feeling crappy a year or two ago, aren't you!

>t. not-jærenanon

du kommer til å ende opp med sånn, 600 spenn fordi vekslingsgebyrene er så hoye. Men om du virkelig vil, kan du gå inn på en av de "western union" eller "forex"-stedene, de veksler. Det skal DNB også kunne gjore, om du går til hovedfilialen i Oslo (om de ikke har stengt den også)

600 spenn er en pen sum det fåvæ. Det bare ligger i en skuff uansett, alternativet er å kaste dem.

Hva sa hun til deg?

Dåd tråd?

Ja, klokka er jo 2 på en söndag.

Kan du ikke ta opp direkte til vocaroo med mikrofon?

Varför har ni inte en svensk flickvän?

Nei, si det.

>Sverige

Betyr dette at jeg er en robot?

Bor jeg bare stikke til /r9k/ ?

Jeg får også dem der, tror jeg skal lave i gennemsnit 2 captcha inden den modtager. Og så selvfolgelig de gange hvor billederne bare forsvinder når man trykker så man skal starte med et helt nyt sæt billeder.

Alle disse tingene her er ren kreft.

Er det bare jeg som trenger briller, eller er det ofte obligatorisk å feile på en eller to av dem for man får breve?

Noen ganger virker det sånn. Har gjort alt riktig, men får likevel feil.

Dette er forresten den beste kaptsjaen jeg har fått.

Fy faen.

Kjor old-school niggere.

Forresten, har dere sett den nye sesongen av petter uteligger? Var litt med hun Liza i fjor sommer.

Tar kortere tid å trykke på bilder enn å skrive inn ord som ofte er uleselige.

>Kjor old-school
Nei fy faen..
Jeg liker å bare surfe med beina på databenken. Hvis jeg vil breve et bilde eller noe kan jeg gjore det med en hånd.

Med Gammel-skole må jeg bruke tastaturet for å gjore det, så jeg kan ikke slappe av på samme måten

Gutta, fortell meg deres verste minne. Jeg detoxer alkohol og svetter samtidig som jeg fryser som faen. Vet ikke hvorfor jeg gidder en gang, et edru liv er ikke vært å leve fåvæ

Jeg har hatt diare konstant i tre dager na. Kjemp anonsen! Dette klarer du!

Hehe.
Tissen min er halveis hard or litt sæd har kommet ut, og når forhuden er over hodet og jeg klemmer på det kommer det en våt knipse-aktig lyd

>Norge tapte mot Nord-Irland

Hahahahahahaa, fy faen. Ler resten av året.

h-hoi

Gutta

jeg...

Sjeik Ben-Redik Fy Fasan

Rude

Nå må dere faen meg stå opp.

Men da legger jeg meg. God natt.

God natt gutta

GOD MORGEN GUTTA

Natta, vennen. Skal legge meg snart jeg også.

Hva er greia med denne "sotnosen" egentlig? Synes ikke hun er noe særlig sot. Hovedsakelig fordi hun bare ser morsk ut i alle bildene som har blitt posta her.

>Synes ikke hun er noe særlig sot.
Det er vel subjektivt.

Sier ikke at hun er stygg eller noe, men hun er ikke det jeg vil kalle sot.

spǿr meg hva som helst om norrǿnt da vel

nå må dere opp og stå.

>skinna meg for et par dager siden så jeg kunne slippe å gå med lue i det varme været for å skjule det elendige håret mitt
>plutselig stor kvise i panna

Bare skyt meg.

Ggggggod mmmmmmorgen

Er visst bursdagen min i dag. Jaja. Ett år nærmere avslutningen. Fy faen.

gratuler
er

med dagen :=)
¨
hvor gammel er du nå da anonsen?

nrk.no/livsstil/na-er-det-svart-kaffe-som-er-trendy-1.13436282

>nord er det flest som drikker kaffen svart, men det blir vanligere med melk i kaffen jo lenger sor i landet du kommer, sier Grydeland til NRK.

Bombing av Sorlandet når?

Takker. Forste gratulasjonen jeg har fått. Er 23 nå.

får vel si gratulerer jeg også

skal faktisk kjǿpe kake i dag fåvæ

men bare fordi jeg er feit gris fåvæ

"Gay pride parade - A tool for jews" trodde aldri jeg skulle hore nyhetsankeret på P3 uttale de ordene. Fy faen, ler meg ihjel.

hvor mange dager kan jeg bruke samme bokser, t-skjorte og sokker, antatt at jeg dusjer hver dag

kan dere tilbakevise dette da?

Takk skal du ha. Hvilken kake skal du kjope? Tenkte jeg skulle lage ei selv, så jeg har noe å kose meg litt med.

1