Matroos Maan editie
/Nederdraad/
/balt/
>Blijf dromen.
DE IRONIE. HET BRANDT.
Dubbels bepalen wie ik ga spelen.
Ik heb de meeste niet-nieuwe kampioenen wel.
installatie ongedaan maken.
je leven beëindigen
>Ik ben een vrouw (man)
>Nog een
verwijder het van je harde schijf
de vloek van vlaanderen oetz.
het spijt me :(
Noem een show met meer waifus dan Twin Peaks
tip: het lukt je niet
Neuh, het begon al in Nederland bij mij oetz.
Maakt me niet uit joh, zolang je maar gelukkig bent.
>show
R
A
N
D
Nederlanders!
Het schuim der natiën heeft met binnenlands verraad in Zuid-Nederland een zetel van geweld en misdaad opgeworpen - het staat gereed zich over ons te verheffen: en weldra zou het de rechten en de onafhankelijkheid van ons oude Grondgebied aangrijpen. Reeds lang hadden wij als een verdelgend onweer tegen de verraders moeten oprukken, maar het uur der gerechtigheid en der wraak heeft spade geslagen. De vraag moet beslist worden, of de revolutie zal zegepralen over het wettig gezag; of verraad, oproer en geweld machtiger zijn dan de deugd der Nederlanden: of de Jacobijnen andermaal tronen en godsdienst zullen omkeren en of Oranje zal neerbuigen voor de banier der Hel.
Eindelijk roept de Koning ons te wapen. Hij vraagt ons vrijwilligers!
Dankjewel anoniempje
Ik hoop dat jij je ook gelukkig voelt. En als dat nu niet zo is, dan hoop ik dat het in de toekomst wel gebeurt.
>waifu
>show
>Twin Peaks
Verloren Meisje heeft er trouwens meer en betere.
Buh, ik heb een dak en eten en ik kan doen wat ik wil, ik ben wel blij oetz.
Naar UZ Gent gaan voor hormonen zit er momenteel nog niet in maar wss over een paar maanden.
staat al gepaald in de OP
Syndra is goede miem of wat dacht je van Vel koos
Dat is goed om te horen c:
Ik heb daar toevallig deze vrijdag een afspraak.
Eigenlijk ben ik 2 maanden geleden al begonnen met zelfmedicatie oetz en ben ik vreselijk bang van de reacties die ik er vrijdag op kan krijgen.
Dwv je geïncasseerd word door Google.
Gelukzak.
Denk je dat je veel geld moet uitgeven voor hormonen en afspraken enzo? Ik ga moeten sparen oetz.
h-hoe heb je dan een vriendin?
hoe vind ik een mijsje dat op mijsjes(jongens) valt?
Daar heb ik echt geen idee van.
Het spijt me.
Zelf hormonen kopen was ongelooflijk duur, maar ik neem aan dat als het wordt voorgeschreven door iemand van het UZ, dat er dan een groot deel wordt terugbetaald en dat het dan ongeveer niets meer kost :)
Ik heb geen vriendin. Ik val op mannen.
Bedankt voor de info! Ik ben er nog vrij onbekend mee op het moment, ben te druk met TKO en werken.
Je verhaal komt me wel bekent voor oetz...gaat jouw broer toevallig ook naar 4kan?
Zoek gewoon een jongen Baarn, dat is veel leuker oetz.
geef belge vriendin aub
Blij dat ik je een beetje kon helpen :)
Ik haal(de) al mijn info van /lgbt/ oetz
Ik ben vrij actief in de tranny draad op /lgbt/, maar broers heb ik niet.
Hoe krijg ik een vd
wees gewoon jezelf
Lindsay Weir is mijn enige 3D wijfoe
neuk elkaar gewoon
Ben ik al oetz, maar het werkt niet
Nee ik ga voor joerianon Rova hou eens op
Tinder
Ah dan ben je (((het))) niet, gelukkig.
>/lgbt/
Ik ga niet zo graag naar dat bord. Ik ga eigenlijk sowieso niet zo graag met transgeslachten om, tenzij ze mentaalstabiel genoeg zijn (heb zelf niet echt goede ervaring ermee)
huh, maar j-jij zei in de vorige draad.....
uhm,ja, ik pak alles voorhanden wat goed is
>dvw weer meer dan 24 meer werken en maar 3 uur geslapen in 3 dagen
;_; laat het ophouden.
heeft hij je nou al een email gestuurd?
maar wel rete veel geld, toch?
H-Heh
Velen zijn echt psychopaten, maar sommigen zijn best oké. Ik heb mijn vriendin er leren kennen, en maakte er twee vriendinnen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, oetz.
Ik was altijd heel erg goed in LeBlanc.
Is ze nog steeds goed of is ze doodgenerfd?
Ik krijg er niet voor betaald : (
je verward vlagflikkers
>Iemand die me snapt.
Ik wil met jouw koffie drinken oetz.
Ik heb ooit gemiet met een andere transgeslacht maar zij stormde van de ene stemming naar de andere en ze dacht ook dat we in een relatie waren, op het punt waar ze me wou kussen. Ze begon ook over zelfmoord enzo dus ik wist niet wat ik moest doen.
Sindsdien wil ik niet meer mieten met andere transgeslachten, ik weet wel dat er nog normale bij zitten, maar toch...
>je verward
man man man..
ik vind marylin manson wel leuk (zie plaatje)
je vergeet je vermoeide kikker
Ik snap hem niet.
wat voor kant en klaar gerecht is aan te raden? bij de albert heijn bedoel ik.
Spinazie met gehaktballetjes.
kipsate van ah basic
University Challenge brehs
kijk het
>goed koopje
>2,99
Ahahahaha
Neem gewoon een broodje kaas.
Maaltijdsalade
Kip met noedels, of die met garnalen.
Beetje laat, de verkiezingen zijn net voorbij
>halve kilo kipsate
>3€
>het een slechte deal vinden
Ben jij wel een hollander?
Hmmm
Hehe je woont toevallig niet in de buurt van Antwerpen? (invoordat Jodengrappen)
Wauw, dat is echt vreselijk ;-;
Arm anoniempje oetz
Ik haat het als mensen zo duwerig doen en hun problemen direct met volle kracht aan je beginnen te vertellen. Dat heeft tijd nodig.
Iedereen is anders, maar helaas hebben transgeslachten over het algemeen meer mentale problemen lijkt me. Jezelf niet leuk vinden tot het punt van zelfmoord helpt niet echt bij normale sociale interacties.
Groeihormoon?
>2,99 voor een bakje chemische zooi
Nee dankje.
dat is nep koffie
Oestrogeen en anti-androgeen
Boeie, is gewoon lekker
>een chemisch plakje bacteriën op een chemish ontwikkeld stuk tarwe
Kies je vergif
Ik woon in Antwerpen!
Ik hou die dingen voor mezelf oetz. Alleen m'n vriendinnen weten ervan en ik probeer m'n emoties ook onder controlle te houden. Het zou hypocriet zijn om niet te zeggen dat ik ook problemen heb maar toch...je moet wel een huid van staal hebben om met je transitie door te zetten.
>die kankerkoelie Seagull
Ik hoop dat hij verliest.
Ik wil kaas.
GEBASEERDE MONKMAN
Pregnil, krijg je tetten van
fuck trannies
Mentaal gestoord!
Oh, wat leuk!
:o
Doe ik ook. Ik ben sowieso HEEL introvert dus ik vertel meestal niet veel mensen hoe ik me voel.
Ik waarschuw je nu al: Die hormonen geven je stemmingswisselingen, waar je stalen huid nog iets harder voor moet zijn.
ik zou Ward wel doen brehs
Hetzijn natuurlijk ook Hollanders die hier komen degeneraat doen
>dvw wil sinister kijken op netflix
>dvw ik eigenlijk te bang ben voor horrorfilms maar ik wil het zo graag kijken
Wat moet ik doen?
Ik woon er sinds kort hoor, want mensen hebben me geadviseerd om hier te wonen omdat het hier barst "van de mensen zoals ik".
Ik ben me daar bewust van. Maar ik zal het wel redden denk ik!
Wie team /Monkman/ hier?
AH Tonijnsalade. Slechts 450-500 kcal en goedkoop. 3 euro als het niet in de aanbieding is geloof ik. ZEER rijk gevuld. Zit aardappel, sperzieboontjes, ei, tonijn, zwarte olijven, en nog meer in. Lekkere dressing. Prima te eten als ontbijt of lunch.
AH mexicaanse kip salade. Zitten bonen in, tomaat, veel kcal, ik dacht zo'n 750. Lekkere saus. Goed om te eten als avondeten. Duurder dan de tonijnsalade.
AH bacon en ei salade. Qua voedzaamheid lijkt deze een beetje op de mexicaanse. Duurder en veel kcal. ±800.
AH Babi Pangang met bami. Deze vond ik eerder heel lekker, maar nu hebben ze een nieuw recept voor de rode saus, en nu vind ik hem kankergoor. Probeer op eigen risico. Kost zo'n 4 euro, is soms 2 halen 1 betalen.
Van de andere aziatische maaltijden is kip ketjap met mihoen zeker aan te raden en ook absoluut de gele rijst maaltijd.
AH 3 vaks hollandse maaltijden zijn niet te eten meestal. Ga voor de tweevaks. Lekker zijn de maaltijden met rookworst of 4 gehaktballen Bijvoorbeeld hutspot, boerenkool, en andijviestamppot. Goedkoop en soms in de aanbieding.
AH macaroni bolognese was kk lekker, maar is uit het assortiment gehaald (laatst gekeken midden maart). De spaghetti die ze nu hebben vind ik wat minder en je krijgt ook minder voor meer geld.
Je hebt ook nog indonesische stoofpotjes. Van die vind ik alleen AH Ajam betawi lekker, wel aan de prijzige kant dus dan ga ik liever een broodje kebab halen aangezien dat goedkoper is. Of een patat speciaal.
Al het andere wat ik geproefd heb is kanker.
Als ik u zie steek ik u neer fuck jou met je kut amerikaanse trends wees een vent
Zelfdeflikker, aub
Grappenmaker.
Sneu!
Geef u adress I snij u keel over
ZE GAAN HET DOEN DE ABSOLUTE GEKKEMANNEN
Is iedereen nu transgender hier of zo? Ik zie door de piemels het bos niet meer.
heb eindelijk mn kleding gekocht hele dag verspeelt
wat kost een styliste
Nee hoor :^)
:)
huh
waarom wissel je steeds?
stop ermee!
Grappenmaker.
doet me denken aan die mop van die vader met two homo zonen
>wat kost een styliste
Ligt er aan.
Denk dat ik er gratis een kan krijgen.
Of voor €1000, waarna ze de kleren van je lijf trekt
Kijk hem samen met je vrienden
BAHAHAHAHAHAHA
Wat is de mop?
MONKMAN
O
N
K
M
A
N
twee homo's in een envelop
Ik wil neugge
Omdat ik van woonplaats wissel oetz
Ik kan me vaag herinneren dat ik dit eerder heb gehoord.
Maar dat weet ik niet zeker.
Ik wil niet weten wat er gebruikt is om die envelop dicht te plakken.
Komt een zoon bij zijn vader en zegt "pa ik geloof dat ik homo ben" pa is des duivels maar kan er ook niets aan doen, de volgende dag gaat de andere zoon naar zijn vader "pa ik ben homo" waarop pa uit zij vel barst "godverdomme is er hier dan niemand die van een vrouw houdt" waarop de dochter zegt "ja ik, vader"
(ik zei niet dat hij goed was)