Sverigestormen - Libanonupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=w0Has2ky2JQ
friatider.se/fi-topp-lurade-invandrare-st-da-gratis
gallup.com/opinion/polling-matters/207416/trump-approval-rating-drops-new-low.aspx
youtube.com/watch?v=bQ4rkQUO00Y
twitter.com/SFWRedditImages

först för ???

FÖRST FÖR KAMPEN

>stormbögar har mer gemensamt med sandneger-apor än med sitt eget folk

patetiskt

pojkar är finemang

Skål

Fan, Husvagnsparkspojkar är rätt bra ändå.

>måste gå upp 15.30 imorrn

>inga (jag)
känns bra

youtube.com/watch?v=w0Has2ky2JQ

Kill yourself faggot

...

Europe was nice ^____________________________^
thnx for the blast

mer

tror du är i fel tråd

>thnx for the blast
Stop bombing our cities.

>thnx for the blast
>blast

AHAHAHAHAHAHA

thats a big car

läs

Haram.
kys Kuffar.

Sök bara :^)

för dig

Öga för öga tand för tand är rätt. >möh sjunka till deras nivå är modernt judeo-germanskt hanrejeri. Det finns inget vackrare än att tortera en fiende som har orsakat stor skada och lidande för oskyldiga människor. Det är ÄKTA rättvisa

Wow yeah .__."
Shouldn't we stop shitposting tho? >_>
Pls plspls

Se din äckliga IS-sympatisör

friatider.se/fi-topp-lurade-invandrare-st-da-gratis

hur slutar jag ljuga? har ljugit i hela mitt liv, konstant. så länge jag kan minnas har jag ljugit, om stora och små saker. jag har ljugit och ljuger fortfaranade så att det till och med blir ett problem för mig.

Kommer inte finnas nåd för svartskallar eller sympatisörer för svartskallar inom rikets gränser.

Donald Trump?

>mytomaner

finns inga värre människor

Säg till folk att du har en tendens att ljuga.

:^)
När Feministiskt initiativs talesman Sofia Karlsson konfronteras med uppgifterna ber hon först att få återkomma. Vid ett senare samtal vill hon veta vilken publikation det är som ringer, och när hon får höra att det är Fria Tider avböjer hon att kommentera.

>Vi vill inte prata med er, så tack så mycket, säger Sofia Karlsson och slänger på luren.

Trump är en patetisk jävla fjant. Hoppas han får cancer och dör av hjärtattack. Jävla äckelgubbe.

...

>36%

gallup.com/opinion/polling-matters/207416/trump-approval-rating-drops-new-low.aspx

Känner Amerikas storhet just nu

Who is this semen demon?

What do birds like european men?
(sorry libanan

Orka bry sig om förenta negrerna

>36%
jävligt bra med hela västvärldens etablissemang och media emot sig. Snubben kan inte sluta vinna favä. önskar vi hade en sån ledare här

gehe

nej finns ingen poäng med detta, men jag tror att de flesta redan vet om detta

Jaha du får försöka sluta bara helt enkelt, även om du inte kan helt.

>bara helt enkelt
SÅ enkelt är det väl inte

Oavsett hur mycket du många år du kommer gå i terapi, oavsett hur många läkemedel du kommer ta, oavsett hur många förändringar du kommer göra så kommer du alltid vara sådan innerst inne. Den biten av dig kommer aldrig att försvinna. Vi kommer aldrig vara 100% normala människor. Vi kommer aldrig nå dit. Vi kommer alltid vara annorlunda.

Någon dag kommer jag säkert tröttna och ta livet av mig. Jag bryr mig inte.

>dkn hade kunnat spöa ALLA i tråden

skulle oironiskt ha varit bästa vän men dylan favä

>IS-sympatisör
Varför tror du det? Det går bra att gasa dom, hänga, skjuta mm. Man behöver inte lemlästa eller hugga av huvudet. Gör det snyggt och rent.

*permaheemar dig*

heh...... att kämpa mot dig ska bli ett nöje

till lindemann har blivit ett fult fetto, fyfan vad synd

har alltid varit kär i honom tills nyligen

hahah damn jonte xD chilla lite ;p ey såg du nya dolan på existenz??

>Vi kommer alltid vara annorlunda.
just därför stormsnorrar måste inse att bögar är en del av det svenska samhället som måste accepteras

>2dbög hemma någon någonsin
haha "aa"

ingen nämnde det ordet jävla efterblivna cp horunge

nej människor som inte hamnar inom den normala ramen kommer aldrig accepteras

Jag själv är inte ens stormare men vill ändå att ni ställs upp på led och skjuts.

hade du spöat mig om jag kramade om dig riktigt hårt och pussade dig? jag tror inte det va!

så är det, och tro inte att det kommer bli bättre

det gör jag ju inte heller

v-vet inte

>dkn inga problem med könsidentiten men ändå född av fel kön

...

fast det har ju ändrats mycket, och ändras mer och mer. vissa individer ligger efter men samhället förändras. har du inte märkt t ex att det har blivit lagligt att vara bög?

det är klart att har man bara levt i en kort tid typ 20 år och inte orkar lära sig historia så kanske man tror att världen står still. men den förändras och även stormsnorrar måste till slut anpassa sig efter världens nya värderingar.

intresseklubben antecknar

...

jo det gör du. innerst inne har du en gnutta hopp. det där brevet var till och med ett sätt för dig att försöka åsamka förändring genom erkännande. men det är meningslöst. du är fortfarande samma person och det kommer du alltid vara

är det här gyckel eller bara syftningsfel

>dkn börjar få ont i halsen
dör jag inatt så ska ni veta att jag hatar er

Samma. Tråden har oironiskt fått mig att vilja skjuta upp bögparader. Tror de flesta som tvingas interagera med avskrädet reagerar likadant.

Denne man kommer fram på din studentbal och daskar till dig på stjärten. Vad gör du?

Betänk att han väger mer än hundra pannor och är en av Göteborgs starkaste män.

Tortyr gör det extra roligt när det kommer till sadistiska terrorister. Tänk att få höra en stolt liten IS-"krigare"* skrika av smärta när man klipper av hans fingrar och bränner sönder hans hornhinna med cigaretter

>Tror de flesta
aa okej men har du varit ute i verkliga livet nån gång och sett efter? testa vetja

sök hjälp

youtube.com/watch?v=bQ4rkQUO00Y

förstår inte vad din poäng är men ok kul för dig om du är bög, mitt brev handlade inte om homosexualitet

tittar konstigt på honom och försöker ta mig därifrån...

NÄSTA COD UTSPELAR SIG I 2. VÄRLDSKRIGET

>NÄSTA COD UTSPELAR SIG I 2. VÄRLDSKRIGET

NÄSTA COD UTSPELAR SIG I 2. VÄRLDSKRIGET

>NÄSTA COD UTSPELAR SIG I 2. VÄRLDSKRIGET

NÄSTA COD UTSPELAR SIG I 2. VÄRLDSKRIGET

Ja. De flesta träffar aldrig ens på en bög så de har ingen erfarenhet av er. När de väl tvingas göra det så blir de homofobiska.

Are you the one with the hedgehog?

källa

t. IS-"""krigare""""

nej jag är fullkomligt seriös

mitt som du citerade gjorde ju det

min poäng var att ditt brev inte stämmer, saker och ting förändras

Det går inte

du föddes av en kvinna men ville födas av en man?

Förlorade i schack, dampade loss och slog allt jag kunde i kakelväggen i badrummet och nu värker handen och det har börjat bli blått. Är jag VIF?

>Ja.
>De flesta träffar aldrig ens på en bög
en (1) av dessa är sanning

Finns det bara ISIS """""muslimer""""" i Sverige?

Ni är patetiska. Låt tråden dö istället för att bara döpa om den. Kommer heema nästa som gör en ny tråd

exakt, blir arg av tanken av att jag har varit i en kvinna

svenska kvinnor är degenerade horor

tror det är naturligt att födas ur en kvinna favä

Jag är inte en IS sympatisör kära Jonte.

Vem /smutt/ här?

Bögar utgör typ 1% av befolkningen och de är i garderoben överallt utanför storstäderna och även där så håller de sig till sina klickar. De flesta pratar aldrig med en bög som är öppen med sin störning.

snart kommer vetenskapen ta över och vi kommer inte behöva fittdjuret längre

dricker alkohol femte dagen i rad

t. NEET

n

Gå och lägg dig bögjävel, drick lite tvättmedel innan.

ganska kantigt måste jag säga

Ja. Alla s*nni är daeshgrisar och sen tar Sverige emot äckliga peddobögar från afghanistan. Shia stannar och slåss för sitt folk och land.

vilket rekommenderar du?