Zydrunas Savickas-utgaven.
Forrige:
Zydrunas Savickas-utgaven.
Forrige:
forst for fitte
andre for låvedorsryggen
>dfn ingen jv fra Litauen
Er du på ferie på Færöyene?
Dfn ingen litausk sotnosjv
>ferie og færoyene i samme sætning
ayyy
Stygg man, sikkert jomfru.
t. får ingenting
Fy faen, slett
Kanskje på tide å finne en ny megmeg
t. Doxxeanon
Oxymoron
Dette. Ville heller dö enn å besöke innavl retards.
Heng deg din jævla neger.
...
Heng deg, Sverigeanon.
@72854092
uhoflig
>ingen blond sotnosjv jeg kan kaste blader på
>Ville heller dö enn å besöke innavl retards.
Færöyerne er brödrefolk fåvæ.
>Oxymoron
Jeg må innromme at jeg flirte litt av denne fåvæ
notice the right side, facing him, is uneven. Bad form. 3/10
aldri brev dette bildet igjen, takk på forhånd.
Jeg tor påstå Færoyanon er den verste posteren i tråden. Verre enn Sverigeanon, verre enn Norgeboo, verre enn Burgerinnen.
Fordi ?
Hvilken årstid foretrekker du?
Vil egentlig ikke det
Det er umulig, og det vet du.
Nei, vil egentlig ikke det heller
God natt da, drom sott om hva enn det er dere liker å drommer sott om.
>dfn ingen russisk sotnosjv som leser eventyr for barna våre når de legger seg
Litterært ALT han poster er drit. De andre poster av og til NOE av verdi eller i det minste noe du kan flire av. Færoyanon poster "fisse", "kuk", "tiss" eller lignende. Vil heller ha han bort enn noen av de anre fåvæ.
Minner meg om hvor mye tid jeg har spildt her
Sov godt.
Det er tradisjon. Det er riktig type drittbreving.
Våren. Sildrende vann, spirende knopper, og yre kropper.
>tradisjon
Drittbreving =/= tradisjon, og dette vet du. Uansett, aldri har det vært tradisjon å breve "fitte" helt uten kontekst i tråden.
Ikke i tråden, men generelt. Det er ikke disruptiv drittbreving, ergo er det ok.
Takk, dette fåvæ. Kan vi legge saken dod nå? Færoyanon er mer bror enn sverigeanon.
Må legge meg, gutta. Skoletid i morra lol.
Mindreårige ut
Hogskole.
*tek bilete ta deg*
Pang!
Skal i HANS MAJESTET KONGENS GARDE om noen få timer gutta. Hort at hundene der er helt nazi på lukt av eventyrtobakk, og jeg er smått nervos for at det kommer til å lukte av mobilen min, selv om den ikke har vært i direkte kontakt med noe. Hva gjor jeg gutta? Er jeg rævkjort?
*teleporterer bak deh*
>du er ferdig kis
*smmækker til med brekkhjernet*
>ikkeno' persnolig................. kammerat..........
*teleporterer bak deg*
AKKAKKAKAKAKKKHAHAHAA
*skyter deg med gront lyn*
OOIIYYYJIMA OOOYYIIIJIMA
*har på meg hazmat-suiten*
klarer å ta en hit.......kompiss'
*skyter deg med en glock 9 milimeter pistol*
hehehehe....... ser deg rundt......
Er dette fin tråd?
Slapp av, det går bra om du ikke har hatt den eller lommeboka borti noe. Bruk klær du vet ikke har vært i kontakt med det (inkl sko, de steller alle skoa på rekke og rad og sender bikjene langs den.
Bare ikke royk på perm, de har random pisseprove etter perm og folk blir dimma på dagen om de blir tatt.
Steinalder-mentalitet.
Godt å vite, da kan jeg puste lettet ut.
>det er ikke logisk at militæret dimmer folk som ikke klarer å fǿlge enkle regler
De som ikke klarer å holde deg unna sånt på perm bǿr aldri holde i et ladet våpen.
Enig. Skal en forst ta et år for landet, så tar man faenmeg et år for landet.
Jeg visualiserte en tidslinje nå hvor alkohol var ulovlig og folk sa akkurat det samme som du sa nå.
Kanskje hvis de royket litt hasj så hadde de innsett at kongehuset bare er en sosial konstruksjon
Du kommer til å få en del oppvekkere ila året ditt. Jeg er patriot fortsatt, men på en annen måte en for jeg tok forstegangsen. Mye som settes i perspektiv når du faktisk må jobbe hardere enn du trodde mulig, men hvor hardt det blir avhenger av befalet ditt og hvor ambisiose de er. Som regel er Garden ganske soft, sammenligna med mange andre divisjoner, men den har sin egen ære.
Ja? Ville vært like logisk det. Kan ikke ha folk i militæret som ikke kan fǿlge ordre.
O'boy, du kommer til å ha det "moro".
Militæret har ingen ordre som sier at du ikke kan drikke alkohol på perm, fordi alkohol er lovlig.
Eneste grunnen til at de skjekker de for hasj er fordi det er ulovlig.
Ja, det var poenget. Hvis du ikke har selvkontrollen til å fǿlge reglene i den (relativt korte) perioden så er du uegnet fåvæ.
>militæret vil ikke ha folk som bryter loven
det er jo helt utenkelig
>Hvis du ikke har selvkontrollen til å fǿlge reglene i den (relativt korte) perioden så er du uegnet fåvæ.
Har jo ingenting med saken å gjöre. Hvis alkohol hadde vært nok til å gjöre folk uegna til militærtjeneste så er det ingen som hadde vært egna. Men du mener det gjelder bare fordi hasj er ulovlig.
Ja, men anonsen tenkte seg jo en alternativ tidslinje der alkohol var ulovlig, og det handler om å fǿlge loven. Hvor vanskelig kan dette være?!
Men det var jo poenget mitt. Han snakka om at du var "uegna" for å bære våpen hvis du tok deg en blås liksom, og det er jo helt på jordet, og hvis det gjelder hasj, så gjelder det alkohol også.
KIS HASJ LRAM
DU. ER. UEGNET. HVIS. DU. IKKE. FǾLGER. LOVEN. UNDER. TJENESTE. FORDI. DET. INDIKERER. MANGLENDE. SELVKONTROLL.
Jeg vet ikke om jeg kan forklare det enklere. Jeg tror du har tatt litt vell mange blås.
Perm =/= Tjeneste.
Heng deg selv. Du sa folk var uegna til å bære lada våpen hvis de röyka hasj.
Hvis det er sant, så gjelder det alkohol også din tölper.
Men hvorfor skyte med gevær når du kan skyte heroin?
Loven gjelder fortsatt under perm, herre min hatt.
Du er en
Du nevnte aldri noe lov her Men fortsett å ro.
Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du vel?
Næmen se her...
1. De som går i militæret kan ikke bryte loven, som alle andre
2. Selv når de er på permisjon kan de ikke bryte loven, som alle andre
Skjonner virkelig ikke hvorfor du har så store problemer med å fatte dette.
Hadde ikke hatt noen problemer med å fatte det, hvis det faktisk var det du sa. Men det var det ikke.
Jeg er en annen user.
Hva har dette med Norge å gjore?
Kraftig nordlys over hele landet gutta.
Zydrunas-user er på vei ut av skapet.
Er seriost O fortsatt ikke tilgjengelig her? Er det mulig...
youtube.com
Musikaler er flotte.
Men, hvis du bryter loven i militær tjeneste. Innenfor en periode hvor du er vernepliktig for eksempel.
Så vil du bli overlatt til militærpolitiet for straff innad i forsvaret, for du eventuelt vil få din sak provd sivilt hvis det skulle være noe særlig alvorlig.
Sola har begynt å stå opp så nå er det leggetid. God natt.
Hvilken linje går dere gutta? Usikker på hva jeg skal velge til hosten fåvæ.
Ingen fåvæ, droppa ut i Vg2
Haha, taper.
>Han har falt for Skolejoden
>Kaller andre taper
Natta gutta
Vitsen er på deg. Er straks ferdig med masteren i religionshistorie, og har allerede to jobbtilbud liggende.
>Religionshistorie
>Jobb
Fy flate pannekake, har jeg liten tro på
>Han har brukt mer en 15 år av livet på skole og skal nå jobbe til han blir 67.
Får jo penger fra NAV uten å gjore noe, hvorfor kaste vekk livet på å jobbe?
Hva syntes foreldrene dine om det da?
Det finner du ut om en fem års tid, om du fortsetter i samme sporet.
Vi er ikke helt i next-gen enda virker det som, de får alt til å se flott ut. Men nå fungerer jo spillene knapt, stor skuffelse.
God
Jævla....
Morgen
hva er Erna Solbergs rolle i alt dette egentlig?
anonhq.com
Slutt å les konspirasjonsteorier.
nei...
håhåhåhhå
Hvor kult at de bedriver reenactment av norske andre verdenskrig sykepleiere. Vet også om en polsk airsoft gruppe som baserer seg på telemark bataljon.
Hvorfor er polen verdens storste senter for norgeboos?
vil egentlig ikke det
>Slutt å les konspirasjonsteorier.
>reenactment
Fikk meg virkelig til å tenke
Det er det godtatte norske ordet for den aktiviteten ja
>våkner opp
>ser meg rundt
>fortsatt ingen jv
Fordi....
Our social welfare system is so much more than just charity because we do not say to the rich people "Please, give something to the poor." Instead we say "German people, help yourself!" Everyone must help, whether you are rich or poor. Everyone must have the belief that there's always someone in a much worse situation than I am, and this person I want to help as a comrade. If one should say, "Yes, but do I have to sacrifice a lot?" That is the glory of giving! When you sacrifice for your community, then you can walk with your head held up high.