/mämmi/

Psykoosipainos

eka /mämmi/lle

Toka pimpslooralle

>riistakäristys

Vois laittaa pitkästä aikaa nistipadat tulille.
Kyllä kelpaa

>>Suomalaiset Gobineau kuitenkin luki uralilaisen kielen vuoksi alemmaksi sekoittumaroduksi. Niinpä suomalaiset olivat Gobineaun mukaan ”rumia, laiskoja ja puhtaaseen keltaiseen rotuun kuuluvia”. Gobineau ei tuntenut suomalaisten ulkonäköä, ja muiltakin osin Gobineaun tietämys suomalaisten osalta sisälsi mittavia aukkoja, sekä virheellisiä teorioita kuten geeni- ja kieliperimän tulkitsemisen samaksi asiaksi. Gobineaun rotujärjestelmässä suomalaiset olivat ”pohjoisen neekereitä”, sisäsyntyisesti orjamielisiä. Eurooppalainen rahvas oli Gobineaun mukaan syntynyt etelässä sekoittumisesta ”neekereihin” ja pohjoisessa sekoittumisesta ”suomalaisiin”.


Vaikka ukko olikin melko tärähtänyt, se että meillä on vieläkin pakkoruotsi vuonna 2017 sanoo paljon. Jokainen suomalainen joka ei kannata pakkoruotsin ja kaksikielisyyden poistamista on sellainen orja kuin Gobineau kuvaili. Orjamaiset piirteet täytyy poistaa suomalaisesta identiteestistä yhdessä pakkoruotsin kanssa.

onko tää psykoosimeemu joka ylilaudan juttu? ei jaksa naurattaa enää

Mitä on nistipata?

makarooni + jauheliha

heitä nyt edes jotain sibalia tai paskastevihanneksia sekaan nii ei oo niin tylsää

kinostaa vitusti sun ammattiloukkaantumiset

no ookoo laitetaan sipulia ja kananmuna päälle
vihannekset ei sovi nistipataan mun mielestä

mitenniin ei muka sopis? sehän on vaan jauhelihawokkivihannekset lisätyllä makaryllillä
älä vaan sano että kippaat myös sen jauhelihan makaronikattilaan etkä toisinpäin?

ole sinä saatana hiljaa äläkä enää ikinä vastaa viesteihini

...

Juon lauantaina viinaa ja paskapostaan tänne taas mun monologeja ettekä te voi sille mitään

semmoset homomielipiteet sieltä
älä enää ikinä vastaa mun viesteihin

et tiedä mistään mitään vittu mä tapan sinut
*vastaa viestiin*

Miksi sen nimi on nistipata?

Eikös toi oo makaronilaatikko

Se vaa sekotetaa keskenään, ei tehä uunissa tai mitää ylimääräsii. Se on sellane laiskan narkkarin makaroonilaatikko et kattilaan vaan ryllit ja mällit sekasi.

miks tämmönen ketju on ees olemassa kun on ylilauta

protip: heitä makaronit mielummin pannuun, tulee vähemmän tiskattavaa eikä siitä tule niin vetistä paskaa kun sen antaa olla kuumalla pannulla hetken

Miks ylilauta on olemassa kun on /mämmi/

Jaa no voisin joskus kokeilla ehkä
Ylis kaikki alaikäsii. Also Suomi pakotus

älkää postatko tähän vaan tohon toiseen

Niin mihin?