/mämmi/

periantai-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YtiVmh7UKOw
twitter.com/NSFWRedditVideo

Huomenta kaikille söpöille nyymeille :3

Tuli kuvasta inex mieleen, ei ole ikävä sitä paskavarastoa

Mulla on ikävä varastohommia jtp

t. nykyään esimies

siinäpä illan sauna kalijat reh röh

Se on hyvä että päätettiin kaikki jo etukäteen ketä äänestetään

tämä, meidän pitää taistella naisten orjuuttamista vastaan suomessa

Piti joka vapaapäivä korjata sitä aivottomuutta ja sisäistä kuoliota järjettömillä perskänneillä

Se stressitön ympäristö sopi mulle.
Ei tarvinnut ajatella mitään, kuhan ajoi trukilla.

Kuinka moni täällä elää vapaaherrana?

paras duuni tommonen aivoton missä saa kivasti vähän liikuntaa samalla

elän perheyrityksen tuloilla et aika sama juttu, muut tekee työtä ja mä vien rahat

How much of that would an average Finn consume in a week?

Ei vielä, mutta työn alla. Kolmekymppisenä eläkkeelle, Insh'Allah.

one pile a week for one grown ass man

Ei vittu taas se olis se päivä täällä.

Not bad. New found respect for Finland.

suu makeaksi ja pää humalaksi

...

Minkä takia jäät kolmekymppisenä ja minkä ikänen oot nyt?

...

näin unta että pihassa ammuskeli jotain kaks hullua naista, toinen niistä murtautu mun luokse ja raiskas mut
ei ollu ihan niin kivaa ku fantasioissa jtp, nyt en saa enää unta

...

Milloin ne uudet nokiat tulee myyntiin

I will definitely marry 1 Finn

...

Se on sopiva ikä jäädä eläkkeelle. Kuka hullu tekee orjana töitä 50 vuotta elämästään, ei voi ymmärtää.

Jään vapaaherraksi osingoilla, oon nyt 26.

huomenta

Miksi et saman tien jää vapaaherraksi toimeentulotuelle?

Itellä olis suunnitteilla joskus 35v jäädä eläkkeelle, kunhan saan siihen mennessä tarpeeksi rahaa sijoituksiin. Oon niin pihi niin varmaan onnistuu.

Mä näin unta että auton ikkuna tipahti sinne oven sisälle

fullmetal

Sekä rottatuet yleensä että niiden määrät heittelee suuresti, enkä usko niillä olevan enää kauaakaan tulevaisuutta. Paljon mukavampaa kun ei ole huolta ensi kuusta.

Sitten on se tuleva vastikkeellisuus ja haastattelut. Vitut jaksais semmosiakaan.

HURU MENTARU

youtube.com/watch?v=YtiVmh7UKOw

ai homo miesten tarut

Pieraisin nyrkkiin, mihin vapautan pierun?

ei kun huora miesten tarinat

pääosassa mutsis kjäh kjäh

Kuinka kauan teillä kestää yks vessapaperirulla? Mulla noin kuukausi.

Viikko

oisko kolme päivää, mut mulla kuluu sitä nenän niistämiseen jokasen aterian jälkeen ja lasien puhdistukseen

hyhm haisu pylly

lösnäytin paskat pymttyyn ja haisnuu hirviästi

aika vitun kauan

itellä kestäs pari kuukautta mutta kämppis käyttää niin vitusti

Riippuen tietenkin vatsan toiminnasta mutta ehkä 3 päivää

I hope you all have names of glorious finnish origin... and not biblical common names :^)

yes

t. jussi

Vielä ei edes ole jo aprillipäivä mutta vituttaa niin saatanasti jo valmiiksi. Ainut valonpilkahdus olisi jos kiekkopisteteekoossa olisi joku aprillipila mutta niistäkin luovuttiin jo monta vuotta sitten. 99% on aina täyttä paskaa eikä hämää ketään ja jos joku hyvä jossain joskus onkin se menee varmasti pilalle kun on nähnyt jo 20 paskaa sitä ennen

Breaking news; ylilauta sitten kaatuu huomenna ja tilalle tulee vastaava palvelu jossa jokaisen viestin ohessa on animekuva.

Yes

T. Väinämöinen

Mitähän kinkkimoot täksi vuodeksi keksii

Yes
t. Jeesus

>mfw not-good-looking guy has suomi gf
>mfw my mentality is no longer human so can't get any gf
>mfw shut-in NEET is only way to make girls in the world happy

ootko semmone hikikomero kamu

Vois käydä kaupas tänään, tarvis hammastahnaa, purkkaa ja ruokaa. Ja pitää käydä katsomassa viilipönttöhylly, josko ois viimein se "tuotteessa on toimitushäiriöitä"-tarra kadonnut.

apinaduunit on kyl just tän takia niin vitun jees, ei tarvi ressata niin vittu mistään ku vaan hoitelee omat hommansa ja kuuntelee rokkia

neither I am afraid, might as well off myself now

>William comes ultimately from the given name Wilhelm (cf. Old German Wilhelm > German Wilhelm and Old Norse Vilhjálmr). The Anglo-Saxon form should be *Wilhelm as well (although the Anglo-Saxon Chronicle refers to William the Conqueror as Willelm).[3] That is a compound of two distinct elements : wil = "will or desire"; helm; Old English helm "helmet, protection";[1] > English helm "knight's large helmet".

Mikä viimevuonna ees oli? Toissavuonna oli se pakollinen nimihomoilu.

...

>tilalle tulee vastaava palvelu jossa jokaisen viestin ohessa on animekuva.
Anime on paskaa mutta oishan se nyt hienoa jos ois lauta joka generoi jokaiseen postaukseen jonkun sattumanvaraisen anime kuvan. Kaulaparrat rollais tuplien sijaan vaifujaan.

>ilmeeni kun kävin äänestämässä vihreitä

laitan kohta uuniin makkaraperunat ja maustan ne reilulla määrällä suolaa

No huomenna se tapahtuu, idiootti kun meni postaamaan tosiaan sen viestin 30.3. ja poisti välittömästi kun tajusi että se päivähän on vasta huomenna ":D"

Eikö viime vuonna ollut se google+ juttu? Vai olenko spykoosissa

naistenvihaaja turboneitsyt KÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Eikse et kaikille generoitu automaatisesti nimi ollut toissavuonna? Siis just se google+ layout.

Voi olla että oon väärässäkin.

ei viddu viljami :DDD

>reilulla määrällä suolaa
kuulostaa miehekkäältä kun sanot asian noin
taidanpa syödä lusikallisen suolaa

Vilpertti :3

kiitos isä

En tiedä enää. Olen menettänyt ajantajun

oispa sukellusveneaselaji

RKP koska kunkkua vituttaa, vihreät on myös hyvä ja vasemmisto.

oispa paskahätä ja kusihätä ja ripuli ja mahatauti ja kiisu
ainii ja sit viel kaljaa

Ite aattelin äänestää jotain fasistinaista

miksi haluat ikäviä asioita
varsinkin se kiisu, hyi vittu

Kiisut on ihan mukavia

Meil melkeen samit
>The name Robert is a Celtic and Germanic given name, from Proto-Germanic *χrōþi- "fame" and *berχta- "bright". Compare Old Dutch Robrecht and Old High German Hrodebert (a compound of hruod "fame, glory" and berht "bright").
t. Roope
Tuntupa villiltä allekirjottaa omalla nimellä

pylny murisee

sun pitäis kyl melkeen vaihtaa nimeä kun noin ylväs nimihistoria löytyy

>Hrodebert Brightglory

Jos kusen yhden tentin nyt kevätpuolella ja en saa riittävää määrää opintopisteitä tältä vuodelta, mutta suoritan tentin hyväksytysti syksyllä, niin lasketaanko se kurssi tämän lukuvuoden suorituksiin

Olis kyl aika jees, mut sain kerran pilua yheltä Minniltä ainaki osittain mun nimen takia et en tiä kannattaako ruveta sotkeen hyvää systeemiä.
Plus yks memeettinen kaima on ihan jees olla

>suoritan tentin hyväksytysti syksyllä, niin lasketaanko se kurssi tämän lukuvuoden suorituksiin
ei

Vittu

Your name is Robert? That's pretty nice, but here it is an old ugly name everyone laughs about. No one is called Robert.

tjooh, no mutta sitten tuleville ristiretkilel vaihdat tota niin kaatuu musulmaania ennätys tahtiin

Jos se on yhdestä tentistä kiinni niin saatat pystyä luikertelemaan

> jenkkilässä kuoli viime vuonna eniten kävelijöitä 40 vuoteen
> määrä on ollut tasaisessa kasvussa vuodesta 2010
> useimmat näistä olivat normoja naama liimattuna puhelimeen
Kek on suuri

On that note, I compiled a list of finnish names the other day

Vieno, Aamu, Meri, Pilvi, Pinja, Tuuli, Aatos, Lumi, Minttu, Taisto, Mainio, Pyry, Aino, Aina, Sisko, Sisu, Kukka, Vilja, Tarmo, Vuokko, Toivo, Päivä, Rauha, Vesa, Otso, Sini, Taimi, Lahja, Tuisko, Jalo, Satu, Seija, Kauko, Lempi, Ilta, Impi, Into, Ilma, Hellä, Aulis, Sulo, Enlio, Armo, Kirsi, Oiva, Taru, Suvi, Onni, Aava, Kielo, Hilja, Ritva, Seppo, Säde, Orvokki, Taika, Urho, Tuija, Vanamo, Usko, Tähti, Kirsikka
And any Kalevala

>Jesper

Hejsån!

these are all old people names tbqhwy

you see lots of these in fantasy literature because everyone copies tolkien with his obsession over finnish mythos

there is Suvi in ME: Andromeda

>tuisko
>enlio

wtf are these

mun veljentyttö on Lumi Emilia

ihan ihqpihq/10 nimi imo

No I'm Roope, hence the t. Roope in my post. It's eh but better than hurri tier Rasmus that apparently was the other strong candidate, even tho Rasmuses are usually known as Rasse which is a solid 5/5 nickname

Näin tehrään

>onko vilulla vilu EHHEHEHEHEHEHEHHE
>mitäs ville vallaton HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH

vittu nyt näiden kanssa

Jos ny en ihan väärin muista niin Onni oli viime vuonna yleisin pojille annettu nimi

postaa sen perse

juuh

En ny ihan täysin ymmärrä mikä sut sysäytti mut tunnen sun tuskas koska
>HÖHÖ HEITÄS ROOPE ANKKA VÄHÄ MASSIA KJÄH RÖH

That's foreign. In finnified form it could be a number of different names like Roope, like the guy we have here or like Roopert.