Need ideas for a costume for a carnival a month from now. The theme is "The world is full of...

Need ideas for a costume for a carnival a month from now. The theme is "The world is full of..." but that's insignificant. Do any of you magnificent bastards have ideas for a hilarious costume that's not just some usual shit?

Other urls found in this thread:

biltema.dk/da/Fritid/Fiskeri/Fiskesat/Medestang-2000019033/
twitter.com/SFWRedditVideos

Trap furry

pepe

Aalborg?

Selvfølgelig! Hvor ellers? :D

That's not my gig.

Could be a valid idea!

Fuck Aalborg

Fuck dig

Ja, jeg kender ikke til andre der sker indenfor den næste måned... Kommer du langt fra bare til karneval eller bor du i Aalborg?

True dat. Er flyttet fra Aalborg til KBH i sommers, så kommer der af og til for at besøge venner. Bor du deroppe?

Curlingbørn, migranter, sure tastaturkrigere. Mulighederne er mange.

Hvis du starter i Nørresundby, giver jeg en ristet hotter fra vores vogn. Bare find strandbaren med flamingosurferen på taget :)

God fest!

Tilflyttet sidste sommer fra bibel-bæltet... Men karneval har jeg da helt sikkert regnet med skulle foregå som Guy Fawkes!

Ah, selvfølgelig! Den slags kostumer er nice! Tak!
Tror jeg starter ved skat, desværre! Men vil prøve at huske det. ;)
Tak, og i lige måde!

Eller som Crusader!

haha, fair nok! Jeg er stadigvæk lidt i vildrede. Har overvejet wacky waving inflatable arm flailing tube man. Men satser på, jeg kan få inspiration til andre kostumer. ;)

Need i say more?

Genialt med flaget! Så vil man også kunne se dig i mængden. Gad vide, om jeg skulle overveje noget lignende med en eller anden lang stang i vejret... Som ikke er min pik!

Pro-tip:

Køb denne, hvis du skal have flag med.

biltema.dk/da/Fritid/Fiskeri/Fiskesat/Medestang-2000019033/

Vidste ikke danskere brugte Sup Forums

dress up like a normie, get laughed at by actual normies, cry bcause of that and then proceed to kys

Hvad med ham her

Jo for satan! Der er masser af os!

Eller ham her

Nå forsatan det lyder sgu hyggeligt, min først gang jeg selv er på Sup Forums så havde ikke lige regnet med at se en dansk post :D

Den der er meget cool!

Nu er den ikke som sådan dansk, men den fangede danskernes opmærksomhed. Af og til kan man også finde dedikerede danskertråde.

Hvor får man næse øl til karneval? Sidst jeg var i Aalborg var det rottegift.

you guys should 100% stop what your doing & go to
> SnapchatY.me
now

KYS

OK, men giver du så en durum?

Pas! Det er ikke noget jeg gør, så ved det sgu ikke lige.

Durum? Det lyder meget eksotisk. Lidt ligesom boller i karry!

Har bogstaveligt talt lige købt et Crusader Costume. Så behøver man ikke bruge mere tid på at overveje dét!

Var du en af de heldige vindere, der drak en kapsel fra en sodavandsflaske, under påskud af at der var fantasy.

Skadestuen havde travlt det år.

Nej, hvad skete der?

Det er nogle år siden. Der er en der uddelte gratis "fantasy".

Folk røg på skadestuen. Tror ikke, der skete mere end det.

Moralen må være, don't be stupid :)