/mämmi/

pierustus pruut

Other urls found in this thread:

is.fi/kotimaa/art-2000005155345.html
youtube.com/watch?v=IRpfqpyHfbw&t=1392s
yle.fi/uutiset/3-9546136
youtu.be/cqnB4Q0hOWs
en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis
twitter.com/SFWRedditGifs

/katja/

*yrjöää*

prööt präts
ohhoh

No hyi saatana

*oispattaa*

Onko vittu ihan pakko ruveta haisemaan siinä

Animemuskelitöttö

Kampina apustus

Vihreemuskelirönttö

moi

/mämmi/ miitti millonka siis?

Näähän se ois

Kuopion torigrillillä 30 min päästä

is.fi/kotimaa/art-2000005155345.html
>Pakkopalautukset järkyttivät: Ville Niinistö levitti virheellistä tietoa – pyytää nyt anteeksi
Ei tainnutkaan ne valeuutiset olla pelkästään äärioikeiston juttu

mmuistakaa äämnestää

Näköjään median lemmikkipoliitikot pääsevät kuin koira veräjästä, kunhan muistaa vain pyytää anteeksi twitterissä

Vittu mä vihaan vihreitä

Mitä safkaa sitä tekis tänää?

Kaljapataa

hyvät kommentit jutussa, kansa ei oikeen arvosta

Paista halloumijuusto voissa

Juuh ja vassareita ja suurinta osaa demareista.

...

Pannaria.

>capcha select all images of wok
Tai sitten kuten google käskee, wokkia.

>finn women
ugly dyed short hair
fat and short legs
too tall
manly
floppy pancake tits
feminists
SJW
entitled
dont want children
career focused

>korean girls
11/10 looks
thin and short
feminine and petite
motherly
want children and family
hate SJW and feminists
age gracefully never gain weight
put extra effort to please their man

.t unbiased objective women grading super AI 9001 (xD)

Miks ihmiset soittaa aina kun mä oon paskalla?

>jung jeng jong
Vittu noita nimiä

Onneksi on olemassa vaihtoehtoja

Rahat ei vaan riitä kaikkeen, koko ajan tulee jotain yllättäviä menoeriä. Muuttoautsta pitää maksaa ylimäärästä kun siihen tuli lommo, Sähkölaitokselle pitää maksaa vitusti kun olin jotenkin tyrinyt sähkösopparin tekemisen että ne kytki tänne sähköt nyt, pitäis tilata uus modeemi, kela ei käsitellyt mun asumislisähakemuksia ajoissa ja yks alivuokralainen jätti viimeisen kuun vuokran maksamatta ja oli laittanut avaimet vittu _postiin_ eli jos ne ei oo keskiviikkoon mennessä palautettuna niin tulee lukkojen vaihto 270e. Vaikka laitan noi vuokrat ja lukot perintätoimiston hoidettavaksi siltä kusipäältä niin saa nähä tuunko ikinä näkemään niistä penniäkään.

Onneks muutin kuudenteen kerrokseen niin saa hypätä parvekkeelta jos alkaa ahdistaa liikaa.

Ite soitan aina kun olen paskalla

äänemstim vöhhretä kokssa ne kanata bussi apu apustusta

jung so lo hung

>kommenttiosio auki

... mutta tämähän on välillisesti maahantunkeutumisuutinen? Mitä helvettiä iltalehti, razzismi???

Eihän noissa ratikan lipuntarkastajissa ole mitään hyötyä. Kaikki, joilla lippua ei ole, lähtevät vaan ratikasta pois kun näkevät, että tarkastajat tulevat.

Itel ei oo mitään elämää niin ei ole kulueriäkään. Ruoka ja vuokra on paras :D
ja kuoleman odottelu

>palkkaa lipuntarkastaja
>vähemmän liputtomia matkustajia

mikä tässä on nyt väärin?

Ite äänestän kepuja aina ilman poikkeuksia, ihan vaan vittuillakseni.

Joku viherpiiperö oli laittanut vaalimainoksensa mun rakennuksen ilmoitustaululle.

Pitäiskö viedä pois?

Tyhmä kysymys, totta vitussa viet.

Pieraisin nyrkkiin, mihin vapautan pierun?

Itehän äänestän suurempaa pahaa.

NONNI NYPÄSSE KOMANTOMMAN SAATANA NEEKERI VITTU RÄTTIPÄÄ VIHERKUU VASNAMRIT HALONEN PAITA ABNTTILASA ALENNUIKSESSA JA TRUMPI KUITENKI ALENSI HINTOJA JA PUTIN On LUOTO MIES ON SE KUMA NUK MEÄN MEEEDIA OM NIIM PUOLUALLINEN EI PULUSTA YHTTÄM RIENNAA AINA VAAM VESI JOHHTO VESEM MYRKKY AINEET KOBOLTI ARSEENI KLOROFYLMI SITÄ NE SUIHKUTTALEE ATAIVAALTA NYKYÄM SUIHKARI KONEStA ALAS IMHISTEN PÄLE EI IHMME ETÄ HOMOT JA LESPOT JA RANSUT JA HOMO LISÄÄNYY VAAN KOKO AJJAN

suurempi vaikutus kun vaan kirjotat siihen että naivit lapset ulos politiikasta

vittu jokaikinen asia "suvaitsevaiston" puolelta liittyen turvapaikanhakijoihin on todettu paskapuheeksi ja vieläkin ne vaan jatkaa, tietty media on täysillä mukana

Vitunmoinen kahi ja pehi mitä helvettiä en oo ees läski

Pitäisikö vihreät loppusijoittaa samaan luolaan ydinjätteen kanssa K/E?

Vasemmistolainen paskapuhe on vaan parempaa

Ite en äänestä kun siitä ei oo hyötyä.

Vie se vaaliuurnaan pörisemään.
Muista leimata.

Juuh

Sanokaas onko tää tyty nätti vai ei, sinällään ekaksi näyttää kyl kauniilta mut sitten huomaa ton hirveen mies leuvan ja ison nenän, nyt en enää tiedä, outo sekotus maskuliinisuutta ja naiseutta

apua

youtube.com/watch?v=IRpfqpyHfbw&t=1392s

>keksi satuja ajaaksesi omaa poliittista agendaasi
>jää kiinni 14h sisällä
>"sori"
>kaikki unohdettu ja oot vielä mailman rehdein jäbä

Lienee turha arvata kumpaa päättä tässä kiihkeässä "pakolais"keskustelussa tämä homo karvanaama edustaa.

aika kinkkinen joo

todella kaunis mutta toi leuka ja nenä nollaa aika pahasti

sanoisin että ei, varsinkin sillon kun ei ole naama dipattu meikkiin

yle.fi/uutiset/3-9546136
>20 mielenosoittajaa tunkeutui Sisäministeriöön – Mielenilmauksessa vastustettiin turvapaikanhakijoiden pakkopalautuksia
Juuh, ampua pitäisi.

jep, kun näin sen sivuprofiilin en pysty enää katsomaan ilman että paistais toi nenä ja leuka silmään

Unihalvaus on yksi monista todisteita siitä että henkiä/demoneita tai miksikä niitä haluattekin kutsua on olemassa.

Ville Niinistö on kerennyt näköjään valehdella aamutelevisiota pitkin ja haukkua poliisien toimintaa (kun joutuivat väkivaltaisia mielenosoittajia ihan kaasuttamaan!!) mutta hei ei mitään hätää, täähän ei ole sitten POPULISMIA ja KANSALLE VALEHTELUA vaan ihan vaan väärinkäsitys.

Populismia olisi jos Timo Soini olisi vienyt läskin mahansa telkkariin. No onneksi Ville sentään pyysi anteeksi niin ongelma on ratkaistu.

Pitäisikö kirjoittaa artikkeli äärioikeiston uhasta äkkiä?

:3

On

Muistutus että vain äärioikeisto mellakoi

>unihalvaus
>todiste demoneista
lel

t. unihalvaantunut

Etkö muka ole nähnyt henkiä halvaantuneena?

youtu.be/cqnB4Q0hOWs

Kiinan keisari tulee huomenna Suomeen.

Arr rook same

En nähny mitään

Oli vaan semmonen kuolemanpelko ja paniikki päällä kun ei vittu pysty liikkumaan taikka puhumaan

Pari seuraavaa kertaa meni sit jo enemmänkin sillä fiiliksellä että ei vittu tää on perseestä

Aika pitkä kiinalaiseksi vai onko niinitstöö vaan kääpiö?

Juuh ei kannata avata silmiä tai aika varmasti myös näät ne. Ite aina tunnen niiden läsnäolon, tai tunnen kun ne tulee sänkyyn tai kuulen ja näen ne.

Ehkäpä kyse on psykoosista eikä hengistä.

Tulispa semmonen demoni(loli) yöllä sänkyyn.

Et siis tiedä mitään unihalvauksista. Se on ihan yleistä nähdä, tuntea ja kuulla niitä.

Juuh, ite ainakin nään henkiä aina kun jää lääkkeet ottamatta. Nään kyl myös kaikkee muuta jännää.

joo ja se silti on todennäkösemmin spykoosi ku henkiä

Voi perse, tajusin justiinsa olevani poliittisesti aktiivi nuori.

Lisäks nää autocaptchat on kyl jänniä kun voi valita summassa ihan mitä ruutuja haluaa.

Ei ole. Totuus on et ne on henkiä. Tossa Wikipedia setit siitä. en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis

Neekereistä öyhöttäminen ei ole poliittista aktiivisuutta

Unihalvaus on todiste siitä että unihalvauksia on olemassa.

Ite kanssa. Käytän kaiken aikani öyhöttämiseen netissä.

Mä oon kanssa vaalilautakunnan varapuheenjohtaja.

Juuh ja mä oon nähny takapihallani tyrannosauruksen, saat kaks arvausta oliko se huimausaineiden ansioo vai onko tesoma jurassic park

jeesuspsykoosinyymi?

Oispa viinaa

Muistakaa että Jeesus kuoli syntiemme vuoksi

Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen jtp.

Juu nyt kelpaa tehdä vitusti syntiä

Teen syntiä melkeen kokoajan, täytyy ottaa hyöty irti vielä kun kerkee.

Psykoosit päihteistä sun muut avaa vaan mahdollisuuksia hengille tulla näkyvyksi ihmisille, samalla tavalla kuin unihalvauksen kautta. Tottakai hallusinaatiot jotka ei ole todellisia on kanssa mahdollisia mutta on myös paljon todellista mitä ihmisen silmät ei näe normaalisti. Yksi jännä juttu noista hengistä on se että monet ihmiset jotka ovat niitä nähneet ympäri maailmaa aina kuvailevat sen samanlaiseksi, jonka minäkin olen nähnyt.

Nämä. Jeesus oli kunnon cuck

>monet ihmiset jotka ovat niitä nähneet ympäri maailmaa aina kuvailevat sen samanlaiseksi, jonka minäkin olen nähnyt.
Juuh, sori, se olin mä.
t. henkimatkaaja

>en usko jumalaan
*tippaa*

Ai naapurin setä muna kädessä?

>uskoo kristittyjen, jutkujen tai muslimien jumalkäsityksiin jotka on vain antagonistin metkuja
Oikea jumala ei olis sellainen mitä noissa metkuissa kuvataan.

Juuh miks mä

>monet ihmiset jotka ovat niitä nähneet ympäri maailmaa aina kuvailevat sen samanlaiseksi
Ja tähän ei oo olemas mitään muuta selitystä ku että ne on henkiä? Esimerkiks se että tietyt asiat on vaan alitajusesti pelottavampia ku muut

En nyt muista tällä hetkellä millä nimillä sitä kutsuttiin eri maissa, mutta yksi niitä pahimpia henkiä joka hyökkäsi ihmisten kimppuun oli just sellainen nainen/tyttö joka näytti rumalta ja näin. Sen pohjalta on tehty paljon elokuvia. Tää henki ruokkii itseään pelolla ja iskee silloin kun pelkäät sitä eniten, aika usein ihmiset tuntee/näkee ihan kuin se henki tulisi "imemään" susta pelkoa itseensä kun koet unihalvauksen.

Osaako joku selittää miten chromiumiin saa mp4 playerin

juuh, joskus kyrvänhimo yllättää
t. henkimatkaaja

loljewgle

Toivottavasti et joudu koskaan todistamaan itse tätä oikeaksi, ei ole varsin mukava kokemus.