Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6Q5B9l8lJBU
desuarchive.org/int/search/text/dkn ingen pv/
ijr.com/2014/09/175685-remember-moderate-rebels-syria-obama-armed-isis-got-weapons/
telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/11882195/US-trained-Division-30-rebels-betrayed-US-and-hand-weapons-over-to-al-Qaedas-affiliate-in-Syria.html
theguardian.com/commentisfree/2015/dec/16/dont-rely-syria-moderate-fighting-force-anti-isis
ft.com/content/372f99c6-d16c-11e5-92a1-c5e23ef99c77
twitter.com/NSFWRedditGif

Någon hemma?

kryptokommunister är vad ni är

>dkn ingen finsk fv

Jag är så oerhört less på bögspammet. Det är det värsta spammet i trådens historia.

vänlig påminelse att alla anime töntar och bögar klassas som afghanska rapefugees
gasa allihopa.

nej nej! :3

vill se henne klämma ut dom där sen haha xD

d1a

Längesedan man badade jacuzzi favä

jvdk

>dkn ont i huvudet igen

Varför tycker jag att detta är gulligt samtidigt som jag vet att hade det varit en svensk/västerländsk kvinna som gjorde detta hade jag varit äcklad.

Hur får man en pojkvän?

90% chans att FSB var bakom allt detta, men det betyder inte att jag är någon anglo dynasti anhängare av Clinton.

Fortsätt att breva söta 2dflickor i tråden.

Ta en sup och gå i bastun så blir det bra.

Nu börjar Kalla Fakta på TV4 som handlar om islamistiska friskolor som könssegregerar i Sverige!!!

Världens Bästa Burgare på tv3 nu favä

Hur många jägare finns det här på kanalen?
Vad har ni i skåpet?
Dags att inhandla ny bössa för högvilt men här är mina. .308, 30-06 och kaliber 12.

tack för påminelsen. var sugen på att se de programmet

Hur gör jag det enklast för mig ifall jag vill ha ett svensk mausergevär som jag kan dra till närmsta skjutbana med och bara panga lite när jag känner för det?

>dkn ett företag vill anställa en
>dkn man går på intervju och de äter ur ens händer
Fan vad konstigt, jag som alltid hatat mig själv. Hur ska jag hantera att andra ser värde i mig?

bli min pv!!!

titta på play så du inte missa starten

Hade du med dig mat till intervjun??

Vatten, jag blev törstig på vägen.

Axel vad tycker du om könssegregerade islamistiska friskolor?
Blomstrande mångkultur va?

är du så bussig och förser mig med en länk

Gå med i en skytteklubb och ansök om licens. Klubben måste skjuta med samma kaliber som vapnet du ansöker licens om.

>dkn ingen Frida fv att feeda med burgare

ledsen user men jag kollar på tv. Du får googlat tv4 play men jag vet inte om de strömmar

Vad är den absolut enklaste maten? Det är jobbigt att behöva stöka i köket så jag vill minimera mängden tid/energi jag behöver lägga på mat.

Men då känns det som ett slöseri med tid.

...

s ö t

>pratar med tjej i studentboendet
>hon har varit på träningspass
>"du borde följa med någon gång user, om inte annat så finns det många tjejer där... om du är intresserad av sånt"

Antydde hon precis att jag är bög?

>dkn ingen pv som bär mig på ryggen

Mackor

>feeda
mata heter det

för helvete alltså att svenska språket ska dö ut så fort

hatar er teknolog/databögar

ni har förstört och kommer förstöra ALLT

>dkn ingen vedbod vän som gillar vapen

youtube.com/watch?v=6Q5B9l8lJBU

skulle sagt du är hetero
(om du är det owo)

Skytteklubb med samma kaliber.
Sen får du göra licensprovet och skytte, säkerhets och hanterings test. Och godkännas av polisen.

>dkn ingen pv att dela täcke med

missade lite men gör inte så mkt antar att det bara var en introduktion.

får ta fram skämsel-kudden lite när det är svenskar i usa dock

Jag svarade något i stil med att det är klart att det finns många tjejer där då det är ett jävla pass (skojsamt nedsättande). Svarade aldrig att jag var hetero då jag inte tänkte att hon menade det så just då. Vad göra?

Deras "tugg" var kringerande

Skrev han på ett internetforum

desuarchive.org/int/search/text/dkn ingen pv/

Var det autism?

Men du bor i söder och jag bor i uppland... ;-;

ta upp henne på erbjudandet
Vad menar du med pass?

svar ja

Bli min så kan jag bära dig på ryggen och dela täcke med dig!

0-4 portionssnus
5-9 lössnus

Himmelns Mandat HAJP

Hon har ett seriöst långdistansförhållande, är några år äldre än mig och vi känner varandra ganska bra (därför jag tyckte det var en konstig kommentar men dock så sa hon så sent som igår också att jag borde skaffa flickvän). Skulle såklart kunna följa med men inte så jag tror hon flirtar med mig eller något.

Pass är sådan där skit som tjejer och bögar är på i gymmet där man typ har en ledare och så gör alla samma rörelser framför en spegel.

>Abow jävla houra jag ska slå sönder ditt fönster!!!

Hur fan slutar man älska mat? Kan man träna sig själv att bli "liten i maten" eller kommer man behöva hålla tillbaka livet ut för att förbli smal?

aa och hans jävla brofist och high-fives också

>antyder att jag ej kan använda teknologi med ändamålet för dess förstörelse

Sluta snusa!

Nej nu jävlar! Är så trött på alla nbög-grannar jag har. Klockan 22:00 kommer jag gå ut i området och blåsa utav bara helvete i den här tutan. Jag kommer gå runt några varv i området och väsnas, sen försvinner jag ut i mörkret.

Den som vill stoppa mig, lycka till. Jag kommer vänta med hornet i högsta hugg, och den som försöker något kommer bli bort-tutad åt helvete!

psykfallsanon.....

>Hon har ett seriöst långdistansförhållande
>seriöst långdistansförhållande
Vad mena han med detta?

ah jävlar, jag tror han oironiskt har autism

>dkn ingen pv som kastar snöbollar på mig

nej

vocarooa det eller något

>långdistansförhållande
H A N R E J A

Du tror att någon kommer lägga av med teknologi för att du bölar om det på ett portugistiskt pastaknådarforum?

>SVENSKA 18ÅRIGA TJEJER!!!

>Vad åt du idag?
>Soppa
>High Five!

;____;
låter bra
>dkn ingen pv att kasta snöbollar på så han blir sur och sen knuffar ner dig i snön och pussar dig

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

LOL

>dkn ingen 2d fv

sluta försköna saker

Ja men kom hit och krama mig då!
>>dkn ingen pv att kasta snöbollar på så han blir sur och sen knuffar ner dig i snön och pussar dig
Sluta jag mår för dåligt ;-;

hänger nån här på cuteboys?

>dkn ingen pv att åka skridskor med
>dkn ingen pv som retar mig när jag får snö och is på rumpan när jag faller
>dkn ingen pv som värmer mina kalla kinder rmed hans händer

>Jag älskar mat
>Ser ut som en anorektiker
Vad mena hon med detta?

>2 aborter
>18år

Betalat av skattebetalarna.

Ge din kik och jag kommer dit. Kramar kanske det inte blir så mycket av men en yxa i skallen på dig blir det garanterat.

Jag är på 2.0-versionen av kartan. Övervägt att börja hänga, är det värt det?

Jösses... livmodern är ett fans kyrkogård redan i 18 års åldern.

Här har ni källa:

ijr.com/2014/09/175685-remember-moderate-rebels-syria-obama-armed-isis-got-weapons/

telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/11882195/US-trained-Division-30-rebels-betrayed-US-and-hand-weapons-over-to-al-Qaedas-affiliate-in-Syria.html

theguardian.com/commentisfree/2015/dec/16/dont-rely-syria-moderate-fighting-force-anti-isis

ft.com/content/372f99c6-d16c-11e5-92a1-c5e23ef99c77

Hon kanske gillar den lika mycket när den åker upp igen?

Hell Seger

jag börjar gråta o jösses å så jävla modig så vacker och underbart GUUUUD jag gråter så vacker asså SLAAAAAAAAY GIRL!!!!!!

Inte så snällt user

...

>SLAAAAAAAAY GIRL!!!!!!
ja bokstavligen slay

Nej du det tänker jag inte göra!

går ju inte ;_;
det gör ont att leva

Eller så börjar du träna, få muskelmassa som bränner fler kalorier så att du kan fortsätta äta som du gör

yaaaaaaassssss

Vad är det sökmotorjuden insinuerar egentligen?
Först ryskor, nu det här.

kvinnor från skitländer behöver fly

Vad är det med kvinnor och "yass"? Varför "yass" till allting?