Sverigetråden - Det är ok att vara bög om du är arisk Upplaga

...

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/868857/c2076cb9fd/
exhentai.org/g/750149/a4a9eed835/
youtube.com/watch?v=EIzpOOGSbTo
youtube.com/watch?v=v_1vUC11Ccg
twitter.com/NSFWRedditImage

K-kan man bli återbetalningsskyldig till CSN om man failar en uppsats? Skriver om jämställdhet och känner att hela uppsatsen är ren skit

du verkar inte förstå hur reproduktion fungerar i dagens samhälle

Trådlig påminnelse att om du stödjer folkdöd skall du in i ugnen.

>73226089
Sämsta betet jag sett

breva bra dåjins
inget bögigt tack

>hen ser din kuk

>dkn ingen pv att raskriga med

>dagens samhälle
>samhälle
Kan du åtminstone försöka komma ihåg dina tidigare bajsbrev?

du får väl omtenta?

>K-kan man bli återbetalningsskyldig till CSN
varför skulle man bli det?

>dkn ingen söt nazi pv att gosa med

jag är inte ens bögen du brevade med

>dkn ingen pv som man kan klanka ner på kvinnor och folk av annan hudfärg med

okej
exhentai.org/g/868857/c2076cb9fd/

Nej du verkar vara en patetisk /r9k/bög som tror att det är någon annans fel att du är en betahane.

>bögar
>nazister

välj ett alternativ. Och bara ett

FYFAN

f-fan

Ni har rätt, jag får bara panik
Varför tog jag den här fucking historiakursen,

stormbögeri är otroligt mer psyksjukt

märk hur det är hämndfantasier höger och vänster här, från repets dag till heema-divi pastor, hämndfantasier är ALLTID ett tecken på en sjuk ande


bögbrevning är dock tråkigt, sluta helst

exhentai.org/g/750149/a4a9eed835/

mm

Stormbögarna må vara skräp, men bögbögarna har blivit helt jävla olidliga på sistone.

>han älskar inte den ariska rasen så mycket så han vill bara ligga med ariska män
och jag trodde du var en RIKTIG nazist user

äckel

>projicera homofili på den bilden

>historiakursen,
låter intressant. vad pluggar du?

>neets avundsjuka på chads som får alla flickor

var är "Nazismen var homoerotisk, delvis medvetet"-pastan när man behöver den...

Det är något med NEETavskum, speciellt sådana som kollar på 2d. Så fort två karaktärer typ rör varandra så är de BEKRÄFTADE HOMOSEXUELLA. Hatar er favä

dumma grodbrevare

Ligger just nu naken i sängen och särar på skinkorna ivl. Vad skulle ni göra med mig?

t. hetero egentligen

anime

Skjuta ihjäl dig

bajsa på din fis

>t. hetero egentligen
>egentligen
något du vill erkänna user?

Fyfan vad jag hatar republiker

vill ta på hans rygg :3

jag med, den är fin :3

Varför?

ska till donken skani ha något?

en cheeseburgare utan osten

Inte tillräckligt estetiska
Har de ost och baconburgare där?

mm strax

söta pojkar får vara kvar i tråden men nazister UT!!! :@@@

om man är båda då?

>2017
>äter på donken

?

detta

vad gör jag då :/

hahahahahaNej.

>tråden det senaste året
Är det såhär svenska "män" blir utan tillgång till fitta? Degenererade fängelsebögar?

ett annat förslag som jag är stensäker på nöjer båda parter

BEGÅ SJÄLVMORD DIN FUCKING 0A

>antyder att nazister inte är söta pojkar

Måste bulka
t. 75 kg på 186 cm

Någon som kan tipsa om bra tvåde i 4:3-format?

Blatten...

bra brev

Helst ska båda ut, men får man bara välja att göra sig av med en av parterna så är det bögarna som ryker.

>dem fötterna

gunsmith cats

rannsaka er själva. skulle nazister få makten står bögar knappt över judar

youtube.com/watch?v=EIzpOOGSbTo explain you're are cops

>dem

guldberg..

>antyder att det inte fanns en söt kvinnlig kille i varje pluton

>babben beter sig mer som en svensk än råttan som bara sitter och snor syre
>babben är iranier
>"landet av arier" på persiska
>nära relation med nazi tyskland

döda dig själv din fucking 0a du är och förblir en hjärnskadad pedofil yttra dig inte om att vara nazist

Tack för att du förstörde det skärmskottet för mig.

s-söt!

cheeseburgare är inte rätt väg

t.smutsig bulkade och va tvungen att deffa i över 5 månader

lär dig av mina misstag

Det verkar som det inte bara är marxister som helt har glömt bort historien.

>möh arier MÖH IRAN MÖH INDIEN
Men för... Hitlers arier var en legend. En mytologisk anledning till germanernas överlägsenhet. Typ som atlantis. Det har inget med era skithudländer att göra.

>user, varför har dina betyg gått ner så mycket på senaste tiden? Har du något problem som jag kan hjälpa dig med?

*spyr*

vafan är det

Jag pillade precis bort en hård bajsbit från utsidan av anuset, där den suttit sedan igår. Som tur var hade den inte torkat fast i rumphåret, eftersom jag är fet pch svettig mellan skinkorna. Skönt också att jag tog bort bajsbiten redan nu, eftersom jag därför slipper lukta fis imorgon. Nu ska jag försöka sova, har prov imorgon.

>de Emelie

aa, kerstin det är för att du inte ger mig min dagliga dos av dina ruttna tomater som hänger från ditt bröst

så hur blir de?

>har prov imorgon.
nationella prov?

>sluta spela på datorn nu min lilla gulleplutt, maten är strax färdig tihi

kek hon var ju rolig

Zara...

Flera nazister valde båda. Då skickades de på läger :)

begår självmord snart

skit i det user, du löser det

Jag har funderat länge på detta, men jag tror faktiskt att de flesta av nutidens stormbögar är latent homosexuella, som också var förekommande under början av tredje rikets glansdagar. Jag tänker bland andra på Ernst Röhm och hans batty boy Adolf Hitler.

Ett annat alternativ är att bristen på, eller snarare svårigheterna med att skaffa fitta, lett till total kapitulation, där sexuell utlevnad endast blir möjlig genom det homosociala grupprunksbeteende som nationalism är. Man drömmer om hur nationen skall resa sig likt en erigerad penis, och är besatt av att vara en del av den revolutionära spjutspets som så att säga skall utgöra "ollonet på kuken som spräcker kulturetablissemanget".

Om man granskar valfri NMR-aktion så blir det än tydligare - Enbart karlar med bredbent, uppsträckt hållning, ett stadigt grepp kring den gröna fanan, och glänsande, rakade skallar som för tankarna till ett svettigt kukhuvud.

3/10 du försökte iaf

kek

Nazism har alltid varit homo-erotisk, delvis avsiktligt. Man inspirerades av de greko-romerska öppet homosexuella idealen, den nakna manskroppen, den perfekta mannen som symboliserade de egnas skönhet och strävan. Nazisterna var militant mot "moralism", och ansåg det naturligt att avbilda vackra ariska män och till och med kvinnor helt nakna.

Uniformerna säger också en del om den homo-erotiska skönhetsfixeringen. Jänkarna kom i gröna overaller, tyskarna i Hugo Boss-kostymer, hitler jugend-frilla, ridpiskor, glansigt läder och hjälmar förfinade av partiet för att framhäva soldatens skönhet. Sen skickades bögar till koncentrationsläger för att "botas" (även om det finns många vittnesmål om hur vakterna sket i att bögarna använde sin läger-valuta för prostitution), och flertalet dog av överarbete, sjukdomar och svält, men det låg väl mer i tiden.

Rannsaka er.

Oj vad subversivt. Skriv en bok i samma stil så kommer säkert Schlomo publicera den.

BIG UP TILL MIN BROR SINAN

leverar alltid

wallah ni svennar borde beter er jao fan äre me er bre horungar pågud

youtube.com/watch?v=v_1vUC11Ccg

>när sven minfrusson ska rollspela

häng er

Jag vill SLÅ en småland!

Vilken e denna

var lite försiktig bara

>ha goda förutsättningar
>"nä jag börjar imorgon istället" varje dag i flera månader
>sedan är det för sent

har ni ärr?
isåfall var och varför?
jag har ärr från sprutor på handleden, ett på halsen från tratt och tre ärr på bröstkorgen
allt från skador efter födsel som spädbarn

har ett brevid mitt öga

Har ett ärr i tinningen från att jag slog huvudet i ett bord eller kanske ett element när jag var liten. Ett på handflatan från när jag ramlade på is. Tror jag har titthålsärr på magen från när jag tog bort blindtarmen men det syns knappt nu.

varför?
slagit dig eller nåt?