/mämmi/

/mämmi/

Gordon Rämsei :---D

Other urls found in this thread:

twitter.com/GordonRamsay/status/849177082177482754
yle.fi/uutiset/3-9550816
youtube.com/watch?v=Sh1a7f_seGY
youtube.com/watch?v=05VyJmncwpE
yle.fi/uutiset/3-9552046
imdb.com/title/tt0335345/
liveleak.com/view?i=974_1440602794
youtube.com/watch?v=saxI0Zu1ABI
youtube.com/watch?v=eob532iEpqk
youtube.com/watch?v=1QPiF4-iu6g
youtube.com/watch?v=jhlBRuSiDIw
british-israel.ca/Issachar.htm
twitter.com/AnonBabble

muuttelim tätä sopivammaan spykoosin

Then I cannot follow it. God's word is the truth, no man made doctrine can change it.

twitter.com/GordonRamsay/status/849177082177482754

Juuh

oho

Vittu ananas on parasta pizzas

Onko täällä kukaan muu kouluttanut variksia? Tässä muutaman vuoden ajan oon kouluttanut asuinalueellani olevia variksia, joita taitaa olla 5 yhteensä. Ei kauaa kestänyt että alkoivat esimerkiksi seuraamaan mua pieniä matkoja, kun annoin niille hieman ruokaa, ja myös joskus tuntuvat odottelevan mua. Päästävät myös ihan käsietäisyydelle nykyään, niin niiden kanssa pystyy sinänsä leikkiinkin.

Päätin sitten kokeilla, että saanko niitä sitten vihaamaan ihmisiä tykkäämisen sijaan. Täällä asuu muutamia somaleja (kyseessä on Helsinki kuitenkin), niin aloin lavastamaan näitä somaleita, esim heittämällä kiven variksia päin siten, että varis ei nähnyt mua, mutta kivi lensi somalin suunnasta. Muutaman kuukauden kuluttua aloin huomaamaan, että nää varikset alkavat rääkkymään aina kun näkevät somalin. Eivät vielä ole mun tietääkseni päälle käyneet tai paskoneet päälle, mutta selvästikään eivät niistä pidä.

Sinänsä ihan kivoja lintuja.

Absolute meme man :DDDDDDDDDDD

ei

...

To go full fundamentalist you'd need to end your fleshly desires.
Priests in orthodoxy are allowed to marry too.

kissat on kivoja

Vain normot eivät syö ananasta pizzassa

Teet jumalan työtä

Just kyllä kirjotin.

Kumpi voittais?

kiisulla niin nälkä kiisu syö madon

I am going to end all my fleshy desires. I'm getting baptized to be born again in the name of Jesus Christ next week.

Also, desu, I can't wait for it! My atheistic life was just totally empty. I hope I receive the holy ghost in me right away.

God Bless you anyway!

Samaa mieltä. Minulla on kaksi kissaa myös. Toinen tosi läski ja toinen jota voi kantaa helposti sylissä

Where are the cute twinks

Are you seriously going on this journey?

Church traditions are quite important like the eucharist, also baptizing to orthodoxy is about dunking your head in war like in inception.

yle.fi/uutiset/3-9550816
heh, hassun näköisiä apinavauvoja.

Vittu kun tekee mieli lettuja mutta olen herkkulakossa kesään asti kun haluan päästä rantakuntoon.

I'm getting baptized by a priest who belongs to a "free"church. The free church just follows the bible and doesn't require you to join them or anything, they only keep upkeep by donations.

Juuh sori mietin tätä mutta olikin vähän erilainen kuin muistin

Kiisupoju...

Juuh ei teidän juttuja ketkään ulkomaalaiset jaksa lukea

Juuh anteeks. Mul on vaan semmonen pieni toivo et mun ilosanomast ois ees jotain hyötyy.

Olipa taas ihan vitun hyvä idea tunkea länsimaiden maataloustuotannon ylimäärä ruokkimaan afrikan väestönkasvua. Kun ruoka apu apustus afrikkaan väistämättä joskus loppuu niin puolet koko mantereesta kuolee kuukaudessa kun ihmiset syö toisiaan ja muita villieläimiä

koko afrikan mantereen talous on rakennettu silleensä että kansainväliset avustukset ovat suurin tulonlähde, todella kannattavaa

jos me aina pelastetaan afrikkalaiset ne tulee jatkossakin elämään yli resurssiensa

youtube.com/watch?v=Sh1a7f_seGY

Tos on ortodoksinen jutku joka käänty Kristukseen.

Hyvii videoita, paljastaa jutkut täysin.

yllättäen muljahti Afrikan väkiluku 4x kun alettiin ruokkimaan ja rokottamaan, ja nälänhädät vaan paheni.
pitäiskö ensin pakottaa sivistymään että tajuaisivat olla hajottamatta oman maansa ruoantuotantoa ryöstöretkillä

youtube.com/watch?v=05VyJmncwpE :--DD

Postatkaa kaikki apustaja nyymit
t. apustaja nyymi keräi liä

Orthodoxinen kirkko toteaa vieläkin että juutalaiset vainoi ja tappoi jeesus kristuksen.

prut

prööööött

prööt

Mistähän löytäis tytynyymin jonka kanssa kuherrella ja paskapostata

yle.fi/uutiset/3-9552046
>VTV: Tuulivoiman tuki käy kalliiksi – veronmaksajille jopa kolmen miljardin lasku
>Tuulivoiman tuki on kaatanut markkinahintojen alenemisen valtion ja veronmaksajien niskaan, katsoo Valtiontalouden tarkastusvirasto selvityksessään.
Juuh, tuulivoima kannattaa.

ısʇööɹd

Niin? Ootko lukenu raamattua? Koko raamattu totee sen;
>I will make those who are of the synagogue of Satan, who claim to be Jews though they are not, but are liars--I will make them come and fall down at your feet and acknowledge that I have loved you.

imdb.com/title/tt0335345/

Suosittelen ton leffan kattomista. Hollywood veti siitä pultit.

wööps
i killed pekka

Olen katsonut
Titus 1
>10 For there are many unruly and vain talkers and deceivers, specially they of the circumcision:

>11 Whose mouths must be stopped, who subvert whole houses, teaching things which they ought not, for filthy lucre's sake.
Ei kannata uskoa ympärileikattua kansaa niinkuin muslimeita jenkkejä ja (((niitä)))

Tästä langasta

You'll regret that

En usko ketään täysin nykyään paitsi mun Herraa Jeesus Kristusta.

Tää luciferin johtama maailma on vaan valheita, valheita ja valheiden päällä.

Saat tän. Rip ambatus

post video pls i forgot source

ei vittu gordon ramsay

Otakko sirun käteen? Sori pakko ottaa oikeaan käteen tai otsaan tai seei toimi kunnolla.

liveleak.com/view?i=974_1440602794

kiitos jussi

Mulla on pepussa hemmetin ärsyttävä finni johon sattuu joka kerta kun vähän liikahtaa

katso

18-vuotias bambilta näyttävä punapää ei oo vastannut mulle tinderissä varttiin

Mikä videopelihahmo on paras ja miksi se on Skull Face? Sen loppupuhekin MGSV:ssä oli etnosentrismiä panuralismin kontekstissa (koska hahmo on unkarilainen, jonka äidinkieli riistettiin häneltä).

youtube.com/watch?v=saxI0Zu1ABI

En kai langennu syöttiin? Ihan sama, mut en tietenkään ota pedon merkkiä. Toivon myös et muut seuraa mua siinä.

youtube.com/watch?v=eob532iEpqk

Käske sen finnin painua vittuun.

Ei eläimiinsekaantujia tänne kiitos

ei viddu meil samat

jtp niin ei mahdu edes mgs:n top vitoseen

ocelot
liquid
big boss
boss
frank jaeger

jtp niin ei varmaan mahtuis edes top kahteenkymppiin jos jaksaisin miettiä

>boss

Oliko tämä lista nyt top 5 paskimmat hahmot vai?

Oispa

perkelele allu :DDD

>ei arvostanut bossin kuolemaa

Onko sulla sielua?

Mitä jeesusnyymi tuumaat tästä:
youtube.com/watch?v=1QPiF4-iu6g

how do I get a finnish gf?

oispa tämmönen

grill?

no he is homo

haluuko joku oman apustajan?

Hey, I'm homo too!

You can see him at upper top, it says "Nej nej, my swedish hunk". that is him, very cancer

aika homoa jtp

Ihmisen ei missään nimessä pitäis alkaa leikkii Jumalaa.

Ihmiset on jo nyt yhdistäny sikojen ja ihmisen DNA:ta. Ihmiset on jo avaamassa portaaleita helvettiin.

Miten kauan veikkaat että meijän Isä jaksaa katella tätä?

dead homo

Oonkin tyty tsihihi :3

piirrä semmonen muskeli apustaja jolla tuli paskat housuihin salilla

Jumalalla on suunnitelma ihmiskunnalle, kaikki menee niinkuin Herra haluaa, mitään pahaa ei tule koskaan tapahtumaa ellei se ole Hänen tahtonsa

>:3

Raamattu selvästi kertoo lopun ajoista millon ihmiset tekee aviorikoksia, vihaa toisiaan, homoilee, ahnehtii, sotii toisiaan vastaan jne.

Raamattu myös kertoo NWO:sta ja kaikesta muuta. Uskotte tai ette, jos ette usko niin kannattaa muistaa että noi "eliitit" sit matkii raamattua ja toteuttaa niitten ennustuksia. Jos uskotte raamattuun niin ennustukset on tullu jo tuhansia vuosia toteen. (ite uskon)

Mielipiteitä tästä videosta?

youtube.com/watch?v=jhlBRuSiDIw

Aivan, kaikki tapahtuu niinkuin Jumala haluaa

Ei ole mitään tarvetta huolestua tai yrittää muuttaa maailman menoa

En tiedä miten perillä olet israelitismistä, mutta suomalaiset voivat olla issacharin jälkeläisiä.
british-israel.ca/Issachar.htm

En jaksa katsoa/5

juuh

t. mensalainen

Jumala myös anto meille kaikille vapaan tahdon, myös lusiferille joka alko kapinoimaan.

lol jäbä hävis sen testin liittymällä

...

Mutta myös se lusiferin kapinointi on osa Jumalan suunnitelmaa

En jaksa katsoa paria minuuttia pidempään, videolla puhuva nekkerlöinen ei tiedä edes mitä sana "teoria" tarkoittaa

lool XD

polytheisti aisurit ei ymmärrä että eurooppalainen usko on aina ollut monotheistinen, yksi luoja

juuh, Sotka.

Paras noita

t. uskoo että uuspakanuus on autenttista

haluan opettajayden

>implikoi ettei pakanuus ole kulkenut minun suvussa ammoisista ajoista asti
Sellainen juureton siellä