/mämmi/

ystävyyspainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7ob0T61-ZWw
twitter.com/AnonBabble

Ensimmäinen Suskille

kauanko meinaat hiippailla ryssäinmaalla

S U O M I
U
O
M
I

Muistakaa sit tulla mämmimiittiin.

=^____^=

Huomenna takaisin

gib lenna

painu vittuun ei kiinnosta

Onko kukaan koskaan tehnyt söpöt tytöt tekevät söpöjä asoita sarjaa uskottavilla henkilöhahmoilla?

onks se apossa

no mitäpä vittu lottoot

...

Löytyykö Suomesta yhtäkään hyvännäköistä yli 25- vuotiasta naishenkilöä? Se tuntuu olevan se maaginen raja jolloin nainen rupsahtaa täydellisesti

Tänä kesänä löydän tyty-yden! Vannon sen!

Juu, mun elämä

tänäkään kesänä en tule edes käymään ulkona lmao

>mun elämä
>milloin siitä tuli näin hirveä

Tahtoisin, mut ei mulla ole mahiksia sellaseen

Kristallipallo väitti vuoden alussa että saisin tänä vuonna 2 tytyä, ja paskat

hyvinhän täs on viel aikaa

>söpöjä asioita
>uskottavilla henkilöhahmoilla
Eivät mene yhteen, paitsi jos ryyppääminen ja seksi on sun mielestä söpöjä asioita.

Tuplilla jokainen /mämmi/läinen löytää tytyn tänä kesänä

;)
gib finnish gf

tuplilla yksikään /mämmi/läinen ei pääse neitsyydestään tänä kesänä

reroll

juuh

Normot vittuun mämmistä.

Jos tuplat niin jokainen nyymi saa tänä kesänä pojun

>animeleffoja kattovat ihmiset on normoja

>kesänä
ikinä

Aattelin vesi/teepaastota ens viikon rahaa säästääkseni, kun ei oo mitään menoja ja voin vaan istua perseelläni. Annan varmaan periks viimestään tiistaina ja ostan sipsipussin mut juuh

Kuka sano että niiden pitää olla ryyppäys- ja seksi-iässä? Nehän voi olla vaikka 11 ja söpöjä.

>osallistuu miitteihin
>ei ole normo
Semmoset harhaluulot sieltä.
Sitäpaitsi anime on nykyään aika vitun mainstream eikä sen katsomisessa ole mitään outoa.

äläs nyt, aina on pienenpieni mahdollisuus että kolmas maailmansota alkaa ja nyymi tonkiessaan post-apokalyptisessä suomessa ruokaa k-kaupan raunioista pelastaa söpön tytyn nälkäiseltä talitintiltä ja tyty palkitsee hänet seksillä

Kyllä ne 11v tytötkin nykyään paneskelee.

>Sitäpaitsi anime on nykyään aika vitun mainstream eikä sen katsomisessa ole mitään outoa.
Kyllä ne ihmiset pitää sua ihan vitun outona vaikkeivat sitä sulle suoraan sano

Juuh ja finnkino vissiin pyörittää tota leffaa vain sen takia, että pari outoa hyypiötä voi mennä sitä katsomaan. Varmaan ihan vitun hyvä kate.

Viinaa vaan

Normot ei käy enää leffoissa, niiden on pakko laajentaa

Onko mun geeneissä enemmän suomalaista kuin turkkilaista?

>Sitäpaitsi anime on nykyään aika vitun mainstream eikä sen katsomisessa ole mitään outoa.

Ehkä OPM ja vastaavat mainstream sarjat, aika nopeasti porukka alkaa katsomaan vinoon jos paljastat vähänkin powerleveliäsi

>nykyään

Ennen seksuaalivalistuksen alkua aloitettiin seksin harrastaminen keskimäärin paljon aikaisemmin

Pyörii yhdessä teatterissa viikon ajan. Justhan noille muutamalle hyypiölle se on tarkotettu.

Enemminkin gangsterinistigeenejä.

oon ryypänny kolme päivää enkä oo syöny paljoo mitään ja nyt ku kävin paskalla nii tuli aika paljon verta

nössömpi jätkä varmaan säikähtäis

Annapas lähde.

Mua oispattaa iha homona.

se on menoa nyt

Ite yleensä yrjöän verta

Jaa-a eräs luokkakaveri katselee epäironisesti jotain Love Live clippejä kännykästään ilman kuulokkeita eikä kukaan kyllä anna vittujakaan.
En kyllä ole itse mikään anime pro niin en tiedä onko tuo yksi niistä mainstream sarjoista.

mut toihan on tyttö

Juuh, masu ei oikeen tykkää raa'asta viinasta.

bäbäböbööböä ää

bökten bukten tjabbare tjöröröbböröö

Väittäsin et kyl raaka viina on masulle parempaa ku sama määrä viinaa ja sokerit tai hiivat mukaan.

Todella aktivoi oispatukseni.

bäööööärääärääb bötököö

Se lähde on mun pään sisällä

Haluan Kannan mun elämään.

>stk Erdogan kruunaa itsensä uudeksi Osmannien sulttaaniksi ja alkaa palauttamaan vanhoja rajoja
juuh, jännät ajat

kuinka monta vuotta menee kunnes turkki tunnetaan suur-israelina?

Antaisin sen pelata videopelejä mun sylissä ja paijaisin sitä.

Mihin suuntaan se muka voi laajentaa?

youtube.com/watch?v=7ob0T61-ZWw
>yläselkään laitettava pieni vekotin joka värisee aina kun sulla on paska ryhti istuessa
Ite varmaa jättäisin käyttämättä ekan päivän jälkeen jtp

Oispa noitatyty jolle vois tehdä noin

eurooppaan?

väittäsin et kyl et tiiä yhtään mistä puhut

Ihan sama. Herra suur-savikukko voisi kyllä ottaa mailleen asumaan kaikki Euroopan Mufasat.

>stk ei vieläkään söpöä ansaydeä

hetkinen eikai tuo ole oikea juttu?

Puol lähi-itäähän on jo käytännössä sellaisessa kunnossa että riittää että tulee paikalle sopivalla kalustolla ja sanoo että tää on nyt mun.

On on mutta muista tuoda omat liukasteet ja kondomit.

Niin ja se on sit lautapelinyymi jolla oli se raiskausfetissi. Tunnistat siitä että vilkuilee sua ujosti ja kattoo sen jälkeen maahan

>liukasteet ja kondomit
Ei kait semmoisia mämmimiitissä? Kaikki on valmistelleet peppunsa mukavan liukkaaksi etukäteen.

Miksi kaikki virolaiset ymmärtää suomea mutta suomalaiset ei yleensä ymmärrä viroa?

totta töriset

Koska virolaiset katsoi vuosikymmeniä Suomen tv-kanavia.

>jenkkilässä käytetty tuholaismyrkky valuu vesistöihin ja muuttaa sammakoita homoiksi
oc apu tee tästä aiheesta apustaja

Suuta kuivaa.

söin purkillisen oliiveja lol

Onks nyymit sellaisia MGTOW-miehiä?

Sunnuntaisessa miitissä kaikkien pitää istua toisten sylissä kun torstaisessa miitissä väitellään elokuvan metateemoista armottomassa humalassa ja heitellään popkornia normojen ja 3D huorien niskaan.

Niin ja joukkotappelu elokuvan lopuksi salissa.

joo en oo ikinä seurustellut

Mikä kaupunki on /mämmein/ ?

vitun typerää paskaa, hävettää noiden puolesta

Ihan oikea. Tytynyymi on tulossa, ja ryhmässä ajateltiin sitä sitten panna.

Mietin epäironisesti että pitäiskö ostaa mämmiä ekaa kertaa ikinä ja syödä ekaa kertaa vuosikausiin mutta sellainen yhden annoksen törppö maksoi melkein kaksi euroa niin en jaksanut ja ostinkin kaljaa.

K U O P I O
U
O
P
I
O

En ole ikinä syönyt mämmiä enkä koskaan saanut pillua. En luule että korrelaatiota.

>mutta sellainen yhden annoksen törppö maksoi melkein kaksi euroa niin en jaksanut ja ostinkin kaljaa.
Juuh, se 700g loota pakkasesta on itseasiassa vaan joku 20snt kalliimpi (siltikin alle 2€) kuin se 100g rasia kylmäkaapista, ainakin näin tossa Salessa missä asioin.

En voisi olla, en ole päässyt kieltäytymään kun eivät ole yrittäneet lähennellä. Kunnioitettavaa sinänsä päättää haistattaa vitut naisille, mut mä haluan paijata sellaista, vaikka ne muuten onkin sisältä hirviöitä.

Ei MGTOW estä naisten panemista, mitä vittua nyt taas.

tämä, lähinnä ajatus on ettei niiden kanssa mennä naimisin tai hankita lapsia koska sit tulee selkään ja pahasti

Söin juuri litran jäätelöä.

Eli painoa tuon aterian jälkeen 111kg...

Miten aloitan laihtumisen? Olenko läski?

Yks hyvä askel on olla syömättä litraa jäätelöä.

olet lihava ellet ole lähes 2m pitkä

laihtumen riippuu siitä mitä syöt ja miten paljon, herkut jätetään kerran viikossa "karkkipäivään" ja annos koot alas, ei mässätä jos ei ole nälkä jne

oon syönyt tänään noin 600 kaloria ja painan 71 kiloa

aattelin syödä yöllä vielä tuollaiset 400 grammaa pihviä ja ehkä maitorahkaa joka nostaakin kalorit jo 1200:aan

Tjenare lillebror!

Varmaan olisin, ellen olisi tavannut nykyistä tytyä.

Tätä yhtä lukuunottamatta, mua ei oo kiinnostanut parisuhde yhdenkään naisen kanssa. Standardit on mulla niin korkeat (lähinnä luonteen ja mielipiteiden suhteen, ei juurikaan ulkonäön), että sietäisin varmaan yhtä naista kymmenessä tuhannessa. Noilla mahdollisuuksilla olisi aika turha mitään elämänkumppania lähteä hakemaan, eikä se parisuhde mua niin paljoa muutenkaan houkuta, niin en olisi edes yrittänyt.