NEDERDRAAD FLIKKERS

NEDERDRAAD FLIKKERS
waarom zijn jullie nog wakker?

Paniek studie man. Jij?

Ik voel me gewoon kanker. heb een jointje nodig maar is een beetje lastig om 4:23

Niks op voorraad en niemand meer wakker?

heb hash, vloeitje en tips maar het vullende ingredient tabak is er niet bij helaas.
het beste wat ik kan proberen is om te zoeken naar iemand op straat en dan hopen dat ie een peukje voor me heeft, maar dat wordt hem denk ik niet.

Hmm ben geen kenner op het gebied van blowen. Maar geldt het voor hasj niet dat als het brand en rookt je er lekker op gaat?

ja maar ik wil het in een jointje dan kan ik rustig buiten zitten, en niet als een of andere junk uit een aluminium folie kommetje iets roken.. ik denk dat ik maar wakker blijf tot de winkel open gaat, zit niks anders op godverdomme

Begrijpelijk. Ik blow zelf niet dus kan niet meepraten over je probleem. Doe genoeg andere zooi, mede een reden waarom ik nog wakker ben

pillen?

Onder andere. Maar pillen op t moment ja

watvoor? gebruik je ze voor studeren?

Nog een beetje een nakick van gisternacht dus kan nou niet pitten ook

XTC. Paarse thunderdomes heb ik op t moment. Ik gebruik ze niet voor de studie nee maar dat ik er nog wakker van ben heeft nou een beetje een voordeel

hahah heb zelf nooit hard drugs geprobeerd, heb alleen wel een hoop gele ikea potloden liggen die ik weg wil

Hmm als je het ooit nog van plan bent zou ik ze bewaren. Heerlijk voor op een feestje waar je helemaal in de muziek kan opgaan met een paar vrienden. Ikea potloodjes zijn wel goeie opzich en makkelijk breekbaar

nee ik bedoel veel meer dan een paar, dus bewaren is niet zo handig / slim

Hmm deal je en zo ja heb je nog andere troep naast pillen?

dealde, maar ben tegenwoordig full time aan het werk. ik verkoop het nog wel maar niet zo actief mee bezig, heb binnenkort wiet maar that's it

Game marathon, zeikerd.

wat speel je

Hmm, hoeveel heb je ongeveer? En welke omgeving/provincie

amsterdam, heb er nog 58 liggen kan in princiepe wel meer halen maar weet niet of ik dat ga doen

Hoeveel mg waren die ook alweer? Ik haal tegenwoordig alles door elkaar. En voor hoeveel zou je ze dan kwijt willen? Mocht er enige vorm van interesse zijn

Alles. Killing floor 2, ark, arma 3, nioh, city skylines, gta online enz

Nu pitten en dan morgen weer verder.

Have fun rest vd nacht, I'm off

i cant tell if this is some kinda dutch or just autistic speech

Bit of both

Ik heb ze ooit laten testen bij zo'n gratis drugs test plek, ze zeiden iets van 180 mg. iedereen die ooit van me heeft gehaald zegt altijd dat ze kkr lekker op gingen dus ik geloof wel dat het goed is. €5 per stuk

jij ook pik

kanker op

Voor 70-100 mg meer was ik er wel voor heen en weer gereden voor je. Beetje ver vanuit Zeeland. Hier heb ik 220mg voor 2 tot 3 eu per stuk. Hoger is vrij lastig aan te komen hier

moet je wel vertellen dat elke dealer zn mg omhoog drijft, als je beetje artikelen opzoekt erover dan zie je dat wel. elke dealer die ik ken doet het

Jaaa dat had ik al door hoor. Mij is ook 240-250 belooft, maar het waren nieuwe pillen dus heb ze eerst even laten testen in Eindhoven.