Sverigestormen - Grattisupplagan

Hell seger!

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/vetenskap/darfor-ska-du-inte-skuldbelagga-manniskor-med-overvikt
youtube.com/watch?v=pyjZmvH2Xk0
youtube.com/watch?v=cVaTc15plVs
twitter.com/SFWRedditVideos

tar nog livet av mig om jag inte kommer in på utbildningen

>Lägger mig när ni tråd startar (fan ta den evige städaren)
>vaknar upp till en helt ny tråd
Grod morgon

>får mejl om mina ansökningar efter kurser på komvux
>Japanska 1: Prioriterad
>Grafisk illustration i vektorgrafik: Inte behörig
Vad menade de med detta?
"Prioriterad" antar betyder man är så gott som intagen men beslutet är inte slutfört ännu, men hur fan fick man avslag från vad jag gissar är en grundläggande kurs?

Nu är det såhär att jag har gått omkring och undrat en sak ett tag och det är, vad för typ av killar tycker Misaka om?

Stora killar

många som söker till fotogafribaserade kurser

är du inte invandrare eller tjej så är du körd

Du glömde säga att han tog droger och var jude, Schlomo

Du inser att du kommer växa ur din 2d fas va? Då har du lärt dig japanska av ingen anledning.

vifif VoDKa ;___;

Att vara obehörig har inget med hur många som söker att göra dock.
Döda dig själv. Japan har tonvis med konst (mycket mer än Sverige) och att lära sig något är alltid av godo.

Den jag får upp när jag söker Grafisk illustration i vektorgrafik kräver Grafisk kommunikation A.

>tecknade flickor som fnittrar och tentakelporr är konst

> (mycket mer än Sverige)
Har de verkligen det dock?

>vara stolt över sin ignorans
Avsluta ditt liv Sven-Benke.

Huh... Really makes you think.

Den är inte fotografibaserad, såvida inte din definition av "fotografi" är så bred att man skulle kunna inkludera dataspelsutveckling i den.
Den handlar ju specifikt om grafisk formgivning. Skulle förstå om massa människor vill plugga det, men jag förstår inte varför jag skulle "sakna behörighet" istället för att bara bli ej intagen.

>Du inser att du kommer växa ur din 2d fas va?
Om du säger det så. För 2D är det enda japanska intresset jag har, eller hur?
>Då har du lärt dig japanska av ingen anledning.
Sen när är det något dåligt att kunna flera språk? Även om jag av någon udda anledning plötsligt tappar allt intresse i 2D och japan kan man ju använda sina språkkunskaper för att översätta saker. Japanska är ju ett satans svårt språk. Det kanske inte har lika mycket användning inom affärsvärlden som kinesiska eller spanska, men det är ändå alltid bra att ha.

Det kanske förklarar saken. Satans. Får väl se om jag fortfarande kan ansöka om den då.

Sweden was never strong

Källa på det?

atleast we tried back then

>ryssjävel
Stick från Finland omedelbart

Misaka gillar "små" killar, men han är rätt kort, 177 eller 178.
Så han slutade gilla killar och nu gillar endast tjejer.

Jag har fått ta del av hans plan

Without Russia we'd probably speak Swedish, I'm thankful that they intervened before you managed to genocide us entirely.

Avsluta dig själv horunge.

Arbetsförmedlingen vill att jag ska börja utbildning.
Sa åt dom att jag inte klarar sånt, jo det gör du...
Min handläggare bad mig ta med mina betyg.
>Flesta ämnen - Icke Godkänt
>Gymnastik - Ej Närvarande
Handläggaren ansikte gick från normalt till förvånad till tjurig på 2 sekunder.
Hon hade massa info om olika skolor och utbildningar på bordet, rörde dom inte ens.
Hon avslutade mötet nästan direkt.
Hehe. Att ens egen dumhet kan vara så kul ibland.
Ser ut som min tid som NEET fortsätter.

why if it isnt the KANG

>colonisation was terrible

kan inte hon dra in ditt bidrag?

Bra jobbat kamrat!
Låt inte (((dem))) styra dig och ditt liv!

...

>kan inte hon dra in ditt bidrag?
För vad? För att jag inte klarade grundskolan? Kek nej.

>om man inte är en finsk SJW är man SDjuden

Nja, snarare om man bråkar med brödrafolk så är man en landsförrädare dvs babbe.

Man får väl bidrag tills man antingen får jobb eller blir tvingad på praktik

En 3Dpaj med sto ru sitter framför mig just nu.
Udda siffra: tafsa
Jämn siffra: låt bli att tafsa
Fina siffror: gå fram och BRAAAAAPP i hennes ansikte

>ryssar i Finland är brödrafolk
Döda dig själv

Finns det inte daglig verksamhet för sådana som dig? Man får vika papper, lyssna på musik och gå på promenader med de andra som jobbar där.

Det är inte en ryss, det är en finskjäkel som gycklar för att få fler bilder på landsförrädare som hatar på "Finland".
Han har gjort det flera gånger, dds mdongo.

Häng dig

>mdongo
Hur fan visste han?!

>mdongo blev sur

lmao

svt.se/nyheter/vetenskap/darfor-ska-du-inte-skuldbelagga-manniskor-med-overvikt
Det är fan parodi

kompis... mdongo är han ovanför dig

>Man får väl bidrag tills man antingen får jobb eller blir tvingad på praktik
Detta. Efter Fas 3 skrotades så är utbildning, praktik eller jobb det som gäller.
>utbildning kan dom glömma för mig
>praktik har dom testat, blev utsparkad från firman jag var hos
>jobb, ja hehe med mina betyg och "kunskaper"?
Tredje handläggaren på AF med nu på 5 månader kek.

Du menar Fas 3 och så kallad jobb"träning"?
Nä Fas 3 är skrotat av regeringen och det andra har dom redan testat flera gånger.

Och så sägs det att invandrarna är parasiterna

Avsluta ditt liv Axel. Att det finns wtpack gör inte massimport av bidragsparasiter och kriminella något bra.

>Finnar
>brödrafolk
Häng dig conny

Tog mig en månad sen blev jag skickad till nåt privat utbildningsställe där man satt 4 timmar om dagen och lärde sig söka jobb och skit. Enklare att bara skaffa ett jobb

Bor du i liten stad?

om jämna brevar du bild

Varför är babbar större än svennar?

har jobberbjudande om 150kr/h men det är 7-16 vilket jag inte orkar så ska jag tacka nej?

varför måste alla jobb vara heltid och börja på morgonen

mdongo, divi och libanon på bilden

Vad för jobb?

>rasisterna i tråden när det är st sv som skyddar Sverige så de kan sova tryggt

Vänta med det tills du slitit häcken av dig, tagit examen och ändå inte får något jobb.

Samma här, skickas runt mellan olika handläggare. Ingen vill ha med mig att göra.
Får prata med kurator, hon säger att jag är fast i limbo när det kommer till arbete och utbildning.
Så ska påbörja utredning för min Asperger och adhd istället. Beräknad tid 4 år.
Målet är sjukskrivning/förtidspension.

för de vill inte behöva anställa fler än nödvändigt?

lager

Inte så farligt.
Du kan ju köra distansutbildning om du vill förbättra dig själv eller öppna nya möjligheter.

>Bor du i liten stad?
Nä storstad.
>utbildningsställe där man satt 4 timmar om dagen och lärde sig söka jobb och skit.
Gjort allt sånt redan. Blivit kickad eller avslutat allt.
Inte fan fick man jobb för det.

"Men hallå min pappa/mamma/mormor är så tjock och jag är rädd att de ska dö, ska jag bara sitta och titta på och inte säga nåt?" Ja precis så ska du göra. Du ska sätta dig ner, möjligtvis meditera en stund om det är svårt att hålla klaffen, och inte säga ett endaste jävla ord om hur orolig du är över deras vikt eller liv. Andas in. Andas ut. Och håll käften.

För vet du? Det enda du kommer åstadkomma är att din kära eller nära MÅR DÅLIGT. Inget annat. Hen kommer inte börja banta. (eller det kanske hen gö, förmodligen inte, och hen kommer misslyckas och må ännu sämre) Hen kommer inte gå ner i vikt. Hen kommer inte göra några förändringar alls. Hen kommer bara må dåligt. Hen kommer bara att känna ångest och självhat (som hen förmodligen gör ändå men som förvärras av andras jävla tjat och gnat) och oro för dig och din upplevelse. Och det är så jävla egocentriskt.

Om du bryr dig om din nära eller kära så ser du till att hen mår bra och trivs i sig själv, med ditt sällskap, med livet. Oavsett storlek. Det har inget att göra med att man vill att personen ska ''vara kvar i livet', utan det handlar om att man med sitt jävla tjat bryter ner andra. Och detta drabbar oss alla. Det drabbar mig. Det drabbar alla tjocka jag känner som har familjemedlemmar som med sin jävla välvilja ger oss ångest och självhat för att "de vill ha oss kvar i livet". Mmm jag betvivlar inte på att de vill just det, men de får sätta sina egna jävla känslor och sidan och faktiskt tänka på den person de utsätter för sin egna ångest och vad detta har för konsekvenser.

Jag är så jävla trött på att må dåligt för att nån annan är orolig över nåt som jag inte kan förändra.

Skriv dagbok, gå till en terapeut, ring en kompis och prata ut och för FAN HÅLL KÄFTEN.

>73829127
Stick

>kickad från att söka jobb
du hvad?

Mm så är det. Jag med. Dubbla högskoleexamina med superbetyg men så socialt efterbliven att jag nog inte passar in någonstans.

Varför gycklar du när de andra anons har problem i huvudet?

eller hur

>rejs mot botten
Lägg av din patetiska jävel

>kickad från att söka jobb
>du hvad?
Den lilla firman/gruppen/bolaget (vad fan man ska kalla det) som lärde folk skriva CV och hur man når ut till företag kasta ut mig.
Antagligen för att jag kan vara extremt trög och har brutalt temperament.
Tål inte människor.

påminnelse om att alla nära relationer är sexuella

JAG VILL BÖRJA LÄSA GENUSSTUDIER NUUU KVÄÄÄÄÄ

Gycklar inte. Jag passar bokstavligen inte in på något av ställena jag varit på. Borde flytta ut i en enskild stuga och bli eremit så jag inte är i vägen för folk längre.

dampunge xd

>73829199
Döda dig själv SNSD, din vidriga pedofil

besök tumblr

Är det 7-16 måndag till fredag? Lagerjobb brukar väl innebära kvällar och helger?

Ta det och se om du trivs, du kan alltid säga upp dig. Du har inga skyldigheter till din arbetsgivare.

Om jag blir tvingad till sånt så tar jag nog livet av mig

påminnelse att inte ha sex utanför nära relationer

youtube.com/watch?v=pyjZmvH2Xk0

Men jag vill knulla uppsalaanon. Han är super söt *~*

vill läsa ""riktig"" genusvetenskap, inte jagjagvetenskap på twitter och tumblr

jag misstänker(och hoppas) att den ""riktiga"" utbildningen är mer baserad på statistik jämfört med twitter och tumblrfeministerna som bara går ut på smutskastning och stämplar.

se mitt brev

>73829243
mm strax

bli hans trogna pv då

>Lagerjobb brukar väl innebära kvällar och helger
???

Det var en idiotsäker plan. Jeg var på en mystisk ställe. Och hade på mig min monsterdräkt.
Om det inte hade varit för de dumma ungdomarna...

Men han har ju en ;-;

>vill läsa ""riktig"" genusvetenskap, inte jagjagvetenskap på twitter och tumblr
men lägg av, vet du inte vad det går ut på öht?

Detta måste vara ett gyckel

...

Många lager stänger kl 17 för att slippa betala kväll- och nattlön

Terminaler har ju öppet 24/7

jag vet vad det går ut på osv, men vill veta ifall de har några riktiga argument för sina teorier eller om det bara är vanföreställningar

haha aa

då är det ju inte så mycket du kan göra

Var kan man köpa en monsterdräkt?

Frågar åt en ovän.

Därför diagnos är räddare i nöden för oss NEET.
Min asperger och adhd är guld värt.
Man kan bli "tvingad" till saker men efter en dag eller två kan man säga att det inte funkar.
Finns inte ett skit nån kan göra åt saken.
Det märker man när AF börjar säga "snälla kan du inte testa" istället för "Du ska dit och testa"
Ett rungande nej och sen drar man upp läkarintygen så kan man gå hem och NEET'a sen.

>jag misstänker(och hoppas) att den ""riktiga"" utbildningen är mer baserad på statistik
haha mm

youtube.com/watch?v=cVaTc15plVs
Kan tillägga att (((SVT))) tackan nej till att visa denna i Sverige. Får verkligen mina geniknölar att gå varma

det är bara vanföreställningar

vanstörda vanföreställningar

J-Jo, ska försöka sno honom från hans pv!

Men om man har haft jobb är man körd ändå, eller hur?

jag vet, har lyssnat på aron flam favä

men om det är en utbildning som så många söker så måste det finnas lärare som tror på det, dem måste ha utvecklat och fört en tes länge som inte punkterats såpass hårt att det fortfarande går att undervisa i det. så om jag går den här kursen kan jag antingen se deras faktiska argument istället för stormlesbiska idioter som sprutar ut bokstavligen bajs