/NEDERDRAAD/

Prinsengracht editie

youtube.com/watch?v=nxBk1M8JDCA

welkom: Gast wiet lmke

Other urls found in this thread:

funda.nl/koop/amsterdam/straat-prinsengracht/5 kamers/
youtube.com/watch?v=3vmxaVVZ9SE
youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI
onseindhoven.nl/nl/1-home/51-matchfixing-marcel-heeft-spijt-mijn-dochters-hebben-er-last-van
twitter.com/SFWRedditImages

>dvw net gevaped

Hier.
Linux is liefde en leven.

funda.nl/koop/amsterdam/straat-prinsengracht/5 kamers/

Waarom hebben we dit nog niet gekocht?

We kunnen hier met gemak met de hele nederdraad wonen.

>invoordat randstad

when is kings day

ik HAAT blanken

>randstad

Fuckoff filthy beer bellied tattooed redhead!

mag ik er ook komen wonen?

that house in that location seems kind of cheap.

t. london

Natuurlijk. Wel gewoon samen de lasten dragen.

Die maandlasten! Zijn ze gek geworden in de Randstad?

Don't forget that the actual building it's in is from the 17th century and was never even build for people to live in. But was made to store spices for trade.

Yet we still don't break those old shitty buildings down and replace them with actual proper living spaces. You know the nation is fucked when the wealthiest of people live in "houses" not even considered livable in the 17th century.

>Een neparabier, verscheidene minderjarige maagden, een transgender, 2 homo's die de hele tijd berichtjes ophangen in het huis om het over hun seksualiteit te hebben, die ene aandachtstrekkende meid met hiv, nog 39 andere kerels en Baarn.

Ja dat gaat hem niet worden.

Wie /polka/ hier?

youtube.com/watch?v=3vmxaVVZ9SE

Jongens ik weet niet wat de beste manier van leven is.

>Hard werken en veel sparen, kk rijk worden zodat je later niet/minder hoeft te werken
>Ergens in een boerderij in het midden van niets wonen. Eenvoudig leven en een lange baard en een tuin groeien
>Hard werken en lekker veel geld uitgeven. M.u.v. een paar duizend euro voor de zekerheid niets sparen. Lekker veel zuipen en uit eten.

Leg me uit wat de beste manier van leven is, en waarom?

Is imke de hiv girl?

ik ben terug van de ap
het was nog steeds druk
en dat na achten!
gekte!

Ligt aan jezelf.

Ik ga vanavond dakloos worden.

>Yet we still don't break those old shitty buildings down and replace them with actual proper living spaces.
Look at how aesthetic Amsterdam or Utrecht are compared to Rotterdam or Eindhoven. (Not an argument.)

>uitgaan
kknormaaltje

Paal foto van bootschappen.

Ik rook wiet omdat ik een drukke baan heb. Ik werk in de bouw en maak 50 uur per week. De wekker gaat elke dag om vijf uur af en om zes uur ben ik op mijn werk. Als ik dan klaar ben met werken rook ik graag een jointje. Voor mij is het een dagelijks ritueel, even naar de coffeeshop en daarna naar huis om te eten. Na het werk wat ik doe moet je gewoon ontspannen en blowen helpt daarbij. Op donderdagen en vrijdagen heb ik altijd last van mijn rug. Ik ben ervan overtuigd dat het roken van wiet helpt tegen de pijn.

Dit vraagt om een groentekst

Ik moet m'n moeder huis uit ik logeerde hier een tijdje nadat m'n voormalige beneden buurman mij weg geterroriseert had. Maar nu ben ik hier niet meer welkom dus wordt ik vanavond dakloos. Ik denk dat ik naar een weiland ga en mezelf een overdosis geef van m'n antidepressiva.

Dit is letterlijk wat mijn ouders hebben gedaan. Ze wonen nu ergens in de bijbelgordel naast een kerk met circa 2000 zitplaatsen die bijna altijd vol zit.

Allemaal leuk en aardig. Maar ik wil centjes zien als ze onder de grond zitten.

Je kunt ook sporten.

>Ergens in een boerderij in het midden van niets wonen. Eenvoudig leven en een lange baard en een tuin groeien
Mij leven. En ben heel blij met mijn familiebedrijf. Mijn ma en pa en de lieve hond zijn er altijd. Mijn thuis. Mijn alles.

Welke van de drie opties? Het zijn drie verschillende levenspaden.

It does. It's an anti-inflammatory.
Keep it lit pham (OK emoji)

Hier zit nog een verhaal aan vooraf, maar voor je malle dingen besluit te doen, het leger des heils heeft volgens mij nog wel slaapplaatsen in absolute nood.

ik heb het al weggestopt en deels opgegeten!
2 frikandelbroodjes (de laatste! jazeker)
blikjes drinken:
4 pepsi max
2 fanta zero
2 cola cherry zero
overige:
1 finse tandpasta

Geen tijd voor ik werk 50 uur

Paal foto van hond.

>2 frikandelbroodjes (de laatste! jazeker)
Die zijn in de aanbieding :D

>4 pepsi max
Hallo 77IQ.

Als je een wietje kan roken en in deze draad kan palen kun je ook sporten.

sporten is vermoeiend en vermoeidheid is stom

Oh dat had ik niet door. Ze hebben alle 3 gedaan in die volgorde.

>Hele leven gespaard tot ~40-50
>Naar de bijbelgordel vertrokken
>Geven alles uit aan onzin hobbies zoals paardrijden/boerderij opzetten 3x op vakantie per jaar.

Ondertussen geven ze natuurlijk gewoon MIJN geld uit wat ik normaal zou horen te krijgen.

Wat moet het leger des huis met m'n kanker lichaam? Nee ik ben iedereen tot last. Ik kan er maar beter een einde aan maken.

Nee, sporten maakt je hoofd juist leeg. Net als wietjes.

>Die zijn in de aanbieding :D
lekker geld bespaard!
>Hallo 77IQ.
wat in hemelsnaam zou je ooit hiermee bedoelen kunnen?

Ik weet niet hoe erg het met jou is maar het leger des heils heeft vast nog wel wat erger gezien.

Maar doe iig je verhaal, mocht je dat willen. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is.

Only tourists seem to think that. To me it looks like outdated crap compared to Rotterdam technological skyscrapers.

ikke
youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI

>wat in hemelsnaam zou je ooit hiermee bedoelen kunnen?
>>>/dedeur/

Ik paal in deze draad één uurtje per week
Ondertussen zit ik in bad

Moet ik daar zeker een heel verhaal ophangen over m'n benden buurman? En m'n moeder die me liever kwijt dan rijk is??

ewa drerries

Paal foto van bad.

Het mag, hoeft niet. Soms kan het helpen je verhaal te doen, soms niet. Mocht het je ervan verhelpen om vanavond je medicijnenkast leeg te trekken dan lees ik het graag. Mocht je het nog depressiever maken doe het dan ajb niet.

>dvw ik later 2 huizen erf en een dikke mercedes amg

>50 uur werken
>geen tijd

Neger, 50 uur is een korte werkweek.
Probeer maar eens 7 dagen te werken in een week. Ongeveer 60-70 uur.

En nog heb ik tijd om dingen te doen. Zou kunnen sporten, als ik er zin in heb.

Wie van jullie is dik

Bovendien kost nachtopvang geld. En alles kost geld. Ik kan er maar beter een einde aan maken dat is tenminste nog goedkoop.

Ik sta op het punt een erfenis te ontvangen.
Als de verkoop van het huis eerlijk verdelen is het zo'n €20.000, waarmee ik mijn eigen huis kan kopen. Heb toch liever mijn oma in leven.

>Mercedes

Verkopen nu het nog kan. Niemand heeft (of wilt) meer een auto in 2030.

Ik.

Ik weeg 100kg, maar ben niet dik.

Lekker huis is dat dan. Waar staat het huis, Limburg?

Wees bescheiden teef, ga zitten.

...

Best wel dik ja, wat wil je er mee?

koek

Lelystad.
Ik krijg 1/9de.

Er valt vast wel iets te regelen maar ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar de draad kan je natuurlijk niet helpen als je het al besloten hebt te doen. 9/10 keer is een zelfmoorddreigement hier op 4kan nep, maar mocht het echt zijn, en dat vermoed ik, doe het dan niet.

Yeah but modern architecture is everywhere. You guys are pretty good at it, but it's important to preserve your heritage.
I love old buildings desu but it's preference I suppose.

Dan zie je m'n piemel

Oud vetzak hier

>dik geweest vanaf 5 tot 17 jaar oud
>ouders gaan op vakantie en ik weigerde mee te gaan
>te lui om boodschappen te doen
>Maandje alleen maar water drinken en verhongeren
>Ouders komen terug en zien een slanke man

Dit is geen miem verhaal maar een daadwerkelijke autobiografie over mijn autistische opgroeiing.

Dakloos wordt ik sowieso vanvond. Maar die zes pillen neem ik mee misschien neem ik er drie in ofzo dan ga je vast niet dood.

Kom morgen hier nog eens terug user, niemand wil dat je vanavond je laatste woorden uitblaast. Sowieso is anti-depressiva rotzooi maar dat is een verhaal voor een andere dag.

G E N K
E
N
K

Morgen heb ik vast geen internet en batterijen sap. Dus vanavond afscheid nemen van mij.

Neem een lader mee en laad je mobiel op in de bieb. Waar ze ook wifi hebben.

...

Roffa user wordt vanavond dakloos.

Ik heb ook wel eens wat donkere momenten gezien, die van mij waren anders en de context is van jou ruiger op andere manieren. Maar vaak zijn er meer mogelijkheden dan je denkt, sterkte iig.

onseindhoven.nl/nl/1-home/51-matchfixing-marcel-heeft-spijt-mijn-dochters-hebben-er-last-van
MATCHFIXING MARCELLLLL

Tunnocks teacakes desu

Lader+bieb.

Iedere dakloze heeft een smartphone. Ben zelf ook 2 maanden dakloos geweest.

Vraag uitkering aan en soliciteer bij uitzendbureaus dit kan je meestal weer op been helpen.

Nee, negerzoenen/negertetten.

Bedankt user. Dat je mij een hart onder de riem steekt.

Ik schaam me kapot man om zometeen dakloos te zijn maar ja wat moet dat moet.

ik HAAT tattas

Van 30mg antidepressiva ga je echt niet dood hoor.

Jezelf loskoppelen van de situatie. Goed nadenken welke stappen je moet ondernemen om het recht te trekken.

Ligt het aan mij of klopt het dat koningsdag veel minder populair is dan koninginnendag?

Er zijn zelfs pillen van 40mg ik heb 5mg.

Er valt niks te ondernemen. Daarom wil ik er ook zo snel mogelijk een einde maken om zo m'n mogelijk te lijden.

Opinion on 20p Freddos desu?

Hoe herken ik jullie irl?

Dankzij witte genocide is de feestdag minder populair.

Maar waarom ben je niet meer welkom?

Niet.

Ben nog nooit herkend door iemand hier, al ben ik voor ze langs gelopen.

Mijn moeder wilt rust. En dat kan niet ofzo als ik er ben omdat ze ziek is.

Dus ze is rustiger als jij dakloos bent?

Mijn ma schiet in de stress als mij zoiets overkomt.

Weet je dit zeker? Is het onmogelijk voor jou om te werken? (ze nemen iedereen aan bij bepaalde uitzend bureaus).

Je hebt sowieso recht op een bijstands uitkering als je een nederlandse burger bent. Dus vraag dit aan

Jullie tatta's zijn kkraar oetz

Ik moet richting Berkel en Rodenrijs lopen daar is veel weiland. Ik moet weg uit dit stedelijk gebied. Ik schaam me om hier dakloos te zijn.

Kijk in een groep mensen. Zoek de grootste normaaltje die er te zien is. Dat ben ik.

Onironisch doorgegeven aan de politie.
Zoek hulp.