/mämmi/

Hullua avaruuskakkaa-painos

Other urls found in this thread:

waitbutwhy.com/2017/04/neuralink.html
twitter.com/SFWRedditGifs

...

Ilona

En pyytänyt tätä painosta.

kokoerot saavat kullini sykkimään, oih mitä dominointia

oispa hullu avaruuskakka tötö

>afrikka

How do I stop playing games and do actual productive stuff?

Kokoerot ovat kivoja.

Viinaa vaan

Oispa noitaope

Get a JOB and go to WOR K

Stop slacking robbaz and finish my summer car already

I am alcoholic...
I work at nights and waste my day with games and booze. I don't feel like I am doing anything, fucking going nuts. I just browse Sup Forums swedenthread and mämmi all day fucking long.
Hasn' he already done the game?

Kuinka usein siivoatte? Ite viikottain, mutta silleen rennosti että jonain päivänä nopsasti imuroin ja toisena pyyhkäsen pölyt, ettei siihen mee kymmentä minuuttia kauempaa. Sitten kun joskus oikeen innostus (n. kerran kuukaudessa) niin siivon oikeen huolella ainakin puolet päivästä.

I dont drink, play games, go to work or browse swedenthread, I just mämmi, all day everyday

I think its fine, you are panicing for no reason

sama paitsi en koskaan innostu, esim. altaat on ihan vitun paskaset mut ei kiinnosta kun koskaan niihin tuu koskettua kummiskaan

kahden viikon välein kunnolla. pölyjä pyyhitään vähän useammin

Oisinpa kännissä, niin jaksaisin vääntää kaikesta turha paskasta täällä vaikka koko päivän.

Luen nyt kuitenkin jonkun pitkän artikkelin tästä, jonka jälkeen pelaan vähän WoWia ja sitten otan päikkärit.
waitbutwhy.com/2017/04/neuralink.html

o-okay, just feels like something else must be there for life or i am just stupid

>uskoo pyöreeseen maa"""palloon"""
lmao

What do you mean "productive stuff"?

you can go and take a look, I didnt find anything else for me, but maybe there is something for you, its all subjective

Don't know, lifting? jogging,swimming, learning stuff i don't know man, just having my retarded moment where i think stupid stuff.
i guess

Yleensä sillon jos äiti tulee käymään

Enää 3h TÖI TÄ

Ite oon täällä neljään

Oispattaa taas.

Oispattaispa, mut oon niin punapilleröity naisten suhteen etten tunne niitä kohtaan enään mitään.

Onneksi on perjantai niin on lyhyempi päivä

Onks tää taas tää jakso jossa ano kertoo alfoista ja betoista ja laumakäyttäytymisestä?

Nääh, oon paljon punapilleröitympi kuin ne.

Valista meitä.

En mä hyödy siitä mitään, hirveenä vaivaa vaan.

Juuh melkein voisin lähteä aikaisemmin koska liukuvat työajat mutta pomo on tänään poissa niin aika lepiä vaan istuskella.

Get into conspiracy theories and get enlightened.

Joo no haista vittu sit hehheh

Joo, hehheh.

Itekkin oon täällä 4-5 asti. Viinanhimo vaan kasvaa.

Huomenta

Miettikää miten homoa olisi asua tuolla ensimmäisellä pallolla

Kuka haluaa pelata tappelupelejä minu vastaan

Katoin pikkukuvasta et siinä on brock pokemonista

miksei ole tehty tappelupeli tyylistä rakastelu peliä missä häviäjä saa orgasmin?

Millos se miitti nyt olikaan?

no hyi
haluan pelata tappelu pelejä
eikö kukaan halua pelata minu vastaan?

Ylihuomenna

liian väkivaltasta, olen rakastelija, en taistelija

Jos oot koskaan kattonu Ultimate Surrender matseja kink.comista, tai siis warettanu, niin niissähän häviäjä saa kumikullia sisäänsä. Molemmat ottelijat naisia mut juuh

HALUUN KOTIIN RAIVOTTAA VIINAA JA SAMISETTEI

japsilasta löytyy aivan kaikkea

asiaan liittyen, tiedät ne penisohjaimet? mun fantasia on että tyty pelais jotain peliä sillä kun se on mun kyrvän päällä

se vaan on jotenkin hottia että mua vaan käytetään siinä ja se silti tuntuu musta hyvältä

sit kun laukean niin se aiheuttaa pelissä jonkun superiskun, ja jos se tulee väärässä kohtaa niin tyty suuttuu

tjoo mut mun pelissä se taistelu ois ihan vaan seksin harrastusta, kumpi tulee ensin, ja hahmot tietty voi olla kumpaakin sukupuolta

Pierasin nyrkkiin. Mihin vapautan pierun?

En osaa

jaa että se ohjais sitä pelihahmoa pelissä sun kyrvällä? ite oisint tos varmaan tosi hyvä kun en voi saada orkkua jos en ole itse jyystö hommis, jos nainen ratsastaa mulla niin voin pysyä kovana vaikka 4 tuntia laukeamatta

/mämmi/in

juuh, mut entäs jos se on pakko saada että voi voittaa jonkun bossin

sit se tyty joutuis kai tekemään kaikkensa nostaakseen sun kiihotusta samalla kun yrittää väistellä bossia

nyt seisoo

...

voin opetta

Laittakaa ideanne menemään jollekin putiikille, joka valmistaa noita vempeleitä.

mut eikös taistelupelit ole 90% lihasmuistia? miten siinä opettaminen auttaa? eikös ainoa tapa tulla hyväksi ole pelata 500 tuntia?

Taas menee työ päivä pelatessa GTA VC.

Lihasmuisti on pieni osa tappelupelejä, sen oppii hetkessä.
Isompi ongelma on että miten sitä lihasmuistia osaa soveltaa oikeita ihmisiä vastaan.

t. en jaksa enää sammakoida

Aina välillä kun panettaa tekee mieli ostaa tommonen ohjain ja tehdä sille pelejä

Mutta en osaa piirtää, se on nichen niche, ja ne ohjaimet on vähän kalliita ja huonoja vielä

ei pelien tekoon tarvi osata piirtää, itekkin graafikkona yleensä vaan pöllin toisten kuvia ja piirustuksia ja heitän filttereitä + manipuloin sen verran ettei tunnista enää alkuperäsestä, tosi nopeaa ja helppoa

Semmoset pitää ja (usein niin tehdään) sopia vastustajan kanssa. Mutta mulla ainakin se joka sai orkun oli voittaja.

Tarvii jos haluaa yhtään hyvän ja koherentin kokemuksen, sen huomaa heti jos on eri lähteestä paskaa

aika tyhmä sääntö. juoksisin vaan vessaan runkkaan ja voittaisin joka kerta

yleensä riittää että käyttää samoja kuvamanipulointi keinoja jokaiseen kuvaan, varsinkin matala resoluutionen grafiikka ei paljoa vaadi, kontrastit ja kirkkaudet vaan tappiin ja eiku pikselöimään valkokuvia tai maalauksia

Meinaatko sanoa ettet ole koskaan semmosta pelannut lapsuuden ystäviesi (poika) kanssa?

huutista näille kuville

en, me serkun kanssa vaan runkattiin toisiamme mut ei me tultu kun oltiin niin nuoria ja ei tajuttu mitä tehtiin

Kuulostaa kohtuu homolta

Piti herätä jo yhdeksältä mut heräsinkin vasta nyt. Eiköhän tääkin päivä ollut sitten tässä, varmaan ihan turha yrittää enää tehdä mitään hyödyllistä

Mikä siinä on, että mämmissä on niin paljon pseudonormoja?

Ette te missään töissä kuitenkaan käy, niin vittuako heräätte 8-10 aikaan aamulla.

Siis /mämmi/:hän on tyä miesten foorumi.

En tiedä mut vaikka oon ollu normaalin elämän ulkopuolella yli kuus vuotta nyt, niin mun rytmi on kutakuinkin et meen nukkuu illalla/joskus keskiyön jälkeen ja herään aamupäivällä. Joskus parina ekana vuonna saatoin valvoa aamuun asti ja nukkua alkuiltaan, mut nykyään se on normalisoitunut. Nukun kyl nykyään päikkäreitä aika paljon.

Kertokaa minulle yksi (3) syytä ostaa Persona 5.

Ite postaa töistä koska teen töitä ehkä 2 tuntia päivässä

Tykkään aikaisesta rytmistä, en vaan mitenkään osaa pitää sitä yllä.

Ambatus

Noku piti käydä hakee uusi vilkun rele ja vaihtaa se ja käydä salilla ja tehä safkaa ennen kuin lähen tapaamaan kaveria mut ei tässä enää jaksa. Ja eihän se nyt oo kiva että unirytmit kusee

Tue japaniraista periteorrisuutta

Ite teen 6-7h ja 40-90% ajasta postaan /mämmi/:n

mun serkku oli aika homo kyllä, hiero mun rintaa ja yritti pussata kun nukuin (Varmaan onnistukin emt)

Kokeilin tota öitten valvomista ja se meni niin päin vittua kun meet vaikka neljältä päivältä nukkumaan nii ei vittu

Ehtii runkata enemmän ja kerrostalon asumisen äänet plus ulkona kirkuvat lapset peittää ähkinnän ja huudot.

Juuh siis kyllä mä täällä sen 8h olen paikalla mutta enhän mä nyt töihin ole tullut töitä tekemään

No hyi mikä inha homo

Tytynyymi paikal?

Mun kengät haisee tortulle. Voiko ne pistää pyykkikoneesee?

Milloin ne uudet nokiat tulee myyntiin

Juuh, ota ne pohjat sieltä sisältä eka irti. Nauhat kans tai emt

Mun neettivuosina menin yleensä nukkumaan 7-9 aikaan aamulla.
Inhosin päiviä, yöllä oli jotenkin niin turvallinen ja rauhallinen olo.

sanos muuta, se oli aika tyttömäinen kans, söpön ansan siitä ois kyllä saanut

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

>Hymyile kaupan kassalle ja sano että haluat kuitin
>Kaupan kassa jähmettyy hetkeksi, pakottaa tekohymyn irveen kasvoilleen, antaa kuitin ja heti rikottuani katsekontaktin katsoo sivulle tosi outo ilme kasvoillaan

Näin alkoi tää päivä. Ehkä olin käynyt liian monta kertaa suihkussa tai olin liian itsevarma.

Tää kyllä ois se.

Olen joskus kirjoittanut aiheesta massiivisia tekstiseiniä. Yöt nyt vain ovat jostain syystä parhautta. Tulee nykyäänkin valvottua arkisinkin 1-2 ja viikonloppuisin se 4-6, vaikka jotain töitä teeskentelenkin joskus tekeväni. Lähinnä kai nykyisin tosin valvon siksi, että Internetissä tapahtuu asioita lähinnä alkuyöstä Suomen aikaa, kun jenkit pöhisevät.

Öisin kuitenkin rentoudun ihan eri tavalla. Aamu on itselleni vittumaista aikaa, sillä aamuisin iskee jonkinlainen pakonomainen tarve saada asioita aikaan. Se on ihan ok, jos töitä pitää muutenkin tehdä, mutta vapaapäivinä se lähinnä vituttaa. Iltapäiväauringossa sen sijaan alkaa unettaa ja muutenkin on helvetin leppoisa fiilis, mikä tekee siitä varsin kivan "aamun", kun joskus kahdelta heräilee.

Öistä parhaita ovat kenties arkiyöt, sillä arkiöinä ei näy ketään misään ja kaikkialla hiljaista. Siinä koneen kelmeässä valossa istuessa tuntee harvinaista rauhaa, kun tietää ja tuntee muun yhteiskunnan nukkuvan ympärillään. Sitä on kuin olisi jonkinlainen yövartija, joka valvoo yksin muun yhteiskunnan valmistautuessa seuraavaan päivään. Öisin myös saan aikaan asioita paremmin, jos haluan tehdä jotain kiireettömästi, ja etenkin kaikki luova työ kirjoittamisesta piirtämiseen onnistuu huomattavasti helpommin.

Tuohon on olemassa ihan biologisiakin selityksiä, sillä ilmeisesti hormonitasojen vaihtelu pitkin päivää vaikuttaa siihen, mitä milloinkin tunnemme. Ymmärtääkseni öisin tai muuten vain väsyneenä ihminen on esimerkiksi alttiimpi voimakkaille tunteille, mikä edesauttaa kaiken musiikin fiilistelyä ja vastaavaa toimintaa yöaikaan. Vastaavasti olettaisin tuon väsymystilan vähentävän kynnystä tuottaa esimerkiksi asiatekstiä.

Virnuili idiootille joka halusi kuitin

Mun lähikaupan kassat on tosi symppiksiä, oon perseillyt pari kertaa humalassakin siellä mutta silti ne juttelee mukavia.

Jos se meinas aivastaa