/mämmi/
>perunamuusia
/mämmi/
>perunamuusia
Ensimmäinen Hitlerille
juuh
prrriiiyyyt prrööt
hyh prutku
Jep. Aika velhoilua saa olla et täs valtiossa yksikkökustannuksia laskemalla asiat paranee.
Väsyttää
Saksassa on teollisuusaloilla meitä korkeammat palkat ja silti Saksan vienti vetää niin et ei saatana. Joten kyll meillä on ongelmia muualla kuin palkoissa.
Kemohomo
Sitä hiukan meinasin. En jotenki nää että kustannusrakenteeseen puuttuminen ois Suomessa jotenki voittava kaava.
Vituttaa tää esiintymisjännitys ja yleinen burgerointi. Vois suorittaa sudokun.
Pelasin ekaa kertaa Ninja Gaidenin läpi
Saksan vienti vetää koska Euroopan Unionia perustaessa tuntui hyvältä idealta antaa Saksan päättää koko markkinataloudesta.
Yritin ettii mun passia, visaa ja rahoja myös tuolta sohvan alta ja ne ei ollu siellä mut siellä oli jotain eläinkameruksia. Muistutti jotain kuoriasta, ei ollu mun mielestä lude koska ne oli ihan mustia. Spottasin niitä kaks.
Repostaan tänne.
Siis siinä kikyssä se isoin virhe oli että lähdettiin tähän korporatismipelleilyyn ihan kuin Suomen talous olisi yhä kiinni siitä mikä paperimiesten palkka on. Tessien yleissitovuus vain helvettiin, palkkauksen verokiilaa pienemmäksi ja höllempi irtisanomissuoja niin johan alkaisi tapahtua.
Saksalla on se etu, että se on ainut euromaa jonka talouden kannalta euron ulkoinen arvostus on alakanttiin.
Me ollaan auttamattomasti kusessa. Etenkin kun asutuskeskuksien vuokrat on niin saatanan korkeita suhteutettuna nettotuloihin.
Noh, tuo kanssa. Mutta yhtälailla Ruotsin vienti vetää kanssa. Euro on kyllä ollut aika huono ratkaisu, koska sen takia muutama euromaa saa halvalla lainaa. Samaan aikaan Ranska ja Italia joutuvat maksamaan kovaa korkoa, vaikka ovat korkean koulutuksen teollisuusmaita.
Sekä se että sitä helvetin byrokratiaa pois kovalla kädellä. Palkallista työaikaa menee aivan liikaa turhien papereiden pyörittelyyn.
Miks afrikan neekerit neekeröi? Eiks ne vois ryhtyä sivistyneiks?
Rasisti
how do get a finnish gf?
By coming to Finland and being American. Helps if you go to student parties
>vuokrat on niin saatanan korkeita
Emt kyllä, ite maksa nykysestä kämpäst yli tonnin euroissa kokonaisuudessaan. Vastaava mesta Suomessa olis viiis-kuussataa + laskut. Toisaalta oon ihan vitun kujalla Suomen tilanteesta, lähinnä vaan kattellu kaksioita ja kolmioita muuttoa varten ennenku ostan oman talon.
Mul on ultimaattinen morkkis. Darra, lompakko viety, ja tuli perseiltyy niin vitusti et tekis mieli vaan vajoo maan alle.
>mämmimiitti on huomenna
Ai tuomitset ihmiset ihonvärin perusteella vai häh?? Ootko joku persu militaristi rasisti kapitalisti???
Aikuistu ja opi ymmärtämään.
Briteissä nyt on kamalat hinnat mut Suomi on pieni paskamaa pohjoisessa. Ja silti täällä on niin saatanan kallista sääntelyn takia.
Kerro kaikki. Missä olit, mitä tapahtui.
oo onnelline et kivekset ja munuaist o talles
Juuh, viinaa vaan. Itellä on kuva liittyy ja noita löytyy aina muutamia, vaikka oon imuroinu raivokkaasti monta kertaa viikossa viimesen pari kuukautta. Noi on kokoluokkaa vähän alle nuppineulan pää. Sit on sellasia pienempiä 1mm kokoisia, joista ei nää et mitä ne on, mut ne liikkuu kuitenkin tossa listan rajassa ja karkaa sen alle. Tota kuvassa olevaakaan ei oikeen paljaalla silmällä erota, et mitä jalkoja yms sillä on, mut työnsin kameran linssi 1cm päähän tosta niin se sit erotti.
Lueskelin kyl netistä, et jokaisessa asunnossa/talossa on määränsä ötököitä, vaikka niitä ei huomaiskaan. Joku tutkimus oli jenkeissä tehty, missä oli ollu joku 50 taloa / 550~ huonetta mukana ja niistä pelkästään joku 5 huonetta oli ötökkävapaita.
Avauduin jo tos pari aijempaa lankaa mut siis joku muija jonka tapasin ja vein kämpille jatkoille vei illan päätteeks mun lompakon kun sammuin kun se sekotteli lakkaa mun juomiin eli käytti ns. tyrmäystippoja. Passi, rahat ja visa vietiin. Kännykkä, kone ja avaimet onneks on tallel.
Voisihan ne pääkaupunkiseudun vuokrat olla pienemmät jos siellä rakennettaisiin enemmän. Mutta siinä pitäisi karsia valtion puolelta helvetin monta rakennusmääräystä ja kuntien puolelta kaavoittaa enemmän ja samalla jotenkin sopia kuka rakentaa yksiöitä kun mikään kunta ei halua sellaista rakennuskantaa joka ei houkuttele töissäkäyviä lapsiperheitä.
kallis pilu kjeh kjeh
En ole ikinä nähnytkään tuollaisia
Tällä hetkellä ne työssäkäyvät lapsiperheet muuttavat stadin kehyskuntaan omakotitaloihin. Siitä seuraa ruuhkia ja verotulojen menetystä. Eikä oo hyvä pienille kunnille et porukka käy töissä muualla mut tuhlaa rahansa Helsingin kauppoihin.
Keräsin sitten ton verran. Siinä on noin 3,20€ edestä tölkkejä ja yksi pullo.
Aika lailla joo. Funtsin et ostan jonku sijotuskämpän jota vuokraan ihan vitun kalliilla et maksaa ittensä takas parissakymmenes vuodessa, samalla hankin jonku omakotitalon ja maksan sen lainat pois. Vois yrittää hyötyäki tästä paskasta tilanteesta.
Missä päin Brittei asut?
Edinburghissa oli asuminen kans aika saatanan kallista.
Vuokrat oli suht jees mut siihen tuli päälle se suolanen council tax joka sit teki siitä kallista.
>se tunne kun ei poju-ydeä
Sit romahtaa ja oot muutaman kämpän loukussa.
>3D-huorulit huoruleita
Woah
Juuh, oon alkanu tajuu et tää ei oo meemi.
>stk poju-yde
>ja asutaan yhdessä
En itsekään ja oon koittanu ettiä et mitä helvettiä noi on olevinaan. Hyppyhäntäinen on kaikista lähin, ku niillä on ainakin samanlaiset tuntosarvet ja kokokin melkein täsmää, mut sit taas jalat on vähän poikkeavat. Tosin niitä on joku 300 eri lajiketta niin juuh
Ei noi kaiketi mitään vaarallisia ole, kun eivät oo sänkyyn tulleet ja mulla ei oo mitään puremajälkiä missään. Hengaileevat vaan tossa lattialla listan rajassa. Käyn ton alueen läpi taskulampun kanssa pari kertaa päivässä ja nitistän kaikki noi mitä nään. Pitäs varmaan ostaa raidia, mut ihmiset sanoo et ne ilmestyy takasi viikon päästä.
Oliko se semmonen kotirosvo.
Siis se on nimenomaan hyvä jollekin Kauniaisille kun kuntaan kerääntyy kovatuloisia tulo- ja kiinteistöveronmaksajia. Sisäkuntiin jää sitten nistit, eläkeläiset ja opiskelijat joista tulee nettokuluja.
Mieti miten paljon enemmän oisit samassa ajassa tienannu myymällä persettä.
oisimpa homo
Täähän se olis. Maksan parikymppia tunti.
Mahollista. Tos tilanteessa tosin sijotuskämppä maksais ittensä nollille ja oma liksa on sen verran hyvä et sil kyl maksaa asuntolainaa vittuun.
Tai sit vaan sijottelen osakkeisiin, voi olla turvallisempaa.
Etelärannikolla. Tääl on kans aika saatanasta CT.
oispa itelläkin. sais daily paijausta
Parasta on se, et se on kun paras kaveri. Se kuuntelee aina. Sit paijaus ja seksi.
Hei sain hyvän kävelylenkin niin ei oo valittamista. Eikä kukaan suostuisi ostamaan minulta persettä muutenkaan kun olen liian lyhyt, paksu ja neitsyt.
pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?
laita tilinumero niin pistän heti 1000e
Itse haluan ulkomaille, pois Suomesta heti kun saan paperit. Tosin vaikea miettiä minne kun kaikkialla tuntuu olevan kallista. Jos rahaa haluaa niin sit jenkit, Itä-Aasia tai E-Amerikka. Mut sinne lähteminen on aina sellainen seikkailu et huh huh.
>ilmeeni kun kuuntelen kännissä Virtual Boyn huminaa
Oispa lääke autismiin.
Viro on halpa. Viina on halpaa, asuminen on halpaa, netti on halpaa, kaikki on halpaa. Vituttaa kun en tajunnu tulla tänne opiskelemaan sillon joskus. Olisi helposti elänyt herroiksi niillä tupla opintolainoilla.
Paras noita
Näh, meidän perheessä opetettiin saamaan rahat ja tavarat työllä joten taidan jatkaa sillä linjalla
mää oon paras noita
Näkee ettet ole jakannut persettä. Kyllä se ihan työstä käy
Kannattaa nyt ainaki kokeilla. Briteissä en haluis asua ellei olis päälle 50 k £ liksa. Täällä ei oo samanlaisia turvaverkkoja ku suomessa ja piilokulut on ihan vitusti korkeemmat.
lopeta. en kestä enään.
näin juuri, en mie sitä tonnia ilmaseksi ajatellut antaa
mutta turha vinkua ettet saisi rahaa seksillä, mie oon heti siitä kyllä maksamassa
Meno vitun kashikoi
Mut mä en ole ikinä edes saanut. Olis varmaan vaan kivuliasta ja epämukavaa
Saa joka päivä sen oman poikkiksen kainaloon. Siinä voi söpöillä tai nukahtaa hymyillen. Tai rakastella ja sit vasta nukahtaa
Ei ne turvaverkot täällä Suomessa oikeasti kovinkaan hääppöiset ole. Eikä niitä muutenkaan kauaan ole olemassa jos valtion talous jatkuu tällaisena.
...
aion nyt lähteä langasta. toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.
Ei oo kukaan tähän mennessä vielä valittanut vaikka neitsyitä olivatkin
Olen koska poikaystävä on kotona pelkissä boksereissa ja tpaidassa, joten taidan itsekin poistua nyt.
Mähän pistän kullini noihin.
Nyt välähti, Apustaja istuu nurkassa käetettynä samalla kun Havuniemi tekee rakkautta Yuille.
Ole kiltti äläkä liitä homoiluviesteihisi kuvia vaimostani, kiitos.
MISSÄ VITUSSA NE J KUVAT
On sulla sairaat fantasiat.
t. tulppu
Me to the left
Mä pistän kullini suhun.
Muistatko ne kaikki huvittavat apustaja-kuvat jotka joku nyymi on tehnyt?
Minä olen se nyymi.
Kolmen vammaisen ryhmäseksi sessio. Uusia ideoita korkeammista olemassaolon tasoita. MAJESTEETILLISTA!
Join puoltoista litraa limua kymmenessä minuutissa.
ootko uus kola-olli?
N-no pistä.
Vittu meniskö mämmimiittiin huomenna? Mä kyl kävin kahtoo sen Kimi no na wan eilen jo toista kertaa ja se oli vieläkin ihan paska.
Et kai halua jäädä paitsi mehevästä pojupimpasta
tullle van kamerus
Haittaako jos tuon mun Yaoi-paddlen mukana?
Sanokaa jotain kattomista youtubesta tai heittäkää jotain teidän mielestä hyviä kanavia. Itse tilaillut vähän kaiken näköistä
No missä te järjestätte sen? Joka puolella vai?
LindyBeige
voisim menän masentuneena sänkkyyn pöntkttää
Fujopaskana voin sanoa että tuo vaan
Täytyy pitää silmät auki homoparien varalta.
Tää on jo tilattuna. Ihan mielenkiintoisia videoita vaikka omat mielipiteet ja näkemys siitä vähän eroaisikin. The Great War on kanssa ihan hyvä jos historiajutuista tykkää
tynymmi?!
entäs Ashens?
Oispa pellerönttönen
mä en kyllä jaksais mitään vassaria katella
Rumat ja lihavat, kertokaa, että millaista elämänne on?
Katon Die Hardia.
M-missä se miitti oikein on
miten voi pierettää näin helvetisti
helposti satoja kovaäänisiä prööttejä viimeisen muutaman tunnin aikana
prööt pruut vaan kuuluu kun perse pöristää