/Norgetråden/

Skikkelig utgave-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

8values.github.io/
dagbladet.no/nyheter/ungdomsgutter-tullet-med-orgasmelyder-sa-ble-en-av-guttene-sparket-i-hodet-pa-apen-gate-i-kristiansand/67498175
twitter.com/NSFWRedditVideo

emi ly

forst for bådåddjo

For tiggerne i Bergen

>Ser pene jenter på fb
>Alle er i forhold, forlovet eller gift med de styggeste taperne ever
Takk, Zion, for at dere ǿdela alt!

Har fått dette skiltet i catchpaen litterært seks ganger i dag. Hva er greia?

Bådåddjo mǿt opp når?

forsatt ingen jv

>dfn har ikke vært på fest på 3-4 år

>det er berre ein månad til syttande mai

Jeg har også fått det der mange ganger. Kanskje det er noe lureri på gang.

FUCK PST! Vi trenger ikke facistiske overvåkinger, ingen er kriminelle så lenge de ikke er muslimsk! TREDJE VEIEN SIEG HEIL!

...

>Kanskje det er noe lureri på gang.
Det kalles jǿder, og nei, de vil deg ikke bra. Fornekt capcha ved å skrive nigger mest mulig, for da blir det den nye sannhet, som ville vært ganske episk

nei fy fela...

Hvorfor har Henrik Ibsen sjakk-hatt og Lahlum-bok i hånda? Er Lahlum reinkarnasjonen av Ibsen?

Garantert jodene som står bak.

heng meg

>nyhomser

Å nei da, dette har nok liten eller ingen tilknytning til det utvalgte folk.

Det er de fire rullestolmennene. Norgeboo, han som filmer rullestoljenter i Oslo, sjakkanon aka rullestolmannen og Lade-mannen.

>de fire rullestolmennene

haha, fy faen... fy faen. Jeg trodde en sånn autist var nok.

>et hull midt på E18 i 110 sone
>litt senere, farlig hull på en 80 vei midt i en sving

Når skal regjeringen fikse de jævla veiene?

>Å stå imot "nasjonal" aka jǿdisk overvåkning er å være ny
Nei user, DU er ny, norge er nasjonalsosialistisk og frihetselskende, ikke redditorer fra AP

Etter valget, når AP og SP har tatt over.

nte for stamford bru

>t. Scholmberg

Fy faen nei takk

...

påminnelse at alle partiene er de samme jodeelskerne og du burde stemme blankt

Jeg har tenkt det, at det hadde vært magisk, om et norsk fotballag hadde spilt mot Chelsea i Europaligaen eller Mesterligaen, forst hjemme i Norge (0-0) og så på Stamford Brigde, der det norske laget blir fullstendig utspilt, men tidenes keeperprestasjon holder nullen, sikrer straffekonkurranse og avgjor den på egen hånd.

kva gleder de dykk til i livet?
for meg
>byrje på musikklinja
>byrje på trombone
>mora mi döyr og eg får arv og huset for meg sjölv

SLUTT å hore på Varg.

Sant. Kommer nok uansett til å stemme på Alliansen. Kan jo alltid hende at noen flere blir rodpillet hvis de får et sete i stortinget.

kjeftNdin

>byrje på musikklinja
hva faen? er du 14 år?

Du vet at det kreves sånn 50 000 stemmer for å komme over sperregrensa og få inn én fyr? Alliansen kommer garantert til å få under 1000 stemmer.

hva stemmer du på user

Jeg gleder meg til å få et A4-liv med fast jobb, eget hus, kone og barn.

>mora mi döyr og eg får arv og huset for meg sjölv
Samme her. Hun har ingen penger å arve bort, men vi har ikke et veldig godt forhold, så hadde vært godt å bli kvitt henne fåvæ. Ellers gleder jeg meg til neste år, fordi hvis jeg ikke har fått orden på livet innen da så er jeg sannsynligvis dod.

FrP.
>muh joder
Listhaug alene er grunn nok til å stemme på FrP.

gleder meg til jeg flytter ut av dette jævla landet og kommer meg litt bort

nitten minus fire
kvifor skulle du vere her om du var vaksen haha bare gå ut og få deg ei dame neger haha finst eingong depresjon haha

>dei autistskoene
ver så snill, anonsen.

du er virkelig RaAaaAndOoOm ass :D:D:D

De har i hvert fall fått en god del medieoppmerksomhet i det siste og de er jo faktisk seriose. Det er like greit å stemme Alliansen når alternativet er å stemme blankt.

>det er femtenåringer i tråden
Kom deg ut, det er en aldersgrense her for en grunn.

Bildet er ikke perfekt for fremtidsvisjonen min, men det er det beste jeg fant.

>15 år
GJOR DEG SELV EN TJENESTE OG FORLAT MENS DU KAN.

Det er sant, men jeg ville ikke hatt for hoye forhåpninger. Til sammenligning har Rodt sånn 47 000 stemmer og SV over 100 000 stemmer hvert valg. Dette er partier som er med på TV-debattene og alt. Å få inn noen på tinget er et hårete mål fåvæ.

Pröyve fortelja meg nokkje, eg höyre ikkje

eg höyre ikkje på dessa bårno

l-l-l-löype av höygvegen på eit oppdrag
eg seir gröna ljos, bomma, utelpasso, röykje kannabis THC lykkje, eg e ein kjeiltring, du ein forfalskneng

Jeg tror jeg faktisk endelig har blitt klar til å forlate tråden. Her er det ingenting å hente mer, og 15-åringen tror jeg får være siste dråpen.
Onsk meg lykke til.

Eneste grunnen for at jeg kommer til å stemme på de er nettopp for å få temaer opp til debatt. Men det hadde jo vært litt kult med en regjering med Alliansen med.

>amerikanere
>sverigeanon
>15 åringer
>nazister
>homser

tror det er over og ut for meg

har ingen andre venner for tida
blei sjukt sjalu då eg blei utvist frå naturfagtimen og resten av klassa fekk vere med den deilige pappalæraren, men no har eg vekst frå det, men er for sjenert til å seie hei til dei i klassa og eg berrre sit for meg sjölv fåvæ. denne tråden har vore min einaste möteplass, og de er mine einaste vennar, anna enn dei tre i orkesteret som eg er la med i pausa

God helg!

Du kan i hvert fall oppfore deg. Det skal du ha. Men seriost, skaff deg venner mens du kan.

Du er veldig sær, men plager forsåvidt ingen, og er ikke mer irriterende enn Norgeboo et al. Du kan få bli fåvæ.

liker henne jeg også

>leser meg opp på Sup Forums-pass
>neste brev krever ikke mindre enn 8 catchpaer for jeg får poste

>han bruker ikke klassisk captcha
du trenger bare å taste noe dumt som "terrace acadian" så kommer du gjennom hver gang.

góða nótt

Sov godt, kompis

*blokkerer veien din*

*penetrerer meg gjennom*

*trekker fram sverdet*

Å klikke koster mindre energi enn å taste fåvæ. Jeg har store fingre og bommer på taster hele tiden. Når jeg klikker bruker jeg mye mindre tid, bortsett fra når jeg får 10 catchpaer på rad.

På en skala fra et 1 til 10 hvor meget odelægger dette billede dine dromme? Eller er du ham på billedet?

*teleporter bak deg*
*klapser deg på rumpa*
Kan'ke stoppe far i huset... jenta mi...
hehe..
*dropper visittkortet mitt*
bare å ringe hvis du foler deg ensom... baby...
*retter på slipset*
*går min vei*

Jaha, så det er dette fjesbok jenter brever..

>Eller er du ham på billedet?
Nå tror jeg du ga ham et akutt tilfelle av >dfn ingen jv

Ikke spor om nudes.

hehe

Ikke drikk alkohol.

hva heter den app'en?

Har fått det minst fem ganger og det er egentlig greit siden det bare er én rute å trykke på. Bare synd at 90% av alle kaptsjaer er sånn drit hvor du må lose flere eller trykke helt til alle de relaterte bildene er borte.

kva er 《nudes》?

Ikke spis potetgull.

>eller trykke helt til alle de relaterte bildene er borte.
Hater den, spesielt hvis det tar tid at bildene forsvinner. Ellers hater jeg fjell, fordi det er så jævla tilfeldig hva som er bilder av "fjell". Av og til er det en ås, av og til er det et enormt veiskilt foran "fjellet", osv.

8values.github.io/

Men ja hvis noen er i Trondheim så burde vi drikke fåvæ

Ja jeg anerkjenner at det var litt homo.
Burde bli bedre til å se over teksten. Det er sant at hvis man prover så kan man skrive bra. Problemet er bare at man ikke gidder.

Fy faen gutta brev noen apu frosker jeg trenger noen mobil megmer.

>Men ja hvis noen er i Trondheim så burde vi drikke fåvæ
Jeg er i Oslo dessverre. Har sagt det for, men si ifra hvis du kommer sorover, vil jeg ta en ol (eller 10) med deg.

Her har du en frosk forresten.

Ikke bruk agnsider. Er du helt dum i hodet?

>Er du helt dum i hodet?
Har et stemplet og signert brev fra Mensa som sier at jeg er ganske dum fåvæ.

kom til aalborg, så skal jeg vise dig hvordan man drikker sig godt i hegnet for ingen penge

Fjell pleide å være grei, men de siste dagene har det blitt helt mongo, som f.eks. her. Det eneste som til nod kan kalles fjell her er nummer åtte, og som du sier er de ofte skjult bak skilt eller bakketopper.

Husker også da vi skulle trykke på smorbrod og bildene var av hamburgere.

Hvor mye fåvæ?

kaptsjaen har blitt mongo de siste dagene.
profftips: trykk på "ny" helt til du får veiskiltene du må enten lage firkant rundt eller velge alle rutene veiskiltet er delt opp i.

Kva er greia med Skam egentlig?

Fy faen, var i Danmark i fjor sommer, og det var skikkelig billig ol. Og ikke drittol som i Norge heller. Kunne kjope hele brett med ol til samme prisen som en sekspakning her hjemme.

Var familieferie med mora og sostera mi, var faktisk ganske koselig. Vi drakk oss fulle og så siste sesong av Game of Thrones sammen.

...

>statist

heng deg

120. Over gjennomsnittet for all del, men godt under grensa for å bli medlem. Har studert ved universitetet lenge, verdsetter kunnskap hoyt og snakker to fremmedspråk flytende, så hadde forventet mer fåvæ. Men men

Jeg pleide å gjore det, men noen ganger innebærer det å trykke opptil 20 ganger og da er det raskere å bare ta det man får. Det er virkelig en tap/tap-situasjon.

...

>liberalist
det frie markedet har bestemt at ideologien deres suger. hvor paradoksalt er ikke det?

Fy faen. Skjonner at det er 6, 7 og 8 de er ute etter, men det er jo for faen ikke fjell. Har ikke sett den med smorbrod, men er ikke overrasket. Vurderer nesten å kjope pass bare så jeg kan slippe unna all denne idiotien.

lyder sgu koseligt, men ja jeg stoder tit ind i nordmænd, som er meget glad for at gå i byen her i aalborg. Jeg kan godt lide at stode ind i jer, for i er altid så pisse fulde og giver nogle gange drinks ud.

dagbladet.no/nyheter/ungdomsgutter-tullet-med-orgasmelyder-sa-ble-en-av-guttene-sparket-i-hodet-pa-apen-gate-i-kristiansand/67498175

Nordmenn er PATETISKE!

>militarist

Fy faen!