Danish girl thread. Lost all i had

Danish girl thread. Lost all i had.

Kom nu brodre, kan det passe der ikke er en eneste?

...

Prioriteterne er ihvertfald i orden, flot pige.

...

Er det hende "twerk dronningen"?

...

...

Sad

Danmark er ikke Sverige.

Det er fandme ellers tæt på.

Du er satme ikke dansk hvis du mener at vi er tæt på at være Sverige. Meget kan man sige, men Sverige er dog noget når det værste man kan være.

>danish girl
>lost

Jeg er dog dansk, men jeg ser en masse farlige tendenser og en befolkningssammensætning som bliver mere og mere multikulturelt. Kig på Sverige og få et indblik i fremtiden for os..Desværre.

problemet ligger ikke i en Multikultural befolkningssammensætning den ligger i at Muslimerne ikke kan finde ud af at være her der er intet problem med fucking asians eller andre folkeslag....

Der har dog heldigvis været en meget lille indvandring de seneste år. Hvis vi så bare kunne begrænse deres avl.

Det var en pæn måde at sige det på. jeg er helt med på hvad roden til problemet er.

De er problemet, men integration tager fucking lang tid.. Du kan ikke undgå problemer i starten af denne process, det er det vi oplever nu. Men vi har det heldigvist stadigvæk nemt. Men det er bare et sporgsmål om tid for vi får storre problemer.

så fuck dog af med politik...
post nogle pokkers danske piger i rovhuller

Har du taget uddannelse i at være professionel idiot? Vi er på 3. generationsstadiet nu, hvor deres avl viser sig at være en katastrofe - okonomisk, kulturelt og ift. kriminalitet.
Intet land på kloden har knækket koden med at integrere de folkeslag. Tværtimod.

mere af hende

3 generation er jo intet sådan som de avler... 1 kvinde med 5 born er et almindeligt syn på norrebro

Hallå hallå, Svennebög här. Vill ni ha lite svart kuk? Skickar gärna över lite från Sverige. Bor i ett rätt vitt område, finns inte så mö negrer här.

Vad sägs om att vi Svenskar, Danskar och Norrmän enas en stund och avrättar alla jävla niggers? Vore rätt trevligt.

Hallöjj, puss på er danskjävlar // Svennebög

Multikultur er en tikkende bombe der venter på at sprænge. Vi skal stoppe al invandring og sende de nuværende hjem.

Dansk pige fra min skole som undskyldning for al den politik. Bare rolig, hun er over 18

Guys i har hort hvad perkerne på den der muslimske friskole har sagt om den danske kultur?