/mämmi/

Pakana -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lFqinid42NM
youtube.com/watch?v=hb3smeuWxA8&t=128s
twitter.com/NSFWRedditImage

Kannatus

eikäs pakana-painoksessa pitäis olla vaikka tapio tai ahti

Hmrmph, näyttää siltä että paikalliset kuumataskut eivät diggaile apustajaa.

Mikä vaan pakana jumala käy.

phöh

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

anna meemi suomipoika

ei jos on opintolainaa nostamatta

t: 500€ lasku kun köllöttelin viikon sairaalassa

Siis nostamatta tällä hetkellä vai koko opiskelujen aikana? Oon kyllä nostanu kaikki tän lukukauden opintolainat.

itellä oli nostamatta joku 6 tonnia niin en saanu mitään kelasta enkä sossusta
saatat ehkä saadakin sossusta jotaki

youtube.com/watch?v=lFqinid42NM

No vittu sit oon kusessa näitten laskujen kaa. Mul ei oo mitenkää varaa maksaa mun kaikkia laskuja. No ihan sama, luottotiedot menee. Toi on muuten aika järkeenkäyvää, tonko takia ne ei myöskään maksa mun sähkölaskua enää?

Älä vastaa mun tai mun vaimon pojan postauksiin enää ikinä

no jos oot ihan persaukinen niin saat niihin sairaalamaksuihin vissiin jotaki sossusta
en oo ekspertti näissä sossujutuissa

Ei ne vitun luottotiedot ny ihan ekasta maksuhuomautuksesta oo menos, vasta jos et ulosotos saa hoidettua jos oikeen muistan että sul on viä aika hyvä tovi niiden hoitoon

Tuntuu hyvältä elää aikana jossa meistä ihmisistä tulee jumalia.

kyllä kelan pitäs maksaa perustoimeentulotukea sillain että sulle jää 484€/kk käteen sairaanhoitokulujen yms jälkeen

muistan kun itekkin olin junnu ja ekaa kertaa en pystynyt vuokraa maksaan viimisenä päivänä, hirvee paniikki ja unet meni

Juuh siin on vissiin kaks vuotta aikaa, jos saan siinä ajassa töitä. Mut en sit tiiä miten toi menee kun mul on monta eri asiaa mitä en pysty maksaa.

Oon 25v junnu opis kelija jolla joku 600e velkaa.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Eli sun pitää kiristää vyötä ja saada noin 100e kuukaudes säästettyä. Ei oo vittu helppoo sullakaa

Hui kun kamalat velat :D Opiskeletko siis junnujen kans vai hä?

Eräpäivät tossa ens kuussa. Itseasiassa se onkin lähemmäs tonnia koska kela haluu periä takas 400e tukia mitkä maksoivat liikaa.
Kokoajan puhuttiin luottotietojen menettämisestä. Ne voi menettää vaikka 50e laskusta jos sitä ei koskaan maksa.

Saako muuten olla kaikki mausteet?

Oon 26v opiskelija jolla 56000€ velkaa.

Ja eräpäivän jälkeen tulee tovin muistutuksia, sitte siirtyy perintään josta sama homma, sen jälkeen pari kuukautta että menee ulosottoon jossa viä omat maksuaikansa, että sulla on tosiaan varmaan yli puoli vuotta keksiä jostain massia ennen ku sulta luottotiedot läksii

Good goy

juuh

Jaa, soitin velkaneuvontaan ja siellä ne ei sanonu mitää muuta ku et juuh, luottotiedot sulta menee mut onneks noin vähän velkaa et velat menee vaa sit sun palkasta kun työllistyt ja saat luottotiedot takas. En oo pahemmin perehtyny.

Nii-i, noin käy jos oikeesti oot niin vitun onneton ettet pysty hoitaan niitä asioita täs tulevien vitun kuukausien aikana

En varmaan pysty koska alunperin jouduinkin tähän tilanteeseen.

Goa'uldit ulos tällä sekunnilla

Varmaan onnistuis pulloja keräämällä ja vähemmällä energialla mitä käytät siittä mämmis nillittämiseen. Kela ku tuskin pistää mitään perintään vaan karhuaa ihan itte niin sulla on tosiaan puoli vitun vuotta keksiä jostain yks pitkä vitonen, jos tää tuntuu jotenki ylitsepääsemättömältä haasteelta niin suosittelen pistään jotku apustajahakemukset vetään

Juuh kyl se vähä tuntuu ku toi kaikki velka on vaan siitä et oon eläny yli rajojen, nytki tekis mieli ottaa vähä velkaa et sais viinaa. Juuh, sellast se vaa on.

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

ostin sitte niitä dumleja. on muuten hyviä

mainonnan uhri

Tytynyymi täälä :3

mainonta maistuu hyvältä

Syöttäispä Suski mulle pillereitä joiden vaikutuksista en tiedä

kalastaja menee aamulla kalaan ja tulee illalla kotiin

Norjalainen menee illalla kotiin ja tulee kalaan

Paras selkä

Pistä kuva etupuolelta.

*itkee tytyttömyyttä muille tytyttömille*

k

Mullapas on jo 4 matchia tinderissä.

Hey int, im an Erasmus student. Im housed in Kotka, what places do you recommend me to visit?

kotka on lintu

>inb4 kolme bottia ja yksi yh-äiti

France, China, Brazil, Norway, really any country that is not Finland

Mulla oli 30 lälläslää

>Erasmus

youtube.com/watch?v=hb3smeuWxA8&t=128s

NORMIEEEEEEEEES REEEEEEEEEE

kouvola

Kuopio

Kouvola
Rötsänsilta
Narva

> Putin: Korean tilanne kärjistyy
> Japani: tässä ohjeet mitä tehdä jos paras korea tykittää ohjuksia

Itäkeskus
Malmi
Kontula
Havukoski
Koivukulä
Korso
Kannelmäki
Jakomäki

kemi

Oispa domina.

Murrika, fugg ya

how do I get a finnish gf?

like us virgins on /mämmi/ would know

oon niin yksinäinen, uliuliuuu

Itsehän olen kaksineuvoinen

menes nyt baariin siitä normo

Panisko /mämmi/ mua

Juu suihkun kautta baariin ja sitten ole oma itsesi.

laittasin sut seisoon käsilläs ja kaatasin litran piimää perseeseen

en haluu pimppaa vaan keskustelua filosofiasta, animesta ja kuntoilusta. Vitsi, lokit panee ikkunan takana

PEKKA PEKKA PEKKA PEKKA PEKKA PEKKA

avasin pari viikkoa sitten tulleet kirjeet

vuokra meni näköjään perintään kun en jaksanut maksaa mutta juuh sellaista se on

LOL onnea ton kanssa

Hanki pojuyde

>en haluu pimppaa vaan keskustelua filosofiasta, animesta ja kuntoilusta

no noitahan saa jo mämmistä

>nuuska, pillu, viina ja lätkä
Puhutaanko yliopistossa mistään muusta?

Miten onnistuit

miks avasit?

Ite oon käyny koko lukuvuonna kerran koko laitoksella ja se oli tentti joten en todella osaa sanoa

Oispa.

Kui paljon kertyy pisteitä?

No syksyllä sain sen ja toisen kurssin läpi nii onhan siinä jo 9 kun se oli aika pitkä kurssi se toinen

Sano ny että teet töitä opintojen ohella?

No kesällä pitää varmaan jotain paskaduunia tehdä jos saa että olis ees jotain rahaa

keräsin rohkeuteni

halusin nähdä mitä niissä sanotaan

kek näitä normoja

>mitä hän tarkoitti tällä

Nukkumaanmenoaika, huomenna sitten aamukuudelta herätään kaikki jumppaamaan

Mitä pitäis mennä opiskelemaan? Elämässä ei oikein kiinnosta mikään muu kuin pelit, anime ja joskus kaljan juonti kavereitten kaa :^)

Pelejä, animea ja oluenpanemista

Niin ja alaikäb&

>viinaa
Ootko viinaa kokeillut?

Maunulan muumiolla (ennen muumiovaihetta) meni vuokrat suoraan sossun maksettavaksi kun ei itse osannut asioitaan.

Ei mitään, opiskelu on hirveetä stressaavaa paskaa, ei oo rahaa ja haluan tappaa itteni. Mee töihin

t. opiskelija

oon rottaillu ny puoli vuotta joten jatkan tällä linjalla.

Kannattiko?

Ei Kannatta sitoutua vuokranmaksuun.

juuh eipä ole lappuset enää eteisessä tiellä

Oisihan ne voinut siirtää avaamatta.