...
Sverigetråden - Nattupplagan
Vem dödade tråden?
Gör Sossarna bra igen
>livet kommer aldrig att bli bra igen
...
Hur kan man göra något som aldrig kan vara bra, bra?
Hur länge ska den organiserade judenheten härska över våra samhällen? När är det stopp, när kommer den vita mannen att vakna upp och kasta ut juden.
Visste ni att Norge hade explicit inskrivet i grundlagen att judar var förbjudna att komma in i landet fram till slutet på 1800-talet. Hur lyckas de alltid komma tillbaka? Juden är så lömsk.
>dkn ingen autistisk fv
klockan är två på natten och du vill på fullaste allvar trådkriga när den här tråden inte ens bryter några trådregler?
sök hjälp.
>trådkrig
Begå er själva
...
Vad lyssnar ni på?
>dkn ingen fv
ska man vinkla persiennerna ner eller upp (för att få det som mörkast)?
Om du ligger i din säng så är det väl rimligt att vinklas uppåt så att eventuellt ljus som kommer igenom strålar upp i taket snarare än ner i ögonen på dig.
Gorrilaz nya platta den ligger ute på spotify nu
gör som jag och spika fast en handduk som täcker fönstret
Ljuset sipprar in mer med persiennerna vinklade upp dock. De ska vara nedåt.
PS. Autister.
Men solen är ju uppe i himlen. Om solen strålar ner på persienn som är nervinklad så strålar ju ljuset utan motstånd direkt ifrån solen rätt in i rummet genom springorna.
Är den vinklad uppåt så stoppas ljuset åtminstone upp lite grann av persiennerna och reflekteras genom springorna upp i taket.
Rätta mig gärna om jag har fel men jag får inte ihop det på något annat sätt.
Satan, nu jävlar
Finns tuttkor på riktigt? Hur får man en?
DÖD
TRÅD
HELLRE DÖD ÄN RÖD
Den har kantmästaren går ju bara på massa evenemang och beter sig drygt. Vad vill han egentligen åstadkomma?
>dkn kommer aldrig göra en tuttko gravid och få henne att kalva om och om igen
Fast jag kom på att det inte är så otroligt trots allt.
*återupplivar tråden*
>druckit för mycket kaffe
>inget att göra
>glo på 2d
>glo på dutubprenumerationer
>spela dattaspel
>drick alkohol
Möjligheterna äro ändlösa!
jo men jag orkar inte göra nåt alls typ
i allahs namn ni alla förtjänar halshuggning smutsiga otrogna jävlar
>påstår att en 0a kan göra någonting förutom att breva tecknade småflickor
skuuuuuuuuuuuuuuuulle inte tro de va
*shufflar in i tråden*
*dör av svält*
shufflar i din mammas fitta jävla pajas bre
jävla svennehora loo
Du kan bo hos mig
o-o-okej
ShaZAM!
Kan nån förklara vad han säger?
jävla sadist
*återupplivas av dumheten av ditt brev*
Nej då, jag ska bli snygg
varför var det dumt??
det var ju sanningen
>död tråd
här är vi
>drar på ström
>0 tittare
>"hej user :)"
>lämnar
Fy satan vad patetisk du är martinacucken.
Ingen bryr sig
Hur är han sadist
?
>suttit å väntat hela natten för att pusha sin peddoagenda
skjut dig själv din vidriga jude
Ingen bryr sig.
Visste ni att detta inte är den giltiga tråden?
Alla pengar är skuld
t.ekonomiexpert
din post var en stöld av bandbredd
Att betala skatt och legitimisera det judiksa monetärasystemet är folkförräderi.
att stödja och använda internet som är en del av det judiksa monetärasystemet är folkförräderi.
Ne
ok
hehe
Bolaget öppnar inte förrän 10.
jahapp..spelar väntespelet så länge
tungt
gonatt! :3
>dkn vill ligga och dra mig i sängen
>börjat drömma mardrömmar
Nä okej skit it då
>reddit är nere
>jvdk
Drömde att jag hade dödat över 100 personer i USA och att polisen/militären jagade mig genom New York City och att jag blev tagen efter en stund. Vaknade när jag insåg att amerikanska fängelser inte är trevliga.
>införe mahmoud...
>hittar världens hetaste svenska milf
>bredhöftad
>gigantiska bröst
>går in på hennes twitter
>första videon är när hon dansar framför en stor TV med SVARTAD porr på
>ser att det är en massa mer hanrejskit längre ned
Kan någon förklara för mig vad poängen är? Hennes man borde ju skämmas men det är antagligen han som tänder på det.
Avrätta alla hanrejer.
Länka
Länka snälla
hwmilf på twitter.
god morgon
>dkn du kommer aldrig vakna bredvid klois
Det är inte bögigt eller hanrejigt att runka till hennes bilder som inte är cuckbilder.
att runka i huvudtaget är hanrejigt
>drömde att jag hade en rumskompis som hade fest
>jag satt med stängd dörr på mitt rum med datorn
>en tjej jag var kär i på gymnasiet kom in i rummet och satt med mig
>dkn aldrig varit så lycklig
>dkn drömde att man hade en mammafv
Känns inte bra. Är trött på cuckjagjaget bara från att vara på fyrkanalen.
Kan inte gå omkring i erigerat tillstånd hela tiden. Fattar att jag borde prioritera en flickvän eller nått.
Är det bara jag som får typ ångest eller någon krypande olustkänsla när jag inte har kontroll på någonting? Chefar över en avdelning just nu och det är några nya personer här, det går väl bra oftast men en del kan antingen inte svenska eller har någon form utav förståndshandikapp. Ska jag då lära dom så spelar det liksom ingen roll om det inte är någonting allvarligt de håller på med, de har ju testobjekt att öva på, men om jag säger att de ska göra på ett visst vis och de antingen inte förstår vad jag säger eller om de är förståndshandikappade och gör det helt fel och liksom inte begriper så kryper det i mig. Vill bara ropa "nej nej nej, så här ska du göra!" men det kan man ju inte
Gomorron :3
Gomorron sötisanonsötis.
>sötisanonsötis
Jag med. Fick alltid dille på hemkunskapslektionerna då vi skulle laga mat tillsammans.
Betygsätt mitt meme
Sött.
n-nyaaah~
>white large
Behöver finslipas
Provat använda datingappar ett tag nu.
Saker jag lärt mig:
>Jag gillar blondiner mycket mer än andra flickor
>Färgade och asiatiska kjoltyg går mycket bra även de
>Jag är ganska så kräsen med utseendet men så länge de har ett strålande leende så brukar resten gå bra
>Jag får noll matchningar och noll meddelanden - känns som man är fulare än man trodde
Det är kört boys.
Nyaa kattanonsötis.
>legos
>dkn vågar inte ens lägga ut mig själv på fnöske
Avskyr nätdejting och sån skit men jag är självklart nyfiken på vad tjejor tycker om mig.
bara var er själva så får ni
funka för mig ;^)
>boys
Gör mig en tjänst och begå livet av dig
När allt som är värt att leva för är borta
>dkn den dagen kommer nog i framtiden för mig
känns bra nu iallafall
tar tillvara på min lycka så gott jag kan
krya på dig user
Är reddit fortfarande nere?
>tvättstugan var upptagen igår så måste få det gjort idag
>måste skriva engelskauppgiften
>har de vanliga 4 sidorna ur ÖLHB att läsa och månrunor att plugga
>har 90tals2D att se på men kommer ha tur om jag ens har tid för ett enda avsnitt
och när alla clownerna har gått från jobbet
Va? Har du aldrig sett ett par bröst förut? HUR gammal är du? H-herrejistanes... Ahahahah! D-då är det dags att fixa det då! Bara stäng dina ögon för en stund, och sååååååå...
HÄR! BOING!
AHAHAHAHA! Du borde ha sett ditt ansiktsuttryck! J-jistanes, user! D-d-de är bara fettsäckar på min bröstkorg, vet du! Får de dig verkligen att bli SÅ upphetsad?! T-ta en titt på det här då! Kolla på hur de studsar upp och ner! Boing boing! J-jag slår vad om att du vill känna på dem också, eller hur, Herr Perversa Oskuldspojke user?! G-gör det då! Snattra på dessa snattrande snattare allt du vill! Ta din tid!
Tusan, s-sug på dem också! Jag vet att du verkligen vill det~! Var bara försiktig; mina bröstvårtor är superhårda just nu! V-vet inte varföööör...~!
J-j-j-j-j-jag slår vad om att du vill se min slida med! Pervo! J-j-jaha, vi har redan kommit så här långt! Lika väl då! Jag har inga t-trosor på mig ändå!
N-n-n-nå, vad tycker du? ...Jaha, ser ut som att ditt rasande stånd i dina byxor svarar på DEN frågan! HAHAHAHAHA! D-d-du är verkligen ett patetiskt pervo, user! J-j-j-jag slår vad om att det här är första gången du sett en sen du föl ur din mammas! K-k-kolla hur våt den är! Jesums jävla Kristums, jag är så jävla våt! J-jag har aldrig sett den så här våt förut! Titta vad du nu gjort, ditt satans pervo! D-du vet verkligen hur man besvärar en tjej! Herresatans! Jesus i himlarna! Jag hoppas du tar ansvar för detta!
Trots allt, eftersom den är så här våt, så är det mycket lättare att trycka upp något där i! Och jag läcker som en satans kran här!
Du borde verkligen p-p-p-proppa upp den OMEDELBUMS!
>dkn man inte har tvättat på en månad
>dkn blev ihop med en tjej efter 2 veckor dejting
>dkn drygt två månader in i förhållandet vill hon ha sex med en
>dkn kroppen darrar och man kan inte få upp den helt
>dkn hon fnissar och säger det gör inget
>dkn orolig att hon kommer dumpa mig
Skjut mig
och bröder, jag finner det svårt att fortsätta kämpa. Faller ner mot avgrunden, avgrunden. Skördemannen omfattar mig med hans kyss.