/mämmi/

Psykoosipainos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9586855
masennusinfo.fi/ahdistuneisuushairiot/paniikkihaeirioe-yleinen-ja-hoidettavissa
youtube.com/watch?v=m5UX38J1UoU
twitter.com/NSFWRedditImage

RIPULI PASKA PERSE

pippeli kusi pissa
runkku kulli weetabix

yle.fi/uutiset/3-9586855
>Saksan armeijan yliluutnantti tekeytyi turvapaikan hakijaksi tehdäkseen terrori-iskun
>Mies eli toista vuotta kaksoiselämää: hän oli samaan aikaan ammattisotilas, mutta asui myös syyrialaiseksi tekeytyneenä ulkomaalaisille tarkotetussa asuntolassa.
>Saksan tiedotusvälineiden mukaan Franco A.:n tarkoituksena oli tehdä pistoolillaan suuri terroriteko. Kun sitä tutkittaisiin, pistoolista löydetyt sormenjäljet kuuluisivat syyrialaiselle pakolaiselle. Tämä vahvistaisi ulkomaalaisvastaisissa piireissä vihamielisyyttä pakolaisia kohtaan.
juuh

masennusinfo.fi/ahdistuneisuushairiot/paniikkihaeirioe-yleinen-ja-hoidettavissa

tämmöstä tällä kertaa

kunnon psyops, toihan on selvä vale-valeterrori isku jolla yritetään mustamaalata kansallismielisiä

fake news

Juuh viinaa vaan

LAKUPIIPPU

/mämmi/ + /mena/ -painos

juu ei

Mitä vittua minä luen. Piti tarkistaa monta kertaa olenko oikeasti Ylen sivulla koska niin absurdi juttu ja "turvapaikan hakijaksi".

>nää turkkilaiset uusnatsit ei halua lisää turkkilaisia saksaan, sen takia meidän pitää ottaa maahan lisää turkkilaisia

>Hän kertoi olevansa vihanneskauppiaan poika Damaskoksesta. Hän sai turvapaikan, vaikka ei osannut lainkaan arabiaa. Hän puhui ulkomaalaisvirkailijoille murteellista ranskaa.
ahahhaha

Talkkari ei näemmä tykkää animesta. Nyt saan postata taas.

Ei ikinä

youtube.com/watch?v=m5UX38J1UoU

Tarkoitin ihan tota koko juttua. Miten vitussa se on saanut turvapaikan tosta vaan tolleen.

niimpä, haiskahtaa ihan vitusti valeoperaatiolta

Psykooseista puheenollen, viimeisin muistikuva viime yön unista on kun katsoin itseäni vessan peilistä ja huomasin suussani olevan hampaiden asemasta verisiä sormia.

>Franco A. paljastui todellisuudessa Bunderwehrin yliluutnantiksi
Mikäköhän vittu on Bunderwehr? Ei se ainakaan Saksan armeija ole.

>Bundeswehr on Saksan puolustusvoimat.

2 sekuntia googlessa.

...

Huomaa hommien järjenjuoksun. Kun natsit riehuu niin aina false flag mut kun joku satunnainen muslimi niin heti syyllistetään kaikkia muslimeita.

Nyt puhutaan kyllä Bunderwehristä. Pitää soittaa varmaan YLElle että avaa tätä vähäsen.

aika huono bait, nyt vähän yritystä jooko?

Hyvin sivuutit mun postin "s-syötti!"
>>>/homma/

Joskus vitsailin, että pitäisiköhän sitä yrittää palata joltain Viron tms. reissulta turviksena ja katsoa meneekö läpi, mutta näköjään teutoniitit ehtivät ensin.

Samaan vetoon muistetaan ulista, kuinka turvapaikkaa on muka liian vaikeaa saada. Ja vitut.

>Hän kertoi olevansa vihanneskauppiaan poika Damaskoksesta. Hän sai turvapaikan, vaikka ei osannut lainkaan arabiaa. Hän puhui ulkomaalaisvirkailijoille murteellista ranskaa.
Mitä vittua minä luen? Aprillipäivä meni jo.

Vedättekö esinahan taakse kun laitatte kortsua?

>>>/lepositeet/

Toi taitaa olla false flag. Ei kannata uskoa kaikkea sokeasti mitä lehdessä lukee.

tapa ittes

Mitä teen kun mulla on 4 leffalippua jotka menee umpeen 2 viikon päästä. Sain joululahjaks äitiltä mutta eihän mulla ole kavereita enkä uskalla yksinkään mennä. Pitäiskö jotenkin esittää meneväni leffaan ja kusettaa että käytin liput?

Bunder näyttäs olevan joku vitunaikanen alankomaalainen mittayksikkö, suurinpiirtein hehtaari. Että vähä pienemmät sotajoukot kysees

Anna mulle.

miten turkkilainen ählämi voi olla natsi?

>Pitäiskö jotenkin esittää meneväni leffaan

Miksi? Heitä vain liput vittuun tai anna pois jos et itse ole menossa.

>enkä uskalla yksinkään mennä
jaa meinaatko et sut raiskataan siel vai?

ei oo esinahkaa enää, mut siis joo niin niissä ohjeissa lukee jos oot koskaan pakettia lukenut

Mä oon käyny pari kertaa yksin elokuvissa, ketään ei oikeasti kiinnosta jos olet yksin siellä.

Myöhäisillan elokuvissa käynnit on parhautta.

Niin nykyäänhän ei edes voi mennä yksin leffaan kun on tullut se sinkkupolitiikka niin joko sovit jonkun toisen kanssa että meette samaan aikaan että edes pääsette keffaan tai sit vaan heität liput vittuun

/mämmi/miitti leffassa nyymin lipuilla?

En ollu taas eilen mämmissä. Sori siit. Ei tuu toistuu. Paitsi sit ku toistuu.

sinua kaivattiin ihan hirveästi

Saako cittarista vedenkeittimiä?

Oli kova ikävä, älä enää jätä meitä

paskapylly

Ootko se nyymi joka postas?

saa

Kiitos

>stk 2kk päästä 23 ja kukaan muu kuin äiti ja pari sukulaista ei tule toivottamaan onnea

eipä saakkaan

Saako suomesta oikeen mistään sellasia riisinkeittimiä mitä ne japanissa käyttää? semmonen ois tosi näppärä

Hitsi

Anteeks ihan hirmuisesti, rakkaat!
En, mut oon se nyymi joka muistaa sen nyymin joka muisti sen nyymin joka postas.

Mulla synttärit kahden viikon päästä. Katotaan miten käy.

Ite aina vaan paiskaan riisit kattilaan ja siel kiehutan ne

eiköhän jos vähän etsii

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

rölli rölläs röllii

mut niin kyl ne myy ihan tietokoneista pölynimureihin ja polkypyöriin

Juu noin mäki teen mutta se riisinkeitin on paljon helpompi kun sen voi ajastaa vaikka siihen ku tulee kotiin ni on lämpimät riisit valmiina. En oikein tykkää siitä pannulla keittämisestä ku sitä saa aina niin kattoa
juuh

Ainoastaan suomalaiselle riisille.

jeccu XD aprillia syö tilliä

Tehäänkö suomessa muka riisiä?

Mä paistan lauantaina lättyjä, pitäisi vielä käydä ostamassa hilloa.

Give me a big hug and say good bye because I am going to work.

I am already at work

Mitä vittua? Ei ketään kiinnosta jos menet yksin.

autismi aiheuttaa tommosia pelkotiloja normaaleista asioista koska ei ole henk. koht. koskaan koettu kun istuttu koko nuoruus kotona tietokoneella

*hugs you tight*
Bye bye, Sven! See you after work!

Näin unta Kannasta ja Sataniasta.

I love Finnish people

Semmonen väärä lippu sieltä.

Väänsin tollaset tänään aamulla pönttöön kovalla paineella kjehkjehkjeh

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Kannatettavaa toimintaa.

Hupikék

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

ompa helvetin tyhmä kuva

Miks näen numeron 33 joka paikassa? Tiiän et mun syntymäaika yhteen on myös 33 ja oon syntyny 12. pvä mut miks? Miltä hengeltä tää on merkki mulle?

Huomenta nyymelit

Sää kuolet kun oot 33 vuotias. Elä sen mukaisesti.
t. tietäjä

Ei yhtä tyhmä kuin sä.

Moikkelis moi!

Mun kivekset on taas turvoksissa. Oispa rönttönen johon tyhjentää ne.

Moikka vaan, ihastus! Mitäs tänään suunitelmissa? :3

Langan söpönyymit taas paikal. Alan täs iha punastuu. ;3

hullu

naisellinen mies

vale esittäjä

ei argumentti

tyhmä normo

runkkausaddikti

turbohomo

>Alan täs iha punastuu. ;3
Voi älähän nyt vielä kiihdy! Tässä lämmitellään vasta >;3

Moimoi :3

Meinasin kattoo ton Fallen leffan kun tuli sopivasti bdrippi, sit illemmalla vois ehkä pari tuntia tehä TÖI jos jaksaa. Muuten ei oo mitään, vois ehkä jatkaa kirjan lukemista jossain kohtaa

Paras noita

Homo.

tsekakkaas talonpojat nää numerot

juuh

>ascendant ehkä peruttu
röö

Fug

Kuullostaa hirmu mukavalta x3 Ite aattelin että tässä vois päivällä harrastella vähän kaikkee ja siivota ja illemmalla vois käpertyy peiton alle ja kattoo jonkun leffan :3 Oishan se tietty hauskempaa jos siinä vieressä makais joku ihana nyymi siinä mua lämmittämässä X3

/ourgirl/

Antakaa töitä tai tulen läpsimään

No voi sua, nyt mua alko oispattaa :S