/norgetråden/

Helseutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

pixelcanvas.io/@446,-54
youtube.com/watch?v=Capzgp9MGSA
youtube.com/watch?v=vhGE3etFTD8
youtube.com/watch?v=GD-MUhMm7lM
youtube.com/watch?v=ftuUupo7hdQ
youtube.com/watch?v=fpCoXxgJaus
youtube.com/watch?v=YzlSXNg-CKY
youtube.com/watch?v=DGhTr8lDCV0
youtube.com/watch?v=yhCGf-iBcuI
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

For brǿdrene Grimm

for rene jenter

Spör meg hva som helst om gammelgresk.

hva betyr tiss på gammelgresk?

Spǿr meg hva som helst om sjakk og/eller rullestoljenter.

DERE SKAL ALLE DO KOM MAI

endelig

Phallos.

Spör meg hva som helst om mat.

Ellevte for store sterke menn med kraftbuker

Tilbake fra trening. 155kg kneboy og eksplosive markloft stod på menyen i dag. Pressen gikk til helvete. Klarte 67,5kg for 3 sist gang, i dag klarte jeg bare 2. Skuffende, men det var goy med markloftene i dag i det minste.

Hva er den symbolske betydningen med sirenene og sfinksen?

Er det innafor å synes at å avsette Assad kommer bare til å skape flere problemer, spesielt siden han kjemper mot ISIS?

Vanskelig å si fåvæ. Har ikke så store kunnskaper om akkurat det der, annet enn at jeg har lest Oedipus i Kolonos og Kong Oedipus.

Sfinksen er iaf representert som et orakel som kan spå framtiden, og at du ikke kan slippe unna det han spår, så den representerer vel skjebnen.

pixelcanvas.io/@446,-54

vi kan faktisk ikke la svenskene vinne

Helt innafor

selvsagt må de tjene penger og derfor kjorer de i dag på med masse klikkagn om kjendiser og dyreklipp osv.

men penger er langt i fra den eneste interessen deres, det er "virtuesignalling" for full gass i norsk media, og noen journalister ser uironisk på seg selv som moralens voktere.

litt naivt å tenke at media bare bryr seg om penger fåvæ, FRP er et ganske greit eksempel på hvordan de velger om et parti skal få dekning eller ei, og hva slags dekning de skal få.

>arbeiderpartiet i regjering selger ikke flere aviser
vet ikke jeg, men allikevel leste jeg en artikkel i dagbladet för et valg om hvordan man kunne stemme taktisk for å få rödgrönn seier
fant ikke noen sånne artikler for de borgerlige merkelig nok

youtube.com/watch?v=Capzgp9MGSA
>dfn ingen småautistisk vesterålenjv å dra på ferie til færöyane med

NORGE
O
R
E
G

STAO
NAO
PAO

kanskje jeg burde bli psykolog så jeg kan hjelpe hanreibreverne i tråden

Jeg tenkte selv atdet er noe om blanding av det menneslelige og det dyriske

Hellas har jo mange historier om at et monstser terroriserer en by, folk eller et område, Men nesten alle de er dyriske monster som må beseires med brutal vold
Sfinksen derrimot har menneskelig hode, og derfor må hun selvfölgelig ha menneskelig intelligens
Dette ser vi da hun ikke truer folket med å gå lös på dem som de andre monstrene gjör, det stiller en gåte som setter folks intelligens på pröve.
Når hun blir beseiret begår hun til og med selvmord, noe som er spesifikt til mennesker, og som det ikke var uvanlig at feilede krigere gjorde.

og hva er svaret på gåten? "Mennesket"

Kval?

DET ER MAT.

Nynorsk!

eg hjartar nynorsk!

korleis smakar menneskekjöt, kva del av kroppen smakar best? er det kannibalisme om eg vil slikke en söt pappa sitt hårete bryst?

>er det kannibalisme om eg vil slikke en söt pappa sitt hårete bryst?

youtube.com/watch?v=vhGE3etFTD8
sval.

Har höyrt at det smakar seigt storfe.
Rumpe og lår skal visst smake best.

svar på det tredje spörsmålet, er du snill

Tipper bilde relatert er det beste, men jeg har sannelig ikke smakt selv så jeg er ikke sikker.

Det er ikke kannibalisme å ville slikke noens hårete bryst. Det er ekkelt, men ikke kannibalisme.

takk. eg antar det kun tel som kannibalisme dersom eg vil konsumere ein del av kroppen hans, ikkje at eg liker smaken hans?

Ganske sikker på at han fyren der er 90% luft.

youtube.com/watch?v=GD-MUhMm7lM

tror faktisk gris er det nærmeste du kommer menneskekjött

90% væske kanskje

Okay.. hva mener du?

Ja, så vidt jeg vet er kannibalisme kun å spise menneske-deler. Ikke å slikke noens svette, hårete bryst.

Jeg kunne ha vært en hårete pappa nå hvis eksen min ikke hadde benyttet seg av retten til selvbestemt abort.

>eksen
>ikke lenger kjæresten
hva var det jeg sa?

hadde du vokst opp til å bli ein söt gammal hårete far?

JEG BRYR MEG DA IKKE OM KJÆRESTENE DERES HAHAHAHA

Hva var det egentlig du sa igjen?
Sannsynligvis.

Bra dere slo opp. Kan ikke være sammen med ei som drepte barnet deres.

Hun var jo kjempegal.

snakk om å overdramatisere

er ikke et barn hvis det ble adoptert

hadde du latt meg slikke deg littegrann?

youtube.com/watch?v=ftuUupo7hdQ

Bare hvis du var en jente.

Desto viktigere at dere slo opp. Jeg har sagt det hver gang du har brevet om at hun tok abort. Blir for dumt etter hun har overstyrt slik tenker jeg, men alle til sitt selvfolgelig.

Overdramatiserer ingenting jeg, men om du tror jeg er en sånn "abort er mord" så tar du feil, det var ikke slik jeg mente det. Jeg mente at om dama tar abort mot din vilje så synes jeg det blir for dumt å fortsette å være sammen. Hun vil åpenbart ikke ha barn med deg.

Det er jo åpenbart det han vil når han responderer til homolysten din IDT. kan ikke dere to bare finne et hotellrom, eller sende facebook melding til hverandre så vi slipper å lese normisbabbelet deres?

...

drittsekk

dritten i midten
(mellom skandinavia og russland hvis ingen forstår vitsen min)

>Hun vil åpenbart ikke ha barn med deg.
det kommer an på livssituasjon også, av og til er det bare et idiotisk tidspunkt å bli gravid hvis ökonomi eller karriereplaner osv. ikke er på stell

Jo, antar dét, tok ikke det i betraktning, men poenget står fremdeles som en generell regel da.

Hun ville ikke ha barn i utgangspunktet, men den hendelsen er på ingen måte grunnen til at vi ikke er sammen lenger.

Sverige är dritten i mitten ju.
Ge oss berget ert nu

Så lenge du er glad, anonsen

ik'no personnel, unge

men dere er en del av buffersona mellom russland og det hvite europa, sammen med ukraina og hviterussland

norskjävel. ta en fröjdepinne i kjeften din vetja

MMÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Dfn ingen ukrainsk vektloftinssotnosjv som klyper meg i flesket og sier jeg er feit

lol gutta

brev bådåddjocore

youtube.com/watch?v=fpCoXxgJaus

Tragisk fåvæ. Lurer på hvor mye han hadde likt om nordmenn hadde dömt hele USA basert på negergjenger i Detroit fåvæ.

youtube.com/watch?v=YzlSXNg-CKY

Slenger inn et raskt kveldsbrev for jeg pusser tennene, med en liten påminner:

NÅ MÅ DERE.... legge dere...

åkej

youtube.com/watch?v=DGhTr8lDCV0

>H-h-hahaha, Det er bare jævla normies som har dame da. J-j-jævla normies

Han må være en type som tiltrekker seg dårlige folk. Lier kan da ikke være så ille?...

hvorfor har hun genetisk mannlig hårtap

Hun har ikke det, pigg av. Det er jo bare et hoyt hårfeste.

>amerikaner redd for å sende barn for å besoke slektninger i norge
vju lædd

litt hoyt testosteronnivå kanskje

Mulig det ja, hun er jo tross alt 96'er og var i OL i fjor

hva skjer i kveld a folkz?

...

youtube.com/watch?v=yhCGf-iBcuI

Spanske unger er bedre til å synge fåvæ

Jeg blir uironisk avfyrt av disse folkene som plager naboene med vrangforestillingene sine.

Han er som han fyren i Better call saul som er redd for strom.

jaja... ned i senga da... JA gitt

Husk at telefoner og nettbrett må legges i et annet rom enn soverommet. Det er ikke lov å bruke det i senga.

vil egentlig ikke det

må vel tenke på å få sovet litt jeg da

de snakket om meg på tv i dag gutta

>autister er stolte av at nordmenn er tilbaketrukken og ikke skal småprate og hilse til tilfeldige og vagt kjente
>utlending sier vi er sånn
>n-nei, det er NEGRENE sin skyld!
Negre er hypersosiale, helt feil å skylde på dem her

Dere må leve litt og være lenger oppe. Det er jo helg gutta

Faen er det du snakker om?

Poenget er at han har opplevd kjipe ting i Norge, så tror han liksom at det er et gjennomgående tema over hele landet.

Det höres ut som han er en liberalbög fra California eller noe sånt som flytta til Norge fordi han trodde det var et utopi og fikk seg en virkelighetsskjekk.

I stad stod jeg på et gatehjorne og triksa litt mens jeg ventet på kompis for å spille fotball. Så kom det en middelaldrende, tydelig interessert somalier på siggpause bort og vi sentra og hæppa litt uten å veksle et eneste ord, tviler på at han snakka norsk. Han hadde en fantastisk nærteknikk til å være 40+. Det var et fint mote.

I forhold til USA er jo faktisk Norge okonomisk og sosial utopi.

Men amerikansk og norsk samfunnssosial omgang er ganske motsatte.

>står på et gatehjorne på nattens tid
Tror dere begge er langere fåvæ

Kjærlighet fra Gud som en yndig brud kommer smykket til oss ned. Lukk kun opp din favn, kom i Jesu navn, himlen bringer den jo med.

Kjærlighet fra Gud er det store bud, er det eneste jeg vet. Bli i kjærlighet, og du har Guds fred, for Gud selv er kjærlighet.

Dette skjedde i dagslys. Han slo meg ikke som en typisk langer, har til gode å mote en dealer som er god i fotball.

>i stad

Er nærmere i sta, som jeg sier, enn i sted er.

Leverte semesteroppgaven min tre minutter for fristen. Nå må jeg slutte å prokrastinere.